|
|
| Pagina 25 van 35 |
[ 524 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
Volgens aalst.tv hebben we een licentie aangevraagd.
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Feb 2016, 15:19 |
|
|
Vaste Waarde
hansken schreef: Volgens aalst.tv hebben we een licentie aangevraagd. Link? |
| 11 Feb 2016, 16:15 |
|
|
Vaste Waarde
pattaboem schreef: Timoilsjt schreef: Hebben wij ons licentie al aangevraagd, of hebben ze daar nog tijd voor? ----- Uw vraag illustreert mijn bekommernis, dat aan de communicatie van de club naar de supporters toe, best ook eens aan gewerkt wordt. Dergelijke info lees je maar sporadisch op de officiele website. Waarvoor dient dergelijke website dan ? Alleen maar om verkoop te stimuleren (restaurant, voorverkoop, supportersitems...) Van Temse weten wij nu al; dat deze club geen licentie zal aanvragen. Waarom meldt onze officiele website niet dat Eendracht haar licentie wel degelijk zal aanvragen voor datum X ? Zo'n bericht werkt toch altijd als stimulans naar de supporters toe? En de kranten nemen dergelijke berichte automatisch over... Het communicatieteam van Eendracht Aalst, dat de website beheert en aanvult, is in dergelijke zaken volledig afhankelijk van de informatie die verstrekt wordt vanuit het bestuur! Dit blijft inderdaad een heikel punt, en vanuit het communicatieteam zullen wij bij het bestuur er blijven op aandringen dat deze informatiestroom in de toekomst beter en vlotter verloopt. |
| 11 Feb 2016, 16:30 |
|
|
Freak
in het hln stond dat ze met de licentieaanvraag bezig zijn.
|
| 11 Feb 2016, 16:37 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
filip.dhose schreef: hansken schreef: Volgens aalst.tv hebben we een licentie aangevraagd. Link? Is een uurtje geleden op hun facebookpagina gepost. _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 11 Feb 2016, 16:44 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
pattaboem schreef: Knap opzoekingswerk Filip ! Dit brengt toch al wat meer duidelijkheid; en kunnen allerlei vage gissingen, en verkeerde veronderstellingen worden vermeden op dit forum. De kansen om erbij te zijn in de eindstrijd (periode) liggen nu toch wel heel wat gunstiger. Uiteraard moet een eindronde altijd nog gespeeld worden, en is een eerste nederlaag in de eerste fase van de eindronde wellicht dodelijk. Alleen dit seizoen zijn er zoveel meer kansen om te promoveren naar 1se amateurklasse. Het seizoen daarna, wordt het steeds strijden voor de titel. Daarom vind ik het toch een beetje jammer dat we ons niet meer konden versterken in het winterseizoen. Dus duimen maar : voor de promotie, dit jaar.. ![]() Inderdaad. Je hebt eigenlijk 4 (!!) kansen op te stijgen: - plaats 1. - plaats 2. - winnaar worden van de finale van de eindronde. - winnaar worden van de match van de twee verliezende finalisten. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 11 Feb 2016, 16:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
SC Eendracht Aalst zal in de komende dagen haar licentiedossier indienen voor de Eerste Amateurliga. De deadline daarvoor is maandag 15 februari. Het clubbestuur stelt alles in het werk om deze licentie ook te bemachtigen. De kans is reëel dat Eendracht daarin slaagt, zekerheid is er echter pas na de bekendmaking die voorzien is eind maart, begin april. Omdat het nieuwe bestuur nog maar kort aan het bewind is, zal het na de licentieaanvraag nog extra documenten toevoegen. Daarvoor is er nog tijd tot 15 maart.
In de Eerste Amateurliga komen door de competitiehervorming de negen tweedeklassers die niet weerhouden worden voor de profcompetitie in Eerste Klasse B. Daaraan worden de 7 beste derdeklassers toegevoegd. De eerste twee uit het eindklassement van Derde Klasse A en Derde Klasse B promoveren rechtstreeks. De ploegen tussen plaats 3 en 6 spelen onderling per reeks een eindronde. De twee winnaars van de eindronde stijgen ook. De verliezende eindrondfinalisten van 3e A en 3e B maken onder mekaar uit wie het laatste ticket voor de Eerste Amateurliga bemachtigd. Uiteraard enkel teams met een licentie kunnen promoveren of deelnemen aan de eindronde. |
| 11 Feb 2016, 18:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Ik waag er mij voorzichtig aan om enige beschouwingen te maken van de promotiekansen.
Topfavoriet voor de titel lijkt mij toch wel Denderbrol te zijn. (niet zozeer hun spelers zijn wat mij betreft "brol", ...maar wel die zielige club op zich); Hun nieuwe versterking die ze bijgehaald hebben, geeft mij die indruk van hun groeiende titelkansen. De tweede plaats lijkt mij voor iedereen tot nr 10 in de rangschikking (Gullegem) een nog haalbare kaart voor rechtstreekse promotie, zoniet wordt het een strijdplaats voor de eindronde: Voor Eendracht is de 2de plaats momenteel slechts 2 punten verschil. Top 2 tot 10 onderscheiden zich ondering 37 tot 43 punten , met een maximum onderling verschil van 6 punten. Vanaf de elfde plaats in de rangschikking lijkt mij het kalf verdronken.: Brakel staat nu op 34 punten en ook de andere lager gerangschikte clubs geven geen solide indruk, om een rol van betekenis te spelen. Enkel zullen zij een belangrijke rol kunnen spelen voor eliminatie van strijdplaatsen voor top 6. Temse valt uit die top 10 weg, vanwege "geen licentie" en kan onmogelijk meestrijden in de eindronde. Dan is het nog afwachten of Lalou; Oudenaarde, Londerzeel, Petegem, Gullegem en ST E Winkel een licentie aanvragen en bekomen voor de 1ste amateurklasse. Hoe meer er van die clubs niet voldoen aan de voorwaarden; hoe dichter de promotie voor ons in het visier komt. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 12 Feb 2016, 1:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
pattaboem schreef: Ik waag er mij voorzichtig aan om enige beschouwingen te maken van de promotiekansen. Topfavoriet voor de titel lijkt mij toch wel Denderbrol te zijn. (niet zozeer hun spelers zijn wat mij betreft "brol", ...maar wel die zielige club op zich); Hun nieuwe versterking die ze bijgehaald hebben, geeft mij die indruk van hun groeiende titelkansen. De tweede plaats lijkt mij voor iedereen tot nr 10 in de rangschikking (Gullegem) een nog haalbare kaart voor rechtstreekse promotie, zoniet wordt het een strijdplaats voor de eindronde: Voor Eendracht is de 2de plaats momenteel slechts 2 punten verschil. Top 2 tot 10 onderscheiden zich ondering 37 tot 43 punten , met een maximum onderling verschil van 6 punten. Vanaf de elfde plaats in de rangschikking lijkt mij het kalf verdronken.: Brakel staat nu op 34 punten en ook de andere lager gerangschikte clubs geven geen solide indruk, om een rol van betekenis te spelen. Enkel zullen zij een belangrijke rol kunnen spelen voor eliminatie van strijdplaatsen voor top 6. Temse valt uit die top 10 weg, vanwege "geen licentie" en kan onmogelijk meestrijden in de eindronde. Dan is het nog afwachten of Lalou; Oudenaarde, Londerzeel, Petegem, Gullegem en ST E Winkel een licentie aanvragen en bekomen voor de 1ste amateurklasse. Hoe meer er van die clubs niet voldoen aan de voorwaarden; hoe dichter de promotie voor ons in het visier komt. Als we zelf een licentie toegekend krijgen ! |
| 12 Feb 2016, 10:54 |
|
|
forumlegende
De laatste tien wedstrijden dienen zich aan. Een periode die meestal doorspekt is van rare uitslagen, verrassende wendingen en onverwachte dalers/stijgers. Er is nog niets verloren, ook niet voor de eerste plaats. Hopelijk komt die licentie in orde, het zou heel zuur zijn moesten we goed staan in de rangschikking maar er niets aan hebben door problemen met die dwaze licentie.
|
| 12 Feb 2016, 11:18 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
door de inbreng van de nieuwe bestuurder(s)/investeerder(s) (?
) lijkt 1 serieus obstakel ivm het verkrijgen van de licentie opgelost. Maar wat ivm het aftands/afgekeurde stadion dan ?_________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 12 Feb 2016, 11:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Ik hoop dat wij onze licentie behalen en ook promoveren naar die eerste amateurliga. Maar wat als het om één of andere reden niet lukt? Gaan ze dan een ploeg samenstellen die vol voor promotie gaat in de tweede amateurliga? Om dan met een jaartje vertraging in de eerste liga uit te komen. Lijkt mij toch ook een vraag waar een antwoord zou op mogen komen.
|
| 12 Feb 2016, 11:59 |
|
|
Vaste Waarde
Hier een reportage van TV Oost ivm met de licentie-aanvragen van Eendracht, Dender en Hamme.
http://www.tvoost.be/nieuws/dender-aals ... elen-24585 |
| 12 Feb 2016, 13:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
parol schreef: Hier een reportage van TV Oost ivm met de licentie-aanvragen van Eendracht, Dender en Hamme. http://www.tvoost.be/nieuws/dender-aals ... elen-24585 Wat mij intens irriteert, is de grootspraak van Dender. "Zij hebben alles wat nodig is voor de promotie, de "ploeg, een "stadion", de "financiele middelen". Die 2 laatste, verworven door de gratie God's... ! -Wat ze niet hebben is een ziel. (welke gemeente ? en welke burgers vertegenwoordigt die fusieclub?) -Wat ze niet hebben zijn supporters ( zelfs toen zij in eerste klasse speelden was het om te huilen) -Wat ze niet (zelf) hebben is eigen geld (van welke stadioninkomsten leven zij ?) -Wat ze niet hebben is (voetbal)geschiedenis (tenzij een geschiedenis van fusies) ... en wat ze niet hebben is een vaste middenstip, want die geraakt regelmatig verloren.... Wat gaan die in hemelsnaam zoeken in de eerste amateurliga? Of nadien in de profliga ? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 12 Feb 2016, 16:46 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
pattaboem schreef: parol schreef: Hier een reportage van TV Oost ivm met de licentie-aanvragen van Eendracht, Dender en Hamme. http://www.tvoost.be/nieuws/dender-aals ... elen-24585 Wat mij intens irriteert, is de grootspraak van Dender. "Zij hebben alles wat nodig is voor de promotie, de "ploeg, een "stadion", de "financiele middelen". Die 2 laatste, verworven door de gratie God's... ! -Wat ze niet hebben is een ziel. (welke gemeente ? en welke burgers vertegenwoordigt die fusieclub?) -Wat ze niet hebben zijn supporters ( zelfs toen zij in eerste klasse speelden was het om te huilen) -Wat ze niet (zelf) hebben is eigen geld (van welke stadioninkomsten leven zij ?) -Wat ze niet hebben is (voetbal)geschiedenis (tenzij een geschiedenis van fusies) ... en wat ze niet hebben is een vaste middenstip, want die geraakt regelmatig verloren.... Wat gaan die in hemelsnaam zoeken in de eerste amateurliga? Of nadien in de profliga ? T' is TV Oost hé, niet te serieus nemen. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 12 Feb 2016, 17:09 |
|
| Pagina 25 van 35 |
[ 524 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 23 24 25 26 27 … 35 Volgende |