|
|
| Pagina 243 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 241 242 243 244 245 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Bericht Re: Stadion
Urzua schreef: Hugo schreef: Urzua schreef: Het Eendrachtbestuur, en dan heb ik het niet alleen over FDR, zou beter eens lessen gaan volgen bij de Okapibrigade. Ik bedoel daarmee niet het okapibestuur hé besteken, maar de harde supportersclan lees ons stadsbestuur, en die moeten beslissingen nemen over het eendrachtdossier ze zullen er haast achter zetten mijn gedacht, zeker de vuilen toer vergeten die ze ons gelapt hebben over de toekenning van de gronden in Erembodegem-zuid. Mocht ge de ware toedracht hiervan kennen (nee, ik ga daar niets meer over zeggen), ge zou die gronden ook niet aan EA (lees Ghelamco) toegekend hebben. Ik weet al genoeg, ik wens hierover met jou niet verder in discussie te gaan. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 24 Dec 2014, 16:15 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 26 Jun 2007, 14:23 Berichten: 1031 Locatie: Oilsjt |
Hugo schreef: Urzua schreef: Hugo schreef: Ik bedoel daarmee niet het okapibestuur hé besteken, maar de harde supportersclan lees ons stadsbestuur, en die moeten beslissingen nemen over het eendrachtdossier ze zullen er haast achter zetten mijn gedacht, zeker de vuilen toer vergeten die ze ons gelapt hebben over de toekenning van de gronden in Erembodegem-zuid. Mocht ge de ware toedracht hiervan kennen (nee, ik ga daar niets meer over zeggen), ge zou die gronden ook niet aan EA (lees Ghelamco) toegekend hebben. Ik weet al genoeg, ik wens hierover met jou niet verder in discussie te gaan. Insgelijks |
| 24 Dec 2014, 16:33 |
|
|
forumlegende
Urzua schreef: Hugo schreef: Urzua schreef: Het Eendrachtbestuur, en dan heb ik het niet alleen over FDR, zou beter eens lessen gaan volgen bij de Okapibrigade. Ik bedoel daarmee niet het okapibestuur hé besteken, maar de harde supportersclan lees ons stadsbestuur, en die moeten beslissingen nemen over het eendrachtdossier ze zullen er haast achter zetten mijn gedacht, zeker de vuilen toer vergeten die ze ons gelapt hebben over de toekenning van de gronden in Erembodegem-zuid. Mocht ge de ware toedracht hiervan kennen (nee, ik ga daar niets meer over zeggen), ge zou die gronden ook niet aan EA (lees Ghelamco) toegekend hebben. en wat is die ware toedracht dan? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Dec 2014, 16:39 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
El Corredor (Light) schreef: Urzua schreef: Hugo schreef: Ik bedoel daarmee niet het okapibestuur hé besteken, maar de harde supportersclan lees ons stadsbestuur, en die moeten beslissingen nemen over het eendrachtdossier ze zullen er haast achter zetten mijn gedacht, zeker de vuilen toer vergeten die ze ons gelapt hebben over de toekenning van de gronden in Erembodegem-zuid. Mocht ge de ware toedracht hiervan kennen (nee, ik ga daar niets meer over zeggen), ge zou die gronden ook niet aan EA (lees Ghelamco) toegekend hebben. en wat is die ware toedracht dan? dat weet hij zelf niet, komt gewoon wat interessant doen hé ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 24 Dec 2014, 16:46 |
|
|
Vaste Waarde
Mannekes toch…..
Dat wij konden opkrassen naar het Denderstadion staat al minstens een, zo niet twee jaar in de sterren geschreven ! En nog eens, dat hoef toch geen drama te zijn ? Zolang wij niet moeten fuseren met de achterlijke bende van Moustache kan ik daar best mee leven. Ik snap niet dat iedereen hier zo een drama lijkt te maken van het feit dat EA in een volwaardig eersteklassestadion op 10km vogelvlucht van het PC stadion zou moeten gaan spelen zenne….. Anyway, het zal dat of niks zijn. Ik volg DT 100% in zijn redenering dat het gedaan is met EA indien we opnieuw in vereffening zouden moeten gaan. Dus laat ons hopen dat er snel duidelijkheid is.. ![]() |
| 24 Dec 2014, 16:50 |
|
|
forumlegende
Ik zie het enkel nog goed komen met hulp van een Chinees, Arabiër, of Rus.
Maar dat wordt dan weer een andere mop. |
| 24 Dec 2014, 17:05 |
|
|
forumlegende
Bij tijd wel grappig hoe iedereen binnen onze club het heeft over een "andere locatie", ttz Dender.
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Dec 2014, 17:07 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
El Corredor (Light) schreef: Bij tijd wel grappig hoe iedereen binnen onze club het heeft over een "andere locatie", ttz Dender. |
| 24 Dec 2014, 17:50 |
|
|
forumlegende
Eendracht Aalst Voorzitter Frank De Roose benadrukt dat het enige grote struikelblok voor het behalen van de licentie de conformiteit van het stadion is. Een tweede heikel punt is de RSZ-achterstand, maar De Roose stelt dat die schulden meteen aangezuiverd kunnen worden op het moment dat het stadsbestuur zich garant stelt voor de conformiteit van het stadion. Van uit politieke hoek wordt weinig haast gemaakt terwijl 15 februari de absolute deadline is voor Eendracht.
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Dec 2014, 18:00 |
|
|
Vaste Waarde
chunga schreef: El Corredor (Light) schreef: Bij tijd wel grappig hoe iedereen binnen onze club het heeft over een "andere locatie", ttz Dender. Gefeliciteerd Chunga - één van de betere die ik in 2014 las op het forum ! Bots erop !! ![]() |
| 24 Dec 2014, 23:03 |
|
|
Freak
eendracht hekelgem heeft ook nog een tamelijk mooi stadion.veel parkeerplaatsen en mits wat aanpassingen best te doen voor 2e voor een paar jaar.
|
| 25 Dec 2014, 0:12 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
waly 2 schreef: eendracht hekelgem heeft ook nog een tamelijk mooi stadion.veel parkeerplaatsen en mits wat aanpassingen best te doen voor 2e voor een paar jaar. |
| 25 Dec 2014, 9:36 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
waly 2 schreef: eendracht hekelgem heeft ook nog een tamelijk mooi stadion.veel parkeerplaatsen en mits wat aanpassingen best te doen voor 2e voor een paar jaar. plan C dus.... -als alles door gaat zoals voorgesteld is misschien affligem later wel een deelgemeente van aalst bij nieuwe fusies van de gemeentes waar over gesproken word de laatste maanden? -het huidige stadion van affligem ligt vlak naast de E40 (dubbele punten voor ghelamco naar zichbaarheid en commerciele gedachte!) en heel makkelijk bereikbaar langs alle kanten van aalst komende -er is daar veel plaats om een deftig stadion op te zetten als ge de omgeving daar eens bekijkt.... -indien eerste punt werkelijkheid word dan is het plan B misschien direct uitvoerbaar (stadion buiten de "stad" aalst maar toch in groot-aalst.... ik zou er allesinds minder problemen mee hebben elke 2 weken naar affligem te rijden voor onzen eendracht te zien "als depanageplaats" als er op een andere plaats nieuw word gezet of verbouwd op de bredestraat , dan ziektes te gaan opdoen op die "andere locatie".... ![]() |
| 25 Dec 2014, 11:52 |
|
|
Freak
naar hekelgem zou ik ook nog gaan.dender daarentegen....
|
| 25 Dec 2014, 12:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Als je alles op een hoopje gooit kom je tot de conclusie dat de toekomst van Den Iendracht staat of valt met het vinden van een geschikte locatie.
De bouw van een nieuw stadion zou, als je tussen de lijntjes leest, geen probleem mogen zijn. Het grote probleem echter is dat er geen "eendracht" is tussen clubbestuur en stadsbestuur. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 25 Dec 2014, 13:00 |
|
| Pagina 243 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 241 242 243 244 245 … 462 Volgende |