|
|
| Pagina 24 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Bartos schreef: Still standing ! schreef: hebben we in 3de nog tegen gespeeld, bij wielsbeke. denk (ben niet zeker) dat hij in die 8-1 match stond. nadien bij rassing waregem gezeten waar hij als '10' stond. Het was een seizoen later, toen we 4-0 wonnen, dat hij met Wielsbeke tegen ons speelde. Bij Racing Waregem eerder kwam hij nauwelijks aan spelen toe. http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... tPGXLwG84#! |
| 24 Apr 2013, 20:11 |
|
|
Reserve
Ik mis bij onze nieuwe aanwinsten toch terug wat mannen met lengte en duel kracht,denk niet dat er enen bij is van 1m80 ,wil daarom niet zeggen dat het daarom slechte transfers zijn,maar kunnen toch wat mannen gebruiken met wat lengte .
|
| 24 Apr 2013, 20:16 |
|
|
Knaap Lid geworden op: 16 Apr 2013, 23:38 Berichten: 94 Leeftijd: 106 Locatie: Oilsjt |
Tseizoen is nog ni volledig gedaan of ik kijk al uit naar het volgende
.Kvind wel raar dat er twee aanvallende middevelders gekocht zijn. Misschien vertrekt stavros...en komt janssens op dieje zen plaats...? _________________ <3 1919 <3 |
| 24 Apr 2013, 23:56 |
|
|
Knaap
Die Shkodra heeft precies wel nog een aardige vrije trap in z'n voeten...
|
| 25 Apr 2013, 2:02 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bartos schreef: Die speelde nog met Wielsbeke tegen ons. Zal misschien eerder een transfer in de breedte zijn, want lijkt me toch niet meteen het profiel te hebben van die serieuze versterkingen waar Janssens het over heeft. Verder herinner ik me hem nog als een eerder technisch sterke speler met een goeie traptechniek. Trapte dit seizoen al twee vrije trappen binnen en maakte ook twee van zijn doelpunten op penalty. Maar zijn ervaring beperkt zich voorlopig toch tot een seizoen degradatievoetbal in derde bij Wielsbeke en bij Ronse, zal dus serieus af te wachten zijn of dit voldoende is voor tweede klasse. TOM PIETERMAAT NAAR DE RACING. |
| 25 Apr 2013, 6:46 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Tom deelde gisteren mee dat hij de club wenst te verlaten,trainde nog 1keer mee en nam dan afscheid van de spelersgroep
Heeft trouwens wel nog NIET getekend voor de racing,als hij effectief getekend heeft zal hij het wel bekendmaken. |
| 25 Apr 2013, 8:28 |
|
|
Nationale Ploeg
champagne schreef: Bartos schreef: Die speelde nog met Wielsbeke tegen ons. Zal misschien eerder een transfer in de breedte zijn, want lijkt me toch niet meteen het profiel te hebben van die serieuze versterkingen waar Janssens het over heeft. Verder herinner ik me hem nog als een eerder technisch sterke speler met een goeie traptechniek. Trapte dit seizoen al twee vrije trappen binnen en maakte ook twee van zijn doelpunten op penalty. Maar zijn ervaring beperkt zich voorlopig toch tot een seizoen degradatievoetbal in derde bij Wielsbeke en bij Ronse, zal dus serieus af te wachten zijn of dit voldoende is voor tweede klasse. TOM PIETERMAAT NAAR DE RACING. wens die jongen het beste in de rest van zijn carrière, heeft enkele tamelijk goede matchen gespeeld. is voor 3de zéker een goeie speler, voor 2de op termijn ook, nog een beetje progressiemarge maken om van meeloper naar iets hoger niveau te raken. maar in 1ste zie ik die -met alle respect- toch niet meedraaien. en wij zouden die toch degelijk moeten kunnen vervangen, me dunkt. _________________ may the FORCE be with you. |
| 25 Apr 2013, 8:54 |
|
|
Reserve
Ik zie Ceremagic ook vertrekken ,want begrijp niet waarom ze anders shkodra zouden hebben aangeworven,al zou ik liever hebben dat hij blijf natuurlijk.
Zitten op die plaats al met Janssens, Di gregorio, Shkodra,en weydisch kan daar ook uit de voeten. Volgens het laatste nieuws word roland van den bosch onze nieuwe hulptrainer |
| 25 Apr 2013, 9:33 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Volgens HNB heeft Pietermaat al getekend bij Racing Mechelen en onderhandelt Marijn Vandewalle met Izegem.
Nog een opvallend nieuwtje daar is dat Roland Vandenbosch van Dender volgend seizoen onze T2 wordt. |
| 25 Apr 2013, 9:38 |
|
|
Nationale Ploeg
Spijtig van Pietermaat. Sympathieke speler met inzet, maar ik begrijp dat hij een ploeg zoekt waar hij zeker is van een basisplaats. Hier leek voor hem geen plaats op het middenveld, en werd hij blijkbaar eerder bekeken als onze tweede rechtsback.
|
| 25 Apr 2013, 9:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Gaan ze nu nog een rechtsback zoeken? Want nu Pietermaat vertrekt, is er helemaal geen alternatief/concurrentie meer voor Smet.
Spijtig toch wel van Tom. De weinige matchen dat hij rb speelde, vond ik hem beter dan Smet (op die positie) |
| 25 Apr 2013, 10:38 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26 Berichten: 100 Leeftijd: 41 |
Zou hier niks tussen zitten voor ons ?
http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 4_00555025 Als de jonge veulens van Brugge Janssens niet kunnen overtuigen, misschien eens in de Anderlecht vijver vissen ![]() |
| 25 Apr 2013, 10:48 |
|
|
Nationale Ploeg
sjeezer schreef: Zou hier niks tussen zitten voor ons ? http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 4_00555025 Als de jonge veulens van Brugge Janssens niet kunnen overtuigen, misschien eens in de Anderlecht vijver vissen ![]() Als gij daar iemand ziet tussenstaan die haalbaar is, moogt ge het altijd zeggen, maar ik vrees er voor. |
| 25 Apr 2013, 10:50 |
|
|
Scholier ![]() Lid geworden op: 03 Mar 2006, 2:26 Berichten: 100 Leeftijd: 41 |
De Jean schreef: sjeezer schreef: Zou hier niks tussen zitten voor ons ? http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cn ... 4_00555025 Als de jonge veulens van Brugge Janssens niet kunnen overtuigen, misschien eens in de Anderlecht vijver vissen ![]() Als gij daar iemand ziet tussenstaan die haalbaar is, moogt ge het altijd zeggen, maar ik vrees er voor. Weet ik inderdaad niet en ik moet ook bekennen dat ik niet al die jeugdspelers naar waarde kan schatten maar het zullen toch allemaal geen Mbokani's zijn hé. |
| 25 Apr 2013, 10:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Twee aanvallende middenvelders gehaald maar een potentiële rechtsback weg, Flippo op zijn retour, linksback Gunst ook weg, Petrovic(???)...in de verdediging zal er alleszins zeker nog wat moeten bijkomen.
Lievens, Smet, Flippo, Bogaerts, Vanbelle zijn dat de verdedigers die we op dit moment hebben? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 25 Apr 2013, 11:25 |
|
| Pagina 24 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 515 Volgende |