Transfers volgend seizoen - Pagina 248 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 246 247 248 249 250 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 54
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Is pas na de winterstop bij torhout gekomen,heeft tegen aalst niet meegedaan.

26 Mei 2016, 19:59
Freak

iendrachter schreef:
Dat ze voor de jeugd kiezen is op zich wel goed, maar maak u supporters dan niet wijs dat je de kop wil spelen want dan gaan ze toch wat anders moeten binnenhalen dan de transfers tot nog toe....

Het is niet dat de competitie morgen begint he.
Voorlopig allemaal jonge belgen, met een degelijke opleiding. Daar ben ik niet rouwig om.
Het zal inderdaad zaak zijn er nog een leider (type Dessaer) bij te zoeken om de ploeg te sturen, maar tot dusver ben ik tevreden.

Trouwens, koop morgen een pak namen en ervaring bij elkaar en dat is nog geen garantie op succes.

26 Mei 2016, 20:22
Reserve

The Blackwans schreef:
iendrachter schreef:
Dat ze voor de jeugd kiezen is op zich wel goed, maar maak u supporters dan niet wijs dat je de kop wil spelen want dan gaan ze toch wat anders moeten binnenhalen dan de transfers tot nog toe....

Het is niet dat de competitie morgen begint he.
Voorlopig allemaal jonge belgen, met een degelijke opleiding. Daar ben ik niet rouwig om.
Het zal inderdaad zaak zijn er nog een leider (type Dessaer) bij te zoeken om de ploeg te sturen, maar tot dusver ben ik tevreden.

Trouwens, koop morgen een pak namen en ervaring bij elkaar en dat is nog geen garantie op succes.

Lievens kwam ook van Gent :-).

26 Mei 2016, 20:38
Ancien

iendrachter schreef:
BDS schreef:
De Jean schreef:
En opnieuw lijkt dit niet slecht...

Op basis waarvan? Al zien spelen?

Met alle respect,ik heb die jongen nog niet zien spelen maar er gaan toch jongens bij moeten die al serieus wat ervaring hebben ook, want allemaal jongegasten zonder of met weinig ervaring in een 1ste ploeg daarmee gaje nooit de kop spelen. Ik hoop dat dit niet de vervanger van Janssens moet worden....

Zo denk ik er ook over, akkoord veel van die jonge gasten hebben een degelijke opleiding gekregen maar dat wil niets zeggen remember Coulibaly en Lapage beloftes van Anderlecht.
Je hebt een punt dat er absoluut nog wat ervaring bij mag komen, leiders genre Ewen Verheyden , Dessaer om de hoofdprijs te halen, wat toch het vooropgestelde doel is van het bestuur.
Enfin, efkes afwachten het is nu nog te vroeg om al conclusies te trekken, spannend hé deze transferperiode als je bijna een ganse ploeg moet vervangen. :D

26 Mei 2016, 20:55
Miniem

ze zullen toch wat ervaring nodig hebben ook peis ek...

26 Mei 2016, 22:35
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
iendrachter schreef:
DDay schreef:
ze zullen toch wat ervaring nodig hebben ook peis ek...

We hebben nog tijd ;)
Ja, 'k zou toch in actie schieten voor het EK, stel u voor dat er ene is waar ze achter zitten die daar plots schittert :oops:

26 Mei 2016, 22:48
Miniem

De profielen van de transfers tot hier toe, staan mij eigenlijk wel aan.

Een kampioenenploeg maak je nooit op voorhand. Dender had een spelersbudget van 3x het onze, wslk het dubbele van de 2 die wel rechtstreeks promoveren... Ze werden 5de...

Zelfs het miljoenenbudget van Beerschot was op het nippertje om kampioen te spelen...

Welke uitzonderlijke bagage aan ervaring hadden Hamme en Oudenaarde in hun ploeg dit jaar? Sparta Petegem?

Mentaliteit, vechtlust, fysiek,... daar kom je al ver mee, mijn gedacht.

27 Mei 2016, 9:22
Nationale Ploeg

Dino Peljto mag weg bij Capellen, zou een targetspits kunnen zijn met het gezochte profiel. of hij betaalbaar is voor ons weet ik niet.

28 Mei 2016, 0:20
Junior

Ik denk dat we vooral niet mogen vergeten dat we in vierde klasse spelen volgend seizoen. Of noem het zoals je wil. Wat minstens even belangrijk is dan een veel te dure speler kopen is in mijn ogen omkadering. Wat gebeurt er met de spelers buiten de matchen zelf. Hoe is de opvang binnen de club. Laten we de spelers aan hun lot over en zeggen we simpelweg van dat uur tot dat uur training en op die dag match, of zorgen we er voor dat het aangenaam voetballen is binnen de eendracht familie. Creëer een goede sfeer rond de voetbal. Zorg dat je werknemers zelf willen komen trainen, zelfs buiten de geplande uren. Zorg voor een nog betere relatie tussen supporter en speler, beter nog, zorg dat ze zelf supporter worden! Zorg voor meer ontmoetingsmomenten, en ongedwongen sfeer. Laat de spelers duidelijk weten wat er van hen verlangt zal worden door de supporters. Zorg voor aangename sfeer na de match... allemaal randactiviteiten die er voor zorgen dat de psyche van de speler boven zichzelf zal uitstijgen. Laat ze vooral spelen voor collectieve winstpremies en voor minder basisloon, want dat wekt alleen maar jaloezie op. Soigneer uw omkadering even goed als de spelers. Ik weet ook dat wanprestaties en opportunisme nooit kunnen vermeden worden, maar de kans is kleiner als je uit het collectief gaat werken. Laat de ploeg boven zichzelf uitstijgen en met deze supporters moet dit zeker kunnen. Als supporter moeten we misschien ook eens nadenken hoe we een nog betere sfeer kunnen verzorgen. Onszelf in vraag stellen....altijd belangrijk ;-)

28 Mei 2016, 7:12
Vaste Waarde

Leeftijd: 46
Nosferatu schreef:
Ik denk dat we vooral niet mogen vergeten dat we in vierde klasse spelen volgend seizoen. Of noem het zoals je wil. Wat minstens even belangrijk is dan een veel te dure speler kopen is in mijn ogen omkadering. Wat gebeurt er met de spelers buiten de matchen zelf. Hoe is de opvang binnen de club. Laten we de spelers aan hun lot over en zeggen we simpelweg van dat uur tot dat uur training en op die dag match, of zorgen we er voor dat het aangenaam voetballen is binnen de eendracht familie. Creëer een goede sfeer rond de voetbal. Zorg dat je werknemers zelf willen komen trainen, zelfs buiten de geplande uren. Zorg voor een nog betere relatie tussen supporter en speler, beter nog, zorg dat ze zelf supporter worden! Zorg voor meer ontmoetingsmomenten, en ongedwongen sfeer. Laat de spelers duidelijk weten wat er van hen verlangt zal worden door de supporters. Zorg voor aangename sfeer na de match... allemaal randactiviteiten die er voor zorgen dat de psyche van de speler boven zichzelf zal uitstijgen. Laat ze vooral spelen voor collectieve winstpremies en voor minder basisloon, want dat wekt alleen maar jaloezie op. Soigneer uw omkadering even goed als de spelers. Ik weet ook dat wanprestaties en opportunisme nooit kunnen vermeden worden, maar de kans is kleiner als je uit het collectief gaat werken. Laat de ploeg boven zichzelf uitstijgen en met deze supporters moet dit zeker kunnen. Als supporter moeten we misschien ook eens nadenken hoe we een nog betere sfeer kunnen verzorgen. Onszelf in vraag stellen....altijd belangrijk ;-)

(y)

We kunnen misschien al beginnen , en dan bedoel ik iedereen! , Om volgend seizoen al het negatieve dat we dit jaar opgestapeld hebben over opstellingen,foute passen , lamentabele spel enz. Opzij te zetten en deze nieuwe gasten / ploeg onze onvoorwaardelijke steun en sfeer te geven. En ons zelf niet betrappen op nen terugval in oude gewoontes door uitfluiten en afbreken van de ploeg of spelers als er eens een mindere pass of match onze ogen passeert (reacties die dit seizoen meer dan normaal waren natuurlijk). Het zijn tenslotte voor 3/4 nieuwe spelers die er niet kunnen aan doen dat onze kwakkels van dit seizoen het niet kon. Ik zal er allesinds voor 100% achter staan. Laat da seizoen maar rap beginnen! :EA:

28 Mei 2016, 8:08
Ancien

Nosferatu schreef:

Jawadde jong zorg voor da en zorg voor si, nee dat ze er voor zorgen dat er iets deftig op da plein loopt i.p.v. nen hoop krabbers.
Ons sfeervak was toch al een initiatief om meer sfeer te scheppen, respect van je supporters moet je als ploeg afdwingen en dan kun je er hier op den Iendracht veel voor terugkrijgen. :EA:

28 Mei 2016, 12:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Exaxt, en ok je kan in die eerste wedstrijden wat toleranter zijn maar op de langere termijn gaat het enkel maat lukken als het een wisselwerking is waar ook de spelers zelf hun steentje bijdragen.

Buiten een zware taak voor technische staff wordt het nadien dus ook voor de trainer.

28 Mei 2016, 17:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Jonas Bogaerts verlaat Eendracht Aalst. De gesprekken van de voorbije weken leverden geen finaal akkoord op. De club wenst Jonas te bedanken voor de afgelopen vier seizoenen.

28 Mei 2016, 17:36
Scholier

witteken schreef:
Jonas Bogaerts verlaat Eendracht Aalst. De gesprekken van de voorbije weken leverden geen finaal akkoord op. De club wenst Jonas te bedanken voor de afgelopen vier seizoenen.

Kan ik alleen maar toejuichen :wave:

28 Mei 2016, 17:49
forumlegende

witteken schreef:

In principe drink ik nooit alcohol maar drinks are on me!!

Ben ik blij dat die houthakker weg is zeg. Beste nieuws in maanden.

28 Mei 2016, 17:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 246 247 248 249 250 515