|
|
| Pagina 24 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 57 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Nieuw bestuur - Toekomstvisie Eendracht Aalst
Gastoevoer afgesloten in jeugdcomplex Eendracht Aalst, jeugdwerking trekt er de stekker uit: “Hopen dat dit een wake-upcall is”
De clash tussen de Aalsterse jeugdwerking en het Turkse bestuur werd donderdag op de spits gedreven door de reactie van de bestuurstop die voor een zogenaamde schoonmaakoperatie lijkt te opteren. Het is ten zeerste de vraag of dat de juiste aanpak is. Het is kort door de bocht om de jeugdtrainers af te schilderen als poenpakkers. Sportief manager Kevin Mirallas probeerde de brand te blussen, maar heeft wel een punt dat de club opnieuw imagoschade leed. “Deze negatieve publiciteit kon Eendracht Aalst missen als kiespijn. De nieuwe eigenaars werken stap per stap aan de wederopbouw van de club. Het is jammer dat ze beklad worden. De jeugdwerking vormt niet mijn bevoegdheid. De eerste ploeg staat op kop en zij vormt toch het vlaggenschip van de club.” Coach Regi Van Acker relativeert de heisa en benadrukt dat bij de eerste ploeg geen financiële perikelen meer opdoken sedert hij het trainersroer overnam, nadat de eerdere spelersstaking de kop werd ingedrukt. “Er werden toch wel wat halve waarheden en onwaarheden verkondigt. Zo kan ik met de hand op het hart bevestigen dat de spelersgroep correct vergoed werd tot de maand oktober. Het is ook niet zo dat onze buitenlandse spelers op hotel verblijven zoals geopperd werd. Dat was een tijdelijke oplossing zoals dat gebruikelijk is in afwachting dat huisvesting gevonden werd. Intussen verblijven de buitenlandse spelers in een flat of in een huis. De problemen bij de jeugdwerking dateren al van de periode onder voorzitter Patrick Le Juste. Het is typisch Aalst dat een stormpje meteen wordt opgeblazen tot een orkaan. De nieuwe clubeigenaars verdienen een eerlijke kans. In het verleden passeerden weleens fantasten bij de club, maar het nieuwe bestuur zette toch meteen een goede ploeg op poten.” “Fans 200 procent achter de ploeg” Van Acker focust op de korte trip naar Wetteren, waar een horde Aalsterse fans ongetwijfeld opnieuw voor een vocale thuiswedstrijd zorgt. “Het is een zegen dat de Aalsterse fans zich dit seizoen 200 procent achter de ploeg scharen. We missen in Wetteren de geschorste Antonio Mrsic, maar recupereren wel onze aanvoerder Falko Geenens na een gele strafzondag. Ik hoop dat we ook opnieuw kunnen rekenen op Arne Van Den Eynde en Samuel Fabris, die de training voorzichtig hervatten. Dat neemt niet weg dat Rubin Belesi het uitstekend deed op het middenveld de jongste weken. Andreas Burssens keert volgende week terug. Doelman Jordy Schelfhout verwacht ik binnen twee weken terug.” In Wetteren zal Aalst een defensieve muur moeten slopen. “We zijn het gewend dat we het spel moeten maken. Wetteren vecht al enkele jaren tegen de degradatie en de komst van Aalst geldt sowieso voor alle tegenstrevers als de match van het jaar. We kenden een mindere periode, maar dat viel te verwachten met de vele in te passen nieuwkomers. Pas na Nieuwjaar verwacht ik ons op kruissnelheid.” _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Nov 2023, 20:08 |
|
|
forumlegende
Leuk om te lezen dat Mirallas en Van Acker hun turkse vrienden blijven steunen. (alle twee vooruit betaald?)
Maar goed, den brol zal er vantussen gaan, en nu gaan ze op een professionelere manier training geven op de zandberg, door hun eigen academie uiteraard. Facturen werden achter gehouden, maar aan dat hotel staan ze 20.000 euro achter. Hun verhaal rammelt langs alle kanten. Die Tulin is ook één die heel onprofessioneel overkomt... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 17 Nov 2023, 20:17 |
|
|
Vaste Waarde
Die Tulin heeft een strafblad van hier tot in Tokio maar ge moet me uiteraard niet geloven.
|
| 17 Nov 2023, 20:23 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 12 Aug 2011, 11:15 Berichten: 286 Locatie: Lebbeke |
Neutralboy schreef: Die Tulin heeft een strafblad van hier tot in Tokio maar ge moet me uiteraard niet geloven. Volgens velen was die Tulin toch goed bezig. Of mss allemaal te diep in haar ogen gekeken. |
| 17 Nov 2023, 21:01 |
|
|
forumlegende
Jeroen schreef: Timoilsjt schreef: Jules Bocandé schreef: OPINIE Matthias De Ridder (N-VA): Nieuw bestuur moet mouwen opstropen voor de jeugd van Eendracht Aalst "In augustus werd Eendracht Aalst overgelaten aan nieuwe eigenaars. De stad was bereid om het nieuwe, onbekende bestuur met open vizier tegemoet te treden en het voordeel van de twijfel te geven. Naast de sportieve resultaten van de 1ste ploeg, wijzen meer en meer signalen helaas in een negatieve richting. Ik ben zeer bezorgd over de evolutie van de club. De opschorting van de jeugdwerking op Zandberg is een duidelijke wake-up call voor het bestuur. De 1ste ploeg is een belangrijk onderdeel van de club, maar niet het enige. Voor de stad is de jeugd zelfs nog belangrijker, met 370 jeugdspelers. De jeugdwerking verdient beter. De stad heeft inmiddels meermaals met het nieuwe clubbestuur overleg gehad. Als we even abstractie maken van de goede sportieve resultaten van de eerste ploeg, is er verder weinig positiefs te vermelden. Er duiken steeds meer berichten op van onbetaalde facturen. Dat is zo ten aanzien van de stad, ten aanzien van lokale ondernemers die de club een warm hart toedragen, ten aanzien van de vorige eigenaar als ten aanzien van energieleveranciers zoals gisteren is gebleken. De jeugdwerking op Zandberg heeft gelijk dat het organiseren van een kwalitatieve jeugdwerking niet mogelijk is zonder gas en elektriciteit. Zeker niet met de aankomende winterperiode: geen verwarming en geen warme douches voor sportende kinderen bij winterse temperaturen is te gek voor woorden. Ook dreigen de gebouwen in sneltempo (nog meer) af te takelen indien deze tijdens de komende winterperiode niet verwarmd worden. De afgelopen maanden zijn voor vele medewerkers en vrijwilligers ongetwijfeld moeilijk geweest omwille van de onzekerheid tijdens en na de overdracht. Uit clubliefde en betrokkenheid bij de jeugd hebben velen toch doorgezet. Dergelijke mensen zijn van goudwaarde voor een club. Het nieuwe clubbestuur zou er dan ook goed aan doen om die mensen net te waarderen en te betrekken. Deze mensen op straat zetten, lijkt mij bijzonder onverstandig. Daarmee zullen de problemen niet opgelost geraken, wel in tegendeel. Het nieuwe clubbestuur blinkt voorlopig niet uit in het naleven van afspraken ten aanzien van de stad. Dat lijkt voorlopig een algemene werkwijze ten opzichte van derden en dat valt sterk te betreuren. Er zijn geruchten dat de lidgelden van de jeugd worden aangewend om hoge (prof)spelerslonen van het eerste elftal te betalen. De stad heeft gevraagd om transparantie om dit gerucht de wereld uit te helpen, maar inzage kregen we tot dusver niet. Ook dit is uiterst zorgwekkend: er dient een strikte scheiding te zijn tussen de begroting van de jeugd en de 1ste ploeg. Ik kan dan ook niet anders dan besluiten om het nieuwe bestuur op te roepen om wat gas bij te geven (pun intended). En dan bedoel ik niet door mensen die de club een warm hart hebben toegedragen de afgelopen maanden te ontslaan. In tegendeel: Ga in overleg met medewerkers die de club de afgelopen weken en maanden overeind hebben gehouden. Luister naar hun noden, bezorgdheden en werk samen om tot een betere jeugdwerking te komen. De jeugdwerking moet onmiddellijk terug op de rails gezet worden, opdat de 370 jeugdspelers opnieuw hun hobby kunnen beoefenen. Zij mogen niet het slachtoffer zijn van een eenzijdige focus op het eerste elftal. De jeugd verdient het om een prioriteit te zijn. Wees transparant naar de partijen waarmee u samenwerkt en leef de gemaakte afspraken na. Het zal voor de club van cruciaal belang zijn om alle schulden weg te werken tegen begin 2024 in functie van het verkrijgen van een nieuwe licentie. We willen niet liever dan dat alle clubs, professioneel of niet, successen kunnen boeken. Dat de 1ste ploeg het goed doet op dit moment, kunnen we alleen maar toejuichen. Maar een echt succesverhaal kan alleen maar geschreven worden als er evenveel aandacht gaat naar de jeugd en de dames. Laat Okapi en Lindemans hier een voorbeeld zijn. Bovenstaande zaken zijn belangrijke voorwaarden om ook in de stad een goede partner te vinden. De stad heeft reeds diverse inspanningen geleverd voor de club. Gemaakte afspraken tijdens overlegmomenten worden snel opgevolgd. Maar de inspanningen dienen van twee kanten te komen. Daarom de oproep: bestuur, stroop de mouwen op voor alle entiteiten van de club! Ga aan de slag, samen met alle medewerkers met een hart voor Eendracht Aalst. De noodkreten zijn niet tegen, maar net vóór de club bedoeld." aldus schepen Matthias De Ridder (N-VA). Ale zenne, de slimmeriken van t stad laten ook nog eens van zich horen. T zijn bekanst verkiezingen, we zullen het daar maar op steken .Als ze echt met de jeugdige sporters in hun stad inzitten, dat ze dan eerst eens hun portefeuille opentrekken... Huichelaars zijn t, niet meer of niet minder. Als ge met de jeugd ievernast op verplaatsing gaat spelen (buiten groot Aalst) dan moet ge die accommodatie eens vergelijken met die bij de Aalsterse voetbalploegen, in de meeste gevallen dag en nacht verschil. Maar als ge geld durft vragen kan het niet, want wat ze voor u doen moeten ze voor alle andere clubs ook doen, is dan hun excuus. Wel beste heren en dames Aalsterse politici: leg me dan maar eens uit waarom dat in andere steden en gemeenten wel lukt. En kom niet af met 'jomoja, die zijn veel kleiner, die Emmen zoveel clubs niets.' Ze vergeten er dan wel even bij te vermelden dat die betrokken kleinere steden en gemeenten ook heel wat minder financiële middelen hebben dan grootstad Aalst. Dat de politici in hunnen ivoren toren blijven op t Werfplein en zwijgen, t zou hun veel beter afgaan. Met alle respect, maar de grote schuldige zijn de vorige en huidige besturen van Eendracht Aalst. Het stad geeft geen geld aan Okapi, Lindemans of éénder welke sportclub. Het stadion is vervallen, maar de huurprijs is ook wel navenant (2.000 EUR per maand ...) Ik vind het als stadsbestuur een te verdedigen keuze dat je geen sportclubs financieel sponsort, zeker gezien de "track record" van diegene die afgelopen jaren aan de leiding stonden. Want je riskeert dat belastinggeld in de handen van malafide figuren komt. Dat ze er gauw de stekker uit trekken, de vorige louche bandiet is vervangen door een nieuw zootje ongeregeld met mogelijks nog een slechtere reputatie. Je kon moeilijk anders verwachten, wie neemt er nu een club met dergelijke schuldenlast over zonder degelijk boekenonderzoek en zonder een financieel meerjarenplan te hebben. Het is diep en diep intriest, maar je zag het zo aankomen als je bekijkt hoe de club is overgenomen. De communicatie is trouwens ongezien, in gebrekkig "Chat GPT" Nederlands met de voet vooruit in de aanval. Het is iedereen zijn fout, behalve van het bestuur. De trainers, de gasleverancier, de brouwer (Picqueur), het hotel, ... niemand ziet zijn centen. Maar dat zijn allemaal leugenaars of dat is allemaal de mensen van de zandberg die deze facturen hebben achtergehouden zeker ... ![]() Hey Jeroen, ook de kleinere clubs krijgen geen steun behalve subsidies als ze zelf eerst ook investeren, maar daarvoor moet je eerst zelf we budget hebben als kleine club. Zie maar naar de problemen nu bij Nieuwerkerken, e jeugd heeft daar letterlijk geen (deftig) dak boven het hoofd. Gijzegem en Moorsel hebben zelfs geen jeugd meer. OH ja, er zijn nog werkingssubsidies maar als je meer dan een kruimel wilt moet je verplicht met de uitpas werken en alles dat er mee samenhangt. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 17 Nov 2023, 22:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Welke spelers vroegen dan ontbinding van het contract? Als de Regi beweert dat ze wel correct zijn betaald. Wie trok er naar de vakbond? Stond in de gazet. Klopt dit bericht dan wel of werd dit opgeblazen?
Hier zitten toch wat mensen op het forum die over eerstelijnsinfo beschikken...dus, wie.weet hier meer over? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 17 Nov 2023, 22:29 |
|
|
Vaste Waarde
witzwet schreef: Welke spelers vroegen dan ontbinding van het contract? Als de Regi beweert dat ze wel correct zijn betaald. Wie trok er naar de vakbond? Stond in de gazet. Klopt dit bericht dan wel of werd dit opgeblazen? Hier zitten toch wat mensen op het forum die over eerstelijnsinfo beschikken...dus, wie.weet hier meer over? De broers de cuyper onder andere of denk je dat die eeuwig geblesseerd blijven. En regi moet ni zeveren hij heeft zelf zijn beloofde tankkaart nog niet gekregen. Die is blij met zijn duur contract en voor geld danst de beer. En de leveranciers en hoteluitbaters zijn ook allemaal leugenaars. Hopelijk stampt de stad ze uit hun stadion en dan staan ze daar met hun stamnummer zonder stadion en zandberg. Dan kunnen ze allesinds geen geld meer verduisteren die rondgaat in de club . |
| 17 Nov 2023, 22:42 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Timoilsjt schreef: Jeroen schreef: Timoilsjt schreef: Ale zenne, de slimmeriken van t stad laten ook nog eens van zich horen. T zijn bekanst verkiezingen, we zullen het daar maar op steken .Als ze echt met de jeugdige sporters in hun stad inzitten, dat ze dan eerst eens hun portefeuille opentrekken... Huichelaars zijn t, niet meer of niet minder. Als ge met de jeugd ievernast op verplaatsing gaat spelen (buiten groot Aalst) dan moet ge die accommodatie eens vergelijken met die bij de Aalsterse voetbalploegen, in de meeste gevallen dag en nacht verschil. Maar als ge geld durft vragen kan het niet, want wat ze voor u doen moeten ze voor alle andere clubs ook doen, is dan hun excuus. Wel beste heren en dames Aalsterse politici: leg me dan maar eens uit waarom dat in andere steden en gemeenten wel lukt. En kom niet af met 'jomoja, die zijn veel kleiner, die Emmen zoveel clubs niets.' Ze vergeten er dan wel even bij te vermelden dat die betrokken kleinere steden en gemeenten ook heel wat minder financiële middelen hebben dan grootstad Aalst. Dat de politici in hunnen ivoren toren blijven op t Werfplein en zwijgen, t zou hun veel beter afgaan. Met alle respect, maar de grote schuldige zijn de vorige en huidige besturen van Eendracht Aalst. Het stad geeft geen geld aan Okapi, Lindemans of éénder welke sportclub. Het stadion is vervallen, maar de huurprijs is ook wel navenant (2.000 EUR per maand ...) Ik vind het als stadsbestuur een te verdedigen keuze dat je geen sportclubs financieel sponsort, zeker gezien de "track record" van diegene die afgelopen jaren aan de leiding stonden. Want je riskeert dat belastinggeld in de handen van malafide figuren komt. Dat ze er gauw de stekker uit trekken, de vorige louche bandiet is vervangen door een nieuw zootje ongeregeld met mogelijks nog een slechtere reputatie. Je kon moeilijk anders verwachten, wie neemt er nu een club met dergelijke schuldenlast over zonder degelijk boekenonderzoek en zonder een financieel meerjarenplan te hebben. Het is diep en diep intriest, maar je zag het zo aankomen als je bekijkt hoe de club is overgenomen. De communicatie is trouwens ongezien, in gebrekkig "Chat GPT" Nederlands met de voet vooruit in de aanval. Het is iedereen zijn fout, behalve van het bestuur. De trainers, de gasleverancier, de brouwer (Picqueur), het hotel, ... niemand ziet zijn centen. Maar dat zijn allemaal leugenaars of dat is allemaal de mensen van de zandberg die deze facturen hebben achtergehouden zeker ... ![]() Hey Jeroen, ook de kleinere clubs krijgen geen steun behalve subsidies als ze zelf eerst ook investeren, maar daarvoor moet je eerst zelf we budget hebben als kleine club. Zie maar naar de problemen nu bij Nieuwerkerken, e jeugd heeft daar letterlijk geen (deftig) dak boven het hoofd. Gijzegem en Moorsel hebben zelfs geen jeugd meer. OH ja, er zijn nog werkingssubsidies maar als je meer dan een kruimel wilt moet je verplicht met de uitpas werken en alles dat er mee samenhangt. Ik ben geen politieker en ken de in's en out's niet, maar weet inderdaad dat als je zelf investeert als club de stad 50% kan bijdragen indien het dossier goedkeuring krijgt. Maar in essentie zijn de regels voor alle Aalsterse sportclubs hetzelfde. Ik vind het dan raar dat we bij Eendracht zo giftig reageren op de politiek gezien de track record van onze bestuurders de laatste 30 jaar. Mijn eigen overtuiging is dat een stad zeker niet financieel moet bijdragen aan een sportclub, behoudens logistieke steun en evt. subsidies louter gericht op de jeugdwerking. Het is natuurlijk zuur als je ziet dat dit elders in het land (vooral over de taalgrens) overduidelijk wel gebeurt, dat is een ander verhaal natuurlijk. Maar het is een te verdedigen standpunt als stadsbestuur en je kan het er eens of oneens mee zijn, maar ze blijven er wel consequent in. |
| 17 Nov 2023, 23:50 |
|
|
toevallige voorbijganger
Neutralboy schreef: Die Tulin heeft een strafblad van hier tot in Tokio maar ge moet me uiteraard niet geloven. Het opvragen van uitreksels van personen in het centraal strafregister zonder enige geldige reden is eveneens strafbaar overeenkomstig artikel 550bis van het strafwetboek, maar je moet me uiteraard ook niet geloven. En dit geldt trouwens ook voor het verhaal omtrent de fameuze openbare zitting waar je een paar weken terug mee op de proppen kwam. Dat het vonnis daarom openbaar zou zijn slaagt natuurlijk ook nergens op, maar dat weet je zelf ook wel. Dus indien je niet wenst dat je connectie bij de griffie tegen de kerst op zoek kan naar een nieuwe baan, zou ik het me toch laten dit soort uitspraken te doen op een publiek toegankelijk forum .Vooraleer je het blik met gebruikelijke verwensingen opentrekt, ik ben het in het verleden vaak eens geweest met je standpunten. Je hebt dit soort zaken dus niet nodig om je punt duidelijk te maken, wel integendeel. |
| 18 Nov 2023, 12:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
backtoglory schreef: Neutralboy schreef: Die Tulin heeft een strafblad van hier tot in Tokio maar ge moet me uiteraard niet geloven. Het opvragen van uitreksels van personen in het centraal strafregister zonder enige geldige reden is eveneens strafbaar overeenkomstig artikel 550bis van het strafwetboek, maar je moet me uiteraard ook niet geloven. En dit geldt trouwens ook voor het verhaal omtrent de fameuze openbare zitting waar je een paar weken terug mee op de proppen kwam. Dat het vonnis daarom openbaar zou zijn slaagt natuurlijk ook nergens op, maar dat weet je zelf ook wel. Dus indien je niet wenst dat je connectie bij de griffie tegen de kerst op zoek kan naar een nieuwe baan, zou ik het me toch laten dit soort uitspraken te doen op een publiek toegankelijk forum .Vooraleer je het blik met gebruikelijke verwensingen opentrekt, ik ben het in het verleden vaak eens geweest met je standpunten. Je hebt dit soort zaken dus niet nodig om je punt duidelijk te maken, wel integendeel. _________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Nov 2023, 13:14 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 18 Sep 2011, 16:37 Berichten: 279 Leeftijd: 54 Locatie: Aalst |
Goed nieuws voor de jeugd van Iendracht Oilsjt . A.s. maandag worden de trainingen hervat. Vorige donderdag werd alles gestopt omdat de begeleiders er genoeg van hadden.
Foto:Iendracht Oilsjt Zou het nu toch eens niet echt tijd worden dat er heel wat duidelijkheid komt. Donderdag willen ze niet meer en maandag gaan ze aan de slag. We kunnen er hier blijkbaar beter een real live soap van beginnen maken op tv. Dat er iets niet klopt, dat zal wel, maar wat er nu gaande is is volgens mij toch ongeziende. Je gaat me niet vertellen dat er donderdag geen gas en warm water is en maandag wel, waar zijn al die ontevreden trainers en begeleiders plots of hebben ze er op 2 dagen tijd zoveel nieuwe vrijwilligers bij. |
| 18 Nov 2023, 13:57 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
tigers schreef: Goed nieuws voor de jeugd van Iendracht Oilsjt . A.s. maandag worden de trainingen hervat. Vorige donderdag werd alles gestopt omdat de begeleiders er genoeg van hadden. Foto:Iendracht Oilsjt Zou het nu toch eens niet echt tijd worden dat er heel wat duidelijkheid komt. Donderdag willen ze niet meer en maandag gaan ze aan de slag. We kunnen er hier blijkbaar beter een real live soap van beginnen maken op tv. Dat er iets niet klopt, dat zal wel, maar wat er nu gaande is is volgens mij toch ongeziende. Je gaat me niet vertellen dat er donderdag geen gas en warm water is en maandag wel, waar zijn al die ontevreden trainers en begeleiders plots of hebben ze er op 2 dagen tijd zoveel nieuwe vrijwilligers bij. De Turken hebben naar de ouders van de jeugdspelers gecommuniceerd dat de trainingen maandag hervatten onder de nieuwe structuur. Alleen vermelden ze er wel niet bij wat die nieuwe structuur inhoudt. Wie gaat de trainingen geven bijvoorbeeld? Want het merendeel van de trainers geeft aan dat ze onder deze omstandigheden niet zullen hervatten. Ouders die dit als reactie op hun communicatie gevraagd hebben, kregen uiteraard nog geen antwoord... |
| 18 Nov 2023, 16:16 |
|
|
Vaste Waarde
backtoglory schreef: Neutralboy schreef: Die Tulin heeft een strafblad van hier tot in Tokio maar ge moet me uiteraard niet geloven. Het opvragen van uitreksels van personen in het centraal strafregister zonder enige geldige reden is eveneens strafbaar overeenkomstig artikel 550bis van het strafwetboek, maar je moet me uiteraard ook niet geloven. En dit geldt trouwens ook voor het verhaal omtrent de fameuze openbare zitting waar je een paar weken terug mee op de proppen kwam. Dat het vonnis daarom openbaar zou zijn slaagt natuurlijk ook nergens op, maar dat weet je zelf ook wel. Dus indien je niet wenst dat je connectie bij de griffie tegen de kerst op zoek kan naar een nieuwe baan, zou ik het me toch laten dit soort uitspraken te doen op een publiek toegankelijk forum .Vooraleer je het blik met gebruikelijke verwensingen opentrekt, ik ben het in het verleden vaak eens geweest met je standpunten. Je hebt dit soort zaken dus niet nodig om je punt duidelijk te maken, wel integendeel. Voor je onzin uitkraamt moet je de betekenis eens opzoeken van openbare zitting. De straf en de feiten die daar uitgesproken zijn heb je geen opzoeking in de griffie voor nodig. De kranten staan dagelijks vol met dergelijke uitspraken en feiten. Citaat: "De openbaarheid van vonnissen en arresten is als fundament vastgelegd in onze grondwet. In tegenstelling tot beslissingen van de regering, zijn uitspraken van een rechtbank of een hof los van de beroepsprocedures niet rechtstreeks onderhevig aan controle door een orgaan zoals het parlement. Daarom voorzag de grondwetgever dat de samenleving moet kunnen nagaan of de uitspraken en motiveringen van de rechters verlopen zoals de wet ze voorschrijft. De vonnissen moeten publiek uitgesproken worden en vrij raadpleegbaar zijn. De manier waarop dit nu wordt aangepakt, is aan vernieuwing toe. Vonnissen worden dan wel mondeling uitgesproken en in het geval van strafzaken ook openbaar in de publiek toegankelijke zittingszaal, momenteel liggen de afgedrukte exemplaren versies verspreid over de hoven en rechtbanken van dit land." En als dat het enige is als tegenargument zegt dat ook genoeg. Of denk je echt dat ik even langswandel in de rechtbank en vraag of ze even een strafblad van iemand kunnen uitprinten .En welke verwensingen ? Zeggen dat iemand naief is ? Aan woke doe ik niet mee dus sorry voor de tere zieltjes. |
| 18 Nov 2023, 23:27 |
|
|
Vaste Waarde
Neutralboy schreef: backtoglory schreef: Neutralboy schreef: Die Tulin heeft een strafblad van hier tot in Tokio maar ge moet me uiteraard niet geloven. Het opvragen van uitreksels van personen in het centraal strafregister zonder enige geldige reden is eveneens strafbaar overeenkomstig artikel 550bis van het strafwetboek, maar je moet me uiteraard ook niet geloven. En dit geldt trouwens ook voor het verhaal omtrent de fameuze openbare zitting waar je een paar weken terug mee op de proppen kwam. Dat het vonnis daarom openbaar zou zijn slaagt natuurlijk ook nergens op, maar dat weet je zelf ook wel. Dus indien je niet wenst dat je connectie bij de griffie tegen de kerst op zoek kan naar een nieuwe baan, zou ik het me toch laten dit soort uitspraken te doen op een publiek toegankelijk forum .Citaat: "De openbaarheid van vonnissen en arresten is als fundament vastgelegd in onze grondwet. In tegenstelling tot beslissingen van de regering, zijn uitspraken van een rechtbank of een hof los van de beroepsprocedures niet rechtstreeks onderhevig aan controle door een orgaan zoals het parlement. Daarom voorzag de grondwetgever dat de samenleving moet kunnen nagaan of de uitspraken en motiveringen van de rechters verlopen zoals de wet ze voorschrijft. De vonnissen moeten publiek uitgesproken worden en vrij raadpleegbaar zijn. De manier waarop dit nu wordt aangepakt, is aan vernieuwing toe. Vonnissen worden dan wel mondeling uitgesproken en in het geval van strafzaken ook openbaar in de publiek toegankelijke zittingszaal, momenteel liggen de afgedrukte exemplaren versies verspreid over de hoven en rechtbanken van dit land." Vooraleer je het blik met gebruikelijke verwensingen opentrekt, ik ben het in het verleden vaak eens geweest met je standpunten. Je hebt dit soort zaken dus niet nodig om je punt duidelijk te maken, wel integendeel. Voor je onzin uitkraamt moet je de betekenis eens opzoeken van openbare zitting. De straf en de feiten die daar uitgesproken zijn heb je geen opzoeking in de griffie voor nodig. De kranten staan dagelijks vol met dergelijke uitspraken en feiten. En als dat het enige is als tegenargument zegt dat ook genoeg. Of denk je echt dat ik even langswandel in de rechtbank en vraag of ze even een strafblad van iemand kunnen uitprinten .En welke verwensingen ? Zeggen dat iemand naief is ? Aan woke doe ik niet mee dus sorry voor de tere zieltjes. Spot on Neutralboy and in your f. face Mr. " backtoglory" Ben jij door dit bestuur op een missie gestuurd of zo ? Iedereen kan hier as for me zeggen wat hij/zij wil maar ik vond jouw insinuerend/dreigende en hooghartige post er ook zwaar over makker.. |
| 18 Nov 2023, 23:47 |
|
|
forumlegende
mamananeto schreef: Neutralboy schreef: backtoglory schreef: Het opvragen van uitreksels van personen in het centraal strafregister zonder enige geldige reden is eveneens strafbaar overeenkomstig artikel 550bis van het strafwetboek, maar je moet me uiteraard ook niet geloven. En dit geldt trouwens ook voor het verhaal omtrent de fameuze openbare zitting waar je een paar weken terug mee op de proppen kwam. Dat het vonnis daarom openbaar zou zijn slaagt natuurlijk ook nergens op, maar dat weet je zelf ook wel. Dus indien je niet wenst dat je connectie bij de griffie tegen de kerst op zoek kan naar een nieuwe baan, zou ik het me toch laten dit soort uitspraken te doen op een publiek toegankelijk forum .Citaat: "De openbaarheid van vonnissen en arresten is als fundament vastgelegd in onze grondwet. In tegenstelling tot beslissingen van de regering, zijn uitspraken van een rechtbank of een hof los van de beroepsprocedures niet rechtstreeks onderhevig aan controle door een orgaan zoals het parlement. Daarom voorzag de grondwetgever dat de samenleving moet kunnen nagaan of de uitspraken en motiveringen van de rechters verlopen zoals de wet ze voorschrijft. De vonnissen moeten publiek uitgesproken worden en vrij raadpleegbaar zijn. De manier waarop dit nu wordt aangepakt, is aan vernieuwing toe. Vonnissen worden dan wel mondeling uitgesproken en in het geval van strafzaken ook openbaar in de publiek toegankelijke zittingszaal, momenteel liggen de afgedrukte exemplaren versies verspreid over de hoven en rechtbanken van dit land." Vooraleer je het blik met gebruikelijke verwensingen opentrekt, ik ben het in het verleden vaak eens geweest met je standpunten. Je hebt dit soort zaken dus niet nodig om je punt duidelijk te maken, wel integendeel. Voor je onzin uitkraamt moet je de betekenis eens opzoeken van openbare zitting. De straf en de feiten die daar uitgesproken zijn heb je geen opzoeking in de griffie voor nodig. De kranten staan dagelijks vol met dergelijke uitspraken en feiten. En als dat het enige is als tegenargument zegt dat ook genoeg. Of denk je echt dat ik even langswandel in de rechtbank en vraag of ze even een strafblad van iemand kunnen uitprinten .En welke verwensingen ? Zeggen dat iemand naief is ? Aan woke doe ik niet mee dus sorry voor de tere zieltjes. Spot on Neutralboy and in your f. face Mr. " backtoglory" Ben jij door dit bestuur op een missie gestuurd of zo ? Iedereen kan hier as for me zeggen wat hij/zij wil maar ik vond jouw insinuerend/dreigende en hooghartige post er ook zwaar over makker.. Ooit iemand geweten die er niet beter had op gevonden om de naam "Marc Degryse" te checken. Op staande voet buiten, met 25 jaar dienst... ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 18 Nov 2023, 23:49 |
|
| Pagina 24 van 57 |
[ 841 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 22 23 24 25 26 … 57 Volgende |