Transfers volgend seizoen - Pagina 239 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 237 238 239 240 241 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Smetje schreef:
Jean schreef:
Ik heb opgevangen dat Niels Martin niet naar Duffel gaat, kan iemand dat bevestigen of ontkennen?

Na de laatste match zei hij nog dat Aalst te lang gewacht heeft om hem een aanbod te doen en dat hij naar Duffel gaat.

Ok, maar daar zou nu een kink in de kabel gekomen zijn.

18 Mei 2016, 16:35
forumlegende

Jean schreef:
Smetje schreef:
Jean schreef:
Ik heb opgevangen dat Niels Martin niet naar Duffel gaat, kan iemand dat bevestigen of ontkennen?

Na de laatste match zei hij nog dat Aalst te lang gewacht heeft om hem een aanbod te doen en dat hij naar Duffel gaat.

Ok, maar daar zou nu een kink in de kabel gekomen zijn.

Dat is dan jammer voor Niels, maar mag ook vertrekken.

18 Mei 2016, 18:30
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Ratko mag weg bij Beerschot-Wilrijk.. Te duur of niet??

18 Mei 2016, 22:42
Reserve

hansken schreef:

De beule ook

18 Mei 2016, 22:46
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
hansken schreef:

kzag die heel graag spelen. keiharde werker, verdedigers hadden er hun handen vol mee en hij kan afwerken. kben er ni zo voor om dpelers terug te halen, maar voor zo iemand zou ik daar zeker kunnen mee leven. budgettair... dat zou eventueel wel eens het struikelblok kunnen zijn...

18 Mei 2016, 22:48
Knaap

Citeer:
Het clubbestuur van Eendracht Aalst behoudt het vertrouwen in Dirk Geeraerd. De coach zal nu samen met de sportieve cel een competitieve ploeg samenstellen die komend seizoen kan meedingen voor promotie naar de Eerste Amateurliga.

Voorts worden er geen verdere onderhandelingen gevoerd met de kernspelers waarmee nog geen akkoord was of die nog geen voorstel kregen. Het gaat om Malick Gaye, Cor Gillis, Yannick Wagner, Ilias Labiad, Jonathan Lievens, Wim Bokila en Olivier Lusamba. Met hen stopt de samenwerking.

bron: officiële site

18 Mei 2016, 23:57
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ratko zou ik heel graag zien terugkomen.

Alle begrip voor de beslissing van het bestuur. Ondanks de rotmatch van zondag, mochten wat mij betreft Bokila, Wagner en Labiad wel nog blijven. Maar ze zullen wel hun redenen hebben om niet verder te praten. Labiad trouwens heel blessuregevoelig lijkt me.

18 Mei 2016, 23:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Didjeeken schreef:
Citeer:
Het clubbestuur van Eendracht Aalst behoudt het vertrouwen in Dirk Geeraerd. De coach zal nu samen met de sportieve cel een competitieve ploeg samenstellen die komend seizoen kan meedingen voor promotie naar de Eerste Amateurliga.

Voorts worden er geen verdere onderhandelingen gevoerd met de kernspelers waarmee nog geen akkoord was of die nog geen voorstel kregen. Het gaat om Malick Gaye, Cor Gillis, Yannick Wagner, Ilias Labiad, Jonathan Lievens, Wim Bokila en Olivier Lusamba. Met hen stopt de samenwerking.

Gaye en bokila weg , maar vandamme en bogaerts mogen blijven haha.

19 Mei 2016, 6:45
Reserve

Didjeeken schreef:
Citeer:

Een jaartje Van Damme, Bogaerts, Geeraerd . Stormloop op de abo's!!!

19 Mei 2016, 7:59
Nationale Ploeg

BDS schreef:
Didjeeken schreef:
Citeer:

Een jaartje Van Damme, Bogaerts, Geeraerd . Stormloop op de abo's!!!

Niet te verstaan gewoon.

19 Mei 2016, 8:52
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Ik snap al die kritiek op Bogaerts en Van Damme niet goed.
Die gasten waren beiden basisspelers in een ploeg die middenmoot in 2e klasse speelden, en nu zouden ze plots te zwak voor 2e amateurklasse zijn?
Akkoord dat ze vorig seizoen zwak gepresteerd hebben (wie niet?) en hun voetballende capaciteiten misschien beperkt zijn maar als brekers of aanjagers op het middenveld kunnen we die zeker gebruiken volgens mij. Ik zie Bogaerts zelfs liever als CV spelen als in het middenveld.
Met 11 messi's ga je ook niet kampioen spelen ze.

Wagner had van mij gerust ook mogen blijven. Veel liever dan DG... Hopelijk staan de blijvers nog voldoende achter hem..

19 Mei 2016, 9:24
Nationale Ploeg

ajoin_bart schreef:
Ik snap al die kritiek op Bogaerts en Van Damme niet goed.
Die gasten waren beiden basisspelers in een ploeg die middenmoot in 2e klasse speelden, en nu zouden ze plots te zwak voor 2e amateurklasse zijn?
Akkoord dat ze vorig seizoen zwak gepresteerd hebben (wie niet?) en hun voetballende capaciteiten misschien beperkt zijn maar als brekers of aanjagers op het middenveld kunnen we die zeker gebruiken volgens mij. Ik zie Bogaerts zelfs liever als CV spelen als in het middenveld.
Met 11 messi's ga je ook niet kampioen spelen ze.

Wagner had van mij gerust ook mogen blijven. Veel liever dan DG... Hopelijk staan de blijvers nog voldoende achter hem..

Dat denk ik nu wel :D

19 Mei 2016, 9:29
forumlegende

Messi is wel wat klein als keeper maar kom, ik zou het toch proberen :D

Leuk om te horen dat er toch nog iemand vertrouwen heeft in de trainer : enkel het bestuur ziet er geen graten in. Lijkt me toch een gemakkelijkheidsoplossing te zijn. Deze man had ambras met zijn spelersgroep, kon hen niet motiveren, kon vaak een match volledig verknoeien door foute ingrepen en heeft de uitstraling van een staande vaas. Maar ja, wel veel werk eh om een nieuwe trainer te zoeken...
Van Damme is geen spelverdeler maar zeker nuttig. En hij kan nog altijd 20 keer beter voetballen dan een Bokila, zelfs al maakte die 20 goals.
Enfin, ben benieuwd naar het vervolg, dat is wel het minste wat ik kan zeggen.

19 Mei 2016, 9:37
Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
Die ene speler die voor mij persoonlijk zeker moest vertrekken Jonas "ik kan er geen kut van" Bogaerts zal hier dus ook volgend seizoen de graszoden rond de middencirkel naar de kloten lopen. Raar want vooral hem vond ik ook in onze laatste gala match tegen Lalou een zeer kwalijke rol spelen. En je kan voor of tegen Bokilla zijn maar je smijt wel 20 goals buiten, en dan nog van iemand die geen onbetwiste titularis was want zat ook al eens op het bankje, je zal hier dus toch iets serieus moeten voor gaan halen denk ik. Ook verder doen met DG vind ik geen goed idee na zo'n desastreus seizoeneinde, daar zal het nog een seizoen lopend contract wel een bepalende rol in gespeeld hebben waarschijnlijk. Conclusie is toch dat het voetbalverstand nog steeds niet gearriveerd is in de Bredestraat.

19 Mei 2016, 9:40
Nationale Ploeg

chunga schreef:
Die ene speler die voor mij persoonlijk zeker moest vertrekken Jonas "ik kan er geen kut van" Bogaerts zal hier dus ook volgend seizoen de graszoden rond de middencirkel naar de kloten lopen. Raar want vooral hem vond ik ook in onze laatste gala match tegen Lalou een zeer kwalijke rol spelen. En je kan voor of tegen Bokilla zijn maar je smijt wel 20 goals buiten, en dan nog van iemand die geen onbetwiste titularis was want zat ook al eens op het bankje, je zal hier dus toch iets serieus moeten voor gaan halen denk ik. Ook verder doen met DG vind ik geen goed idee na zo'n desastreus seizoeneinde, daar zal het nog een seizoen lopend contract wel een bepalende rol in gespeeld hebben waarschijnlijk. Conclusie is toch dat het voetbalverstand nog steeds niet gearriveerd is in de Bredestraat.

(y)

19 Mei 2016, 9:52
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 237 238 239 240 241 515