|
|
| Pagina 245 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 243 244 245 246 247 … 345 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg
Bericht Re: Transfers 2010-2011
El Corredor schreef: BVR mag inderdaad respect krijgen, maar niet overdrijven ook niet hé zeg. BVR en MVDS hun transfers waren dramatisch. Sommigen kunnen nog geen wasmand raken of strandbal controleren.Ik hoop voor einde maart op toch nog wat inkomende transfers. Ik hoor hier graag zeggen dat je nog tijd genoeg hebt, maar alles wat je in, juli of zelfs augustus haalt, is bazaar. Je kan ook half augustus nog het blik met testers opentrekken natuurlijk. Dat is in het verleden ook altijd al een schot in de roos gebleken. ![]() ik weet dat je jezelf als een 'kenner' beschouwd, maar mag ik je er op wijzen dat sommigen jou (oa na jouw herhaaldelijke paniekaanvallen na een paar oefenmatchen deze zomer nog) daar een eh... andere mening over hebben ? om niet te zeggen dat je regelmatig regelrechte zever verkoopt. je zou je iets bescheidener kunnen opstellen: BVR is Mourinho niet maar hij heeft denk ik toch al net wat meer bewezen in de voetbal dan eh jij. jij doet me meer aan ne klasbak genre Dillen denken, die kon het ook vooral achteraf goed uitleggen. _________________ may the FORCE be with you. |
| 10 Mar 2012, 1:48 |
|
|
Freak
Still standing ! schreef: El Corredor schreef: BVR mag inderdaad respect krijgen, maar niet overdrijven ook niet hé zeg. BVR en MVDS hun transfers waren dramatisch. Sommigen kunnen nog geen wasmand raken of strandbal controleren.Ik hoop voor einde maart op toch nog wat inkomende transfers. Ik hoor hier graag zeggen dat je nog tijd genoeg hebt, maar alles wat je in, juli of zelfs augustus haalt, is bazaar. Je kan ook half augustus nog het blik met testers opentrekken natuurlijk. Dat is in het verleden ook altijd al een schot in de roos gebleken. ![]() ik weet dat je jezelf als een 'kenner' beschouwd, maar mag ik je er op wijzen dat sommigen jou (oa na jouw herhaaldelijke paniekaanvallen na een paar oefenmatchen deze zomer nog) daar een eh... andere mening over hebben ? om niet te zeggen dat je regelmatig regelrechte zever verkoopt. je zou je iets bescheidener kunnen opstellen: BVR is Mourinho niet maar hij heeft denk ik toch al net wat meer bewezen in de voetbal dan eh jij. jij doet me meer aan ne klasbak genre Dillen denken, die kon het ook vooral achteraf goed uitleggen. ik denk dat je het over iemand anders hebt . ik heb deze zomer één oefenmatch gezien, nl. tegen Eindhoven. en daar kregen we een voetballes op tactisch en technisch vlak. ik ben helemaal geen kenner, verre van. Dat jij mijn post niet smaakt, weet ik al langer. Ik weet wie je bent, dus ik verwacht niet anders. je vergelijking tussen mij en BVR slaat werkelijk nergens op. Wat heb jij in het voetbal al bewezen dan ? Anders moet je mij eens met Luc Van Lierde vergelijken,qua zever kan dat pas tellen. |
| 10 Mar 2012, 9:53 |
|
|
Nationale Ploeg
El Corredor schreef: Still standing ! schreef: El Corredor schreef: BVR mag inderdaad respect krijgen, maar niet overdrijven ook niet hé zeg. BVR en MVDS hun transfers waren dramatisch. Sommigen kunnen nog geen wasmand raken of strandbal controleren.Ik hoop voor einde maart op toch nog wat inkomende transfers. Ik hoor hier graag zeggen dat je nog tijd genoeg hebt, maar alles wat je in, juli of zelfs augustus haalt, is bazaar. Je kan ook half augustus nog het blik met testers opentrekken natuurlijk. Dat is in het verleden ook altijd al een schot in de roos gebleken. ![]() ik weet dat je jezelf als een 'kenner' beschouwd, maar mag ik je er op wijzen dat sommigen jou (oa na jouw herhaaldelijke paniekaanvallen na een paar oefenmatchen deze zomer nog) daar een eh... andere mening over hebben ? om niet te zeggen dat je regelmatig regelrechte zever verkoopt. je zou je iets bescheidener kunnen opstellen: BVR is Mourinho niet maar hij heeft denk ik toch al net wat meer bewezen in de voetbal dan eh jij. jij doet me meer aan ne klasbak genre Dillen denken, die kon het ook vooral achteraf goed uitleggen. ik denk dat je het over iemand anders hebt . ik heb deze zomer één oefenmatch gezien, nl. tegen Eindhoven. en daar kregen we een voetballes op tactisch en technisch vlak. ik ben helemaal geen kenner, verre van. Dat jij mijn post niet smaakt, weet ik al langer. Ik weet wie je bent, dus ik verwacht niet anders. je vergelijking tussen mij en BVR slaat werkelijk nergens op. Wat heb jij in het voetbal al bewezen dan ? Anders moet je mij eens met Luc Van Lierde vergelijken,qua zever kan dat pas tellen. ? dat zou me sterk verwonderen, en slaat bovendien (once again) gewoon helemaal nergens op. _________________ may the FORCE be with you. |
| 10 Mar 2012, 11:55 |
|
|
Freak
Still standing ! schreef: El Corredor schreef: Still standing ! schreef: ik weet dat je jezelf als een 'kenner' beschouwd, maar mag ik je er op wijzen dat sommigen jou (oa na jouw herhaaldelijke paniekaanvallen na een paar oefenmatchen deze zomer nog) daar een eh... andere mening over hebben ? om niet te zeggen dat je regelmatig regelrechte zever verkoopt. je zou je iets bescheidener kunnen opstellen: BVR is Mourinho niet maar hij heeft denk ik toch al net wat meer bewezen in de voetbal dan eh jij. jij doet me meer aan ne klasbak genre Dillen denken, die kon het ook vooral achteraf goed uitleggen. ik denk dat je het over iemand anders hebt . ik heb deze zomer één oefenmatch gezien, nl. tegen Eindhoven. en daar kregen we een voetballes op tactisch en technisch vlak. ik ben helemaal geen kenner, verre van. Dat jij mijn post niet smaakt, weet ik al langer. Ik weet wie je bent, dus ik verwacht niet anders. je vergelijking tussen mij en BVR slaat werkelijk nergens op. Wat heb jij in het voetbal al bewezen dan ? Anders moet je mij eens met Luc Van Lierde vergelijken,qua zever kan dat pas tellen. ? dat zou me sterk verwonderen, en slaat bovendien (once again) gewoon helemaal nergens op. wat is jouw verdienste in het voetbal? al een resem titels op je palmares vermoed ik? want je haalt mij hier door de mangel, als iedereen hier zijn mond moet houden die niets in het voetbal doet, gaat het hier stil zijn vrees ik. |
| 10 Mar 2012, 13:27 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
El Corredor schreef: Still standing ! schreef: El Corredor schreef: ik denk dat je het over iemand anders hebt . ik heb deze zomer één oefenmatch gezien, nl. tegen Eindhoven. en daar kregen we een voetballes op tactisch en technisch vlak. ik ben helemaal geen kenner, verre van. Dat jij mijn post niet smaakt, weet ik al langer. Ik weet wie je bent, dus ik verwacht niet anders. je vergelijking tussen mij en BVR slaat werkelijk nergens op. Wat heb jij in het voetbal al bewezen dan ? Anders moet je mij eens met Luc Van Lierde vergelijken,qua zever kan dat pas tellen. ? dat zou me sterk verwonderen, en slaat bovendien (once again) gewoon helemaal nergens op. wat is jouw verdienste in het voetbal? al een resem titels op je palmares vermoed ik? want je haalt mij hier door de mangel, als iedereen hier zijn mond moet houden die niets in het voetbal doet, gaat het hier stil zijn vrees ik. Jonges, stekt er een spelle oon hé zèg, getj alletwie ewa geloik, dus : schluss !! _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 10 Mar 2012, 13:40 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 30 Sep 2010, 16:09 Berichten: 1489 Leeftijd: 71 Locatie: Matongé Turkmenistan on Denjer |
Stijn schreef: Volledig akkoord, maar de 12e plaats, dat is op dit moment 5 punten minder. Veel is dat niet. Dat het niet even goed zal zijn, daar kunnen alle supporters denk ik wel mee leven, maar het niveau of de kwaliteit zal ook niet te veel mogen zakken of je komt in de problemen. Geen nieuw contract voor Sonck een denkpiste ? zou die al versleten zijn ? volgens mij met hem in de basis een publiekstrekker, maar de ploeg zou dan wel moeten spelen in zijn functie ... ![]() _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 10 Mar 2012, 13:54 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Bericht Transfers 2010-2011
ajoin54 schreef: Stijn schreef: Volledig akkoord, maar de 12e plaats, dat is op dit moment 5 punten minder. Veel is dat niet. Dat het niet even goed zal zijn, daar kunnen alle supporters denk ik wel mee leven, maar het niveau of de kwaliteit zal ook niet te veel mogen zakken of je komt in de problemen. Geen nieuw contract voor Sonck een denkpiste ? zou die al versleten zijn ? volgens mij met hem in de basis een publiekstrekker, maar de ploeg zou dan wel moeten spelen in zijn functie ... ![]() Veel te duur en zal nog wel ergens in 1e aan de bak komen. |
| 10 Mar 2012, 14:07 |
|
|
Gilles schreef: ajoin54 schreef: Stijn schreef: Volledig akkoord, maar de 12e plaats, dat is op dit moment 5 punten minder. Veel is dat niet. Dat het niet even goed zal zijn, daar kunnen alle supporters denk ik wel mee leven, maar het niveau of de kwaliteit zal ook niet te veel mogen zakken of je komt in de problemen. Geen nieuw contract voor Sonck een denkpiste ? zou die al versleten zijn ? volgens mij met hem in de basis een publiekstrekker, maar de ploeg zou dan wel moeten spelen in zijn functie ... ![]() Veel te duur en zal nog wel ergens in 1e aan de bak komen. dat weet ik nog zo niet, onlangs liet hij verstaan er eventueel mee te kappen _________________ "den nachtwacht", da was nog insj eeng kaffee winnaar ajoinenpronostiek 2012-2013 op speeldagen 3-11-22-23 |
| 10 Mar 2012, 14:42 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
Zinho Gano (18j, 194cm en linksvoetig), Van Belle (18j, 190cm) zijn 2 spitsen waarvoor Club Brugge een club zoekt om ze te stallen... Vragen staat vrij he.
_________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 10 Mar 2012, 14:55 |
|
|
Freak
davy1919 schreef: Zinho Gano (18j, 194cm en linksvoetig), Van Belle (18j, 190cm) zijn 2 spitsen waarvoor Club Brugge een club zoekt om ze te stallen... Vragen staat vrij he. voor Gano zoeken ze een club dacht ik, maar Van Belle mocht vrij vertrekken. ik kan uiteraard mis zijn hé... |
| 10 Mar 2012, 15:07 |
|
|
Reserve
El Corredor schreef: davy1919 schreef: Zinho Gano (18j, 194cm en linksvoetig), Van Belle (18j, 190cm) zijn 2 spitsen waarvoor Club Brugge een club zoekt om ze te stallen... Vragen staat vrij he. voor Gano zoeken ze een club dacht ik, maar Van Belle mocht vrij vertrekken. ik kan uiteraard mis zijn hé... die van belle scoorde denk ik tegen ons tijdens de oefenwedstrijd |
| 10 Mar 2012, 15:25 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mar 2009, 19:49 Berichten: 2344 Leeftijd: 37 Locatie: erembodegem Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749 |
filibert schreef: El Corredor schreef: davy1919 schreef: Zinho Gano (18j, 194cm en linksvoetig), Van Belle (18j, 190cm) zijn 2 spitsen waarvoor Club Brugge een club zoekt om ze te stallen... Vragen staat vrij he. voor Gano zoeken ze een club dacht ik, maar Van Belle mocht vrij vertrekken. ik kan uiteraard mis zijn hé... die van belle scoorde denk ik tegen ons tijdens de oefenwedstrijd ik zou niet twijfelen als die Van Belle effectief vrij mag vertrekken... _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 10 Mar 2012, 16:06 |
|
|
Scholier
Als ze dien Gano naar hier halen, kunnen ze beter ergens pakweg David Paas zijn schoenen weer aanbinden. Die zal het vast beter doen als dienen denk ik zo...
|
| 10 Mar 2012, 16:09 |
|
|
Josken001 schreef: Als ze dien Gano naar hier halen, kunnen ze beter ergens pakweg David Paas zijn schoenen weer aanbinden. Die zal het vast beter doen als dienen denk ik zo... hij oogt inderdaad wat slungelig met zijn ong. 194cm, maar hij heeft wel potentieel en is kopbalsterk. Vvor uw aanvalslinie gaat ge het bij de reserves in 1ste moeten gaan zoeken vrees ik, of ge gaat al nen overbodigen spits in 2e moeten halen (ik denk dan aan nen Didier van Beveren, maar die is ook al meer geblesseerd geweest dan fit), want op dit moment is er (denk ik dan) niet echt een haalbare spits(en) in 3e of 4e die zijn stempel kan drukken in 2e, corrigeer me als ik me vergis... _________________ ... Hij scheurt, vernielt, verplettert, bedekt met bloed en slijk. En zegepralend grijnst hij op 's vijands trillend lijk. Zij zullen hem niet temmen, zolang een Vlaming leeft, ... |
| 10 Mar 2012, 16:23 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 27 Mar 2011, 14:12 Berichten: 406 |
davy1919 schreef: Josken001 schreef: Als ze dien Gano naar hier halen, kunnen ze beter ergens pakweg David Paas zijn schoenen weer aanbinden. Die zal het vast beter doen als dienen denk ik zo... hij oogt inderdaad wat slungelig met zijn ong. 194cm, maar hij heeft wel potentieel en is kopbalsterk. Vvor uw aanvalslinie gaat ge het bij de reserves in 1ste moeten gaan zoeken vrees ik, of ge gaat al nen overbodigen spits in 2e moeten halen (ik denk dan aan nen Didier van Beveren, maar die is ook al meer geblesseerd geweest dan fit), want op dit moment is er (denk ik dan) niet echt een haalbare spits(en) in 3e of 4e die zijn stempel kan drukken in 2e, corrigeer me als ik me vergis... Gano is een belofteninternational en heeft wel wat potentieel. Al blijft het een risico om een 18-jarige meteen een Depoitre te laten vervangen. |
| 10 Mar 2012, 17:17 |
|
| Pagina 245 van 345 |
[ 5169 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 243 244 245 246 247 … 345 Volgende |