Transfers 2009-2010 - Pagina 249 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 247 248 249 250 251 280
 Transfers 2009-2010 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Leeftijd: 39
Bericht Re: Transfers 2009-2010
Bakkie schreef:
Mja ..ge kunt het ook anders bekijken,iemand die al een overeenkomst had met Appelflap,hij zal daar ook geen contract getekend hebben om over naar huis te schrijven,dus veel gaat hij den iendracht dan ook niet kosten.
Het is ook wel geen type Goosens,lijkt me toch ene die sterk op zijn poten staat.
Kan erg tegenvallen maar kan ook heel erg goed meevallen,hun broek zullen ze er wel niet aan scheuren zeker.
remenber de gilles :wadde:

Idd en als em al 25 wordt zal hij hem nu moeten bewijzen wil hem nog iets chique van zijn carrière maken. Laat ma komen, liever zo iemand dan nen 'dikke' speler van 2de, die denken toch da ze beter zen dan de rest (de meeste toch)

29 Mar 2010, 20:43
nieuw in de eerste ploeg

Leeftijd: 54
Er zal wel wat scouting achterzitten zeker. Voor de neus van Appeltere ne speler wegplukken doe je niet als je die zijn kwaliteiten niet kent, hoop ik.
Veel zal afhangen van zijn mentaliteit en verstandhouding met de trainer. We zien wel.

29 Mar 2010, 21:21
Ancien

Leeftijd: 46
Prodialoog schreef:
Er zal wel wat scouting achterzitten zeker. Voor de neus van Appeltere ne speler wegplukken doe je niet als je die zijn kwaliteiten niet kent, hoop ik.
Veel zal afhangen van zijn mentaliteit en verstandhouding met de trainer. We zien wel.

Ik heb zo den indruk dat onze trainer zelf daar niet bijster goed in scoort met zijn huidige kern... Ligt het aan de spelers of aan BVR? Wie zal het zeggen... Wel raar dat een Seminck niet goed genoeg zou zijn naar volgend seizoen toe, maar een spits van een eerste provincialer wel... Laat ons zeggen dat in vergelijking met vorig seizoen toen namen als Troch, Verheyden, Depoitre de ronde deden, ik toch redelijk verrast ben met een Crispijn als potentiële eerste transfer...

Dan hadden ze beter de diepe spits uit het tweede van Racing Gent Zeehaven van vorig seizoen op hun lijst gezet. Die had ongeveer 35 goals gemaakt dacht ik en loodste Gent bijna op zijn eentje naar derde maar die niet mocht vorig seizoen plots niet meer spelen omdat het geen vriendje was van de trainer...

Ik had alleen niet gedacht dat we onze versterkingen met het oog op tweede klasse nu in provinciale zouden halen...

30 Mar 2010, 7:39
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
Ik vind het wel wat vroeg om nu al de transfer van Crispijn af te kraken. D'akkoord, als na de transferperiode ons transferbeleid geheel bekeken een flop zou blijken te zijn, maar nu? Hun broek zullen ze denk ik toch niet scheuren aan een eersteprovincialer. Als je nooit een speler uit lagere afdelingen een kans geeft, heb je ook nooit de kans op een revelatie. Ok, die jongen is er al 24, maar 19 doelpunten bij de vierdelaatste in 1e proviciale is toch niet min? Geef die jongen een kans, baat het niet dan schaadt het niet. Je kan trouwens geen ploeg bouwen rond enkel maar spelers die uit hogere afdelingen overkomen. En dan hoor je ongetwijfeld de omgekeerde reactie.

Die transfer is trouwens nog niet officieel bevestigd.

30 Mar 2010, 8:40
Ancien

Stel, ik zeg wel stel, dat we promoveren, dan gaat diene gast direkt 3 klassen hoger gaan spelen.
We zullen moeten afwachten maar ik heb hier toch serieuze twijfels bij.
En zoals DT hier schreef, bij een speler zoals Michael zouden ze vraagtekens plaatsen naar volgend seizoen toe, maar een nobele onbekende uit de provinciale reeksen krijgt een contract aangeboden. Toch raar, hoor.

30 Mar 2010, 9:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 11
DT schreef:
Prodialoog schreef:

Ik heb zo den indruk dat onze trainer zelf daar niet bijster goed in scoort met zijn huidige kern... Ligt het aan de spelers of aan BVR? Wie zal het zeggen... Wel raar dat een Seminck niet goed genoeg zou zijn naar volgend seizoen toe, maar een spits van een eerste provincialer wel... Laat ons zeggen dat in vergelijking met vorig seizoen toen namen als Troch, Verheyden, Depoitre de ronde deden, ik toch redelijk verrast ben met een Crispijn als potentiële eerste transfer...

Dan hadden ze beter de diepe spits uit het tweede van Racing Gent Zeehaven van vorig seizoen op hun lijst gezet. Die had ongeveer 35 goals gemaakt dacht ik en loodste Gent bijna op zijn eentje naar derde maar die niet mocht vorig seizoen plots niet meer spelen omdat het geen vriendje was van de trainer...

Ik had alleen niet gedacht dat we onze versterkingen met het oog op tweede klasse nu in provinciale zouden halen...

De Bilde kwam ook maar van Merchtem zenne

30 Mar 2010, 11:17
Ancien

Mariner schreef:

De Bilde kwam ook maar van Merchtem zenne

Dat is juist, maar was wel wa jonger denk ik. Maar soit, ik hoop evenzeer dat Crispijn - mocht hij komen - hier de sterren van de hemel mag komen spelen ook. Was alleen een beetje verrast dat dit onze eventuele eerste aankoop naar volgend seizoen toe zou zijn... Laat ons hopen dat hij het waarmaakt en dat hij net zoals een Bartje Mathijs of een Jürgen Coppens bijvoorbeeld indertijd een super eerste seizoen draait...

30 Mar 2010, 11:50
Vaste Waarde

ge zult het allemaal wel weer beter weten dan de scouts zeker :hmm: .....wacht nu toch gewoon af wat het geeft volgend seizoen ... diene gast zal hem hier weer enorm welkom voelen gelijk hij hier al commentaar krijgt zonder dat iemand hem al eens heeft zien spelen, zijt daar maar zeker van.. zoiets doet ge nu toch niet he! :nieje:

( oilsjt heeft volgens iedereen hier op 't forum de beste en sympathiekste supporters , waar zitten die dan?)

30 Mar 2010, 13:35
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 37
supersossis schreef:
ge zult het allemaal wel weer beter weten dan de scouts zeker :hmm: .....wacht nu toch gewoon af wat het geeft volgend seizoen ... diene gast zal hem hier weer enorm welkom voelen gelijk hij hier al commentaar krijgt zonder dat iemand hem al eens heeft zien spelen, zijt daar maar zeker van.. zoiets doet ge nu toch niet he! :nieje:

( oilsjt heeft volgens iedereen hier op 't forum de beste en sympathiekste supporters , waar zitten die dan?)

Ja man, doe nie belachelijk hé zeg...

30 Mar 2010, 13:38
Ancien

supersossis schreef:

Aalst heeft inderdaad de beste supporters maar diene gast heeft wel nog gene minuut gespeeld voor Den Iendracht hé.
Begrijp me niet verkeerd, zodra hij het Iendracht-shirt aanheeft ga ik hem volledig steunen maar ik wou hier gewoon het verschil aanduiden tussen zijn aanwerving en de manier waarop Michael behandeld wordt.

30 Mar 2010, 16:40
Ancien

elfahem schreef:

Die transfer is trouwens nog niet officieel bevestigd.

Nu dus wel, zie officiële site...

30 Mar 2010, 18:02
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
VC Eendracht Aalst realiseerde een eerste transfer met het oog op volgend seizoen.
Het kwam tot een akkoord met aanvaller Sam Crispijn. De spits die dit seizoen tot hiertoe 19 raak trof voor eerste-provincialer Evergem tekende een contract voor één seizoen met optie.

Bron: eendracht-aalst.be

Het zijn er ondertussen 20 :D

30 Mar 2010, 18:07
Nationale Ploeg

Leeftijd: 49
supersossis schreef:

Joekes, kzen hier hein.

30 Mar 2010, 20:24
Vaste Waarde

Jeroen schreef:
supersossis schreef:

Ja man, doe nie belachelijk hé zeg...

belachelijk?? proficiat beste vriend , een beetje :respect: voor een ander zijn mening is op een forum wel op zijn plaats eh

31 Mar 2010, 15:58
Vaste Waarde

De sfeer zit er hier alweer goed in ...
Wat die nieuwe betreft: we zullen het wel zien volgend seizoen. 't Is de eerste steengoeie spits niet die uit provinciale komt; 't is ook de eerste minder goeie niet die uit provinciale komt en mislukt ...
En wat Seminck betreft: ik hoop ook dat hij blijft, maar hij zou als "clubmonument" zo ondertussen ook mogen weten dat ge een contractverlenging niet met de supporters langs de lijn of via de gazet onderhandelt. 't Is trouwens voor hem de eerste keer niet op dat vlak en ook vorige keer bleef hij. Ik denk dat we ook op dat vlak nog wel rustig wat kunnen afwachten ...

31 Mar 2010, 23:43
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 4193 berichten ]  Ga naar pagina 1 247 248 249 250 251 280