Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 247 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 245 246 247 248 249 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
WLM: [email protected]
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Amylum, dan mag den Bram nimmer zetelen als verantwoordelijke voor de supps zelle. Die jongen kan onmogelijk nog objectief blijven. Ge moet ne keer serieus zijn :wave:

Btw, aan die kerel die het werkwoord 's'excuser' niet kan vervoegen blijkbaar (cfr. "gerucht De Roose"). Ik geef u bijles tegen 15 €/uur, maar tegen niemand zeggen hé

Aan de boys die stoere taal spreken: harde acties en zo... denken jullie nu werkelijk dat er zeer veel alternatieven zijn dan de "huidige oplossing". Ik vrees dat dit hét enige alternatief is dat voorhanden is. Natuurlijk heb ook ik daar vragen bij, maar blijkbaar is een terugkeer van FDR de enige uitweg. Dat leid ik alleszins af uit de huidige gang van zaken.

"Eendracht" Aalst. De clubnaam wordt in de bestuurskamer niet echt ter harte genomen, heb ik de indruk

Grtz,

Ikke

08 Dec 2011, 19:48
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
wheel's armée schreef:
Amylum, dan mag den Bram nimmer zetelen als verantwoordelijke voor de supps zelle. Die jongen kan onmogelijk nog objectief blijven. Ge moet ne keer serieus zijn :wave:

Btw, aan die kerel die het werkwoord 's'excuser' niet kan vervoegen blijkbaar (cfr. "gerucht De Roose"). Ik geef u bijles tegen 15 €/uur, maar tegen niemand zeggen hé

Aan de boys die stoere taal spreken: harde acties en zo... denken jullie nu werkelijk dat er zeer veel alternatieven zijn dan de "huidige oplossing". Ik vrees dat dit hét enige alternatief is dat voorhanden is. Natuurlijk heb ook ik daar vragen bij, maar blijkbaar is een terugkeer van FDR de enige uitweg. Dat leid ik alleszins af uit de huidige gang van zaken.

"Eendracht" Aalst. De clubnaam wordt in de bestuurskamer niet echt ter harte genomen, heb ik de indruk

Grtz,

Ikke

Het kan aan mij liggen, maar ik vind dit een zeer verwarrende post :D .

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

08 Dec 2011, 20:01
Vaste Waarde

Dat is het ook besteken, maar ik had geen zin om vijf posts te doen en heb ik dus in één post gegooid. Kort samengevat denk ik persoonlijk dat het water onze club tot aan de lippen staat, wat ze dus kwetsbaar maakt. Vanuit die kwetsbaarheid denk ik niet dat er veel alternatieven zijn dan een samenwerking met Frank De Roose. Ik ben iemand die vreest dat je er met barricadegespring en harde actie niet komt. Te meer daar dat de club enkel geld kan kosten en laat dat nu net hetgene zijn dat we niet hebben

Voorts betrap ik iemand in een ander Forum op een foute vervoeging van het werkwoord 's excuser' en bied ik hem - vriendelijk als ik ben - mijn diensten aan. Werkelijk tegen een spotprijs.

Is het nu al wat duidelijker "Titus"?

En, ik ga voor de zeldzame keren dat ik nog eens post nog eens gigantisch off topic. Dat is toch de max. Leve de anarchie, als het maar geen geld kost aan onze club. Cheers

08 Dec 2011, 20:14
Nationale Ploeg

wheel's armée schreef:
Dat is het ook besteken, maar ik had geen zin om vijf posts te doen en heb ik dus in één post gegooid. Kort samengevat denk ik persoonlijk dat het water onze club tot aan de lippen staat, wat ze dus kwetsbaar maakt. Vanuit die kwetsbaarheid denk ik niet dat er veel alternatieven zijn dan een samenwerking met Frank De Roose. Ik ben iemand die vreest dat je er met barricadegespring en harde actie niet komt. Te meer daar dat de club enkel geld kan kosten en laat dat nu net hetgene zijn dat we niet hebben

Voorts betrap ik iemand in een ander Forum op een foute vervoeging van het werkwoord 's excuser' en bied ik hem - vriendelijk als ik ben - mijn diensten aan. Werkelijk tegen een spotprijs.

Is het nu al wat duidelijker "Titus"?

En, ik ga voor de zeldzame keren dat ik nog eens post nog eens gigantisch off topic. Dat is toch de max. Leve de anarchie, als het maar geen geld kost aan onze club. Cheers

Nu is het mij duidelijk ja :D .

Om in te gaan op je post. Wat kunnen "we" buiten een harde actie nog doen? Als je RvB en je AV door een iemand zomaar op kant geschoven wordt wat rest er dan nog? Pas op ik roep hier niemand op om een actie op poten te zetten hé. Iedereen moet voor zichzelf uitmaken waar hij in gelooft en wat hij wil doen. Persoonlijk geloof ik niet in een iemand die alles alleen doet, de ene smerige truc na den andere uithaalt en beslissingen van de RvB en AV naast zich neerlegt. Als iemand een actie opzet/ wil opzetten zal ik daar aan meewerken. Als er een ding duidelijk is, is het wel dat dit Garré all over again is...

08 Dec 2011, 20:42
nieuw in de eerste ploeg

Letterlijk misselijk word je hiervan.

Als -en ik zeg als- het klopt dat MM zomaar de meerderheid negeert moet hij NU kleur bekennen. Geen gekakel meer van ik-ben-nen-echten-en-ik-heb-het-beste-met-de-club-voor toestanden. Nee, je veegt uw gat aan de democratische basisprincipes? Geef dan maar eens aan wat voor gegronde redenen je hiervoor hebt.
En eigenlijk interesseert het mij geen fluit of zo een stemming/vergadering al dan niet volgens de regels van de statuten verloopt. Het resultaat van die stemming is een redelijk duidelijke indicatie van de -en ik neem het woord met walging in de mond- machtsverhoudingen. Schik er U naar en werk godverdomme méé in plaats van tegen, tenzij je ineens met een pak geld boven water komt. Tot op vandaag van 'het kamp' MM nog NIETS gezien/gehoord. Waar zijn we mee bézig jongens?! Statuten, advocaten, dreigementen... Wat is het volgende?

Ik heb mij in deze zaak lang afzijdig gehouden. Ik ken noch FDR noch MM noch iemand van het huidige 'bestuur' persoonlijk. Ik kan er dus geen objectief oordeel over vellen. Schoenmaker blijf bij je leest weet je wel. Maar wat nu gebeurd is.... Voor al wie er een dubbele agenda op na houdt, hier zè: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck:

08 Dec 2011, 21:01
Nationale Ploeg

Leeftijd: 56
Ik lig serieus in tweestrijd.
Ik geloof dat Michel het niet slecht voor heeft met onze club, het is ook maar een gewone supporter, maar wat er zich de laatste maanden allemaal afspeelt is niet te begrijpen.
Er was de belofte van meer duidelijkheid naar de supporter toe, maar de mist wordt steeds maar dikker. Eerst was er de historie rond de nieuwe sponsors waarvan de naam niet gegeven kon worden omdat ze schrik hadden dat er iemand zou vergeten worden, tja téreiré. Dan volgden er de ontslagen van de andere bestuursleden zodat MM er nog alleen voor staat samen met Gerd en De Cock, nog eens téreiré. En als klap op de vuurpijl, de stemming in het bestuur waar niet stemgerechtigden de rest een hak zetten.
En dat allemaal zonder één woordje zinnige uitleg van "bestuurszijde".
Dan is er het andere "kamp", Frank De Roose.
Hij komt een reddingsplan voorstellen, die door het "bestuur" verworpen wordt. Na een vergadering met het actiecomité, draaien er al velen hun kar. Een verklaring wat er gebeurt is ten tijde DDB blijft uit. Wat velen doet twijfelen aan de bedoelingen van FDR.
Wie of wat moet je nu geloven als modale supporter ?
We kunnen een verklaring eisen, maar ze spelden ons toch vanalles op de mouw.

Laatst gewijzigd door Dirk op 08 Dec 2011, 21:16, 1 keer totaal gewijzigd.

08 Dec 2011, 21:06
Vaste Waarde

Kijk hé mannekes - nu ff serieus - ik ben verre van een voorstander van een hegemonie van iemand, want dat loopt effectief zelden goed af, maar er is gewoon geen alternatief. Alles staat of valt met de positieve resultaten van onze ploeg, en de geweldige achterban. Dat is de beste promo voor onze club, maar anderzijds kunnen voetbalclubs niet om de crisis heen.

Wat mij het meest stoort is de onophoudelijke graaicultuur binnen het bestuur. Steeds weer komen er haantjes naar voor die elk hun dikke graan willen meepikken. Een voetbalclub is een bedrijf, en je moet in die richting ook kunnen evolueren, maar onze club lijkt maar niet te kunnen breken met de kwalijjke traditie een magneet te zijn voor mensen die het hoge woord willen voeren. Een professioneel beleid houdt transparantie in, en laat daar nu net het probleem zitten, want een doorzichtig en transparent beleid en gefoefel gaan niet samen. Ik heb de indruk dat eens er kapitaalkrachtigen aan komen kloppen, die een duidelijke visie willen naar voor brengen en ook - logischerwijze - medezeggenschap willen, er te veel andere belangen spelen bij diegenen die zich ten koste van de club willen profileren, of in het slechtste geval willen bereiken.

Deze club heeft leiderschap, visie en een open beleid nodig, maar dan voelen zich te veel oudgedienden bedreigd en in het kruis getast. Zolang je die mensen, en ik verwijs naar niemand, niet kan overtuigen om een stap opzij te zetten, blijf je in hetzelfde bedje ziek.

Grtz,

TK

08 Dec 2011, 21:16
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik snap het allemaal nie meer zenne. Als de meerderheid van de volledige AV zich achter De Roose schaart, dan moeten de anderen zich daar toch bij neerleggen. Omgekeerd hetzelfde natuurlijk. Simpel toch? Blijkbaar nie he als ge heel die historie hier weer leest.
Samenwerken en de krachten bundelen ware nochthans het beste voor de club maar da zal er nie inzitten zeker? Toch nie zolang sommigen zichzelf belangrijker blijven vinden dan het belang van de club.
De supporters zullen wel hun best doen...
Enfin, we zullen wel zien waar het schip zal stranden zeker. Ik weet wel dat degene die het persé voor het zeggen willen blijven hebben wat mij betreft persoonlijk garant staan voor het voortbestaan van deze prachtige club. Deze club betekent heel veel voor mij en als ze moest verdwijnen, sterft er meteen ook een stuk van mezelf. En ik ben zeker dat er zo nog zijn. Alleen lijken ze da in de Bredestraat nog altijd nie te beseffen...

08 Dec 2011, 21:25
Miniem

Leeftijd: 114
luque schreef:

Als -en ik zeg als- het klopt dat MM zomaar de meerderheid negeert moet hij NU kleur bekennen. Geen gekakel meer van ik-ben-nen-echten-en-ik-heb-het-beste-met-de-club-voor toestanden. Nee, je veegt uw gat aan de democratische basisprincipes? Geef dan maar eens aan wat voor gegronde redenen je hiervoor hebt.
En eigenlijk interesseert het mij geen fluit of zo een stemming/vergadering al dan niet volgens de regels van de statuten verloopt. Het resultaat van die stemming is een redelijk duidelijke indicatie van de -en ik neem het woord met walging in de mond- machtsverhoudingen. Schik er U naar en werk godverdomme méé in plaats van tegen, tenzij je ineens met een pak geld boven water komt. Tot op vandaag van 'het kamp' MM nog NIETS gezien/gehoord. Waar zijn we mee bézig jongens?! Statuten, advocaten, dreigementen... Wat is het volgende?

Ik heb mij in deze zaak lang afzijdig gehouden. Ik ken noch FDR noch MM noch iemand van het huidige 'bestuur' persoonlijk. Ik kan er dus geen objectief oordeel over vellen. Schoenmaker blijf bij je leest weet je wel. Maar wat nu gebeurd is.... Voor al wie er een dubbele agenda op na houdt, hier zè: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck: :fuck:

Idd,je bent wat je bent.........,supporter en blijf daar dan ook bij.

08 Dec 2011, 21:27
Nationale Ploeg

zwawi schreef:
Ik snap het allemaal nie meer zenne. Als de meerderheid van de volledige AV zich achter De Roose schaart, dan moeten de anderen zich daar toch bij neerleggen. Omgekeerd hetzelfde natuurlijk. Simpel toch? Blijkbaar nie he als ge heel die historie hier weer leest.
Samenwerken en de krachten bundelen ware nochthans het beste voor de club maar da zal er nie inzitten zeker? Toch nie zolang sommigen zichzelf belangrijker blijven vinden dan het belang van de club.
De supporters zullen wel hun best doen...
Enfin, we zullen wel zien waar het schip zal stranden zeker. Ik weet wel dat degene die het persé voor het zeggen willen blijven hebben wat mij betreft persoonlijk garant staan voor het voortbestaan van deze prachtige club. Deze club betekent heel veel voor mij en als ze moest verdwijnen, sterft er meteen ook een stuk van mezelf. En ik ben zeker dat er zo nog zijn. Alleen lijken ze da in de Bredestraat nog altijd nie te beseffen...

Maarja wat blijft er nog over? Je jaagt al je grote sponsors tegen je in het harnas (Viano, De Dijcker, Derowood, Garage Patrick) om die te vervangen gaan we nog veel mosselen mogen eten. Iedereen weet nu dat er een dictator aan de macht is die iedereen rond zich verdreven heeft (buiten natuurlijk SDC, ik mag er niet aan denken wat diejen daar nu weer aan het uitsteken is), qua uitstraling naar buiten toe kan dat tellen.
Diegene met de grootste rekening courant bij EA (voor wie de av en RvB gestemd hebben) wordt het leven zuur gemaakt. Je grootste schuldeiser die normaal in het bestuur ging komen stuur je daarmee ook wandelen.

Welke spelers ga je nog kunnen overtuigen om bij de club te blijven? Want bijna de hele A-kern is einde contract. Ach als je hoort wat peppi en kokki allemaal uitsteken ben je gewoon weg gedegouteerd. Onthoudt wel dit beste voorzitter: de waarheid verspreidt zich snel en als over een paar maanden blijkt dat de club een zinkend schip geworden is zal je meer nodige hebben dan de advocaat waar je je telkens achter verschuilt...

08 Dec 2011, 21:35
Nationale Ploeg

den dikken schreef:
luque schreef:

Wat is het probleem? Wordt het te heet voor ons bestuur dat ze jouw naar hier gestuurd hebben om ons de les te komen spellen?

08 Dec 2011, 21:39
Vaste Waarde

Gisterenavond was een open gesprek met Frank afgesproken.
Frank begon het gesprek met te zeggen dat op de algemene vergadering van dinsdag 10 leden hadden beslist om zijn herstelplan goed te keuren. Marc Cottyn heeft hierop terecht op gereageerd dat die AV niet volgens de statutaire regels was bijeengeroepen. Trouwens op die vergadering die in een restaurant doorging en die volgens de uitnodigingsmail van Luc Ledegen (mail van zondagavond 4 december) op informele basis werd bijeengeroepen, waren die 10 leden niet aanwezig (verschillende zijn thuis bezocht om het herstelplan te ondertekenen, waarbij verschillende duidelijk als voorwaarde hebben gesteld om met mij tot een akkoord te komen).
Citaat uit de mail van Luc Ledegen.

“Ik doe daarom een oproep aan allen om de koppen nu dinsdag bij elkaar te steken en dit op puur informele basis.”

Wij stelden voor dit herstelplan op de regelmatig bijeengeroepen AV van 17 december te bespreken. Dit punt stond dan ook op de agenda van deze AV, net zoals het punt om in de AV supportersvertegenwoordigers op te nemen. Frank reageerde hierop dat de AV op 17 december te laat kwam maar wou geen deftige uitleg geven waarom. Ik vroeg hem ook om zijn herstelplan eindelijk eens te mogen zien, maar hij wou dit niet laten zien in aanwezigheid van Gerd. Daarom had ik vanavond met hem afgesproken.
Mijn verbazing is groot dat hij vandaag plots ontslag heeft genomen uit de AV. Hier klopt duidelijk iets niet.
Op de AV van 17 december zal ons herstelplan om de licentie te halen worden voorgelegd en zal er een nieuw bestuur worden verkozen. Sedert september is er er efficiënt bestuurd en geen verlies meer gemaakt. Ons herstelplan zal toelaten om de licentie te halen. Er zijn nieuwe kandidaten voor het bestuur die rechtstreeks geld willen injecteren.
Ik wil er ook op wijzen dat bestuurders die ontslag nemen, moeten wachten tot de volgende AV om hun ontslag te laten bekrachtigen. Ik ben dan ook overleg blijven plegen met de bestuurders die ontslag hebben genomen. Dit ontslag was niet uit onvrede met mij genomen maar had te maken met de grote stress om een club zoals de onze, te leiden. Bijgevolg kon het bestuur geldig blijven vergaderen.
Ik hoop dat de rust in de club terugkeert. We zijn op de goede weg om de licentie te halen. Als supporter sedert 46 jaar kan ik mij niet permitteren dat het met deze prachtclub slecht zou aflopen.

Freak

Leeftijd: 45
den dikken schreef:
luque schreef:

den dikken (nek) heeft gesproken

Ancien

Leeftijd: 38
parol schreef:
Frank begon het gesprek met te zeggen dat op de algemene vergadering van dinsdag 10 leden hadden beslist om zijn herstelplan goed te keuren. Marc Cottyn heeft hierop terecht op gereageerd dat die AV niet volgens de statutaire regels was bijeengeroepen. Trouwens op die vergadering die in een restaurant doorging en die volgens de uitnodigingsmail van Luc Ledegen (mail van zondagavond 4 december) op informele basis werd bijeengeroepen, waren die 10 leden niet aanwezig (verschillende zijn thuis bezocht om het herstelplan te ondertekenen, waarbij verschillende duidelijk als voorwaarde hebben gesteld om met mij tot een akkoord te komen).

“Ik doe daarom een oproep aan allen om de koppen nu dinsdag bij elkaar te steken en dit op puur informele basis.”

Wij stelden voor dit herstelplan op de regelmatig bijeengeroepen AV van 17 december te bespreken. Dit punt stond dan ook op de agenda van deze AV, net zoals het punt om in de AV supportersvertegenwoordigers op te nemen. Frank reageerde hierop dat de AV op 17 december te laat kwam maar wou geen deftige uitleg geven waarom. Ik vroeg hem ook om zijn herstelplan eindelijk eens te mogen zien, maar hij wou dit niet laten zien in aanwezigheid van Gerd. Daarom had ik vanavond met hem afgesproken.
Mijn verbazing is groot dat hij vandaag plots ontslag heeft genomen uit de AV. Hier klopt duidelijk iets niet.
Op de AV van 17 december zal ons herstelplan om de licentie te halen worden voorgelegd en zal er een nieuw bestuur worden verkozen. Sedert september is er er efficiënt bestuurd en geen verlies meer gemaakt. Ons herstelplan zal toelaten om de licentie te halen. Er zijn nieuwe kandidaten voor het bestuur die rechtstreeks geld willen injecteren.
Ik wil er ook op wijzen dat bestuurders die ontslag nemen, moeten wachten tot de volgende AV om hun ontslag te laten bekrachtigen. Ik ben dan ook overleg blijven plegen met de bestuurders die ontslag hebben genomen. Dit ontslag was niet uit onvrede met mij genomen maar had te maken met de grote stress om een club zoals de onze, te leiden. Bijgevolg kon het bestuur geldig blijven vergaderen.
Ik hoop dat de rust in de club terugkeert. We zijn op de goede weg om de licentie te halen. Als supporter sedert 46 jaar kan ik mij niet permitteren dat het met deze prachtclub slecht zou aflopen.

Doe dan wat je al 46 jaar doet, supporteren maar jaag geen mensen weg die willen investeren.

08 Dec 2011, 21:41
Freak

Leeftijd: 45
Gilles schreef:
parol schreef:

Doe dan wat je al 46 jaar doet, supporteren maar jaag geen mensen weg die willen investeren.

als FDR zijn herstelplan aan u laat zien met sponsors incluis, gaat ge den dag nadien direct naar die mannen.

ik citeer: "hier klopt iets niet", wel dat gevoel heb ik al sedert dat de smedt, gij en alle anderen hebben overgenomen

ge zijt verbaast dat FDR ontslag neemt, als ge zo met mijn kloten zou spelen, zou ik net hetzelfde doen eerlijk gezegd...

08 Dec 2011, 21:46
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 245 246 247 248 249 289