|
|
| Pagina 249 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 247 248 249 250 251 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bericht Re: Stadion
[
Als we op 22 januari dan toch slecht nieuws gaan krijgen ,dan moet de burgemeester en de task force ook aanwezig moeten zijn. ik wil hun uitleg ook horen . kan iemand daar voor zorgen ? jowwan , bart VDN ?[/quote] Als er op 22 januari slecht nieuws gaat verkondigd worden, zoals je zegt, gaat er daar géén enkele van bovenstaande politici aanwezig zijn hoor ze komen zelfs niet meer naar de thuismatchen. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 02 Jan 2015, 12:39 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Geachte Burgemeester,
Geachte Schepen Vooreerst wens ik jullie een voorspoedig 2015 toe ! Informatief refereer ik naar de website van Eendracht Aalst (www.eendracht-aalst.be) specifiek aangaande een supportersvergadering georganiseerd door het clubbestuur. Het zou nuttig zijn dat er iemand van de Task Force aanwezig zou zijn (inzake vragen omtrent het stadiondossier.) Deze vergadering gaat door in het PC stadion op donderdag 22/01 te 18.00 uur. Alvast bedankt voor de bereidwillige medewerking ! mvg J Van Nieuwenhove Raadslid |
| 02 Jan 2015, 13:08 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
jowwan schreef: Geachte Burgemeester, Geachte Schepen Vooreerst wens ik jullie een voorspoedig 2015 toe ! Informatief refereer ik naar de website van Eendracht Aalst (http://www.eendracht-aalst.be) specifiek aangaande een supportersvergadering georganiseerd door het clubbestuur. Het zou nuttig zijn dat er iemand van de Task Force aanwezig zou zijn (inzake vragen omtrent het stadiondossier.) Deze vergadering gaat door in het PC stadion op donderdag 22/01 te 18.00 uur. Alvast bedankt voor de bereidwillige medewerking ! mvg J Van Nieuwenhove Raadslid |
| 02 Jan 2015, 13:58 |
|
|
forumlegende
tsjoep schreef: den Bakkie heeft 100% gelijk , kheb van diene FDR nooit niet moeten weten , er is nooit geen vuiltje aan de lucht , staat graag in de gazet met een glimlach uiteraard en vr de rest veel woorden weinig daden.... het enige dat hij doet is de supporters trachten voor zen kar te spannen door af en toe eens met een pintje te trakteren....tja nu kan je zeggen wat je wil, maar "geen daden" schrijven als FDR er al 950K heeft ingestoken, vind ik toch een Sint-Anna brugge te ver. voor de rest heeft ieder er zijn gedacht wel over, ook ik uiteraard. Ik kan alleen maar aan iedereen vragen om naar die volgende supportersvergadering te gaan, ik vermoed dat paard en kar (en man) daar wel zullen genoemd worden... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Jan 2015, 14:28 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
tsjoep schreef: den Bakkie heeft 100% gelijk , kheb van diene FDR nooit niet moeten weten , er is nooit geen vuiltje aan de lucht , staat graag in de gazet met een glimlach uiteraard en vr de rest veel woorden weinig daden.... het enige dat hij doet is de supporters trachten voor zen kar te spannen door af en toe eens met een pintje te trakteren....tja Inderdaad, en ook ik heb nooit geloofd in die fantast, want dat is hij zeker. Hij heeft misschien inderdaad er al veel geld ingestoken maar zijn uitleg dat hij de schulden heeft afgebouwd...laat me niet lachen he. Hij heeft er serieus nog wat bijgemaakt ja, gewoonweg omdat hij het niet kan een club runnen. En hij maakte al verlies voor de K was afgebroken, dus daar alleen moet hij het niet opsteken. En voor diegenen die alle heil zien in een verhuis naar het mooie Florent Beeckmanstadion, denken jullie nu echt dat daarmee alle problemen opgelost zijn?! De deurwaarders kunnen carpoolen, diegene die voor Aalst komen en diegenen die voor FCD komen. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 02 Jan 2015, 14:35 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
iendracht mèn 2de vraa schreef: [ Als we op 22 januari dan toch slecht nieuws gaan krijgen ,dan moet de burgemeester en de task force ook aanwezig moeten zijn. ik wil hun uitleg ook horen . kan iemand daar voor zorgen ? jowwan , bart VDN ? Als er op 22 januari slecht nieuws gaat verkondigd worden, zoals je zegt, gaat er daar géén enkele van bovenstaande politici aanwezig zijn hoor ze komen zelfs niet meer naar de thuismatchen.[/quote] Schepen Ann VDS , tevens lid van de T Force, heeft bevestigd aanwezig te zullen zijn. |
| 02 Jan 2015, 15:04 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
jowwan schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: [ Als we op 22 januari dan toch slecht nieuws gaan krijgen ,dan moet de burgemeester en de task force ook aanwezig moeten zijn. ik wil hun uitleg ook horen . kan iemand daar voor zorgen ? jowwan , bart VDN ? Als er op 22 januari slecht nieuws gaat verkondigd worden, zoals je zegt, gaat er daar géén enkele van bovenstaande politici aanwezig zijn hoor ze komen zelfs niet meer naar de thuismatchen. Schepen Ann VDS , tevens lid van de T Force, heeft bevestigd aanwezig te zullen zijn.[/quote] kan je zomaar naar die vergadering of moet je je eerst ergens inschrijven/registreren ? ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 02 Jan 2015, 15:09 |
|
|
zwetzat schreef: jowwan schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: [ Als we op 22 januari dan toch slecht nieuws gaan krijgen ,dan moet de burgemeester en de task force ook aanwezig moeten zijn. ik wil hun uitleg ook horen . kan iemand daar voor zorgen ? jowwan , bart VDN ? Als er op 22 januari slecht nieuws gaat verkondigd worden, zoals je zegt, gaat er daar géén enkele van bovenstaande politici aanwezig zijn hoor ze komen zelfs niet meer naar de thuismatchen. Schepen Ann VDS , tevens lid van de T Force, heeft bevestigd aanwezig te zullen zijn. kan je zomaar naar die vergadering of moet je je eerst ergens inschrijven/registreren ? [/quote]Geen voorafgaande inschrijving is nodig, vrij in ( en out) |
| 02 Jan 2015, 15:10 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
jowwan schreef: zwetzat schreef: jowwan schreef: Als er op 22 januari slecht nieuws gaat verkondigd worden, zoals je zegt, gaat er daar géén enkele van bovenstaande politici aanwezig zijn hoor ze komen zelfs niet meer naar de thuismatchen. Schepen Ann VDS , tevens lid van de T Force, heeft bevestigd aanwezig te zullen zijn. kan je zomaar naar die vergadering of moet je je eerst ergens inschrijven/registreren ? ![]() Geen voorafgaande inschrijving is nodig, vrij in ( en out)[/quote] nochtans staat er op de site EA dat je je eerst moet aanmelden aan de communicatieverantwoordelijke ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 02 Jan 2015, 15:24 |
|
|
Ancien
Gezien er precies veel interesse is voor deze belangrijke vergadering is het misschien aangewezen om je in te schrijven, zodanig dat ze de gepaste locatie kunnen voorzien voor een pak rumoerige supporters en rebellen.
![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Jan 2015, 15:29 |
|
|
Ancien
zwetzat schreef: jowwan schreef: zwetzat schreef: Schepen Ann VDS , tevens lid van de T Force, heeft bevestigd aanwezig te zullen zijn. kan je zomaar naar die vergadering of moet je je eerst ergens inschrijven/registreren ? ![]() Geen voorafgaande inschrijving is nodig, vrij in ( en out) nochtans staat er op de site EA dat je je eerst moet aanmelden aan de communicatieverantwoordelijke [/quote]Is geen verplichting maar misschien aangewezen voor de gepaste locatie te kunnen gebruiken. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Jan 2015, 15:39 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Gezien er precies veel interesse is voor deze belangrijke vergadering is het misschien aangewezen om je in te schrijven, zodanig dat ze de gepaste locatie kunnen voorzien voor een pak rumoerige supporters en rebellen. ![]() veel interesse? We zullen zien op den dag zelf wie er zal zijn. Dat valt eigenlijk altijd vrij goed mee van volk. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 02 Jan 2015, 15:40 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: Hugo schreef: Gezien er precies veel interesse is voor deze belangrijke vergadering is het misschien aangewezen om je in te schrijven, zodanig dat ze de gepaste locatie kunnen voorzien voor een pak rumoerige supporters en rebellen. ![]() veel interesse? We zullen zien op den dag zelf wie er zal zijn. Dat valt eigenlijk altijd vrij goed mee van volk. ![]() Klopt wel, maar nu is het vijf voor twaalf, iedereen op post zou ik zeggen. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 02 Jan 2015, 15:48 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
ja kan de vraag ook anders stellen , hoeveel sponsors /investeerders heeft FDR al weggejaagd , waarom hebben die mensen geen vertrouwen in hem? Je kan zoveel zeggen dat je wilt dat hij zoveel miljoenen er al ingestoken heeft ...maar hoeveel geld hebben ze al kwijtgeraakt door hem? Volgens mij is het altijd maar bergaf gegaan met ons ploegske vanaf dat hij aan het roer is ......of zie ik het nu helemaal verkeerd ....
|
| 02 Jan 2015, 16:37 |
|
|
Vaste Waarde
tsjoep schreef: ja kan de vraag ook anders stellen , hoeveel sponsors /investeerders heeft FDR al weggejaagd , waarom hebben die mensen geen vertrouwen in hem? Je kan zoveel zeggen dat je wilt dat hij zoveel miljoenen er al ingestoken heeft ...maar hoeveel geld hebben ze al kwijtgeraakt door hem? Volgens mij is het altijd maar bergaf gegaan met ons ploegske vanaf dat hij aan het roer is ......of zie ik het nu helemaal verkeerd .... Je ziet het helemaal verkeerd. EA staat momenteel 8ste in 2de klasse. Ze brengen het beste (minst slechte, haha) voetbal sinds jaren. Natuurlijk is alles nog niet perfect, maar je kunt niet om de objectieve feiten heen: sinds FDR aan het roer staat, gaat het op sportief vlak alleen maar opwaarts! |
| 02 Jan 2015, 17:28 |
|
| Pagina 249 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 247 248 249 250 251 … 462 Volgende |