|
|
| Pagina 25 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Transfers 2010-2011
El Corredor schreef: Bartos schreef: Dani schreef: De Schutter staat de officiële site bij de verdedigers, je mag er al vanuitgaan dat hij ook komend seizoen op de backlinkspositie zal staan. Hoe spijtig het ook is voor De Schutter zelf, maar met de huidige kern denk ik dat dit voor het ploegbelang ook de beste optie zou zijn, momenteel hebben we namelijk genoeg centrale middenvelders, maar toch niet veel opties op linksachter (tenzij Ringoot of Delclef zich daar echt gaan manifesteren). Wat betreft de kern, net als het voorbije seizoen hebt ge zeker een kern waarmee ge de titel kunt en moet ambiëren. Of we versterkt zijn, dat zal de toekomst wel uitwijzen, al denk ik persoonlijk dat het niveau van de kern vergelijkbaar is met dat van het voorbije seizoen. Puntjes van kritiek wat mij betreft zijn enerzijds heel weinig wisselmogelijkheden voor de posities van centrale verdediger en diepe spits (eigenlijk voorin enkel Crispijn als back-up) en anderzijds nog veel minder gestalte dan vorig seizoen, en dat was toen al een pijnpunt. Maar kom, in derde heeft niemand een perfecte kern met een evenwaardig alternatief voor elke positie en als we dit seizoen een beetje gespaard blijven van blessures moet ge hiermee durven zeggen dat ge resoluut voor de titel gaat. in de analyse van Bartos kan ik mij nog het meeste vinden. Weinig gestalte, geen backup spits, en weinig tot geen wisselmogelijkheden voor centrale verdediger (kestens is dat niet). De beste transfers zijn de blijvers Depoitre, W. Moreels en De Schutter. De kern is ruim genoeg, al kon de samenstelling iets anders, maar soit. Als we een beetje gespaard blijven van blessures zie ik ons bovenin meedoen. En dit aangevuld met een toptrainer kan dit iets moois worden. (jawel, ik kom positief uit de hoek) ![]() _________________ den Iendracht, da's passie, da's wit en zwert, den Iendracht.... da gaat niet over, den Iendracht zit veur altijd in ons ert |
| 17 Jun 2010, 19:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Ik ben zeker en vast NIET ontevreden, met de gedane transfers. En of wij nu blijven zagen over TT èn Seminck, ze MOETEN weg van het bestuur, daar kunnen wij niets aan veranderen. Dus nu mag dat gezaag hierover toch stilaan gaan stoppen voor mijn part. Volgend jaar een goede start en weinig (geen dat is een utopie) blessures en we zouden wel eens een schitterend seizoen kunnen meemaken. Dus...
_________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Jun 2010, 19:47 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: Ik ben zeker en vast NIET ontevreden, met de gedane transfers. En of wij nu blijven zagen over TT èn Seminck, ze MOETEN weg van het bestuur, daar kunnen wij niets aan veranderen. Dus nu mag dat gezaag hierover toch stilaan gaan stoppen voor mijn part. Volgend jaar een goede start en weinig (geen dat is een utopie) blessures en we zouden wel eens een schitterend seizoen kunnen meemaken. Dus... Iets meer respect voor Seminck graag, dank u wel merci bedankt... ![]() |
| 17 Jun 2010, 20:01 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
El Corredor schreef: DavidSeal schreef: Ik ben zeker en vast NIET ontevreden, met de gedane transfers. En of wij nu blijven zagen over TT èn Seminck, ze MOETEN weg van het bestuur, daar kunnen wij niets aan veranderen. Dus nu mag dat gezaag hierover toch stilaan gaan stoppen voor mijn part. Volgend jaar een goede start en weinig (geen dat is een utopie) blessures en we zouden wel eens een schitterend seizoen kunnen meemaken. Dus... Iets meer respect voor Seminck graag, dank u wel merci bedankt... ![]() Excuseer!!? Ik heb respect voor Seminck en veel zelfs, maar of wij nu daar nog maanden over doorbomen, hun besluit staat vast of had je dat nog niet begrepen? AUB ._________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 17 Jun 2010, 20:06 |
|
|
Freak
DavidSeal schreef: El Corredor schreef: DavidSeal schreef: Ik ben zeker en vast NIET ontevreden, met de gedane transfers. En of wij nu blijven zagen over TT èn Seminck, ze MOETEN weg van het bestuur, daar kunnen wij niets aan veranderen. Dus nu mag dat gezaag hierover toch stilaan gaan stoppen voor mijn part. Volgend jaar een goede start en weinig (geen dat is een utopie) blessures en we zouden wel eens een schitterend seizoen kunnen meemaken. Dus... Iets meer respect voor Seminck graag, dank u wel merci bedankt... ![]() Excuseer!!? Ik heb respect voor Seminck en veel zelfs, maar of wij nu daar nog maanden over doorbomen, hun besluit staat vast of had je dat nog niet begrepen? AUB .ik weet ook wel dat je gelijkhebt, maar het valt mij toch zwaar. sorry, de tranen stonden in mijn ogen bij zijn afscheid tegen boom. misschien krijgt hij tegen RSCA nog een mooi cadeau? |
| 17 Jun 2010, 20:13 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Hugo schreef: Bakkie schreef: Zou hij bij jullie dan geen jobke kunnen krijgen want ik vrees dat het iendracht avontuur er op zit voor hem.![]() Heeft alle jeugdreeksen als kapitein doorlopen, en kwam op zeer jonge leefttijd in het eerste elftal is daarna nooit meer uit de ploeg verdwenen en heeft dit seizoen voor het eerst, in wat jij omschrijft als een Iendracht-avontuur te maken gehad met een zware blessure, waarvan hij nu de gevolgen draagt. Ik heb het in een vorige post reeds gezegd de zaak is voor mij gesloten, ik zal Michael zeker volgen met nog enkele mensen die hem al jaren trouw volgen. Zodanig dat ik voor het eerst in vele jaren, misschien noodgedwongen meerdere wedstrijden van mijn club zal moeten missen. Bakkie, maak je geen zorgen om Michael, zal wel een mooi clubje vinden. ![]() Ging het hier niet over Troch ![]() Mijaarde, je hebt gelijk Bakkie zit op het verkeerde spoor, wordt te oud voor al dat gedoe. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Jun 2010, 20:23 |
|
|
Ancien
El Corredor schreef: DavidSeal schreef: El Corredor schreef: Iets meer respect voor Seminck graag, dank u wel merci bedankt... ![]() Excuseer!!? Ik heb respect voor Seminck en veel zelfs, maar of wij nu daar nog maanden over doorbomen, hun besluit staat vast of had je dat nog niet begrepen? AUB .ik weet ook wel dat je gelijkhebt, maar het valt mij toch zwaar. sorry, de tranen stonden in mijn ogen bij zijn afscheid tegen boom. misschien krijgt hij tegen RSCA nog een mooi cadeau? _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 17 Jun 2010, 20:29 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
als ik jullie transfers hier zie(en vooral de blijvers)dan denk ik dat jullie bestuur maar 1 ding over het hoofd heeft gezien....de verdediging.Moreels en depoitre als die een heel seizoen kunnen spelen ZONDER BLESSURES dan gaan die zeker brokken maken.Maar voor zover ik aalst vorig jaar gezien en gevolgd hebt is er achteraan toch geen kwaliteit bijgekomen(integendeel).En ik denk dat dat wel eens een probleem zou kunnen zijn.Want ik blijf erbij Moreels de verdediger
. Maar dit is mijn mening natuurlijk.Verder veel succes volgend seizoen .Hopelijk kunnen wij erin blijven'zal heel moeilijk worden)en zien we elkaar na 1 jaar terug. ![]() |
| 18 Jun 2010, 10:38 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bartos schreef: witteken schreef: als je liever kestens en verheyden ziet spelen dan de schutter Ik vond Kestens eerlijk gezegd niet zo slecht hoor. Ok, tis niet de man die voor de opening gaat zorgen, maar dat is De Schutter evenmin hoor. Maar zet Kestens naast een goeie spelverdeler en die kan zeker zijn nut hebben voor de ploeg. Kestens kan inderdaad een nuttige speler zijn naast een Denys.Natuurlijk heb je ook nog een goede Van Damme die zeker zijn plaats verdient.Een Verheyden naast Denys lijkt me niet de ideale oplossing omdat je dan een probleem krijgt met de balrecuperatie. |
| 18 Jun 2010, 12:41 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 02 Mar 2009, 14:55 Berichten: 633 |
Rupelboom schreef: als ik jullie transfers hier zie(en vooral de blijvers)dan denk ik dat jullie bestuur maar 1 ding over het hoofd heeft gezien....de verdediging.Moreels en depoitre als die een heel seizoen kunnen spelen ZONDER BLESSURES dan gaan die zeker brokken maken.Maar voor zover ik aalst vorig jaar gezien en gevolgd hebt is er achteraan toch geen kwaliteit bijgekomen(integendeel).En ik denk dat dat wel eens een probleem zou kunnen zijn.Want ik blijf erbij Moreels de verdediger . Maar dit is mijn mening natuurlijk.Verder veel succes volgend seizoen .Hopelijk kunnen wij erin blijven'zal heel moeilijk worden)en zien we elkaar na 1 jaar terug. ![]() Dat beweer ik ook al een gans seizoen, spijtig dat ons bestuur of trainer dat niet ziet. de castro is goed in een tandem met gallucci,maar zonder gallucci voor hem is hij veel minder. Moreels is zeer beperkt in het uitvoetballen over de gronden kopbalsterk zou ik hem toch ook niet noemen. filipovic is technisch heel bekwaam, maar is niet kopbalsterk en de schutter is technisch sterk, kopbal sterk maar speelt daar niet op zijn plaats en vervanger ringoot heeft toch nog niet kunnen overtuigen, hoop op delclef zeker? |
| 18 Jun 2010, 12:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ze kunnen de eerste trainingen in ieder geval best goed indrammen dat ze dit jaar geen corners cadeau mogen geven. Als ook Kestens zou vertrekken ...
_________________ If you never try, you'll never know |
| 18 Jun 2010, 12:51 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Feb 2010, 20:04 Berichten: 1011 Leeftijd: 35 Locatie: Aalter |
Rupelboom schreef: als ik jullie transfers hier zie(en vooral de blijvers)dan denk ik dat jullie bestuur maar 1 ding over het hoofd heeft gezien....de verdediging.Moreels en depoitre als die een heel seizoen kunnen spelen ZONDER BLESSURES dan gaan die zeker brokken maken.Maar voor zover ik aalst vorig jaar gezien en gevolgd hebt is er achteraan toch geen kwaliteit bijgekomen(integendeel).En ik denk dat dat wel eens een probleem zou kunnen zijn.Want ik blijf erbij Moreels de verdediger . Maar dit is mijn mening natuurlijk.Verder veel succes volgend seizoen .Hopelijk kunnen wij erin blijven'zal heel moeilijk worden)en zien we elkaar na 1 jaar terug. ![]() Ik heb Brecht dit seizoen iedere match gezien en is zeker een degelijke verdediger hoor Het enige minpunt aan onze verdedeging is dat er bijna geen wisselmogelijkheden zijn. _________________ Iendracht till i die! Iendracht kampioen 2010-2011! FCVDEH degradant 2011-2012! |
| 18 Jun 2010, 16:01 |
|
|
Junior Lid geworden op: 18 Jan 2008, 20:21 Berichten: 186 |
Linksback: De Schutter, Ringoot, Delclef, Filipovic Centraal: De Schutter, Delclef, Filipovic, B. Moreels, Kestens Rechtsback: De Schutter, De Castro, Delclef 6 man voor de achterlinie, 7 met kestens. Hoeveel moeten ze er hebben, 10? |
| 18 Jun 2010, 16:51 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 19:58 Berichten: 548 Locatie: Aalst |
josken1 schreef: Rupelboom schreef: als ik jullie transfers hier zie(en vooral de blijvers)dan denk ik dat jullie bestuur maar 1 ding over het hoofd heeft gezien....de verdediging.Moreels en depoitre als die een heel seizoen kunnen spelen ZONDER BLESSURES dan gaan die zeker brokken maken.Maar voor zover ik aalst vorig jaar gezien en gevolgd hebt is er achteraan toch geen kwaliteit bijgekomen(integendeel).En ik denk dat dat wel eens een probleem zou kunnen zijn.Want ik blijf erbij Moreels de verdediger . Maar dit is mijn mening natuurlijk.Verder veel succes volgend seizoen .Hopelijk kunnen wij erin blijven'zal heel moeilijk worden)en zien we elkaar na 1 jaar terug. ![]() Ik heb Brecht dit seizoen iedere match gezien en is zeker een degelijke verdediger hoor Het enige minpunt aan onze verdedeging is dat er bijna geen wisselmogelijkheden zijn. Persoonlijk zie ik brecht ook niet graag spelen. Het liefst zou ik Filipovic en De Schutter centraal zien. |
| 18 Jun 2010, 19:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 04 Nov 2009, 11:09 Berichten: 2039 Leeftijd: 31 Locatie: Haaltert |
Xander schreef: josken1 schreef: Rupelboom schreef: als ik jullie transfers hier zie(en vooral de blijvers)dan denk ik dat jullie bestuur maar 1 ding over het hoofd heeft gezien....de verdediging.Moreels en depoitre als die een heel seizoen kunnen spelen ZONDER BLESSURES dan gaan die zeker brokken maken.Maar voor zover ik aalst vorig jaar gezien en gevolgd hebt is er achteraan toch geen kwaliteit bijgekomen(integendeel).En ik denk dat dat wel eens een probleem zou kunnen zijn.Want ik blijf erbij Moreels de verdediger . Maar dit is mijn mening natuurlijk.Verder veel succes volgend seizoen .Hopelijk kunnen wij erin blijven'zal heel moeilijk worden)en zien we elkaar na 1 jaar terug. ![]() Ik heb Brecht dit seizoen iedere match gezien en is zeker een degelijke verdediger hoor Het enige minpunt aan onze verdedeging is dat er bijna geen wisselmogelijkheden zijn. Persoonlijk zie ik brecht ook niet graag spelen. Het liefst zou ik Filipovic en De Schutter centraal zien. Iemand met dezelfde mening als mij |
| 18 Jun 2010, 19:57 |
|
| Pagina 25 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 345 Volgende |