Artikels - Pagina 240 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 238 239 240 241 242 497
 Artikels 
Auteur Bericht
Freak

Bericht Re: Artikels
met wie moeten we dan herbeginnen in provinciaal?

31 Mar 2015, 21:44
forumlegende

Leeftijd: 61
waly 2 schreef:
met wie moeten we dan herbeginnen in provinciaal?

Hansken als diepe spits.

31 Mar 2015, 21:46
Freak

en wie voorzitter?louis alfons?

31 Mar 2015, 22:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
waly 2 schreef:
en wie voorzitter?louis alfons?

Een van de 7 grote sponsors van FDR :D

31 Mar 2015, 22:48
forumlegende

Valckenier blijkbaar zijne staart ingetrokken om het beloofde geld te storten. Licentie zal via het BAS moeten behaald worden. Blijkbaar hebben er een aantal samengelegd om onze korte termijn problemen op te lossen.

Sportief ligt alles stil.

01 Apr 2015, 7:15
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
El Corredor (Light) schreef:
Valckenier blijkbaar zijne staart ingetrokken om het beloofde geld te storten. Licentie zal via het BAS moeten behaald worden. Blijkbaar hebben er een aantal samengelegd om onze korte termijn problemen op te lossen.

Sportief ligt alles stil.

Als hij onderhandelde zoals op Dender,is dat heel begrijpelijk van Valckenier.

01 Apr 2015, 7:48
Nationale Ploeg

http://www.aalst.tv/kort-nieuws/sport/i ... acht-aalst
:(

01 Apr 2015, 8:23
forumlegende

Aalst - De Aalsterse fans hoeven geen hoop meer koesteren dat de proclamatie van de Licentiecommissie deze week een goed rapport oplevert. Maar voorzitter Frank De Roose maakt zich sterk dat Eendracht volgend seizoen toch in tweede klasse voetbalt.

Zoals onze krant gisteren voorspelde, slaagt Eendracht Aalst er niet in om de deadline te halen voor de licentiecommissie. Ondanks een gesloten deal met een externe investeerder uit de regio stond de vereiste som niet tijdig op de rekening, waardoor voorzitter Frank De Roose plots op scenario B moest overschakelen. Het staat vast dat Eendracht nul op het rekest krijgt vanwege de licentiemanager waardoor de duik naar derde klasse dreigt voor het stamnummer 90. Beroep is immers niet meer mogelijk tegen het advies van de licentiecommissie.
Frank De Roose houdt evenwel nog een slag om de arm door naar het rechtsorgaan BAS te stappen en wil die opportuniteit ook grijpen.
‘We vervulden een groot aantal vereisten op boekhoudkundig vlak. Ook aan alle administratieve en sociaal-rechterlijke vereisten werd voldaan evenals aan de vereisten inzake het stadiondossier. Om de licentie te bekomen moeten ook enkele financiële verplichtingen nagekomen worden. Daarvoor werd een akkoord gesloten met een externe partner zodat we ook op dat vlak moeiteloos de vuurproef zouden doorstaan.’
De Raad van Bestuur stelde verbaasd vast dat de externe partner net voor het verstrijken van de termijn het nochtans ondertekende engagement niet wou nakomen. Uiteraard zullen we de nodige stappen ondernemen wegens die contractbreuk, maar tegelijkertijd moeten we nu andere pistes bewandelen. Uiteraard kregen we in de gegeven omstandigheden een sluitende begroting niet tijdig rond. Intussen vonden we binnen en buiten de club de nodige geldschieters om te voldoen aan de financiële verplichtingen om een licentie te bekomen voor tweede klasse.’
De Aalsterse voorzitter zal nu zijn zaak eind april moeten pleiten voor het BAS.
‘We trekken met het door de externe partner ondertekende document naar het BAS om te bewijzen dat we genekt werden door onvoorziene omstandigheden. Vervolgens willen we bewijzen dat we momenteel aan alle voorwaarden voldoen. De club vertrouwt erop dat de uitgedokterde oplossingen ons aan een licentie zullen helpen. We zullen slagen voor het BAS. Eendracht stond trouwens ook in aanleg van schrapping, maar die situatie werd al ongedaan gemaakt.’

bron: HNB

Valckenier nu ook al een proces aandoen, net zoals we dat met Dender gingen doen. Wel tof dat je eerst iemands hulp krijgt om ergens te gaan shotten, en hem vervolgens ook tegen je in het harnas jaagt, al dan niet terecht natuurlijk. Het water was veel te diep volgens Valckenier (heb ik mij laten vertellen)

ik vermoed dat de leden van de AV en RVB (???) financieel zijn bijgesprongen, al vind ik dat dan wel raar want er was enkele maanden geleden al eens een vraag om bij te springen, en toen bracht dat toch ook geen miljoen euro op. Maar dat is maar gissen van mij.

Wat ik mis in al die communicatie is het feit dat er nooit over structurele oplossingen worden gesproken. Een kern met ne loonkost van 1 miljoen euro zeg, dan zit je gewoon met een aantal veel te zware contracten. Het is nu ook niet dat het voetbal om duimen en vingers van af te likken is.

Afspraak rond februari-maart 2016 voor nog eens dezelfde zever allemaal inclusief stadionproblematiek.

Het logische gevolg is dat nu alles inzake het sportieve stil ligt tot begin mei, tot wanneer de beslissing van het BAS valt...

01 Apr 2015, 8:28
Vaste Waarde

http://www.aalst.tv/kort-nieuws/sport/i ... acht-aalst

01 Apr 2015, 8:30
Scholier

Volgend jaar 3de klasse !! :stom:

01 Apr 2015, 8:31
Ancien

Leeftijd: 46
Bakkie schreef:

We moeten nu vooral heel rustig blijven man en fdr laten doen zoals hij bezig is,heeft bewezen hoe je een club moet runnen en laat hem vooral nog heel veel schulden maken,dan moet je binnenkort nergens meer lopen klooien. (y)

Euh Bakkie, net zoals dat jij het afgelopen jaar een eeuwigdurend plaatje opzet van "FDR moet weg", leg ik ook zo'n plaatje op met de boodschap: als het de bedoeling is om FDR buiten te krijgen, gaan er effectief wel mensen moeten opstaan hé met een plan... En ik geef u op een blaadje dat die van bij dag 1 ook hun paraplu opentrekken zenne en verwijzen naar het verleden... Alleen gaan ze dat verhaaltje mogen opdissen in 1 of meer reeksjes lager, waarbij het publiek dat dat verhaaltje zal moeten aanhoren, nog drastischer zal ingekrompen zijn... Of blijven de supporters allemaal weg vandaag enkel en alleen omdat ze FDR's kop niet kunnen zien? Als het dat alleen is, was mijn laatste paragraaf gewoon de vinger op de wonde toch?

Dus zoals ik ook al 1000 keer heb gezegd - dat die mannen die "willen overpakken" tot een akkoord komen met FDR zodat ze kans maken om in tweede klasse te blijven. Al de rest is zelfmoord... Terug in provinciale herbeginnen - hoe halen sommigen het in hun hoofd zeg... Ga het eens vragen bij het "echte" Beveren hoe plezant het is om te schipperen tussen 3de en 4de provinciale... Trouwens, als je de nieuwe bestuursploeg evenveel krediet gaat geven als FDR - max 3 jaar, ik pak er het laatste jaar poten zagen gemakshalve maar bij - dan zitten we als alles mee zit in dat scenario na 3 jaar... in 1ste provinciale... Waauw! Daar staan we dan met het grote Eendracht Aalst... Om het heel cru te stellen - als FDR faalt in zijn opzet, zitten we tenminste nog in derde klasse, dat is nog een lichtjaar voorsprong op provinciale in het huidige voetbalklimaat...

Lijkt hier verdacht veel op de oppositie in de politiek - steen en been klagen dat alles moet veranderen, dat de bewindsman weg moet, enz. maar bij de simpele vraag wat het alternatief dan wel moet zijn, complete radiostilte ofwel een simpele "omdraaibeweging" om wat extra kritiek te kunnen geven... Als de "die-hards" absoluut vinden dat het tijd is om een "Garré-move" te doen, go for it hé, maar besef dan verdomme heel goed dat je een plan B moet hebben hé... En aangezien er enkel hier op het forum of op Facebook wat gestookt wordt, vrees ik dat dat plan B maar een heel mager beestje is...

Ik herhaal het nog eens: als er effectief geïnteresseerden zijn, dat ze opstaan. Als ze eerst willen wachten tot de boel helemaal de fles op gaat om dan de grote redder te willen uithangen, zijn het domme kloten... Punt. Reden: je draait al 3 seizoenen lang vrij probleemloos mee in tweede klasse en de beleving is nooit zo slecht geweest met alle gevolgen vandien... En dan zou het business plan zijn om de beweging naar onderen te maken?? Terwijl elk seizoen de kloof met eerste klasse een stuk groter wordt... Dat is absoluut de weg die we moeten opgaan ja...

Laatst gewijzigd door DT op 01 Apr 2015, 9:42, 1 keer totaal gewijzigd.

01 Apr 2015, 9:31
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
vuile samenzweringszet van Valckenier. Zijn natte droom is wel duidelijk niet in Aalst, alleen zijn garage, bah ...

01 Apr 2015, 9:35
forumlegende

DT schreef:
Bakkie schreef:

We moeten nu vooral heel rustig blijven man en fdr laten doen zoals hij bezig is,heeft bewezen hoe je een club moet runnen en laat hem vooral nog heel veel schulden maken,dan moet je binnenkort nergens meer lopen klooien. (y)

Euh Bakkie, net zoals dat jij het afgelopen jaar een eeuwigdurend plaatje opzet van "FDR moet weg", leg ik ook zo'n plaatje op met de boodschap: als het de bedoeling is om FDR buiten te krijgen, gaan er effectief wel mensen moeten opstaan en die gaan van bij dag 1 ook hun paraplu opentrekken zenne en verwijzen naar het verleden... En ik lees hier terug in provinciale opnieuw beginnen... Als je de nieuwe bestuursploeg evenveel krediet gaat geven als FDR - max 3 jaar, ik pak er het laatste jaar poten zagen gemakshalve maar bij - dan zitten we als alles mee zit in dat scenario na 3 jaar... in 1ste provinciale... Waauw!

Dus zoals ik al 1000 keer heb gezegd - dat die mannen die "willen overpakken" tot een akkoord komen met FDR zodat ze kans maken om in tweede klasse te blijven. Al de rest is zelfmoord... Ga het eens vragen bij het "echte" Beveren hoe plezant het is om te schipperen tussen 3de en 4de provinciale...

Lijkt hier verdacht veel op de oppositie in de politiek - steen en been klagen dat alles moet veranderen, dat de bewindsman weg moet, enz. maar bij de simpele vraag wat het alternatief dan wel moet zijn, complete radiostilte ofwel een simpele "omdraaibeweging" om wat extra kritiek te kunnen geven... Als de "die-hards" absoluut vinden dat het tijd is om een "Garré-move" te doen, go for it hé, maar besef dan verdomme heel goed dat je een plan B moet hebben hé... En aangezien er enkel hier op het forum of op Facebook wat gestookt wordt, vrees ik dat dat plan B maar een heel mager beestje is...

Ik herhaal het nog eens: als er effectief geïnteresseerden zijn, dat ze opstaan. Als ze eerst willen wachten tot de boel helemaal de fles op gaat om dan de grote redder te willen uithangen, zijn het domme kloten... Punt. Reden: je draait al 3 seizoenen lang vrij probleemloos mee in tweede klasse en de beleving is nooit zo slecht geweest met alle gevolgen vandien... En dan zou het business plan zijn om de beweging naar onderen te maken?? Terwijl elk seizoen de kloof met eerste klasse een stuk groter wordt... Dat is absoluut de weg die we moeten opgaan ja...

dus als je met de huidige bestuursploeg doorgaat, wat gerust mag, moet er niets gewijzigd worden?

zo negatief als Bakkie zal ik het niet stellen, want inderdaad DT er is geen alternatief voor handen, maar enige vorm van kritiek is toch wel op zijn plaats denk ik.

wat voor structurele maatregelen zijn er al gedaan? Een degelijke organisatie neerzetten is toch een minimum of niet? Je doorkruist zelf het ganse land om matchen te bekijken dan mag ik toch ook wel hopen dat je inziet dat deze kern veel te veel kost voor hetgeen ze brengt?

en dat plaatje van "de schulden uit het verleden", sorry maar er zijn de laatste drie jaar ook schulden bijgekomen hé of zever ik dan?

Dat probleem gaat zichzelf wel oplossen want al diegene die nu einde contract zijn, gaan niet meer wachten tot mei natuurlijk. In dat kader is het jammer dat Smet al verlengd heeft, anders waren we daar ook vanaf.

01 Apr 2015, 9:40
Nationale Ploeg

zwetzat schreef:
vuile samenzweringszet van Valckenier. Zijn natte droom is wel duidelijk niet in Aalst, alleen zijn garage, bah ...

Of hij heeft de boekhouding gezien...

01 Apr 2015, 9:43
Vaste Waarde

DT schreef:
Euh Bakkie, net zoals dat jij het afgelopen jaar een eeuwigdurend plaatje opzet van "FDR moet weg", leg ik ook zo'n plaatje op met de boodschap: als het de bedoeling is om FDR buiten te krijgen, gaan er effectief wel mensen moeten opstaan hé met een plan... En ik geef u op een blaadje dat die van bij dag 1 ook hun paraplu opentrekken zenne en verwijzen naar het verleden... Alleen gaan ze dat verhaaltje mogen opdissen in 1 of meer reeksjes lager, waarbij het publiek dat dat verhaaltje zal moeten aanhoren, nog drastischer zal ingekrompen zijn... Of blijven de supporters allemaal weg vandaag enkel en alleen omdat ze FDR's kop niet kunnen zien? Als het dat alleen is, was mijn laatste paragraaf gewoon de vinger op de wonde toch?

Dus zoals ik ook al 1000 keer heb gezegd - dat die mannen die "willen overpakken" tot een akkoord komen met FDR zodat ze kans maken om in tweede klasse te blijven. Al de rest is zelfmoord... Terug in provinciale herbeginnen - hoe halen sommigen het in hun hoofd zeg... Ga het eens vragen bij het "echte" Beveren hoe plezant het is om te schipperen tussen 3de en 4de provinciale... Trouwens, als je de nieuwe bestuursploeg evenveel krediet gaat geven als FDR - max 3 jaar, ik pak er het laatste jaar poten zagen gemakshalve maar bij - dan zitten we als alles mee zit in dat scenario na 3 jaar... in 1ste provinciale... Waauw! Daar staan we dan met het grote Eendracht Aalst... Om het heel cru te stellen - als FDR faalt in zijn opzet, zitten we tenminste nog in derde klasse, dat is nog een lichtjaar voorsprong op provinciale in het huidige voetbalklimaat...

Nagels met koppen, DT!! Dankjewel!

01 Apr 2015, 9:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7452 berichten ]  Ga naar pagina 1 238 239 240 241 242 497