|
|
| Pagina 241 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 239 240 241 242 243 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Artikels
El Corredor (Light) schreef: dus als je met de huidige bestuursploeg doorgaat, wat gerust mag, moet er niets gewijzigd worden? zo negatief als Bakkie zal ik het niet stellen, want inderdaad DT er is geen alternatief voor handen, maar enige vorm van kritiek is toch wel op zijn plaats denk ik. wat voor structurele maatregelen zijn er al gedaan? Een degelijke organisatie neerzetten is toch een minimum of niet? Je doorkruist zelf het ganse land om matchen te bekijken dan mag ik toch ook wel hopen dat je inziet dat deze kern veel te veel kost voor hetgeen ze brengt? en dat plaatje van "de schulden uit het verleden", sorry maar er zijn de laatste drie jaar ook schulden bijgekomen hé of zever ik dan? Dat probleem gaat zichzelf wel oplossen want al diegene die nu einde contract zijn, gaan niet meer wachten tot mei natuurlijk. In dat kader is het jammer dat Smet al verlengd heeft, anders waren we daar ook vanaf. Dat FDR de problemen niet opgelost heeft, akkoord. Dat er nog schulden zijn bij gekomen, ook akkoord. En kritiek mag er ook zijn, maar misschien in plaats van te zagen, moet er zoals bij Antwerp ook bij EA een soort Act as One opgezet worden om een alternatief te bieden?? Want idd klagen en zagen en poten zagen op dit forum en op de sociale media, daarmee gaan we ook niet vooruit.... _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 01 Apr 2015, 9:49 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor (Light) schreef: DT schreef: Bakkie schreef: We moeten nu vooral heel rustig blijven man en fdr laten doen zoals hij bezig is,heeft bewezen hoe je een club moet runnen en laat hem vooral nog heel veel schulden maken,dan moet je binnenkort nergens meer lopen klooien. Euh Bakkie, net zoals dat jij het afgelopen jaar een eeuwigdurend plaatje opzet van "FDR moet weg", leg ik ook zo'n plaatje op met de boodschap: als het de bedoeling is om FDR buiten te krijgen, gaan er effectief wel mensen moeten opstaan en die gaan van bij dag 1 ook hun paraplu opentrekken zenne en verwijzen naar het verleden... En ik lees hier terug in provinciale opnieuw beginnen... Als je de nieuwe bestuursploeg evenveel krediet gaat geven als FDR - max 3 jaar, ik pak er het laatste jaar poten zagen gemakshalve maar bij - dan zitten we als alles mee zit in dat scenario na 3 jaar... in 1ste provinciale... Waauw! Dus zoals ik al 1000 keer heb gezegd - dat die mannen die "willen overpakken" tot een akkoord komen met FDR zodat ze kans maken om in tweede klasse te blijven. Al de rest is zelfmoord... Ga het eens vragen bij het "echte" Beveren hoe plezant het is om te schipperen tussen 3de en 4de provinciale... Lijkt hier verdacht veel op de oppositie in de politiek - steen en been klagen dat alles moet veranderen, dat de bewindsman weg moet, enz. maar bij de simpele vraag wat het alternatief dan wel moet zijn, complete radiostilte ofwel een simpele "omdraaibeweging" om wat extra kritiek te kunnen geven... Als de "die-hards" absoluut vinden dat het tijd is om een "Garré-move" te doen, go for it hé, maar besef dan verdomme heel goed dat je een plan B moet hebben hé... En aangezien er enkel hier op het forum of op Facebook wat gestookt wordt, vrees ik dat dat plan B maar een heel mager beestje is... Ik herhaal het nog eens: als er effectief geïnteresseerden zijn, dat ze opstaan. Als ze eerst willen wachten tot de boel helemaal de fles op gaat om dan de grote redder te willen uithangen, zijn het domme kloten... Punt. Reden: je draait al 3 seizoenen lang vrij probleemloos mee in tweede klasse en de beleving is nooit zo slecht geweest met alle gevolgen vandien... En dan zou het business plan zijn om de beweging naar onderen te maken?? Terwijl elk seizoen de kloof met eerste klasse een stuk groter wordt... Dat is absoluut de weg die we moeten opgaan ja... dus als je met de huidige bestuursploeg doorgaat, wat gerust mag, moet er niets gewijzigd worden? zo negatief als Bakkie zal ik het niet stellen, want inderdaad DT er is geen alternatief voor handen, maar enige vorm van kritiek is toch wel op zijn plaats denk ik. wat voor structurele maatregelen zijn er al gedaan? Een degelijke organisatie neerzetten is toch een minimum of niet? Je doorkruist zelf het ganse land om matchen te bekijken dan mag ik toch ook wel hopen dat je inziet dat deze kern veel te veel kost voor hetgeen ze brengt? en dat plaatje van "de schulden uit het verleden", sorry maar er zijn de laatste drie jaar ook schulden bijgekomen hé of zever ik dan? Dat probleem gaat zichzelf wel oplossen want al diegene die nu einde contract zijn, gaan niet meer wachten tot mei natuurlijk. In dat kader is het jammer dat Smet al verlengd heeft, anders waren we daar ook vanaf. El Co - kritiek mag en mijn post heeft niks te maken met de interne werking van de club. Maar de teneur bij sommigen is al lang niet meer proberen bijdragen om FDR op andere gedachten te brengen, maar FDR buiten te krijgen tout court... En dan zeg ik alleen: fine, doe gerust maar be prepared voor wat komen gaat... Ik heb nooit gezegd dat FDR zomaar zijn ding mag blijven doen maar in kader van het voortbestaan van de club, zou ik wel veel liever hebben dat er toenadering wordt gezocht om FDR op andere gedachten te brengen en constructief op te stellen dan een Garré-move te doen zonder vangnet... Hoe je het ook draait of keert, het zijn die man zijn centen die er inzitten... Ik heb het idee dat veel mensen zich teveel blindstaren op de persoon van FDR en er dan ook veel te gemakkelijk van uitgaan dat eens FDR weg is, alle problemen opgelost zullen worden. Als je het realistisch bekijkt, heeft FDR veel fout gedaan maar is het tevens ook de persoon die waarschijnlijk het meest van al echt geïnvesteerd heeft in de club en daar kan je gewoon niet rond... Hij was het die het geld wat nodig was om te overleven in december 2011 erin stak en de licentie haalde in 2012 voor 2012-2013 en hij was het ook die telkens bijpaste om dat jaar na jaar te kunnen herhalen... En ik betwijfel gewoon of er nog zo'n zotten rondlopen... Is dat een excuus om zotte dingen te blijven doen? Absoluut niet maar is wel de enige die effectief de sommen stort als de nood het hoogst is... Terwijl al die zogenaamde goeie stuurlui die het allemaal eens gaan doen naar eigen zeggen, van de eerste tot de laatste hun staart intrekken als er effectief een euro moet opgehoest worden... En ze mogen nog in hun volledige recht zijn hé, daar ni van, maar zegt wel iets over de werkelijke daadkracht van die mannen... Ik geef een simpel rekensommetje: onder het bewind van Michel en Gerd was er onmiddellijk EUR 300k nodig, zonder stil te staan bij de andere schulden, etc. Zelfs met de volledige steun van de supporters, het feit dat we nog in een stadion speelden, een extreem positieve flow zelfs want net terug in tweede klasse, met spelers waarvoor je naar het stadion kwam en meedraaiden bovenaan de rangschikking, konden die relatief beperkte fondsen niet verworven worden... Zonder kritiek aan het adres van bovenstaanden, wil ik gewoon aangeven dat het niet iedereen gegeven is om een club te runnen en het is een feit dat het klimaat telkens moeilijker wordt... Laatst gewijzigd door DT op 01 Apr 2015, 10:10, 2 keer totaal gewijzigd. |
| 01 Apr 2015, 9:51 |
|
|
forumlegende
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: DT schreef: Euh Bakkie, net zoals dat jij het afgelopen jaar een eeuwigdurend plaatje opzet van "FDR moet weg", leg ik ook zo'n plaatje op met de boodschap: als het de bedoeling is om FDR buiten te krijgen, gaan er effectief wel mensen moeten opstaan en die gaan van bij dag 1 ook hun paraplu opentrekken zenne en verwijzen naar het verleden... En ik lees hier terug in provinciale opnieuw beginnen... Als je de nieuwe bestuursploeg evenveel krediet gaat geven als FDR - max 3 jaar, ik pak er het laatste jaar poten zagen gemakshalve maar bij - dan zitten we als alles mee zit in dat scenario na 3 jaar... in 1ste provinciale... Waauw! Dus zoals ik al 1000 keer heb gezegd - dat die mannen die "willen overpakken" tot een akkoord komen met FDR zodat ze kans maken om in tweede klasse te blijven. Al de rest is zelfmoord... Ga het eens vragen bij het "echte" Beveren hoe plezant het is om te schipperen tussen 3de en 4de provinciale... Lijkt hier verdacht veel op de oppositie in de politiek - steen en been klagen dat alles moet veranderen, dat de bewindsman weg moet, enz. maar bij de simpele vraag wat het alternatief dan wel moet zijn, complete radiostilte ofwel een simpele "omdraaibeweging" om wat extra kritiek te kunnen geven... Als de "die-hards" absoluut vinden dat het tijd is om een "Garré-move" te doen, go for it hé, maar besef dan verdomme heel goed dat je een plan B moet hebben hé... En aangezien er enkel hier op het forum of op Facebook wat gestookt wordt, vrees ik dat dat plan B maar een heel mager beestje is... Ik herhaal het nog eens: als er effectief geïnteresseerden zijn, dat ze opstaan. Als ze eerst willen wachten tot de boel helemaal de fles op gaat om dan de grote redder te willen uithangen, zijn het domme kloten... Punt. Reden: je draait al 3 seizoenen lang vrij probleemloos mee in tweede klasse en de beleving is nooit zo slecht geweest met alle gevolgen vandien... En dan zou het business plan zijn om de beweging naar onderen te maken?? Terwijl elk seizoen de kloof met eerste klasse een stuk groter wordt... Dat is absoluut de weg die we moeten opgaan ja... dus als je met de huidige bestuursploeg doorgaat, wat gerust mag, moet er niets gewijzigd worden? zo negatief als Bakkie zal ik het niet stellen, want inderdaad DT er is geen alternatief voor handen, maar enige vorm van kritiek is toch wel op zijn plaats denk ik. wat voor structurele maatregelen zijn er al gedaan? Een degelijke organisatie neerzetten is toch een minimum of niet? Je doorkruist zelf het ganse land om matchen te bekijken dan mag ik toch ook wel hopen dat je inziet dat deze kern veel te veel kost voor hetgeen ze brengt? en dat plaatje van "de schulden uit het verleden", sorry maar er zijn de laatste drie jaar ook schulden bijgekomen hé of zever ik dan? Dat probleem gaat zichzelf wel oplossen want al diegene die nu einde contract zijn, gaan niet meer wachten tot mei natuurlijk. In dat kader is het jammer dat Smet al verlengd heeft, anders waren we daar ook vanaf. El Co - kritiek mag en mijn post heeft niks te maken met de interne werking van de club. Maar de teneur bij sommigen is al lang niet meer proberen bijdragen om FDR op andere gedachten te brengen, maar FDR buiten te krijgen tout court... En dan zeg ik alleen: fine, doe gerust maar be prepared voor wat komen gaat... Ik heb nooit gezegd dat FDR zomaar zijn ding mag blijven doen maar in kader van het voortbestaan van de club, zou ik wel veel liever hebben dat er toenadering wordt gezocht om FDR op andere gedachten te brengen en constructief op te stellen dan een Garré-move te doen zonder vangnet... Hoe je het ook draait of keert, het zijn die man zijn centen die er inzitten... Ik heb het idee dat veel mensen zich teveel blindstaren op de persoon van FDR en er dan ook veel te gemakkelijk van uitgaan dat eens FDR weg is, alle problemen opgelost zullen worden. Als je het realistisch bekijkt, heeft FDR veel fout gedaan maar is het tevens ook de persoon die waarschijnlijk het meest van al echt geïnvesteerd heeft in de club en daar kan je gewoon niet rond... En ik betwijfel gewoon of er nog zo'n zotten rondlopen... ok dat is duidelijk en meteen ook wel een aantal zaken waar ik mij bij aansluit. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Apr 2015, 9:55 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
AlostanA schreef: zwetzat schreef: vuile samenzweringszet van Valckenier. Zijn natte droom is wel duidelijk niet in Aalst, alleen zijn garage, bah ... Of hij heeft de boekhouding gezien... ah ja, eerst op papier geld beloven zonder dat hij de boekhouding heeft gezien ? vergeet het maar. Zijne staart intrekken op het laatste moment ja, ook een dikke blees ... _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Apr 2015, 10:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Als het klopt dat Valckenier de externe partner is die zijn staart intrekt, is dat toch ook niet proper. En aangezien hij grote voorstander is van een fusie, kun je je al afvragen of het geen bewust plan was om ons met de rug tegen de muur te zetten.
Maar is natuurlijk allemaal speculatie. Geen idee wat de echte reden van afhaken is. |
| 01 Apr 2015, 10:07 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Fdr is het grote voorbeeld hoe je en club moet runnen en dan nog geloven der hier nog zijn leugens,het zal ook waarschijnlijk Valckenier zijn fout zijn dat alles op een sisser uitdraaide,ook was het Fdr zijn fout niet dat het verkeerd liep op Dender,het is ook de supps hun fout dat ze minder drank verkopen,en dat er geen kat meer komt eten in het restaurant,allemaal de schuld van die verdomde tent,nooit is het zijn fout geweest,kan je mij eens vertellen DT,waarom er op de vergaderingen altijd door Fdr is verzwegen dat de bond schulden zo groot waren,of komt da lijk uit een kast die ergens al jaren weg gestoken stond,het is en blijft ne leugenaar eerste klas,van mij mag hij gerust verder boeren zoals hij bezig is,jammer dat onze club daar het slachtoffer gaat van zijn.
Ook sportief is het een fiasco,of denk je dat de spelers gaan wachten tot mei,om hun contract te verlengen,of welke zot gaat er tekenen als ge nog geen licentie hebt voor tweede. DT,je kan ook Beerschot als voorbeeld nemen ipv Beveren. Blijkbaar heeft hij nog enkele dansers die naar zijn pijpen dansen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Apr 2015, 10:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Zoals El Corredor hierboven ook al zegt, lijkt het er op dat we een te dure kern hebben. Als je elk jaar een financieel tekort hebt, moet je gewoon streven naar een goedkopere kern. T is nu niet dat we met deze kern zo een schitterend voetbal brengen. Ik denk dat het met een goedkopere kern nog steeds mogelijk moet zijn om competitief te blijven.
|
| 01 Apr 2015, 10:12 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
anathema76 schreef: El Corredor (Light) schreef: dus als je met de huidige bestuursploeg doorgaat, wat gerust mag, moet er niets gewijzigd worden? zo negatief als Bakkie zal ik het niet stellen, want inderdaad DT er is geen alternatief voor handen, maar enige vorm van kritiek is toch wel op zijn plaats denk ik. wat voor structurele maatregelen zijn er al gedaan? Een degelijke organisatie neerzetten is toch een minimum of niet? Je doorkruist zelf het ganse land om matchen te bekijken dan mag ik toch ook wel hopen dat je inziet dat deze kern veel te veel kost voor hetgeen ze brengt? en dat plaatje van "de schulden uit het verleden", sorry maar er zijn de laatste drie jaar ook schulden bijgekomen hé of zever ik dan? Dat probleem gaat zichzelf wel oplossen want al diegene die nu einde contract zijn, gaan niet meer wachten tot mei natuurlijk. In dat kader is het jammer dat Smet al verlengd heeft, anders waren we daar ook vanaf. Dat FDR de problemen niet opgelost heeft, akkoord. Dat er nog schulden zijn bij gekomen, ook akkoord. En kritiek mag er ook zijn, maar misschien in plaats van te zagen, moet er zoals bij Antwerp ook bij EA een soort Act as One opgezet worden om een alternatief te bieden?? Want idd klagen en zagen en poten zagen op dit forum en op de sociale media, daarmee gaan we ook niet vooruit.... Misschien eens de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn eens wakker maken,of moeten we wachten tot ze terug met hunnen kop op tv mogen komen. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Apr 2015, 10:15 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
mss voor volgend seizoen nog een paar extra vedetten op de retour binnenhalen, kom je toch nog eens in het nieuws.
Mss eens polsen of dhr Sonck Wesley toch nog wil shotten En Flippo opnieuw activeren ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 01 Apr 2015, 10:16 |
|
|
Freak
we staan 8e en zijn 1e niet profploeg. we spelen geen goed voetbal maar ik zie tegenwoordig no weinig goed voetbal in belgie ,zelfs in 1e klasse is het huilen met de pet op.ik kijk regelmatig eerst naar engels voetbal en daarna naar een wedstrijd uit onze 1e klasse.het verschil is enorm.
|
| 01 Apr 2015, 10:16 |
|
|
forumlegende
waly 2 schreef: we staan 8e en zijn 1e niet profploeg. we spelen geen goed voetbal maar ik zie tegenwoordig no weinig goed voetbal in belgie ,zelfs in 1e klasse is het huilen met de pet op.ik kijk regelmatig eerst naar engels voetbal en daarna naar een wedstrijd uit onze 1e klasse.het verschil is enorm. met zo een loonkost mag dat wel dacht ik. transfers genre Depoitre, Moreels, Galucci, De Castro, heb ik de laatste jaren niet meer gezien, waren wel allemaal jongens van lagere afdeling. jongens zoals een Binst, Heyvaert (x2) zijn die dan echt onbetaalbaar? Een De Schutter werd destijds door Limpens dacht ik uit de beloftenkern van Lokeren gehaald, maar speelt nu wel eerste klasse. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Apr 2015, 10:20 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bakkie schreef: Fdr is het grote voorbeeld hoe je en club moet runnen en dan nog geloven der hier nog zijn leugens,het zal ook waarschijnlijk Valckenier zijn fout zijn dat alles op een sisser uitdraaide,ook was het Fdr zijn fout niet dat het verkeerd liep op Dender,het is ook de supps hun fout dat ze minder drank verkopen,en dat er geen kat meer komt eten in het restaurant,allemaal de schuld van die verdomde tent,nooit is het zijn fout geweest,kan je mij eens vertellen DT,waarom er op de vergaderingen altijd door Fdr is verzwegen dat de bond schulden zo groot waren,of komt da lijk uit een kast die ergens al jaren weg gestoken stond,het is en blijft ne leugenaar eerste klas,van mij mag hij gerust verder boeren zoals hij bezig is,jammer dat onze club daar het slachtoffer gaat van zijn. Ook sportief is het een fiasco,of denk je dat de spelers gaan wachten tot mei,om hun contract te verlengen,of welke zot gaat er tekenen als ge nog geen licentie hebt voor tweede. DT,je kan ook Beerschot als voorbeeld nemen ipv Beveren. Blijkbaar heeft hij nog enkele dansers die naar zijn pijpen dansen. En deze post bewijst net wat ik twee posts eerder zette zie... * Kritiek geadresseerd aan FDR: hoe meer hoe liever * Alternatief: 0,0 * Extra kritiek aan FDR bij gebrek aan alternatief * Kortzichtig handelen ook - zonder de fondsen van FDR was het in 2011 al gedaan maar dat mag precies niet gezegd worden. Heeft niks te maken met dansen naar pijpen, alles met zaken met een realistisch bril benaderen ipv met de botte bijl erdoor en zien waar ge uitkomt... Er zitten er hier bij die liever zelf de stekker uit de club willen trekken voor hun 5 mins of fame ipv mee te denken aan een structurele oplossing.... En dus ook liever de praatjes volgen van gasten die op tv of in de gazet zeggen wat ze allemaal ooit eens van plan zijn zonder een euro erin te steken. Awel ja, dan trek ik liever de kaart van een gast die op tv of in de gazet zegt wat hij allemaal van plan is, maar als puntje bij paaltje komt wel zijn euro's erin steekt... Loonkost heb ik altijd aangekaart als zijnde ongelooflijk, maar dat is niet alleen de laatste jaren zo - ook met Depoitre, Moreels, enz. was die enorm en ook de jaren ervoor was dat niet van de poes. Heb begin vorig seizoen gezegd dat door CJ te laten doen, we nog jaren de gevolgen zouden dragen en ik heb jammer genoeg gelijk gekregen... En het voorbeeld van Beerschot: super verhaal hé - voor de 800ste keer herbegonnen en elke keer weer naar af, met elke keer duizenden gedupeerden... Mag ik het begin van het einde voorspellen: speelden in vierde klasse met een budget van EUR 2,4 miljoen en daar zijn ze trots op... Awel, ik vind dat serieus geflipt voor met name het spelersmateriaal wat ze hebben... Met dat budget stel ik een ploeg op die kampioen speelt in tweede... Zij moeten die fondsen al aanwenden om in vierde weg te geraken... Goe beleid... Wat wel voor hen pleit, is dat ze in een stadion spelen die naam waardig (wat dan nog eens voor hen wordt betaald ook)... En nu al twee keer zo veel volk trekken als wij ooit deden in de lagere klassen... Dus ons verhaal spiegelen aan dat van Beerschot: langs alle kanten een vergelijking die niet opgaat... Laatst gewijzigd door DT op 01 Apr 2015, 10:29, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 01 Apr 2015, 10:22 |
|
|
Freak
Mag ik het begin van het einde voorspellen: speelden in vierde klasse met een budget van EUR 2,4 miljoen en daar zijn ze trots op... Awel, ik vind dat serieus geflipt...
Wat wel voor hen pleit, is dat ze in een stadion spelen die naam waardig wat dan nog eens voor hen wordt betaald ook... En nu al twee keer zo veel volk trekken als wij ooit deden in de lagere klassen... Dus ons verhaal spiegelen aan dat van Beerschot: langs alle kanten een vergelijking die niet opgaat... en al 2 maal hun ziel verkocht... ![]() |
| 01 Apr 2015, 10:29 |
|
|
DT schreef: Bakkie schreef: Fdr is het grote voorbeeld hoe je en club moet runnen en dan nog geloven der hier nog zijn leugens,het zal ook waarschijnlijk Valckenier zijn fout zijn dat alles op een sisser uitdraaide,ook was het Fdr zijn fout niet dat het verkeerd liep op Dender,het is ook de supps hun fout dat ze minder drank verkopen,en dat er geen kat meer komt eten in het restaurant,allemaal de schuld van die verdomde tent,nooit is het zijn fout geweest,kan je mij eens vertellen DT,waarom er op de vergaderingen altijd door Fdr is verzwegen dat de bond schulden zo groot waren,of komt da lijk uit een kast die ergens al jaren weg gestoken stond,het is en blijft ne leugenaar eerste klas,van mij mag hij gerust verder boeren zoals hij bezig is,jammer dat onze club daar het slachtoffer gaat van zijn. Ook sportief is het een fiasco,of denk je dat de spelers gaan wachten tot mei,om hun contract te verlengen,of welke zot gaat er tekenen als ge nog geen licentie hebt voor tweede. DT,je kan ook Beerschot als voorbeeld nemen ipv Beveren. Blijkbaar heeft hij nog enkele dansers die naar zijn pijpen dansen. En deze post bewijst net wat ik twee posts eerder zette zie... * Kritiek geadresseerd aan FDR: hoe meer hoe liever * Alternatief: 0,0 * Extra kritiek aan FDR bij gebrek aan alternatief * Kortzichtig handelen ook - zonder de fondsen van FDR was het in 2011 al gedaan maar dat mag precies niet gezegd worden. Heeft niks te maken met dansen naar pijpen, alles met zaken met een realistisch bril benaderen ipv met de botte bijl erdoor en zien waar ge uitkomt... Er zitten er hier bij die liever zelf de stekker uit de club willen trekken voor hun 5 mins of fame ipv mee te denken aan een structurele oplossing.... En dus ook liever de praatjes volgen van gasten die op tv of in de gazet zeggen wat ze allemaal ooit eens van plan zijn zonder een euro erin te steken. Awel ja, dan trek ik liever de kaart van een gast die op tv of in de gazet zegt wat hij allemaal van plan is, maar als puntje bij paaltje komt wel zijn euro's erin steekt... En het voorbeeld van Beerschot: super verhaal hé - voor de 800ste keer herbegonnen en elke keer weer naar af, met elke keer duizenden gedupeerden... Mag ik het begin van het einde voorspellen: speelden in vierde klasse met een budget van EUR 2,4 miljoen en daar zijn ze trots op... Awel, ik vind dat serieus geflipt... Wat wel voor hen pleit, is dat ze in een stadion spelen die naam waardig wat dan nog eens voor hen wordt betaald ook... En nu al twee keer zo veel volk trekken als wij ooit deden in de lagere klassen... Dus ons verhaal spiegelen aan dat van Beerschot: langs alle kanten een vergelijking die niet opgaat... Kan je eens antwoorden op die bond schulden die opeens uit de kast vallen,ipv van rond de pot te draaien,wat is dan FDR zijn ambitie met onze club,of denk je dat hij dit nog kan blijven volhouden,zijn eigen bedrijf staat op de rand van een faisement,hij moet hij een braaf vrouwke hebben,laat onze zaak en levenswerk maar kapot gaan frankie,pas jij elk jaar maar bij voor den eendracht,komaan e wees nu een realistisch,ge weet maar al te goed hoe de vork in de steel zit en nog iets is het de bedoeling van onze supporters afgevaardigde dat het nieuws over den eendracht enkel maar door een selectief clubje mag geweten worden en de andere mensen voor den dommen houden,foei foei Jowan. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Apr 2015, 10:31 |
|
|
Ancien
Bakkie schreef: Kan je eens antwoorden op die bond schulden die opeens uit de kast vallen,ipv van rond de pot te draaien, Kan jij eens antwoorden op de vraag wat uw alternatief en plan van aanpak is voor de club ipv FDR telkens door het slijk te halen? |
| 01 Apr 2015, 10:33 |
|
| Pagina 241 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 239 240 241 242 243 … 497 Volgende |