|
|
| Pagina 248 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 246 247 248 249 250 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Stadion
Hugo schreef: witzwet schreef: Er is alleen maar toekomst in eerste klasse. Punt. Zie maar, Zulte-Waregem, zelfs Oostende in hun kampioenenjaar hadden minder supporters als wij toen. Nu moet ge de vergelijking niet eens meer maken. Als dat betekent dat we onder de naam EA met onze clubkleuren naar het stadion in Denderleeuw moeten afzakken? So be it. Ik zou niet weten wat doen als ze EA gewoon opdoeken uit onwil om niet naar Denderleeuw te trekken. Ik hoor het graag zeggen...ik kom niet meer. Tot ze domweg eindrondes toeren en plots in eerste staan, de supportersaantallen zullen sowieso stijgen én de sponsors. Staat daar plots 1000 man regio Denderleeuw tussen die voor EA wil supporteren? So What? Speelt Dender op dat ogenblik ergens in derde/vierde ook op dat plein...? Als we dat al kunnen bekomen staan we al héél ver!! en zouden dan niet vlugger stemmen op gaan om eersteklasser Aalst toch maar weer in Aalst te krijgen?? Op dat ogenblik zit je al veel verder voor de bouw van een stadion!!! Dan tussen de kantlijn: Ik vraag me zelfs af, hoe die haat ontstaan is? Ik herinner me den tijd dat we FC Denderleeuw nog een sympathiek clubke vonden...Er moet mij dringend iemand eens uitleggen vanwaar die blijkbaar diepgewortelde haat!? En zeg nu niet, ze hebben ons uitgelachen toen we het moeilijk hadden. Mja, de pot verwijt de ketel. En ja, Carnavalsmatch Aalst spelen in Denderleeuw...triestig inderdaad...maar neem de bluts bij de buil of ge moet naar geen carnavalsmatch meer gaan. En ge zijt rap van lieje in Oiljst hé. ![]() Spreek in uw naam hé besteken, sympathiek ploegsken. Zeker vergeten hoe ze geprobeerd hebben om ons kapot te krijgen, onze jeugdploegen leeggeplunderd hebben en zichzelf zonder enige schaamte uitgeroepen hebben tot "De Ploeg Van De Denderstreek"! Alleen wit en zwart zijn de kleuren van mijn hart. ![]() Onze jeugdspelers zijn zelf weggelopen, hé susken, nadat het hier finito was en ginds betere voorwaarden hadden, erg, maar tis zo! Er was verdomme niet eens meer warm water in de douches. Ge zou voor minder. En nogmaals, zou EA niet hetzelfde gedaan hebben? Er zijn voor mij maar twee die de ploeg hebben willen kapot maken: Orlans en Garré. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 31 Dec 2014, 16:16 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
witzwet schreef: Hugo schreef: witzwet schreef: Er is alleen maar toekomst in eerste klasse. Punt. Zie maar, Zulte-Waregem, zelfs Oostende in hun kampioenenjaar hadden minder supporters als wij toen. Nu moet ge de vergelijking niet eens meer maken. Als dat betekent dat we onder de naam EA met onze clubkleuren naar het stadion in Denderleeuw moeten afzakken? So be it. Ik zou niet weten wat doen als ze EA gewoon opdoeken uit onwil om niet naar Denderleeuw te trekken. Ik hoor het graag zeggen...ik kom niet meer. Tot ze domweg eindrondes toeren en plots in eerste staan, de supportersaantallen zullen sowieso stijgen én de sponsors. Staat daar plots 1000 man regio Denderleeuw tussen die voor EA wil supporteren? So What? Speelt Dender op dat ogenblik ergens in derde/vierde ook op dat plein...? Als we dat al kunnen bekomen staan we al héél ver!! en zouden dan niet vlugger stemmen op gaan om eersteklasser Aalst toch maar weer in Aalst te krijgen?? Op dat ogenblik zit je al veel verder voor de bouw van een stadion!!! Dan tussen de kantlijn: Ik vraag me zelfs af, hoe die haat ontstaan is? Ik herinner me den tijd dat we FC Denderleeuw nog een sympathiek clubke vonden...Er moet mij dringend iemand eens uitleggen vanwaar die blijkbaar diepgewortelde haat!? En zeg nu niet, ze hebben ons uitgelachen toen we het moeilijk hadden. Mja, de pot verwijt de ketel. En ja, Carnavalsmatch Aalst spelen in Denderleeuw...triestig inderdaad...maar neem de bluts bij de buil of ge moet naar geen carnavalsmatch meer gaan. En ge zijt rap van lieje in Oiljst hé. ![]() Spreek in uw naam hé besteken, sympathiek ploegsken. Zeker vergeten hoe ze geprobeerd hebben om ons kapot te krijgen, onze jeugdploegen leeggeplunderd hebben en zichzelf zonder enige schaamte uitgeroepen hebben tot "De Ploeg Van De Denderstreek"! Alleen wit en zwart zijn de kleuren van mijn hart. ![]() Onze jeugdspelers zijn zelf weggelopen, hé susken, nadat het hier finito was en ginds betere voorwaarden hadden, erg, maar tis zo! Er was verdomme niet eens meer warm water in de douches. Ge zou voor minder. En nogmaals, zou EA niet hetzelfde gedaan hebben? Er zijn voor mij maar twee die de ploeg hebben willen kapot maken: Orlans en Garré. en Dhaese |
| 31 Dec 2014, 16:22 |
|
|
Ancien
witzwet schreef: Hugo schreef: witzwet schreef: Er is alleen maar toekomst in eerste klasse. Punt. Zie maar, Zulte-Waregem, zelfs Oostende in hun kampioenenjaar hadden minder supporters als wij toen. Nu moet ge de vergelijking niet eens meer maken. Als dat betekent dat we onder de naam EA met onze clubkleuren naar het stadion in Denderleeuw moeten afzakken? So be it. Ik zou niet weten wat doen als ze EA gewoon opdoeken uit onwil om niet naar Denderleeuw te trekken. Ik hoor het graag zeggen...ik kom niet meer. Tot ze domweg eindrondes toeren en plots in eerste staan, de supportersaantallen zullen sowieso stijgen én de sponsors. Staat daar plots 1000 man regio Denderleeuw tussen die voor EA wil supporteren? So What? Speelt Dender op dat ogenblik ergens in derde/vierde ook op dat plein...? Als we dat al kunnen bekomen staan we al héél ver!! en zouden dan niet vlugger stemmen op gaan om eersteklasser Aalst toch maar weer in Aalst te krijgen?? Op dat ogenblik zit je al veel verder voor de bouw van een stadion!!! Dan tussen de kantlijn: Ik vraag me zelfs af, hoe die haat ontstaan is? Ik herinner me den tijd dat we FC Denderleeuw nog een sympathiek clubke vonden...Er moet mij dringend iemand eens uitleggen vanwaar die blijkbaar diepgewortelde haat!? En zeg nu niet, ze hebben ons uitgelachen toen we het moeilijk hadden. Mja, de pot verwijt de ketel. En ja, Carnavalsmatch Aalst spelen in Denderleeuw...triestig inderdaad...maar neem de bluts bij de buil of ge moet naar geen carnavalsmatch meer gaan. En ge zijt rap van lieje in Oiljst hé. ![]() Spreek in uw naam hé besteken, sympathiek ploegsken. Zeker vergeten hoe ze geprobeerd hebben om ons kapot te krijgen, onze jeugdploegen leeggeplunderd hebben en zichzelf zonder enige schaamte uitgeroepen hebben tot "De Ploeg Van De Denderstreek"! Alleen wit en zwart zijn de kleuren van mijn hart. ![]() Onze jeugdspelers zijn zelf weggelopen, hé susken, nadat het hier finito was en ginds betere voorwaarden hadden, erg, maar tis zo! Er was verdomme niet eens meer warm water in de douches. Ge zou voor minder. En nogmaals, zou EA niet hetzelfde gedaan hebben? Er zijn voor mij maar twee die de ploeg hebben willen kapot maken: Orlans en Garré. Het zal een goede levensles geweest zijn voor die verwende gastjes. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 31 Dec 2014, 16:30 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Hugo schreef: witzwet schreef: Er is alleen maar toekomst in eerste klasse. Punt. Zie maar, Zulte-Waregem, zelfs Oostende in hun kampioenenjaar hadden minder supporters als wij toen. Nu moet ge de vergelijking niet eens meer maken. Als dat betekent dat we onder de naam EA met onze clubkleuren naar het stadion in Denderleeuw moeten afzakken? So be it. Ik zou niet weten wat doen als ze EA gewoon opdoeken uit onwil om niet naar Denderleeuw te trekken. Ik hoor het graag zeggen...ik kom niet meer. Tot ze domweg eindrondes toeren en plots in eerste staan, de supportersaantallen zullen sowieso stijgen én de sponsors. Staat daar plots 1000 man regio Denderleeuw tussen die voor EA wil supporteren? So What? Speelt Dender op dat ogenblik ergens in derde/vierde ook op dat plein...? Als we dat al kunnen bekomen staan we al héél ver!! en zouden dan niet vlugger stemmen op gaan om eersteklasser Aalst toch maar weer in Aalst te krijgen?? Op dat ogenblik zit je al veel verder voor de bouw van een stadion!!! Dan tussen de kantlijn: Ik vraag me zelfs af, hoe die haat ontstaan is? Ik herinner me den tijd dat we FC Denderleeuw nog een sympathiek clubke vonden...Er moet mij dringend iemand eens uitleggen vanwaar die blijkbaar diepgewortelde haat!? En zeg nu niet, ze hebben ons uitgelachen toen we het moeilijk hadden. Mja, de pot verwijt de ketel. En ja, Carnavalsmatch Aalst spelen in Denderleeuw...triestig inderdaad...maar neem de bluts bij de buil of ge moet naar geen carnavalsmatch meer gaan. En ge zijt rap van lieje in Oiljst hé. ![]() Spreek in uw naam hé besteken, sympathiek ploegsken. Zeker vergeten hoe ze geprobeerd hebben om ons kapot te krijgen, onze jeugdploegen leeggeplunderd hebben en zichzelf zonder enige schaamte uitgeroepen hebben tot "De Ploeg Van De Denderstreek"! Alleen wit en zwart zijn de kleuren van mijn hart. ![]() Allemaal der bosj op Hugo. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 31 Dec 2014, 16:38 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Bakkie schreef: Dan moeten we FDR zijn zin laten doen en hopelijk trekt hij de situatie nog recht,waar ik voor vrees,iedereen heeft het over een verhuis naar dender,maar zo zeker ben ik daar nog niet van,het startschot is alvast veel belovend,ze gaan dender al een proces aandoen de samenwerking zal er vlotjes verlopen.Als fdr zijn woorden omzet naar werkelijkheid,zo het wel eens kunnen gebeuren dat hij alsnog naar Molenbeek trekt. Wat mij vooral tegen de borst stoot is de gelatenheid bij velen,in den tijd van Garre had er ook niemand iets officieel dat men een overnemer had,toen dender op Aalst zijn laatste wedstrijd speelde,zong gans de K 'weir zen anti fusie club' ook gingen er supps naar dender om zich in het bezoekers vak te zetten er kwam miserie van,met als gevolg dat er een paar stadion verbod hebben gekregen,ook toen men de stoeltjes daar op het plein gooide,iedereen hate dender,iedereen liet zich tatoeëren club logo,stamnummer enz.... en laat dit nu net de mensen zijn die er geen probleem meehebben om naar dender te trekken,iedereen weet goed genoeg dat er ons niemand de garantie kan of wil geven dat het tijdelijk is. We hebben natuurlijk wel het woord onze fantast fdr,dat er onder hem nooit een fusie komt,das al een geruststelling Wel beste heren ik hoop uit de grond van mijn hart,dat hij ofwel naar Molenbeek trekt of dat hij een fusie aangaat met dender. 1) voorafgaand aan de protesten tegen Garré wisten we weldegelijk dat er een alternatief was, is ons toen nog meegedeeld in een vergadering tussen verschillende supportersclubs in het vergaderzaaltje van het denderhof toen nog... Toen wisten we dat als hij zou opstappen er zeker iemand klaarstond om over te nemen, die situatie is nu toch enigszins anders? GEEN ENKELE sponser/investeerder heeft ons al op de hoogte gebracht om te zeggen, als FDR zen boeltje pakt sta ik klaar... 2) Ik heb er trouwens wel problemen mee om naar dender te trekken, ik zou veel liever in Aalst blijven en in een nieuw stadion spelen! Ik ben 100% tegen enige vorm van fusie/opslorping, maar ik ben ook realistisch genoeg om in te zien dat ze in dezen tijd niet smijten met nieuwe stadions... In tijden van besparingen gaan ze echt geen nieuwe tempel bouwen terwijl er 10 km verderop een eerste klasse waardig stadion staat. Da is in mijn ogen niet u kar keren, maar realistisch de zaak bekijken... Soit, vrijdag nieuwe trekking van de euromillions, als ik er op ben zijn alle zorgen van de baan! ![]() _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 01 Jan 2015, 11:02 |
|
|
Ancien
hansken schreef: Bakkie schreef: Dan moeten we FDR zijn zin laten doen en hopelijk trekt hij de situatie nog recht,waar ik voor vrees,iedereen heeft het over een verhuis naar dender,maar zo zeker ben ik daar nog niet van,het startschot is alvast veel belovend,ze gaan dender al een proces aandoen de samenwerking zal er vlotjes verlopen.Als fdr zijn woorden omzet naar werkelijkheid,zo het wel eens kunnen gebeuren dat hij alsnog naar Molenbeek trekt. Wat mij vooral tegen de borst stoot is de gelatenheid bij velen,in den tijd van Garre had er ook niemand iets officieel dat men een overnemer had,toen dender op Aalst zijn laatste wedstrijd speelde,zong gans de K 'weir zen anti fusie club' ook gingen er supps naar dender om zich in het bezoekers vak te zetten er kwam miserie van,met als gevolg dat er een paar stadion verbod hebben gekregen,ook toen men de stoeltjes daar op het plein gooide,iedereen hate dender,iedereen liet zich tatoeëren club logo,stamnummer enz.... en laat dit nu net de mensen zijn die er geen probleem meehebben om naar dender te trekken,iedereen weet goed genoeg dat er ons niemand de garantie kan of wil geven dat het tijdelijk is. We hebben natuurlijk wel het woord onze fantast fdr,dat er onder hem nooit een fusie komt,das al een geruststelling Wel beste heren ik hoop uit de grond van mijn hart,dat hij ofwel naar Molenbeek trekt of dat hij een fusie aangaat met dender. 1) voorafgaand aan de protesten tegen Garré wisten we weldegelijk dat er een alternatief was, is ons toen nog meegedeeld in een vergadering tussen verschillende supportersclubs in het vergaderzaaltje van het denderhof toen nog... Toen wisten we dat als hij zou opstappen er zeker iemand klaarstond om over te nemen, die situatie is nu toch enigszins anders? GEEN ENKELE sponser/investeerder heeft ons al op de hoogte gebracht om te zeggen, als FDR zen boeltje pakt sta ik klaar... 2) Ik heb er trouwens wel problemen mee om naar dender te trekken, ik zou veel liever in Aalst blijven en in een nieuw stadion spelen! Ik ben 100% tegen enige vorm van fusie/opslorping, maar ik ben ook realistisch genoeg om in te zien dat ze in dezen tijd niet smijten met nieuwe stadions... In tijden van besparingen gaan ze echt geen nieuwe tempel bouwen terwijl er 10 km verderop een eerste klasse waardig stadion staat. Da is in mijn ogen niet u kar keren, maar realistisch de zaak bekijken... Soit, vrijdag nieuwe trekking van de euromillions, als ik er op ben zijn alle zorgen van de baan! ![]() Ik wens je alle geluk toe voor de trekking Hansken, den Iendracht kan er alleen goed bij varen. Enfin, ik wens aan alle iendrachters een gezond en gelukkig 2015, sportief gaat het goed en hopelijk komt er een oplossing voor onze problemen, zodat we de toekomst een beetje positiever tegemoet kunnen zien. We moeten er blijven in geloven, deze club is te mooi om zomaar te verdwijnen. Iendracht Forever! ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Jan 2015, 11:31 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
hansken schreef: Bakkie schreef: Dan moeten we FDR zijn zin laten doen en hopelijk trekt hij de situatie nog recht,waar ik voor vrees,iedereen heeft het over een verhuis naar dender,maar zo zeker ben ik daar nog niet van,het startschot is alvast veel belovend,ze gaan dender al een proces aandoen de samenwerking zal er vlotjes verlopen.Als fdr zijn woorden omzet naar werkelijkheid,zo het wel eens kunnen gebeuren dat hij alsnog naar Molenbeek trekt. Wat mij vooral tegen de borst stoot is de gelatenheid bij velen,in den tijd van Garre had er ook niemand iets officieel dat men een overnemer had,toen dender op Aalst zijn laatste wedstrijd speelde,zong gans de K 'weir zen anti fusie club' ook gingen er supps naar dender om zich in het bezoekers vak te zetten er kwam miserie van,met als gevolg dat er een paar stadion verbod hebben gekregen,ook toen men de stoeltjes daar op het plein gooide,iedereen hate dender,iedereen liet zich tatoeëren club logo,stamnummer enz.... en laat dit nu net de mensen zijn die er geen probleem meehebben om naar dender te trekken,iedereen weet goed genoeg dat er ons niemand de garantie kan of wil geven dat het tijdelijk is. We hebben natuurlijk wel het woord onze fantast fdr,dat er onder hem nooit een fusie komt,das al een geruststelling Wel beste heren ik hoop uit de grond van mijn hart,dat hij ofwel naar Molenbeek trekt of dat hij een fusie aangaat met dender. 1) voorafgaand aan de protesten tegen Garré wisten we weldegelijk dat er een alternatief was, is ons toen nog meegedeeld in een vergadering tussen verschillende supportersclubs in het vergaderzaaltje van het denderhof toen nog... Toen wisten we dat als hij zou opstappen er zeker iemand klaarstond om over te nemen, die situatie is nu toch enigszins anders? GEEN ENKELE sponser/investeerder heeft ons al op de hoogte gebracht om te zeggen, als FDR zen boeltje pakt sta ik klaar... 2) Ik heb er trouwens wel problemen mee om naar dender te trekken, ik zou veel liever in Aalst blijven en in een nieuw stadion spelen! Ik ben 100% tegen enige vorm van fusie/opslorping, maar ik ben ook realistisch genoeg om in te zien dat ze in dezen tijd niet smijten met nieuwe stadions... In tijden van besparingen gaan ze echt geen nieuwe tempel bouwen terwijl er 10 km verderop een eerste klasse waardig stadion staat. Da is in mijn ogen niet u kar keren, maar realistisch de zaak bekijken... Soit, vrijdag nieuwe trekking van de euromillions, als ik er op ben zijn alle zorgen van de baan! ![]() Dit gaan jullie dan toch toelaten,of gaat FDR jullie verzekeren dat het tijdig is hij heeft nog niet anders gedaan dan ons belogen,terwijl we iets zwart op wit op papier hadden,wou hij het nog niet toegeven dat hij fout zat,ik denk dat FDR andere plannen heeft momenteel en dat is hoe geraak ik terug aan mijn centjes,of denken jullie dat hij deze situatie nog kan recht trekken?? iedereen weet dat de deurwaarders niet weg te slagen zijn op Aalst er is zelfs geen enkele leverancier die nog iets wil leveren en dan maar hopen dat de stad zou investeren in een nieuw stadion 10 km verder staat het grote voorbeeld een knap stadion,maar het kon daar ook al 3 jaar gedaan zijn,niet vergeten dat de NVA daar ook aan de macht is en dat beide burgemeesters wel eens dwars zouden kunnen liggen voor een verhuis naar dender,den Dozje zal zijn werk al wel gemaakt hebben,zolang de club niet gezond is,zal er geen enkele euro geïnvesteerd worden in onze club.Nog een geluk dat FDR de stad niet nodig heeft om een nieuw stadion te bouwen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Jan 2015, 13:35 |
|
|
Freak
ok.fdr buiten en iedereen naar dender en probleem opgelost.
|
| 01 Jan 2015, 14:59 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: ok.fdr buiten en iedereen naar dender en probleem opgelost. Het clubbestuur wenst alle supporters en medewerkers van de Eendracht Aalst familie een mooi eindejaar en een gezond 2015! ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Jan 2015, 15:25 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
den Bakkie heeft 100% gelijk , kheb van diene FDR nooit niet moeten weten , er is nooit geen vuiltje aan de lucht , staat graag in de gazet met een glimlach uiteraard en vr de rest veel woorden weinig daden.... het enige dat hij doet is de supporters trachten voor zen kar te spannen door af en toe eens met een pintje te trakteren....tja
|
| 01 Jan 2015, 16:32 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
den Bakkie heeft 100% gelijk , kheb van diene FDR nooit niet moeten weten , er is nooit geen vuiltje aan de lucht , staat graag in de gazet met een glimlach uiteraard en vr de rest veel woorden weinig daden.... het enige dat hij doet is de supporters trachten voor zen kar te spannen door af en toe eens met een pintje te trakteren....tja
|
| 01 Jan 2015, 16:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
tsjoep schreef: den Bakkie heeft 100% gelijk , kheb van diene FDR nooit niet moeten weten , er is nooit geen vuiltje aan de lucht , staat graag in de gazet met een glimlach uiteraard en vr de rest veel woorden weinig daden.... het enige dat hij doet is de supporters trachten voor zen kar te spannen door af en toe eens met een pintje te trakteren....tja Dat hij genen heiligen is akkoord, maar hij heeft wel al honderd duizenden euro's in de club gepompt... Ik zeg niet dat hij de juiste man op de juiste plaats is, en ook niet dat hij alles nog kan/zal recht trekken! Maar er is gewoon geen alternatief!!! _________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 01 Jan 2015, 17:38 |
|
|
tsjoep schreef: den Bakkie heeft 100% gelijk , kheb van diene FDR nooit niet moeten weten , er is nooit geen vuiltje aan de lucht , staat graag in de gazet met een glimlach uiteraard en vr de rest veel woorden weinig daden.... het enige dat hij doet is de supporters trachten voor zen kar te spannen door af en toe eens met een pintje te trakteren....tja Er wachten ons heel mooie tijden tsjoep,wat de supps van Dender nu al jaren meemaken,mooi stadion,geen supps en elk seizoen afwachten of ze het einde van het seizoen nog gaan halen,dan begin ik nu veel liever direct in vierde met een gezonde club,met een goede structuur kan je op 2 seizoen terug in tweede klasse spelen,dan binnen twee jaar toch degraderen naar vierde zoals Dender nu mee maakt. En geen alterrnatief (vzw) ga eens terug praten met de mensen,waar we voor de protestmars mee gepraat hebben ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 01 Jan 2015, 21:24 |
|
|
Vaste Waarde
hansken schreef: tsjoep schreef: den Bakkie heeft 100% gelijk , kheb van diene FDR nooit niet moeten weten , er is nooit geen vuiltje aan de lucht , staat graag in de gazet met een glimlach uiteraard en vr de rest veel woorden weinig daden.... het enige dat hij doet is de supporters trachten voor zen kar te spannen door af en toe eens met een pintje te trakteren....tja Dat hij genen heiligen is akkoord, maar hij heeft wel al honderd duizenden euro's in de club gepompt... Ik zeg niet dat hij de juiste man op de juiste plaats is, en ook niet dat hij alles nog kan/zal recht trekken! Maar er is gewoon geen alternatief!!! En laat dat nu net het probleem zijn se…. Als je enkel de feiten bekijkt zie je dat : - FDR de club nu inderdaad reeds enkele jaren rechthoudt door het injecteren van kapitaal - respect daarvoor. - Diezelfde FDR ook reeds jaren na elkaar van alles belooft aan iederen, maar die beloftes nooit echt nakomt. - De competitie in tweede klasse net is zoals een bingo : je stopt er geld in, vind het leuk om erop te spelen, en bent altijd gefuckt op het einde... Ik ben er persoonlijk zeker van dat Frank - een echte supporter zijnde - met heel veel goede bedoelingen in dit verhaal is ingestapt. Probleem is spijtig genoeg dat dit ganse verhaal hem ( heel) zwaar boven het hoofd is gegroeid… Ik vrees dat Frankske dus stillekesaan begint te beseffen dat hij lichtelijk aan grootheidswaanzin aan het lijden was enkele jaren terug…. Jammer, maar gedane zaken nemen geen keer dus.. Ik neem aan dat hij op dit moment creatief aan het nadenken is hoe hij nog iet of wat van zijn investering terug gaat kunnen krijgen…( en wie kan hem dat eigenlijk kwalijk nemen ?) De manier waarop zal daarbij bijzaak zijn, believe me ... Voor EA wordt alles daardoor erg duidelijk : Pompen of verzuipen de twee volgende maanden… Voor mij persoonlijk is het zo klaar als iets : ofwel komt er een Deus Ex Machina ( lees mirakel investeerder) uit de lucht gedonderd volgende maand - ofwel is het gedaan. Boeken toe, en voor goed deze keer…. ( @ least als autonoom EA ) Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik me vergis…... ![]() |
| 01 Jan 2015, 22:58 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
The Blackwans schreef: Bakkie schreef: Zo een staats geheim is dat zeker niet,er is een forum waar de mensen van de vzw en de mensen die regelmatig hun nek uitsteken,kwa vergaderingen en als er gewerkt moet worden,die daar iets kunnen posten. Inderdaad. Stel je daar ook niet teveel bij voor. Sinds de protestmars is er niets van informatie bijgekomen omdat we simpelweg noch van de stad noch van de club iets te horen hebben gekregen. Dat forum bestaat ook voornamelijk om alle leden van de vzw op de hoogte te stellen van bijeenkomsten en dergelijke. Als we op 22 januari dan toch slecht nieuws gaan krijgen ,dan moet de burgemeester en de task force ook aanwezig moeten zijn. ik wil hun uitleg ook horen . kan iemand daar voor zorgen ? jowwan , bart VDN ? |
| 02 Jan 2015, 12:03 |
|
| Pagina 248 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 246 247 248 249 250 … 462 Volgende |