|
|
| Pagina 249 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 247 248 249 250 251 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Artikels
hier is het altijd wit of zwart geweest, wij doen niet aan 25 tinten grijs of zoiets
![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 03 Apr 2015, 14:43 |
|
|
Vaste Waarde
zwetzat schreef: hier is het altijd wit of zwart geweest, wij doen niet aan 25 tinten grijs of zoiets ![]() ![]() |
| 03 Apr 2015, 14:46 |
|
|
forumlegende
Ik denk dat bij vele supporters het breekpunt bereikt is.
Vereffening in eerste, degradatie naar derde, degradatie naar vierde, dat was allemaal nog niet onoverkomelijk. Maar de laatste jaren is er geen enkele ambitie meer, behalve dan het behalen van de licentie en het blijven aanmodderen...Dat houdt niemand lang vol. Voeg daarbij het neerhalen van onze tribune en de slechte show rond het nieuwe stadion, en de interesse waait weg als dakpannen in een voorjaarsstorm. |
| 03 Apr 2015, 15:13 |
|
|
Scholier
tympanum2 schreef: Ik denk dat bij vele supporters het breekpunt bereikt is. Vereffening in eerste, degradatie naar derde, degradatie naar vierde, dat was allemaal nog niet onoverkomelijk. Maar de laatste jaren is er geen enkele ambitie meer, behalve dan het behalen van de licentie en het blijven aanmodderen...Dat houdt niemand lang vol. Voeg daarbij het neerhalen van onze tribune en de slechte show rond het nieuwe stadion, en de interesse waait weg als dakpannen in een voorjaarsstorm. Je slaat nagels met koppen man, Geen geloof meer in bestuur en ook geen geloof meer in stadsbestuur, de enige reden waarom ik nog naar het stadion kom is om eens buiten te zijn en een pint te drinken met mijn maten. Maar eigenlijk kan dit gewoon ook op café, das dus ook weer al een paar inkomsten dat ze verliezen. Dus als puntje bij paaltje komt zal alles de schuld zijn van de supporters want ze verteren niet genoeg of komen gewoonweg niet meer. maw ze zijn allemaal goed in het doorschuiven van de zwarte piet. Maar een ding moet mij nog van het hart, er was effectief een overeenkomst met de investeerder ( uit zeer betrouwbare bron weet ik dit) die zijn staart introk. Maar ik ben die soap ook kots beu. |
| 03 Apr 2015, 15:55 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
anubis schreef: tympanum2 schreef: Ik denk dat bij vele supporters het breekpunt bereikt is. Vereffening in eerste, degradatie naar derde, degradatie naar vierde, dat was allemaal nog niet onoverkomelijk. Maar de laatste jaren is er geen enkele ambitie meer, behalve dan het behalen van de licentie en het blijven aanmodderen...Dat houdt niemand lang vol. Voeg daarbij het neerhalen van onze tribune en de slechte show rond het nieuwe stadion, en de interesse waait weg als dakpannen in een voorjaarsstorm. Je slaat nagels met koppen man, Geen geloof meer in bestuur en ook geen geloof meer in stadsbestuur, de enige reden waarom ik nog naar het stadion kom is om eens buiten te zijn en een pint te drinken met mijn maten. Maar eigenlijk kan dit gewoon ook op café, das dus ook weer al een paar inkomsten dat ze verliezen. Dus als puntje bij paaltje komt zal alles de schuld zijn van de supporters want ze verteren niet genoeg of komen gewoonweg niet meer. maw ze zijn allemaal goed in het doorschuiven van de zwarte piet. Maar een ding moet mij nog van het hart, er was effectief een overeenkomst met de investeerder ( uit zeer betrouwbare bron weet ik dit) die zijn staart introk. Maar ik ben die soap ook kots beu. Inderdaad,maar de situatie had er op dit moment ook heel anders kunnen uitzien. We hadden op dit moment een stadion en een licentie kunnen hebben. Is er dan niemand die zich hier afvraagt,waarom beide zaken niet door zijn door gegaan Wel ik zit met een grote vraag,waarom hebben bepaalde mensen,die zich engageren om de supporters te vertegenwoordigen,nooit het initiatief genomen om eens een gesprek te voeren met zowel iemand van Dender als met die investeerder ??? Ik zou graag weten wie schuld heeft waarom beide niet zijn kunnen doorgaan en daar moeten we dan maar onze conclusies uittrekken wie de rotte appel is/was. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Apr 2015, 17:31 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bakkie schreef: anubis schreef: tympanum2 schreef: Ik denk dat bij vele supporters het breekpunt bereikt is. Vereffening in eerste, degradatie naar derde, degradatie naar vierde, dat was allemaal nog niet onoverkomelijk. Maar de laatste jaren is er geen enkele ambitie meer, behalve dan het behalen van de licentie en het blijven aanmodderen...Dat houdt niemand lang vol. Voeg daarbij het neerhalen van onze tribune en de slechte show rond het nieuwe stadion, en de interesse waait weg als dakpannen in een voorjaarsstorm. Je slaat nagels met koppen man, Geen geloof meer in bestuur en ook geen geloof meer in stadsbestuur, de enige reden waarom ik nog naar het stadion kom is om eens buiten te zijn en een pint te drinken met mijn maten. Maar eigenlijk kan dit gewoon ook op café, das dus ook weer al een paar inkomsten dat ze verliezen. Dus als puntje bij paaltje komt zal alles de schuld zijn van de supporters want ze verteren niet genoeg of komen gewoonweg niet meer. maw ze zijn allemaal goed in het doorschuiven van de zwarte piet. Maar een ding moet mij nog van het hart, er was effectief een overeenkomst met de investeerder ( uit zeer betrouwbare bron weet ik dit) die zijn staart introk. Maar ik ben die soap ook kots beu. Inderdaad,maar de situatie had er op dit moment ook heel anders kunnen uitzien. We hadden op dit moment een stadion en een licentie kunnen hebben. Is er dan niemand die zich hier afvraagt,waarom beide zaken niet door zijn door gegaan Wel ik zit met een grote vraag,waarom hebben bepaalde mensen,die zich engageren om de supporters te vertegenwoordigen,nooit het initiatief genomen om eens een gesprek te voeren met zowel iemand van Dender als met die investeerder ??? Ik zou graag weten wie schuld heeft waarom beide niet zijn kunnen doorgaan en daar moeten we dan maar onze conclusies uittrekken wie de rotte appel is/was. _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 03 Apr 2015, 17:36 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: anubis schreef: tympanum2 schreef: Ik denk dat bij vele supporters het breekpunt bereikt is. Vereffening in eerste, degradatie naar derde, degradatie naar vierde, dat was allemaal nog niet onoverkomelijk. Maar de laatste jaren is er geen enkele ambitie meer, behalve dan het behalen van de licentie en het blijven aanmodderen...Dat houdt niemand lang vol. Voeg daarbij het neerhalen van onze tribune en de slechte show rond het nieuwe stadion, en de interesse waait weg als dakpannen in een voorjaarsstorm. Je slaat nagels met koppen man, Geen geloof meer in bestuur en ook geen geloof meer in stadsbestuur, de enige reden waarom ik nog naar het stadion kom is om eens buiten te zijn en een pint te drinken met mijn maten. Maar eigenlijk kan dit gewoon ook op café, das dus ook weer al een paar inkomsten dat ze verliezen. Dus als puntje bij paaltje komt zal alles de schuld zijn van de supporters want ze verteren niet genoeg of komen gewoonweg niet meer. maw ze zijn allemaal goed in het doorschuiven van de zwarte piet. Maar een ding moet mij nog van het hart, er was effectief een overeenkomst met de investeerder ( uit zeer betrouwbare bron weet ik dit) die zijn staart introk. Maar ik ben die soap ook kots beu. Inderdaad,maar de situatie had er op dit moment ook heel anders kunnen uitzien. We hadden op dit moment een stadion en een licentie kunnen hebben. Is er dan niemand die zich hier afvraagt,waarom beide zaken niet door zijn door gegaan Wel ik zit met een grote vraag,waarom hebben bepaalde mensen,die zich engageren om de supporters te vertegenwoordigen,nooit het initiatief genomen om eens een gesprek te voeren met zowel iemand van Dender als met die investeerder ??? Ik zou graag weten wie schuld heeft waarom beide niet zijn kunnen doorgaan en daar moeten we dan maar onze conclusies uittrekken wie de rotte appel is/was. En als je dan weet wie de zogezegde "rotte appel" is wat moet er dan gebeuren? Ga je die molesteren? |
| 03 Apr 2015, 17:42 |
|
|
Vaste Waarde
Jean schreef: Bakkie schreef: anubis schreef: Je slaat nagels met koppen man, Geen geloof meer in bestuur en ook geen geloof meer in stadsbestuur, de enige reden waarom ik nog naar het stadion kom is om eens buiten te zijn en een pint te drinken met mijn maten. Maar eigenlijk kan dit gewoon ook op café, das dus ook weer al een paar inkomsten dat ze verliezen. Dus als puntje bij paaltje komt zal alles de schuld zijn van de supporters want ze verteren niet genoeg of komen gewoonweg niet meer. maw ze zijn allemaal goed in het doorschuiven van de zwarte piet. Maar een ding moet mij nog van het hart, er was effectief een overeenkomst met de investeerder ( uit zeer betrouwbare bron weet ik dit) die zijn staart introk. Maar ik ben die soap ook kots beu. Inderdaad,maar de situatie had er op dit moment ook heel anders kunnen uitzien. We hadden op dit moment een stadion en een licentie kunnen hebben. Is er dan niemand die zich hier afvraagt,waarom beide zaken niet door zijn door gegaan Wel ik zit met een grote vraag,waarom hebben bepaalde mensen,die zich engageren om de supporters te vertegenwoordigen,nooit het initiatief genomen om eens een gesprek te voeren met zowel iemand van Dender als met die investeerder ??? Ik zou graag weten wie schuld heeft waarom beide niet zijn kunnen doorgaan en daar moeten we dan maar onze conclusies uittrekken wie de rotte appel is/was. En als je dan weet wie de zogezegde "rotte appel" is wat moet er dan gebeuren? Ga je die molesteren? Nee we gaan de rotte appel verder laten bonjouren tot zelfs de mand zelf helemaal rot is ! |
| 03 Apr 2015, 17:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Neutralboy schreef: Jean schreef: Bakkie schreef: Inderdaad,maar de situatie had er op dit moment ook heel anders kunnen uitzien. We hadden op dit moment een stadion en een licentie kunnen hebben. Is er dan niemand die zich hier afvraagt,waarom beide zaken niet door zijn door gegaan Wel ik zit met een grote vraag,waarom hebben bepaalde mensen,die zich engageren om de supporters te vertegenwoordigen,nooit het initiatief genomen om eens een gesprek te voeren met zowel iemand van Dender als met die investeerder ??? Ik zou graag weten wie schuld heeft waarom beide niet zijn kunnen doorgaan en daar moeten we dan maar onze conclusies uittrekken wie de rotte appel is/was. En als je dan weet wie de zogezegde "rotte appel" is wat moet er dan gebeuren? Ga je die molesteren? Nee we gaan de rotte appel verder laten bonjouren tot zelfs de mand zelf helemaal rot is ! Jean,zal waarschijnlijk ook al rotte plekken vertonen,als hij dit allemaal maar normaal vindt. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Apr 2015, 17:51 |
|
|
forumlegende
Bakkie schreef: Neutralboy schreef: Jean schreef: En als je dan weet wie de zogezegde "rotte appel" is wat moet er dan gebeuren? Ga je die molesteren? Nee we gaan de rotte appel verder laten bonjouren tot zelfs de mand zelf helemaal rot is ! Jean,zal waarschijnlijk ook al rotte plekken vertonen,als hij dit allemaal maar normaal vindt. Neen het gaat niet over normaal vinden maar over alternatieven achter de hand hebben! |
| 03 Apr 2015, 20:05 |
|
|
Ancien
Neutralboy schreef: Hilarisch interview met de typische Calimero houding " we hadden een akkoord maar zijn bedrogen " , de fans drinken te weinig ,... Maar zelf de eigen fouten eens toegeven ho maar ! Nooit doen ze zelf iets fout ! Sorry DT maar dat jij deze mensen blijft steunen en goedpraten kan er bij mij toch niet in hoor. En waarom zou zakken naar derde zo een ramp zijn ? Terug plezier ,kleiner budget , schulden kwijt ,... En mooie reeks met racing ,Beerschot , dender Derde klasse betekent voor den Iendracht gewoon het einde, in het beste geval amateur voetbal en voor eeuwig blijven bengelen tussen derde en vierde klasse. Als ze verplicht moeten degraderen naar derde klasse eindigt voor mij het hoofdstuk Eendracht Aalst en wees gerust ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt. Ik heb al teveel verplichte degradaties en vernederingen meegemaakt, voor mij is het nu genoeg geweest. Ik had me hun 100 jarige viering anders voorgesteld, enfin hopelijk komt het niet zo ver maar ik geloof er persoonlijk niet meer in. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Apr 2015, 20:13 |
|
|
forumlegende
Hugo schreef: Neutralboy schreef: Hilarisch interview met de typische Calimero houding " we hadden een akkoord maar zijn bedrogen " , de fans drinken te weinig ,... Maar zelf de eigen fouten eens toegeven ho maar ! Nooit doen ze zelf iets fout ! Sorry DT maar dat jij deze mensen blijft steunen en goedpraten kan er bij mij toch niet in hoor. En waarom zou zakken naar derde zo een ramp zijn ? Terug plezier ,kleiner budget , schulden kwijt ,... En mooie reeks met racing ,Beerschot , dender Derde klasse betekent voor den Iendracht gewoon het einde, in het beste geval amateur voetbal en voor eeuwig blijven bengelen tussen derde en vierde klasse. Als ze verplicht moeten degraderen naar derde klasse eindigt voor mij het hoofdstuk Eendracht Aalst en wees gerust ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt. Ik heb al teveel verplichte degradaties en vernederingen meegemaakt, voor mij is het nu genoeg geweest. Ik had me hun 100 jarige viering anders voorgesteld, enfin hopelijk komt het niet zo ver maar ik geloof er persoonlijk niet meer in. ![]() wat een gezever weer zeg, als het binnen een maand derde klasse ZOU worden, awel zijt dan ne supporter en zakt dan mee hé zeg. In plaats van al dat gedoe van "dan stopt het voor mij". Ik versta dat echt niet. ik denk dat je misschien al blij gaat mogen zijn met derde klasse. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 03 Apr 2015, 20:17 |
|
|
Jean schreef: Bakkie schreef: Neutralboy schreef: Jean,zal waarschijnlijk ook al rotte plekken vertonen,als hij dit allemaal maar normaal vindt. Neen het gaat niet over normaal vinden maar over alternatieven achter de hand hebben! Daarom dat ik graag zou weten waarom alles is afgesprongen en wie daar schuld aan heeft,want nu was er een alternatief,een stadion en een gulle schenker Heb jij er zelf nog niet aan gedacht,waarom het niet gelukt is. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Apr 2015, 20:35 |
|
|
Binnenkort zullen de hoofdrol spelers wel tekst en uitleg geven,waarheid zal wel aan het licht komen
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Apr 2015, 20:44 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: Hugo schreef: Neutralboy schreef: Hilarisch interview met de typische Calimero houding " we hadden een akkoord maar zijn bedrogen " , de fans drinken te weinig ,... Maar zelf de eigen fouten eens toegeven ho maar ! Nooit doen ze zelf iets fout ! Sorry DT maar dat jij deze mensen blijft steunen en goedpraten kan er bij mij toch niet in hoor. En waarom zou zakken naar derde zo een ramp zijn ? Terug plezier ,kleiner budget , schulden kwijt ,... En mooie reeks met racing ,Beerschot , dender Derde klasse betekent voor den Iendracht gewoon het einde, in het beste geval amateur voetbal en voor eeuwig blijven bengelen tussen derde en vierde klasse. Als ze verplicht moeten degraderen naar derde klasse eindigt voor mij het hoofdstuk Eendracht Aalst en wees gerust ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt. Ik heb al teveel verplichte degradaties en vernederingen meegemaakt, voor mij is het nu genoeg geweest. Ik had me hun 100 jarige viering anders voorgesteld, enfin hopelijk komt het niet zo ver maar ik geloof er persoonlijk niet meer in. ![]() wat een gezever weer zeg, als het binnen een maand derde klasse ZOU worden, awel zijt dan ne supporter en zakt dan mee hé zeg. In plaats van al dat gedoe van "dan stopt het voor mij". Ik versta dat echt niet. ik denk dat je misschien al blij gaat mogen zijn met derde klasse. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 03 Apr 2015, 20:47 |
|
| Pagina 249 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 247 248 249 250 251 … 497 Volgende |