|
|
| Pagina 237 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 235 236 237 238 239 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Staat er al iets op die rekening eigenlijk ?
|
| 08 Nov 2011, 14:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Gilles schreef: Bakkie schreef: Ja en zo kunnen we blijven zagen eh jongens,Lernout & Hauspie mijn centjes kwijt,de mensen van Citi bank centjes kwijt en ga zo maar door. Wij als supps kunnen enkel maar proberen om onze club te redden,het geld staat op een apparte rekening en het is het actie comite en de supps,die op het einde van de actie gaan belissen waar we het geld gaan inpompen. Het bestuur gaat ook sponsers uit hun hoed moeten toveren,want die 300.000€ voor de licentie dat gaan we met onze actie nooit ophalen. Als elke Iendracht supp zijn duit in het zakje doet,kunnen we onszelf niets verwijten dat we er niets aan gedaan hebben om ons geliefde ploeg te redden. ![]() Heel juist Bakkie, al vind ik dat er ook dringend een update van de stand van zaken van bestuurskant moet komen. Vanavond is er een vergadering,we zullen eens naar hun plannen vragen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 08 Nov 2011, 14:23 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Gilles schreef: Ik vind trouwens dat we den Onderkroiper zijnen brommer moeten veilen voor den Iendracht te redden. ![]() dat za niet veel opbrengen Sinds vorige week 1 jaar oud en de meest garantie is weg Reeds 3500 km op de teller en nieuwprijs amper 1.500 Eurokes dus een kleine druppel op de hete plaat Mischien op de parking een waardevoller automodel uitkiezen om te veilen ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Nov 2011, 14:24 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Dani schreef: Staat er al iets op die rekening eigenlijk ? Nen deel van de kaartenopbrengst ligt in de kluis van de club, maar aangezien wij vanavond vergadering hebben zal dit dan afgerekend worden, en geupdate worden op de website.. Van de gewone stortingen (als die er al zijn, want vele flyers zijn gewoon weggegooid de zondag Wel efkes zeggen, dat zowel de opbrengst van de halloweenparty als het mosselfestijn als het "nieuwe fanhome" rechtsreeks naar de club is gegaan! Hetgeen vanavond op de rekening staat is dus enkel van de kaartenverkoop en vrijwillige stortingen. _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 08 Nov 2011, 14:43 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Onderkroiper schreef: Gilles schreef: Ik vind trouwens dat we den Onderkroiper zijnen brommer moeten veilen voor den Iendracht te redden. ![]() dat za niet veel opbrengen Sinds vorige week 1 jaar oud en de meest garantie is weg Reeds 3500 km op de teller en nieuwprijs amper 1.500 Eurokes dus een kleine druppel op de hete plaat Mischien op de parking een waardevoller automodel uitkiezen om te veilen ![]() Er bestaat ook zoiets als emotionele waarde. Een onderbroek is ook niet veel waard, maar gedragen door bv Jennifer Lopez is dat al heel wat anders . Waarmee ik den Onderkroiper zijnen brommer niet wil vergelijken met de onderbroek van J. Lopez natuurlijk. |
| 08 Nov 2011, 14:43 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bakkie schreef: Vanavond is er een vergadering,we zullen eens naar hun plannen vragen. Ideaal. Jullie zullen hier wel een klein verslagje posten, neem ik aan. |
| 08 Nov 2011, 15:20 |
|
|
Ancien
Urzua schreef: Onderkroiper schreef: Gilles schreef: Ik vind trouwens dat we den Onderkroiper zijnen brommer moeten veilen voor den Iendracht te redden. ![]() dat za niet veel opbrengen Sinds vorige week 1 jaar oud en de meest garantie is weg Reeds 3500 km op de teller en nieuwprijs amper 1.500 Eurokes dus een kleine druppel op de hete plaat Mischien op de parking een waardevoller automodel uitkiezen om te veilen ![]() Er bestaat ook zoiets als emotionele waarde. Een onderbroek is ook niet veel waard, maar gedragen door bv Jennifer Lopez is dat al heel wat anders .Waarmee ik den Onderkroiper zijnen brommer niet wil vergelijken met de onderbroek van J. Lopez natuurlijk. Waarvoor is da meer waard, ruikt haar slipken misschien beter als van een ander.... ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Nov 2011, 17:10 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
hansken schreef: Dani schreef: Staat er al iets op die rekening eigenlijk ? Nen deel van de kaartenopbrengst ligt in de kluis van de club, maar aangezien wij vanavond vergadering hebben zal dit dan afgerekend worden, en geupdate worden op de website.. Van de gewone stortingen (als die er al zijn, want vele flyers zijn gewoon weggegooid de zondag Wel efkes zeggen, dat zowel de opbrengst van de halloweenparty als het mosselfestijn als het "nieuwe fanhome" rechtsreeks naar de club is gegaan! Hetgeen vanavond op de rekening staat is dus enkel van de kaartenverkoop en vrijwillige stortingen. ![]() |
| 08 Nov 2011, 17:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
Gilles schreef: Ik vind trouwens dat we den Onderkroiper zijnen brommer moeten veilen voor den Iendracht te redden. ![]() Of Jowwan zijne vélo ![]() _________________ www.spionkoplede.com |
| 08 Nov 2011, 17:37 |
|
|
Ancien
chunga schreef: hansken schreef: Dani schreef: Staat er al iets op die rekening eigenlijk ? Nen deel van de kaartenopbrengst ligt in de kluis van de club, maar aangezien wij vanavond vergadering hebben zal dit dan afgerekend worden, en geupdate worden op de website.. Van de gewone stortingen (als die er al zijn, want vele flyers zijn gewoon weggegooid de zondag Wel efkes zeggen, dat zowel de opbrengst van de halloweenparty als het mosselfestijn als het "nieuwe fanhome" rechtsreeks naar de club is gegaan! Hetgeen vanavond op de rekening staat is dus enkel van de kaartenverkoop en vrijwillige stortingen. ![]() Op geld sta giene naam hé mannen en in de kluis van den Iendracht, zou ik zeker geen geld van de supportersactie stoppen. Kwestie van ieder zen spaarboeksken te kloppen nietwaar. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 08 Nov 2011, 17:40 |
|
|
Reserve Lid geworden op: 23 Dec 2009, 20:02 Berichten: 352 Leeftijd: 57 Locatie: Oilsjt |
Urzua schreef: Onderkroiper schreef: Gilles schreef: Ik vind trouwens dat we den Onderkroiper zijnen brommer moeten veilen voor den Iendracht te redden. ![]() dat za niet veel opbrengen Sinds vorige week 1 jaar oud en de meest garantie is weg Reeds 3500 km op de teller en nieuwprijs amper 1.500 Eurokes dus een kleine druppel op de hete plaat Mischien op de parking een waardevoller automodel uitkiezen om te veilen ![]() Er bestaat ook zoiets als emotionele waarde. Een onderbroek is ook niet veel waard, maar gedragen door bv Jennifer Lopez is dat al heel wat anders . Waarmee ik den Onderkroiper zijnen brommer niet wil vergelijken met de onderbroek van J. Lopez natuurlijk. als die al zoveel km gedaan heeft zal er wel een verschil in freinsporen zijn ... |
| 08 Nov 2011, 18:23 |
|
|
Freak
hansken schreef: Dani schreef: Staat er al iets op die rekening eigenlijk ? Nen deel van de kaartenopbrengst ligt in de kluis van de club, maar aangezien wij vanavond vergadering hebben zal dit dan afgerekend worden, en geupdate worden op de website..Van de gewone stortingen (als die er al zijn, want vele flyers zijn gewoon weggegooid de zondag Wel efkes zeggen, dat zowel de opbrengst van de halloweenparty als het mosselfestijn als het "nieuwe fanhome" rechtsreeks naar de club is gegaan! Hetgeen vanavond op de rekening staat is dus enkel van de kaartenverkoop en vrijwillige stortingen. even een vraag ter verduidelijking. het geld dat jullie ophalen storten jullie dat niet op die rekening waar jij en Bram volmacht op hebben? in de kluis op den iendracht leggen lijkt mij eerlijk gezegd, de kat bij de melk zetten. |
| 08 Nov 2011, 19:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
De kaarten waren gedrukt door de club , gezien de bijzonder korte tijdspanne waar dit op moest gebeuren (rekeningnummer was pas woensdagavond laat beschikbaar) waren die kaarten dan ook maar op het laatste moment gereed op de club. Daar zijn een een aantal afgevaardigden de kaarten dan al gaan ophalen (naam is perfect genoteerd evenals het aantal). Ik en Hansken kunnen ook niet overal tegelijkertijd zijn.
Geen paniek dus, het geld is ondertussen uit de kluis van Eendracht Aalst zelf al uit, en is in ons bezit. Van zodra het technisch mogelijk is gaan we dan ook direkt het saldo op de bankrekening laten bevestigen via een screenshot (saldo rekeningsaldo). Het geld dat op EA werd achtergelaten is trouwens tot op de eurocentiem correct overgedragen. In het vervolg zullen we onze financiering zelf doen, maar in deze omstandigheden was het gewoon niet anders mogelijk. _________________ If you never try, you'll never know |
| 08 Nov 2011, 19:45 |
|
|
Miniem
Schepper schreef: Prodialoog schreef: Toch wel schrijnend. Een mens betaald 250 € om naar het voetbal te komen kijken en mist per seizoen wel een paar wedstrijden door familale omstandigheden. Hij kijkt niet op een pintje meer of minder (gemiddeld 15 bonnetjes omdat de kids toch ook eens mogen drinken of iets knabbellen). En op het eind van de rit loopt hij het risico om scheef te worden bekeken omdat hij niets extra heeft bijgedragen. 250€ + (16€x15€) = 490€ en dat hebben de gasten nog niet eens in de fanshop rond gelopen..... Ik wil gerust nog een paar euro's geven als het haalbaar is. En tot nu toe heb ik dit gevoel niet. Dat is bij mij hetzelfde makker. Ik kom met heel veel plezier naar 'n Iendracht. Maar niet om mijn zakken laten uit te schudden. Ik heb uiteraard een steunkaart gekocht, maar veel verder dan dat zal ik waarschijnlijk niet gaan. In alle geval respect voor de gasten die er meer voor over hebben dan de "modale" supporter.... Volledig mee eens!!! |
| 08 Nov 2011, 20:07 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
---redhat--- schreef: Schepper schreef: Prodialoog schreef: Toch wel schrijnend. Een mens betaald 250 € om naar het voetbal te komen kijken en mist per seizoen wel een paar wedstrijden door familale omstandigheden. Hij kijkt niet op een pintje meer of minder (gemiddeld 15 bonnetjes omdat de kids toch ook eens mogen drinken of iets knabbellen). En op het eind van de rit loopt hij het risico om scheef te worden bekeken omdat hij niets extra heeft bijgedragen. 250€ + (16€x15€) = 490€ en dat hebben de gasten nog niet eens in de fanshop rond gelopen..... Ik wil gerust nog een paar euro's geven als het haalbaar is. En tot nu toe heb ik dit gevoel niet. Dat is bij mij hetzelfde makker. Ik kom met heel veel plezier naar 'n Iendracht. Maar niet om mijn zakken laten uit te schudden. Ik heb uiteraard een steunkaart gekocht, maar veel verder dan dat zal ik waarschijnlijk niet gaan. In alle geval respect voor de gasten die er meer voor over hebben dan de "modale" supporter.... Volledig mee eens!!! ola, ola, drank, inkom en fanshop dat is niet allemaal zuiver voor den iendracht he. Hoeveel (bond)taksen betaal je niet per gekocht ticket, hoeveel van uw pintjes gaat naar den brouwer, hoeveel kost het per t-shirt e.d. aan de leveranciers? Uiteraard heeft EA daar een winstmarge op, maar het rekeningetje dat men maakt is niet volledig voor den iendracht en dus foutief. Ik raad aan bij dexia te gaan. Wat je nu stort of koopt gaat integraal naar 'het goede doel'. En een chance dat er ook nog anderen zijn die de club nu wel extra steunen of ge kunt binnenkort met uw vrouw in 't park gaan wandelen 's zondags ipv naar den iendracht te gaan. Of zijn redhat, schepper, prodialoog,...mss even rap supporter van een andere ploeg? Als mens respecteer ik ieders mening maar een dikke pluim op de hoed van de gasten die wél geld geven en bv. OPC. Keep up the good work!! ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Nov 2011, 20:15 |
|
| Pagina 237 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 235 236 237 238 239 … 289 Volgende |