Transfers volgend seizoen - Pagina 238 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 236 237 238 239 240 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Gilles schreef:
Jonas Van Kerckhoven heeft getekend. Zie site.

:banana:

De vierde goeie transfer van een jonge speler.
Nu nog een paar "mannen met baarden" erbij halen en het komt goed.

13 Mei 2016, 18:26
forumlegende

Jean schreef:
Gilles schreef:
Jonas Van Kerckhoven heeft getekend. Zie site.

:banana:

De vierde goeie transfer van een jonge speler.
Nu nog een paar "mannen met baarden" erbij halen en het komt goed.

laat ons wat afwachten misschien. en vooral hopen dat het beter is dan wat we nu lopen hebben, maar kan dat eigenlijk slechter? :D

13 Mei 2016, 19:02
Scholier

@Jean

Waarom vind jij dit een goede transfer?
Lazitch van La Louvière gezien donderdag?

14 Mei 2016, 23:56
forumlegende

Cornel1 schreef:
@Jean

Het is een jonge speler met een heel goede opleiding die door omstandigheden (pech) een stap heeft moeten terugzetten maar enorm veel potentieel heeft.
Dat zijn de spelers die we hier in de toekomst gaan zien, we gaan talent opsporen met veel potentieel en hopen dat er af en toe eentje volledig ontluikt om dan met een pak winst door te verkopen.
Dat is nu éénmaal de manier om hogerop te geraken!

15 Mei 2016, 9:03
Ancien

Leeftijd: 46
iendrachter schreef:
Cornel1 schreef:
@Jean

Ik heb die Lazitch ook zien spelen op La Lou zondag, dat was toch heel wat minder.
Donderdag had die jongen niks van tegenstand, zo is het wel makkelijk natuurlijk.
Ik wil maar zeggen dat je een speler niet op 1 of 2 matchen kan beoordelen,
laat die jongens die hier al getekend hebben hun eerst maar eens bewijzen....
Volgens mij gaje nog serieus wat versterking moeten gaan halen om effectief voor die titel te spelen,
en niet teveel mannen die in 3de of 4de klasse op de bank zitten bij hun ploeg,maar echt spelers die toch al iets bewezen hebben. Iemand zoals die Van Tricht bvb, maar wil die naar 4de klasse komen spelen?
Enzo Neve van Zele (ex Dender) zou ik ook een goede versterking vinden voor ons middenveld,
goeie vervanger voor Bogaerts die wel vooruit kan voetballen en dit seizoen 14 goals maakte, als verdedigende middenvelder toch niet slecht.....
Bruno Baras van Zele waren ze ook mee bezig en heeft er toch ook 18 gemaakt dit seizoen.
Als zulke spelers ook al te duur zouden zijn voor ons zijn we beter dat we ermee stoppen denk ik.

Snap de individuele beoordelingen (Neve heeft wel al lang elders getekend) maar wel niet vergeten dat Zele
in vierde klasse zelfs geen top 5 haalde...

Wat een Bruno Baras betreft: heel groot talent bij Anderlecht ooit maar pas dit seizoen voor het eerst wat potten gebroken, opnieuw bij een subtopper uit vierde klasse, na eerder een pak tegenvallende seizoenen. Bovendien is aanvallend voorlopig de keuze al genomen voor 2 pocketspitsen te halen. Moet je er dan een derde van dat type bijhalen vraag ik me af... Ik zou alvast beginnen met het middenveld te stofferen zoals tot vervelens toe al opgemerkt. En een spits die kan koppen is ook een absolute must.

Wat Lazitch betreft: speelde donderdag voor het eerst sinds lang zijn tweede match als centrale verdediger in een fanionelftal. Is in principe de vaste linksachter die per match minstens 5 keer de achterlijn haalt en goeie trap/voorzet heeft. Had niet echt misstaan denk ik, zonder daarbij afbreuk te doen aan de kwaliteiten van Jonas.

15 Mei 2016, 9:42
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
iendrachter schreef:
Cornel1 schreef:
@Jean

Ik heb die Lazitch ook zien spelen op La Lou zondag, dat was toch heel wat minder.
Donderdag had die jongen niks van tegenstand, zo is het wel makkelijk natuurlijk.
Ik wil maar zeggen dat je een speler niet op 1 of 2 matchen kan beoordelen,
laat die jongens die hier al getekend hebben hun eerst maar eens bewijzen....
Volgens mij gaje nog serieus wat versterking moeten gaan halen om effectief voor die titel te spelen,
en niet teveel mannen die in 3de of 4de klasse op de bank zitten bij hun ploeg,maar echt spelers die toch al iets bewezen hebben. Iemand zoals die Van Tricht bvb, maar wil die naar 4de klasse komen spelen?
Enzo Neve van Zele (ex Dender) zou ik ook een goede versterking vinden voor ons middenveld,
goeie vervanger voor Bogaerts die wel vooruit kan voetballen en dit seizoen 14 goals maakte, als verdedigende middenvelder toch niet slecht.....
Bruno Baras van Zele waren ze ook mee bezig en heeft er toch ook 18 gemaakt dit seizoen.
Als zulke spelers ook al te duur zouden zijn voor ons zijn we beter dat we ermee stoppen denk ik.[/quote]

Het budget van EA vraagt meer dan één tovenaar, meer zelfs, ....een gans team magiers ....
Ze moeten niet alleen kampioen trachten te spelen, met minder budget dan de concurrentie.
Want de eindsom van deze boekhouding, moet ook nog eens de schuldenberg fors maar beneden halen.
Ik weet ook niet hoe ze dat gaan doen, want iedereen zoekt witte merels die de pannen van het dak spelen, aan een matig; tot beperkt loon.
Bovendien is de publicitaire aantrekkelijkheid in 2de amateurklasse, nog beperkter voor sponsors...
Geen gemakkelijk huiswerk voor het bestuur, zonder sponsors, die in de toekomst van de club geloven.

15 Mei 2016, 10:39
Nationale Ploeg

-

Laatst gewijzigd door pattaboem op 15 Mei 2016, 10:41, 1 keer totaal gewijzigd.

15 Mei 2016, 10:39
Ancien

Leeftijd: 46
Wat is de bron rond Dimbala? Volgens alle bronnen heeft hij op hetzelfde moment als de eerste lading vedetten getekend bij Lebbeke, dus in de winterstop.

15 Mei 2016, 10:41
Reserve

iendrachter schreef:
DT schreef:
Wat is de bron rond Dimbala? Volgens alle bronnen heeft hij op hetzelfde moment als de eerste lading vedetten getekend bij Lebbeke, dus in de winterstop.

Op forum van Dender staat dat Dimbala nog niet getekend heeft bij Lebbeke maar er wel gaan spreken is.
Of dit effectief klopt weet ik ook niet, maar kan me moeilijk voorstellen dat die volgend jaar in provinciale gaat spelen, net als Podevijn en Pé trouwens.....
Zullen mss clausules ingestaan hebben dat de deal enkel doorging bij promotie?

Lebbeke speelt de interprovinciale eindronde nog en kan nog overgaan.

15 Mei 2016, 10:54
Scholier

Dimbala zou ook één van de ploegen in Schaarbeek trainen.

15 Mei 2016, 11:36
Scholier

@pattaboom

De shuldenberg is toch weggewerkt,het is nog 400 000 euro dat is vergelijkbaar met de andere ploegen.
Tevens denk ik niet dat we veel spelers uit 4e nationale moeten halen,als je al het niveau bekijkt van de onderste ploegen in onze reeks.

15 Mei 2016, 11:42
Nationale Ploeg

heb ik het verkeerd of gaat JONG LEDE in onze reeks ook uitkomen, hebben hun eindronde gewonnen.

Indien ja, weer een derby van de denderstreek :D

15 Mei 2016, 12:12
Nationale Ploeg

Cornel1 schreef:
@pattaboom

De shuldenberg is toch weggewerkt,het is nog 400 000 euro dat is vergelijkbaar met de andere ploegen.
Tevens denk ik niet dat we veel spelers uit 4e nationale moeten halen,als je al het niveau bekijkt van de onderste ploegen in onze reeks.

---
@Cornel1
Het nieuwe bestuur verkondigde publiekelijk, dat men stelselmatig de schuldenberg zou proberen weg te werken naar 0. Om dan vanmeet-af opnieuw te kunnen bouwen aan een prof-club. Ze hebben NIET verkondigd dat zij de schuldenberg gingen afbouwen tot 400.000€ , "wat normaal zou zijn bij vele clubs".
Met een Patrick Lejust aan het roer, is dat mogelijk, en hij heeft in het verleden al menigmaal bewezen dat hij als crisismanager een organisatie totaal kan kan omkeren.
Dat is wat wij allemaal ook verwachten van onze gelIefde club.
Maar het is en blijft een voetbalclub, waarvan de supporters sportieve resultaten van verwachten, die ons toch voetbalvreugde brengen....

15 Mei 2016, 21:25
forumlegende

Ik heb opgevangen dat Niels Martin niet naar Duffel gaat, kan iemand dat bevestigen of ontkennen?

18 Mei 2016, 16:23
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Jean schreef:
Ik heb opgevangen dat Niels Martin niet naar Duffel gaat, kan iemand dat bevestigen of ontkennen?

Na de laatste match zei hij nog dat Aalst te lang gewacht heeft om hem een aanbod te doen en dat hij naar Duffel gaat.

18 Mei 2016, 16:29
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 236 237 238 239 240 515