|
|
| Pagina 249 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 247 248 249 250 251 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem Lid geworden op: 04 Okt 2010, 21:27 Berichten: 61 Leeftijd: 51 Locatie: Opwijk |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
lot schreef: Als Frank zeker is van die stemming, kan hij het dan gewoon niet over doen op 17 december? We mogen vanuit het actiecomité een waarnemer sturen. Niemand kan achteraf zeggen dat de stemming wit of zwart is gebeurd.Dan weten wij ook hoe er gestemd wordt, want er zal iemand van ons bijzitten. Dan zal het reddingsplan van Frank en dat van het bestuur moeten worden toegelicht. (Hopelijk worden er dan kritische vragen van de AV gesteld aan beiden) Dan kan er hier eindelijk weer doorgewerkt worden. Want het wordt vooral eens stilaan tijd dat er eens rust komt... De persoonlijke aanvallen op het forum kunnen we nu misschien wel achterwege laten. Daar komen we sowieso niet mee vooruit. Ik geloof nog altijd dat Michel handelt naar wat voor hem het beste is voor de club. |
| 08 Dec 2011, 22:37 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
lot schreef: Als Frank zeker is van die stemming, kan hij het dan gewoon niet over doen op 17 december? We mogen vanuit het actiecomité een waarnemer sturen. Niemand kan achteraf zeggen dat de stemming wit of zwart is gebeurd.Dan weten wij ook hoe er gestemd wordt, want er zal iemand van ons bijzitten. Dan zal het reddingsplan van Frank en dat van het bestuur moeten worden toegelicht. (Hopelijk worden er dan kritische vragen van de AV gesteld aan beiden) Dan kan er hier eindelijk weer doorgewerkt worden. Want het wordt vooral eens stilaan tijd dat er eens rust komt... De persoonlijke aanvallen op het forum kunnen we nu misschien wel achterwege laten. Daar komen we sowieso niet mee vooruit. Ik geloof nog altijd dat Michel handelt naar wat voor hem het beste is voor de club. Volledig mee eens ! |
| 08 Dec 2011, 22:40 |
|
|
Freak
parol schreef: El Corredor schreef: parol schreef: Ik neem die verantwoordelijkheid op mij en ik ben niet alleen. We hebben een prachtige ploeg van medewerkers. Gerd heeft de organisatie op punt gezet zodat de inkomsten van de wedstrijden onmiddellijk gekend zijn en goed kunnen besteed worden. Elke maandagmorgen krijg ik de inkomsten van de inkom en kantines door gemaild en wordt het geld op de rekening gestort. In het verleden was dit wel anders! Nu zullen we rustig en krachtiger kunnen doorwerken. Ik wil op elk ogenblik uitleg geven aan de supporters. Ik heb op de agenda van de AV het punt gezet van effectieve supportersvertegenwoordiging en heb een vertegenwoordiger van de supportersraad als waarnemer op de AV van 17/12 uitgenodigd. Zaterdag om 15u wil ik vóór de fuif zelf een toelichting over de toestand geven. Op het forum is er de laatste weken heel wat desinformatie gegeven die ik gemakkelijk kan weerleggen. Ik heb niets te verbergen. Ik heb de bestuursfunctie indertijd op mij genomen als hevige supporter van deze mooie club met een geweldig potentieel. hier klopt iets niet... er is geen tijd voor een AV bijeen te roepen omdat de licnentiecommissie moet langskomen, maar voor de rest is er wel al twee keer achter ons gat vergaderd geweest... begrijpe wie kan. Ja, er is vergaderd geweest op vraag van Frank maar het was geen AV. Ik heb nooit een gesprek geweigerd maar ik wou een concreet plan zien met namen en dat heb ik nog niet te zien gekregen.Ik begrijp niet waarom FDR niet met zijn plan naar de officieel bijeengeroepen AV wou gaan als hij zo zeker was dat de stemming in zijn voordeel zou zijn. Waarom beweerde hij gisteren dat het dan te laat zou zijn? Wat had hij te verbergen? Waarom neemt hij vandaag ontslag. Dat had hij gisterenavond niet aangekondigd. Integendeel, ik ging vanavond voor de eerste keer een concreet gesprek met hem over zijn plan hebben. Tot hiertoe ging het enkel over beloofde injecties zonder de herkomst van die gelden uit te leggen.Ik blijf erbij dat de vergadering van de licentiecommissie maandag belangrijk is en daarom de AV hierna geplaatst is. De mogelijke terugkeer van Frank leidde immers tot totale ontreddering bij onze belangrijke medewerkers. "wat had hij te verbergen?" wat heb jij te verbergen? en te verliezen? |
| 08 Dec 2011, 22:42 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Gilles schreef: parol schreef: Ik neem die verantwoordelijkheid op mij en ik ben niet alleen. We hebben een prachtige ploeg van medewerkers. Gerd heeft de organisatie op punt gezet zodat de inkomsten van de wedstrijden onmiddellijk gekend zijn en goed kunnen besteed worden. Elke maandagmorgen krijg ik de inkomsten van de inkom en kantines door gemaild en wordt het geld op de rekening gestort. In het verleden was dit wel anders! Nu zullen we rustig en krachtiger kunnen doorwerken. Ik wil op elk ogenblik uitleg geven aan de supporters. Ik heb op de agenda van de AV het punt gezet van effectieve supportersvertegenwoordiging en heb een vertegenwoordiger van de supportersraad als waarnemer op de AV van 17/12 uitgenodigd. Zaterdag om 15u wil ik vóór de fuif zelf een toelichting over de toestand geven. Op het forum is er de laatste weken heel wat desinformatie gegeven die ik gemakkelijk kan weerleggen. Ik heb niets te verbergen. Ik heb de bestuursfunctie indertijd op mij genomen als hevige supporter van deze mooie club met een geweldig potentieel. Er ging meer openheid naar de supporters komen, begin daar dan is mee. Hoe zit het me die sponsors en investeerders? Buiten bestaande en ex-sponsors is er nog niet teveel schot in de zaak precies. Wat met de spelers, is er al gepraat, zijn er al spelers akkoord om te blijven, al verlengingen van bestaande contracten of gaan we volgend jaar met onze juniors spelen? Is de recette van tegen Antwerp volledig besteed aan spelerslonen, maw dweilen we nog steeds met de kraan open? Ik hoop dat je weet waarmee je bezig bent. We zullen nog is allemaal met onze sjaal zwieren zeker? ![]() Parol, dit lijkt me zeer interessant om te beantwoorden...en ontdoe me van de indruk dat u enkel antwoordt op wat je zelf graag antwoorden wil. Toon dat ge uit het goede hout gesneden zijt...of blijft het bij stoofhout? _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Dec 2011, 22:46 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bomber schreef: 't begint afgezaagd te geraken ze, uw stoofhout... Mja...maar ik krijg tegenwind over het ooit gebruikte zinneke 'van stoofhout kunt ge geen meubels maken', dus geef ik hem graag de kans dat te weerleggen... of zal ik in de toekomst opteren voor 'van ezels kunt ge geen renpaarden maken'?? ![]() _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 08 Dec 2011, 22:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
witzwet schreef: Bomber schreef: 't begint afgezaagd te geraken ze, uw stoofhout... Mja...maar ik krijg tegenwind over het ooit gebruikte zinneke 'van stoofhout kunt ge geen meubels maken', dus geef ik hem graag de kans dat te weerleggen... of zal ik in de toekomst opteren voor 'van ezels kunt ge geen renpaarden maken'?? ![]() is hier ook reeds gebruikt ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 08 Dec 2011, 22:55 |
|
|
Nationale Ploeg
wheel's armée schreef: Amylum, dan mag den Bram nimmer zetelen als verantwoordelijke voor de supps zelle. Die jongen kan onmogelijk nog objectief blijven. Ge moet ne keer serieus zijn Btw, aan die kerel die het werkwoord 's'excuser' niet kan vervoegen blijkbaar (cfr. "gerucht De Roose"). Ik geef u bijles tegen 15 €/uur, maar tegen niemand zeggen héAan de boys die stoere taal spreken: harde acties en zo... denken jullie nu werkelijk dat er zeer veel alternatieven zijn dan de "huidige oplossing". Ik vrees dat dit hét enige alternatief is dat voorhanden is. Natuurlijk heb ook ik daar vragen bij, maar blijkbaar is een terugkeer van FDR de enige uitweg. Dat leid ik alleszins af uit de huidige gang van zaken. "Eendracht" Aalst. De clubnaam wordt in de bestuurskamer niet echt ter harte genomen, heb ik de indruk Grtz, Ikke begrepen. maar dat ge op een onnozele tikfout zo inspringt, vind ik eerlijk gezegd vooral zielig...1/4de van mijn clienteel is Franstalig, ik denk niet dat ik uw bijlesjes nodig heb. nog veel plezier met uw taalcorrecties, _________________ may the FORCE be with you. |
| 08 Dec 2011, 23:09 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
parol schreef: El Corredor schreef: parol schreef: Ik neem die verantwoordelijkheid op mij en ik ben niet alleen. We hebben een prachtige ploeg van medewerkers. Gerd heeft de organisatie op punt gezet zodat de inkomsten van de wedstrijden onmiddellijk gekend zijn en goed kunnen besteed worden. Elke maandagmorgen krijg ik de inkomsten van de inkom en kantines door gemaild en wordt het geld op de rekening gestort. In het verleden was dit wel anders! Nu zullen we rustig en krachtiger kunnen doorwerken. Ik wil op elk ogenblik uitleg geven aan de supporters. Ik heb op de agenda van de AV het punt gezet van effectieve supportersvertegenwoordiging en heb een vertegenwoordiger van de supportersraad als waarnemer op de AV van 17/12 uitgenodigd. Zaterdag om 15u wil ik vóór de fuif zelf een toelichting over de toestand geven. Op het forum is er de laatste weken heel wat desinformatie gegeven die ik gemakkelijk kan weerleggen. Ik heb niets te verbergen. Ik heb de bestuursfunctie indertijd op mij genomen als hevige supporter van deze mooie club met een geweldig potentieel. hier klopt iets niet... er is geen tijd voor een AV bijeen te roepen omdat de licnentiecommissie moet langskomen, maar voor de rest is er wel al twee keer achter ons gat vergaderd geweest... begrijpe wie kan. Ja, er is vergaderd geweest op vraag van Frank maar het was geen AV. Ik heb nooit een gesprek geweigerd maar ik wou een concreet plan zien met namen en dat heb ik nog niet te zien gekregen.Ik begrijp niet waarom FDR niet met zijn plan naar de officieel bijeengeroepen AV wou gaan als hij zo zeker was dat de stemming in zijn voordeel zou zijn. Waarom beweerde hij gisteren dat het dan te laat zou zijn? Wat had hij te verbergen? Waarom neemt hij vandaag ontslag. Dat had hij gisterenavond niet aangekondigd. Integendeel, ik ging vanavond voor de eerste keer een concreet gesprek met hem over zijn plan hebben. Tot hiertoe ging het enkel over beloofde injecties zonder de herkomst van die gelden uit te leggen.Ik blijf erbij dat de vergadering van de licentiecommissie maandag belangrijk is en daarom de AV hierna geplaatst is. De mogelijke terugkeer van Frank leidde immers tot totale ontreddering bij onze belangrijke medewerkers. awel parol ik vind dat jullie al goed hebben gewerkt. op 3 maanden tijd : 5 maanden loon aan de spelers betalen : achterstallige lonen van trainers betalen : 13 sponsers binnen halen , oude en of nieuwe dat blijft gelijk nu betalen ze tenminste en dan nog het licentiedossier moeten in orde maken |
| 08 Dec 2011, 23:10 |
|
|
Nationale Ploeg
ik denk dat we er het fijne, als 'gewone' supps, wel nooit van zullen weten. en alle gekheid op een stokje: misschien wel niet moeten weten.
ik spreek misschien voor mij alleen, maar ik volg straks gewoon (opnieuw) naar 4de of lager als het moet. Als we Nieuwjaar echter halen met die licentie denk ik wel dat de kans bestaat dat Gerd, Michel & co schoon schip gemaakt hebben voor 'a new start' op een professionelere basis. misschien naïef, enkel & alleen de toekomst zal het uitwijzen. maar ik denk dat we als supps a) niet veel keuze hebben en b)beter die ene vogel in de hand vasthouden dan naar tien vogels in de lucht grijpen (lees: herstelplannen gebaseerd op... ?). Met fantasten hebben we op EA al genoeg te maken gehad... en ik insinueer daarmee niet dat het 'andere kamp' fantasten zijn, alleen dat er véél meer dan alleen beloften zouden moeten zijn vooraleer er cartes blanches gegeven zouden moeten worden. en daarin volg ik de huidige mensen... simpele boerenwijsheid. ps: als er een tikfout staat in deze email, het is onnodig om bijlessen voor te stellen. als lid van de werkende (gebrek aan) klasse die oa meewerkt om de levenstandaard van véél te veel niet-werkenden in Vlaanderen hoog te kunnen houden,... houd ik mijn centjes liever voor nuttigere zaken. _________________ may the FORCE be with you. |
| 08 Dec 2011, 23:24 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 15 Aug 2010, 14:04 Berichten: 2541 Leeftijd: 61 Locatie: in a kreezie world |
Onderkroiper schreef: witzwet schreef: Bomber schreef: 't begint afgezaagd te geraken ze, uw stoofhout... Mja...maar ik krijg tegenwind over het ooit gebruikte zinneke 'van stoofhout kunt ge geen meubels maken', dus geef ik hem graag de kans dat te weerleggen... of zal ik in de toekomst opteren voor 'van ezels kunt ge geen renpaarden maken'?? ![]() is hier ook reeds gebruikt ![]() in de dendertopic ? ![]() _________________ Iendracht 4ever. |
| 09 Dec 2011, 0:01 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Titus schreef: den dikken schreef: luque schreef: Letterlijk misselijk word je hiervan. Als -en ik zeg als- het klopt dat MM zomaar de meerderheid negeert moet hij NU kleur bekennen. Geen gekakel meer van ik-ben-nen-echten-en-ik-heb-het-beste-met-de-club-voor toestanden. Nee, je veegt uw gat aan de democratische basisprincipes? Geef dan maar eens aan wat voor gegronde redenen je hiervoor hebt. En eigenlijk interesseert het mij geen fluit of zo een stemming/vergadering al dan niet volgens de regels van de statuten verloopt. Het resultaat van die stemming is een redelijk duidelijke indicatie van de -en ik neem het woord met walging in de mond- machtsverhoudingen. Schik er U naar en werk godverdomme méé in plaats van tegen, tenzij je ineens met een pak geld boven water komt. Tot op vandaag van 'het kamp' MM nog NIETS gezien/gehoord. Waar zijn we mee bézig jongens?! Statuten, advocaten, dreigementen... Wat is het volgende?Ik heb mij in deze zaak lang afzijdig gehouden. Ik ken noch FDR noch MM noch iemand van het huidige 'bestuur' persoonlijk. Ik kan er dus geen objectief oordeel over vellen. Schoenmaker blijf bij je leest weet je wel. Maar wat nu gebeurd is.... Voor al wie er een dubbele agenda op na houdt, hier zè: ![]() Idd,je bent wat je bent.........,supporter en blijf daar dan ook bij. Wat is het probleem? Wordt het te heet voor ons bestuur dat ze jouw naar hier gestuurd hebben om ons de les te komen spellen? Paranoia, dat ontbrak inderdaad nog. Als je het nodig vindt, stuur mij eens een PM. Ik zal je met plezier vertellen wie ik ben. Dan mag jij met een vergrootglas eens uitpluizen of ik in de verste verte ook maar iets te maken heb met welk bestuur dan ook. Als het je lukt betaal ik 10 vaten bier. Lukt het je niet, ben jij aan mij wel 10 vaatjes verschuldigd hé! Deal? Uiteraard moogt ge mee helpen om ze soldaat te maken Ik wil maar zeggen, het enige wat mij interesseert is dat den Iéndracht niet nog eens een tuimeling moet meemaken na alle bloed, zweet en tranen van de afgelopen jaren. En als buitenstaander ( ) raak ik daar met de dag minder en minder van overtuigd. Of moeten we al wat hier aan het gebeuren is maar normaal vinden en ons totaal geen zorgen maken? |
| 09 Dec 2011, 9:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Still standing ! schreef: ik denk dat we er het fijne, als 'gewone' supps, wel nooit van zullen weten. en alle gekheid op een stokje: misschien wel niet moeten weten. ik spreek misschien voor mij alleen, maar ik volg straks gewoon (opnieuw) naar 4de of lager als het moet. Als we Nieuwjaar echter halen met die licentie denk ik wel dat de kans bestaat dat Gerd, Michel & co schoon schip gemaakt hebben voor 'a new start' op een professionelere basis. misschien naïef, enkel & alleen de toekomst zal het uitwijzen. maar ik denk dat we als supps a) niet veel keuze hebben en b)beter die ene vogel in de hand vasthouden dan naar tien vogels in de lucht grijpen (lees: herstelplannen gebaseerd op... ?). Met fantasten hebben we op EA al genoeg te maken gehad... en ik insinueer daarmee niet dat het 'andere kamp' fantasten zijn, alleen dat er véél meer dan alleen beloften zouden moeten zijn vooraleer er cartes blanches gegeven zouden moeten worden. en daarin volg ik de huidige mensen... simpele boerenwijsheid. ps: als er een tikfout staat in deze email, het is onnodig om bijlessen voor te stellen. als lid van de werkende (gebrek aan) klasse die oa meewerkt om de levenstandaard van véél te veel niet-werkenden in Vlaanderen hoog te kunnen houden,... houd ik mijn centjes liever voor nuttigere zaken. Op de rekening storten van 'Mé maan en macht...' ![]() |
| 09 Dec 2011, 9:45 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 07 Feb 2006, 12:47 Berichten: 1442 Leeftijd: 39 Locatie: Hofstade WLM: [email protected] |
Still standing ! schreef: ps: als er een tikfout staat in deze email, het is onnodig om bijlessen voor te stellen. als lid van de werkende (gebrek aan) klasse die oa meewerkt om de levenstandaard van véél te veel niet-werkenden in Vlaanderen hoog te kunnen houden,... houd ik mijn centjes liever voor nuttigere zaken. RESPECT!:-) _________________ Come on Iendracht! Let's Roll!!! "Giejn boerepeerd in ons stee, mor Devos in een slee. Kristof vér 11" |
| 09 Dec 2011, 9:53 |
|
|
Nationale Ploeg
Ok, dan reageren we hier op de post van Fran De Roose.
Markey en co ... jullie zullen heel goeie papieren moeten hebben om uit te leggen hoe de vork écht aan de steel zit. Voorlopig horen we, behalve wat slap gelul over "nieuwe" sponsors (volgens mij zijn het oude die bevestigen) heel weinig over jullie initiatieven die onze club gaan redden. Wanneer krijgen we er nieuws over? Wanneer leggen jullie uit hoe alles in mekaar zit? |
| 09 Dec 2011, 9:57 |
|
|
Reserve
Iemand verkiezen tot voorzitter zonder de volledige inhoud met cijfers en namen is toch ook maar een groot risico zenne. Op wat baseer je je dan? Kunnen evenzeer loze woorden zijn en dan sta je weer evenver. Eigenlijk kun je maar stemmen na de volledige inhoud te kennen(gecontroleerd en correct) Daar geef ik parol gelijk in.
|
| 09 Dec 2011, 10:09 |
|
| Pagina 249 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 247 248 249 250 251 … 289 Volgende |