Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 238 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 236 237 238 239 240 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 42
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
witzwet schreef:
---redhat--- schreef:
Schepper schreef:
Dat is bij mij hetzelfde makker.
Ik kom met heel veel plezier naar 'n Iendracht. Maar niet om mijn zakken laten uit te schudden.
Ik heb uiteraard een steunkaart gekocht, maar veel verder dan dat zal ik waarschijnlijk niet gaan.
In alle geval respect voor de gasten die er meer voor over hebben dan de "modale" supporter....

Volledig mee eens!!!

ola, ola, drank, inkom en fanshop dat is niet allemaal zuiver voor den iendracht he. Hoeveel (bond)taksen betaal je niet per gekocht ticket, hoeveel van uw pintjes gaat naar den brouwer, hoeveel kost het per t-shirt e.d. aan de leveranciers?

Uiteraard heeft EA daar een winstmarge op, maar het rekeningetje dat men maakt is niet volledig voor den iendracht en dus foutief. Ik raad aan bij dexia te gaan.

Wat je nu stort of koopt gaat integraal naar 'het goede doel'.

En een chance dat er ook nog anderen zijn die de club nu wel extra steunen of ge kunt binnenkort met uw vrouw in 't park gaan wandelen 's zondags ipv naar den iendracht te gaan. Of zijn redhat, schepper, prodialoog,...mss even rap supporter van een andere ploeg?

Als mens respecteer ik ieders mening maar een dikke pluim op de hoed van de gasten die wél geld geven en bv. OPC. Keep up the good work!! :EA:

Ja menne jongen. Dat iedereen beseft dat al wa ge uitgeeft op EA niet 100% naar de club gaat, das zeker.
Als ge als supporter pakt 1000 €/jaar aan EA spendeert, dan lijkt mij dat niet zo weinig.
Daarnaast, EA is een hobby/passie waar ge betaalt om iets te krijgen => voetbal.
Ik denk ook niet dat uwe werkgever u betaalt voor nix te doen :hmm:

En diene zever over supporteren voor een andere club: totaal ongepast

08 Nov 2011, 21:04
Ancien

---redhat--- schreef:
Schepper schreef:
Prodialoog schreef:
Toch wel schrijnend. Een mens betaald 250 € om naar het voetbal te komen kijken en mist per seizoen wel een paar wedstrijden door familale omstandigheden.
Hij kijkt niet op een pintje meer of minder (gemiddeld 15 bonnetjes omdat de kids toch ook eens mogen drinken of iets knabbellen). En op het eind van de rit loopt hij het risico om scheef te worden bekeken omdat hij niets extra heeft bijgedragen.

250€ + (16€x15€) = 490€ en dat hebben de gasten nog niet eens in de fanshop rond gelopen.....

Ik wil gerust nog een paar euro's geven als het haalbaar is. En tot nu toe heb ik dit gevoel niet.

Ik kom met heel veel plezier naar 'n Iendracht. Maar niet om mijn zakken laten uit te schudden.
Ik heb uiteraard een steunkaart gekocht, maar veel verder dan dat zal ik waarschijnlijk niet gaan.
In alle geval respect voor de gasten die er meer voor over hebben dan de "modale" supporter....

Volledig mee eens!!!

Ik steun die actie omdat ik van bij mijn geboorte Iendrachtsupporter ben en ik er niet mag aan denken dat onze club zou verdwijnen.
Omdat het idee van de supporters zelf komt en ik het volledige vertouwen heb in Bram, Hansken en zijn medewerkers sta ik 200% achter dit prachtig initiatief.
Ik doe dit niet voor het bestuur zenne, ik bezie het zoals in een bedrijf in moeilijkheden waar de werknemers inleveren om het bedrijf te redden.
Nee, zonder onzen Iendracht kunnen wij niet leven, deze club heeft een te grote plaats in mijn leven ingenomen en dit wens ik niet te verliezen.
Ik ben ook gienen miljonair zenne, mor ik geef liever iets voor mijn grootste passie dan ver den ienen of den anderen die aan uw deur komt bellen voor een goed doel, waar da ge ook achteraf ni weet wat er met uw centen gebeurt.
Ik zal niet weinig trots zijn moesten we ons doel bereiken, in het andere geval zullen jullie zich niet meer hoeven druk te maken over da te duur pintje in de kantine of een actie zoals deze.
Ge kunt dan uw zondagnamiddagen op een andere manier doorbrengen, een gebakje gaan eten met de vraa bv. of ne keer naar Sluis gaan want de winkels zijn 't zondags open. :stom: :stom:
Geef mij maar den Iendracht of ik besterf het. :cry:

08 Nov 2011, 21:13
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
witzwet schreef:
---redhat--- schreef:
Schepper schreef:

Volledig mee eens!!!

ola, ola, drank, inkom en fanshop dat is niet allemaal zuiver voor den iendracht he. Hoeveel (bond)taksen betaal je niet per gekocht ticket, hoeveel van uw pintjes gaat naar den brouwer, hoeveel kost het per t-shirt e.d. aan de leveranciers?

Uiteraard heeft EA daar een winstmarge op, maar het rekeningetje dat men maakt is niet volledig voor den iendracht en dus foutief. Ik raad aan bij dexia te gaan.

En een chance dat er ook nog anderen zijn die de club nu wel extra steunen of ge kunt binnenkort met uw vrouw in 't park gaan wandelen 's zondags ipv naar den iendracht te gaan. Of zijn redhat, schepper, prodialoog,...mss even rap supporter van een andere ploeg?

Als mens respecteer ik ieders mening maar een dikke pluim op de hoed van de gasten die wél geld geven en bv. OPC. Keep up the good work!! :EA:

Mijn beste vriend ik ben al jaar en dag bij Dexia klant en heb ze nog niet kunnen betrappen dat ze mijn geld achter houden.
Verder ga ik al meer dan 30 jaar naar EA zowel in goede als kwade dagen. Wat ik daar met de jaren heb verloren was mijn naïviteit.
En ja, mocht EA wegvallen dan ga ik nog enkel naar provinciaal voetbal of zal ik gaan wandellen met mijn vrouw. Omdat dat mens ook eens een dag zonder voetbal verdient.

08 Nov 2011, 21:45
Nationale Ploeg

Prodialoog schreef:
witzwet schreef:
---redhat--- schreef:

Volledig mee eens!!!

Mijn beste vriend ik ben al jaar en dag bij Dexia klant en heb ze nog niet kunnen betrappen dat ze mijn geld achter houden.
Verder ga ik al meer dan 30 jaar naar EA zowel in goede als kwade dagen. Wat ik daar met de jaren heb verloren was mijn naïviteit.
En ja, mocht EA wegvallen dan ga ik nog enkel naar provinciaal voetbal of zal ik gaan wandellen met mijn vrouw. Omdat dat mens ook eens een dag zonder voetbal verdient.

Beste Prodialoog, ik kan normaal uw opmerkingen echt best smaken. en ook nu is uw standpunt best te begrijpen, al ga ik persoonlijk er niet in mee.

Maar zwijg aub over den Dexia he. Ik verdenk u er ronduit van hier een dubbele agenda te hebben. Laat de overheid deze keer de (belastingsgeld)plug er nu maar uit trekken. Die maffiabende verdient geen 3de kans. sjorry, voor de rest zelfde maten wat mij betreft (maar kom niet meer met die naam af aub) :drank:

08 Nov 2011, 22:34
Miniem

Prodialoog schreef:
witzwet schreef:
---redhat--- schreef:

Volledig mee eens!!!

Het probleem is absoluut niet dat ik persoonlijk hier geen geld voor over heb.
Het probleem is dat ik mijn geld niet graag in een bodemloze put gooi.
Mijn inziens kunnen we alleen in deze problemen terecht gekomen zijn door heel slecht bestuur.
Of het huidige bestuur beter is, weet ik nog niet. Het voelt soms net iets te veel aan als: bestuur maakt brokken, supporters mogen ze oplossen.

Sowieso een steunkaart en wat extra pinten drinken zal ik wel doen om te steunen.
Ik heb ook veel respect voor de organisatoren van de reddingsactie en wens ze alle succes toe.

En dat gezever dat als ge een beetje kritisch zijt dat ge dan geen goeie supporter zijt, is echt onzin.

08 Nov 2011, 23:14
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Prodialoog schreef:

Zeker en vast respect voor uw mening, die schiet ik niet af. Maar in dit stukje van uw vorige post heb ik mij hier toch serieus verslikt ze :?

08 Nov 2011, 23:33

Leeftijd: 37
Natuurijk willen wij niemand gaan verplichten onze actie te steunen! Wij proberen gewoon met onze eigen middelen zoveel mogelijk geld in te zamelen om het voortbestaan van onze favoriete club te kunnen garanderen! Wie dit niet ziet zitten, of er geen budget voor heeft word natuurlijk niet aanzien als "mindere supporter" dan een ander!

Weir zen aal iendracht supporters! :EA:

08 Nov 2011, 23:34
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Nieuws van op de vergadering met het bestuur?

08 Nov 2011, 23:34

Leeftijd: 37
Smetje schreef:

Er was enkel een vergadering van het actiecomité, bestuur was hierop niet aanwezig. Naast ons was er wel een sponserbijeenkomst, maar wat daarvan is voortgekomen hebben wij natuurlijk het raden naar :)

08 Nov 2011, 23:35
Iendracht.be - beheer

hansken schreef:
Wel efkes zeggen, dat zowel de opbrengst van de halloweenparty als het mosselfestijn als het "nieuwe fanhome" rechtsreeks naar de club is gegaan! Hetgeen vanavond op de rekening staat is dus enkel van de kaartenverkoop en vrijwillige stortingen.

Was het niet de bedoeling dat de opbrengst van het fanhome ook op de supportersrekening kwam? Uiteindelijk maakt het misschien weinig uit, want het is toch allemaal voor onzen Iendracht, maar dat geld van de fanrekening gaat dacht ik integraal voor de licentie gebruikt worden, terwijl geld dat in de gewone kas komt toch ook voor andere dingen gebruikt wordt.

08 Nov 2011, 23:39
Iendracht.be - beheer

Bomber schreef:
Smetje schreef:

twas vergadering van het steuncomité ;)

OK, had ik dan verkeerd begrepen. Dacht hier ergens gelezen te hebben dat vanavond aan het bestuur nog eens naar hun plannen (mbt sponsors enz) gevraagd zou worden.

08 Nov 2011, 23:41
Vaste Waarde

Hugo schreef:
---redhat--- schreef:
Schepper schreef:
In alle geval respect voor de gasten die er meer voor over hebben dan de "modale" supporter....[/qu

Ik steun die actie omdat ik van bij mijn geboorte Iendrachtsupporter ben en ik er niet mag aan denken dat onze club zou verdwijnen.
Omdat het idee van de supporters zelf komt en ik het volledige vertouwen heb in Bram, Hansken en zijn medewerkers sta ik 200% achter dit prachtig initiatief.
Ik doe dit niet voor het bestuur zenne, ik bezie het zoals in een bedrijf in moeilijkheden waar de werknemers inleveren om het bedrijf te redden.
Nee, zonder onzen Iendracht kunnen wij niet leven, deze club heeft een te grote plaats in mijn leven ingenomen en dit wens ik niet te verliezen.
Ik ben ook gienen miljonair zenne, mor ik geef liever iets voor mijn grootste passie dan ver den ienen of den anderen die aan uw deur komt bellen voor een goed doel, waar da ge ook achteraf ni weet wat er met uw centen gebeurt.
Ik zal niet weinig trots zijn moesten we ons doel bereiken, in het andere geval zullen jullie zich niet meer hoeven druk te maken over da te duur pintje in de kantine of een actie zoals deze.
Ge kunt dan uw zondagnamiddagen op een andere manier doorbrengen, een gebakje gaan eten met de vraa bv. of ne keer naar Sluis gaan want de winkels zijn 't zondags open. :stom: :stom:

k ben ook gienen miljonair zenne, mor ik geef liever iets voor mijn grootste passie dan ver den ienen of den anderen die aan uw deur komt bellen voor een goed doel, waar da ge ook achteraf ni weet wat er met uw centen gebeurt.

Awel se... volledig mee eens!!! respect!! ben ook supporter van onzen iendracht- en dat sedert ik 10 jaar oud ben, dus al 35 jaar!!
Da ge dan al isj en extraken wiltj doen - zelfs financieel ( als't bestuur tenminste de ballen en de brains heeft om te volgen) lijkt mij de logica zelve! :EA: :EA: :EA:

08 Nov 2011, 23:46
forumlegende

Leeftijd: 69
Bakkie schreef:
iendracht mèn 2de vraa schreef:
Er moet dringend een signaal vanuit het bestuur komen dat er daar ook resultaten geboekt worden!!!
Hoe kan de gewone supporter nu gemotiveerd blijven kaarten aankopen als vanuit de bestuurskamer geen nieuwe sponsors alsook andere resultaten openbaar gemaakt worden.
Door een goeie en duidelijke en eerlijke communicatie naar de supporters toe motiveer je iedereen die meewerkt aan de diverse acties waaronder de kaartenverkoop.
Ik krijg stilaan de indruk dat het weeral de gewone supporter is die het gat moet dichtrijden!!!!!

Vanavond is er een vergadering,ik ga dit zeker eens vragen aan het bestuur,wat hun plannen zijn.

En Bakkie,is er nieuws?

09 Nov 2011, 8:58
Vaste Waarde

hansken schreef:
Smetje schreef:

Er was enkel een vergadering van het actiecomité, bestuur was hierop niet aanwezig. Naast ons was er wel een sponserbijeenkomst, maar wat daarvan is voortgekomen hebben wij natuurlijk het raden naar :)

Hopelijk hebben ze hun lijst met de sponsors gevonden zodat ze niemand vergeten zijn uit te nodigen.

09 Nov 2011, 9:36

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bakkie schreef:
Er moet dringend een signaal vanuit het bestuur komen dat er daar ook resultaten geboekt worden!!!
Hoe kan de gewone supporter nu gemotiveerd blijven kaarten aankopen als vanuit de bestuurskamer geen nieuwe sponsors alsook andere resultaten openbaar gemaakt worden.
Door een goeie en duidelijke en eerlijke communicatie naar de supporters toe motiveer je iedereen die meewerkt aan de diverse acties waaronder de kaartenverkoop.
Ik krijg stilaan de indruk dat het weeral de gewone supporter is die het gat moet dichtrijden!!!!!

Vanavond is er een vergadering,ik ga dit zeker eens vragen aan het bestuur,wat hun plannen zijn.

En Bakkie,is er nieuws?

De mensen van het bestuur zaten op die sponsor vergadering en deze was nog aan de gang toen wij daar vertrokken,ik denk dat we vandaag wel iets gaan horen van de Michel.

09 Nov 2011, 10:35
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 236 237 238 239 240 289