|
|
| Pagina 236 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 234 235 236 237 238 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Still standing ! schreef: quote] Verdomme als ge dat hier weer allemaal leest, hé Still Standing hiervan zakt mijn broek af. Staan we mooi voor aap, zo alle twee in ons onderbroek. Sjans dat de heer Onderkroiper zijn kat kon sturen nu dat ze melk gekregen heeft, of het actiecomité “Me maan en macht ver den Iendracht” had meteen onverwacht materiaal voor een ludieke affiche [/quote]Een kat met zeven levens ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 07 Nov 2011, 23:17 |
|
|
Nationale Ploeg
Schepper schreef: "Ik wacht nog op mijn factuur van aankoop business seats betaald in juni, na mail maand geleden ging onze manager dit zou spoedig mogelijk in orde brengen. Stilaan weinig vertrouwen in diene mens. " Anders moeie dieje mensj bé a in 't restaurant insj inviteiren.. ![]() e restaurant in ... in ... in ... deiremonne toch ni? |
| 07 Nov 2011, 23:19 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 14 Aug 2007, 10:21 Berichten: 1053 Leeftijd: 39 |
Mijn factuur is van het restaurant is vandaag toegekomen. 3 weken na datum wel maar ze is er en das het belangrijkste. Ni voor mijne portemonnee maar wel voorde club
![]() _________________ Supporter since 2003 Iendracht nor 2e |
| 07 Nov 2011, 23:21 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 10 Feb 2006, 14:35 Berichten: 466 Leeftijd: 54 |
Toch wel schrijnend. Een mens betaald 250 € om naar het voetbal te komen kijken en mist per seizoen wel een paar wedstrijden door familale omstandigheden.
Hij kijkt niet op een pintje meer of minder (gemiddeld 15 bonnetjes omdat de kids toch ook eens mogen drinken of iets knabbellen). En op het eind van de rit loopt hij het risico om scheef te worden bekeken omdat hij niets extra heeft bijgedragen. 250€ + (16€x15€) = 490€ en dat hebben de gasten nog niet eens in de fanshop rond gelopen..... Ik wil gerust nog een paar euro's geven als het haalbaar is. En tot nu toe heb ik dit gevoel niet. |
| 07 Nov 2011, 23:24 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Er moet dringend een signaal vanuit het bestuur komen dat er daar ook resultaten geboekt worden!!!
Hoe kan de gewone supporter nu gemotiveerd blijven kaarten aankopen als vanuit de bestuurskamer geen nieuwe sponsors alsook andere resultaten openbaar gemaakt worden. Door een goeie en duidelijke en eerlijke communicatie naar de supporters toe motiveer je iedereen die meewerkt aan de diverse acties waaronder de kaartenverkoop. Ik krijg stilaan de indruk dat het weeral de gewone supporter is die het gat moet dichtrijden!!!!! _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 08 Nov 2011, 9:26 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Er moet dringend een signaal vanuit het bestuur komen dat er daar ook resultaten geboekt worden!!! Hoe kan de gewone supporter nu gemotiveerd blijven kaarten aankopen als vanuit de bestuurskamer geen nieuwe sponsors alsook andere resultaten openbaar gemaakt worden. Door een goeie en duidelijke en eerlijke communicatie naar de supporters toe motiveer je iedereen die meewerkt aan de diverse acties waaronder de kaartenverkoop. Ik krijg stilaan de indruk dat het weeral de gewone supporter is die het gat moet dichtrijden!!!!! Vanavond is er een vergadering,ik ga dit zeker eens vragen aan het bestuur,wat hun plannen zijn. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Nov 2011, 9:39 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 18 Dec 2006, 23:44 Berichten: 958 Leeftijd: 51 Locatie: Abu Dhabi |
Succes Bakkie, keep us posted please.
Groeten uit de Abu Dhabi zon _________________ Ich traum' von dir! In meinen Träumen bist du Europacupsieger! Doch wenn ich aufwach', spielt mein Verein irgendwo anders... In Liga Zwei. Ich liebe dich. |
| 08 Nov 2011, 11:15 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
Prodialoog schreef: Toch wel schrijnend. Een mens betaald 250 € om naar het voetbal te komen kijken en mist per seizoen wel een paar wedstrijden door familale omstandigheden. Hij kijkt niet op een pintje meer of minder (gemiddeld 15 bonnetjes omdat de kids toch ook eens mogen drinken of iets knabbellen). En op het eind van de rit loopt hij het risico om scheef te worden bekeken omdat hij niets extra heeft bijgedragen. 250€ + (16€x15€) = 490€ en dat hebben de gasten nog niet eens in de fanshop rond gelopen..... Ik wil gerust nog een paar euro's geven als het haalbaar is. En tot nu toe heb ik dit gevoel niet. Dat is bij mij hetzelfde makker. Ik kom met heel veel plezier naar 'n Iendracht. Maar niet om mijn zakken laten uit te schudden. Ik heb uiteraard een steunkaart gekocht, maar veel verder dan dat zal ik waarschijnlijk niet gaan. In alle geval respect voor de gasten die er meer voor over hebben dan de "modale" supporter.... _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 08 Nov 2011, 12:46 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
iendracht mèn 2de vraa schreef: Er moet dringend een signaal vanuit het bestuur komen dat er daar ook resultaten geboekt worden!!! Hoe kan de gewone supporter nu gemotiveerd blijven kaarten aankopen als vanuit de bestuurskamer geen nieuwe sponsors alsook andere resultaten openbaar gemaakt worden. Door een goeie en duidelijke en eerlijke communicatie naar de supporters toe motiveer je iedereen die meewerkt aan de diverse acties waaronder de kaartenverkoop. Ik krijg stilaan de indruk dat het weeral de gewone supporter is die het gat moet dichtrijden!!!!! 100 % mee akkoord. Ik heb eens een rekensom gemaakt van mijn uitgaven op EA op 1 seizoen en dat kan serieus tellen! Aangezien de gewone supporter nu enkel goed is om nog meer geld te geven, zonder volledige (en correcte) info vanuit het bestuur, heb ik daarom zondag ook 2 maal geweigerd een steunkaart te kopen. Die 10 € kan mij totaal niet schelen, maar het is het principe. De oprichting van een supportersraad is ook een goed initiatief maar het blijkt dat zij die hierin zetelen info krijgen (hoeveel weet ik niet) maar deze niet mogen communiceren naar de rest. Ikzelf ben geen vragende partij om in zo een raad te gaan zitten, maar wij hebben evenveel recht op info dan de rest. Zolang dit niet verandert, gaan ze mij niet moeten vragen acties te steunen of kaarten te kopen. Ik zal gewoon op post zijn bij de matchen en de kantine sponsoren zoals anders, niets extra. Van zodra het blijkt dat ook het bestuur goed werkt, dan wil ik natuurlijk wel nog een inspanning leveren. _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 08 Nov 2011, 13:45 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 24 Dec 2007, 16:35 Berichten: 483 Leeftijd: 39 |
Ik zal uiteraard ook nog een steunkaart kopen één van de volgende matchen want kem het vorig weekend nog nie gedaan ('k wist eerlijk gezegd nie goe waar ik ze kon verkrijgen).
Mor kweet nie of ik meer dan dat ga doen, kdenk da veel mensen gewoon nie graag geld in nen eventuelen bodemloze put willen gooien. Op den Iendracht ist al jaren en jaren dat er met geld wordt gesmeten of dat het verdwijnt en kzou nie graag hebben dat dat nu ook het geval is. Ik denk vooral dat veel mensen garanties willen dat het goed terecht komt. Das gelijk geld geven aan liefdadigheid waar naar 't schijnt ook een groot stuk onderweg ergens blijft plakken. _________________
|
| 08 Nov 2011, 13:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Ik heb 100 euro te besteden. Mijn dilemma: gaat die naar den Iendracht of naar... het Kinderkankerfonds?
Laatst gewijzigd door elfahem op 08 Nov 2011, 14:01, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 08 Nov 2011, 13:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Fanatix schreef: Ik zal uiteraard ook nog een steunkaart kopen één van de volgende matchen want kem het vorig weekend nog nie gedaan ('k wist eerlijk gezegd nie goe waar ik ze kon verkrijgen). Mor kweet nie of ik meer dan dat ga doen, kdenk da veel mensen gewoon nie graag geld in nen eventuelen bodemloze put willen gooien. Op den Iendracht ist al jaren en jaren dat er met geld wordt gesmeten of dat het verdwijnt en kzou nie graag hebben dat dat nu ook het geval is. Ik denk vooral dat veel mensen garanties willen dat het goed terecht komt. Das gelijk geld geven aan liefdadigheid waar naar 't schijnt ook een groot stuk onderweg ergens blijft plakken. Inderdaad ze noemen dat aan de strijkstok blijven plakken. Hopelijk duidelijk overzicht wat er met bedrag gedaan werd Natuurlijk ook niet om dan later een nieuwe put te maken. Wist dat ik daarstraks een mail kreeg uit Nederland van iemand die met twee vrienden naar de wedstrijd tegen Antwerp FC zou willen komen kijken. Uiteraard zal ik in voorverkoop voor hen een ticket aanschaffen. Wat zeggen ze van gierige Nederlanders We komen wel met twee of zelfs drie man. Maar dat komt wel goed, ik zal je week voor de match nogmaals contacten. Spreken we dan wat af, moeten natuurlijk wel pintje vooraf drinken in Aalst. Ik heb een overschrijving gedaan voor de reddingsactie, duurt wel een paar dagen voordat het geld er is. Hopelijk komt het allemaal goed. Bij Cambuur in Leeuwarden hebben we ook al paar keer dergelijke acties gehad. Ook altijd financiële troubles. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Nov 2011, 13:54 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Ja en zo kunnen we blijven zagen eh jongens,Lernout & Hauspie mijn centjes kwijt,de mensen van Citi bank centjes kwijt en ga zo maar door.
Wij als supps kunnen enkel maar proberen om onze club te redden,het geld staat op een apparte rekening en het is het actie comite en de supps,die op het einde van de actie gaan belissen waar we het geld gaan inpompen. Het bestuur gaat ook sponsers uit hun hoed moeten toveren,want die 300.000€ voor de licentie dat gaan we met onze actie nooit ophalen. Als elke Iendracht supp zijn duit in het zakje doet,kunnen we onszelf niets verwijten dat we er niets aan gedaan hebben om ons geliefde ploeg te redden. ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Nov 2011, 14:15 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bakkie schreef: Ja en zo kunnen we blijven zagen eh jongens,Lernout & Hauspie mijn centjes kwijt,de mensen van Citi bank centjes kwijt en ga zo maar door. Wij als supps kunnen enkel maar proberen om onze club te redden,het geld staat op een apparte rekening en het is het actie comite en de supps,die op het einde van de actie gaan belissen waar we het geld gaan inpompen. Het bestuur gaat ook sponsers uit hun hoed moeten toveren,want die 300.000€ voor de licentie dat gaan we met onze actie nooit ophalen. Als elke Iendracht supp zijn duit in het zakje doet,kunnen we onszelf niets verwijten dat we er niets aan gedaan hebben om ons geliefde ploeg te redden. ![]() Heel juist Bakkie, al vind ik dat er ook dringend een update van de stand van zaken van bestuurskant moet komen. |
| 08 Nov 2011, 14:17 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ik vind trouwens dat we den Onderkroiper zijnen brommer moeten veilen voor den Iendracht te redden.
![]() |
| 08 Nov 2011, 14:20 |
|
| Pagina 236 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 234 235 236 237 238 … 289 Volgende |