|
|
| Pagina 250 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 248 249 250 251 252 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Ik zou eigenlijk opteren voor een ploeg van jonge (dertigers en veertigers) ondernemende mannen en (waarom niet) vrouwen die het roer in handen nemen. Er zitten genoeg jonge mensen met potentieel om deze club te leiden in en rond Aalst (zelfs hier op het forum).
|
| 09 Dec 2011, 10:14 |
|
|
Nationale Ploeg
Jean schreef: Ik zou eigenlijk opteren voor een ploeg van jonge (dertigers en veertigers) ondernemende mannen en (waarom niet) vrouwen die het roer in handen nemen. Er zitten genoeg jonge mensen met potentieel om deze club te leiden in en rond Aalst (zelfs hier op het forum). Potentieel genoeg, maar het kapitaal ontbreekt. En ge moet het natuurlijk ook willen doen... |
| 09 Dec 2011, 10:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Als MM het zich kan permiteren om 300.000 euro te weigeren,dan zal hij moeten zien dat hij ze zelf heeft
Zoniet dan heeft hij een groot probleem._________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 09 Dec 2011, 10:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer
De Jean schreef: Jean schreef: Ik zou eigenlijk opteren voor een ploeg van jonge (dertigers en veertigers) ondernemende mannen en (waarom niet) vrouwen die het roer in handen nemen. Er zitten genoeg jonge mensen met potentieel om deze club te leiden in en rond Aalst (zelfs hier op het forum). Potentieel genoeg, maar het kapitaal ontbreekt. En ge moet het natuurlijk ook willen doen... Dat zou ideaal zijn, maar ik denk niet dat je dan de luxe hebt om al je tijd in een voetbalclub te steken. Bovendien moeten die mensen één of andere band met E.Aalst hebben, want anders doe je zoiets niet. Al ben ik wel overtuigd dat je van E.Aalst een rendabele onderneming kan maken die naast de spelerskern een paar vaste medewerkers (manager - secretariaatsverantwoordelijke - ...) in dienst kan nemen. Een goede marketing is alles, en ik ben er vrij zeker van dat de clan MM als FDR daar héél weinig kaas van heeft gegeten. Okapi is dus echt het modelvoorbeeld hé mannekes. Die hadden ook een verouderde en veel te kleine zaal, maar slaagden er perfect in in tweede klasse te overleven. Bovendien heb je daar enkele capabele mensen die voltijds voor de club werken, maar die verdienen zich meer dan terug hoor. Alleen heb je dan een volledig nieuwe start nodig. En wie van de twee "clans" het ook wordt, ik vrees dat ze sowieso in dezelfde fouten gaan hervallen. We kunnen niet echt zeggen dat één van beide clans (FDR voor september en MM na september) de club professioneel heeft geleid. |
| 09 Dec 2011, 10:30 |
|
|
forumlegende
De Jean schreef: Jean schreef: Ik zou eigenlijk opteren voor een ploeg van jonge (dertigers en veertigers) ondernemende mannen en (waarom niet) vrouwen die het roer in handen nemen. Er zitten genoeg jonge mensen met potentieel om deze club te leiden in en rond Aalst (zelfs hier op het forum). Potentieel genoeg, maar het kapitaal ontbreekt. En ge moet het natuurlijk ook willen doen... Waarom zou er kapitaal moeten zijn? De vorige ploegen hebben alleen maar schulden gemaakt. Hetgeen er nodig is, is een goed plan, deskundigheid en motivatie maar vooral : de juiste man/vrouw op de juiste plaats! Dan kan zonder kapitaalsinbreng van de bewindsploeg geld binnengebracht worden via verschillende wegen die iedereen kent. |
| 09 Dec 2011, 10:33 |
|
|
Nationale Ploeg
Jean schreef: De Jean schreef: Jean schreef: Ik zou eigenlijk opteren voor een ploeg van jonge (dertigers en veertigers) ondernemende mannen en (waarom niet) vrouwen die het roer in handen nemen. Er zitten genoeg jonge mensen met potentieel om deze club te leiden in en rond Aalst (zelfs hier op het forum). Potentieel genoeg, maar het kapitaal ontbreekt. En ge moet het natuurlijk ook willen doen... Waarom zou er kapitaal moeten zijn? De vorige ploegen hebben alleen maar schulden gemaakt. Hetgeen er nodig is, is een goed plan, deskundigheid en motivatie maar vooral : de juiste man/vrouw op de juiste plaats! Dan kan zonder kapitaalsinbreng van de bewindsploeg geld binnengebracht worden via verschillende wegen die iedereen kent. Je hebt gelijk, maar gezien de huidige situatie heb je eerst dringend kapitaal nodig, daarna kan je het, mits goed beleid, waarschijnlijk wel met wat minder doen. Eerst nog een hap uit de schulden nemen is volgens mij echt broodnodig om echt van een nieuwe start te kunnen spreken. En zonder dat kapitaal zal het ook moeilijk zijn om de boel gans over te nemen van mensen als MM en/of FDR, die als het ware vergroeid zijn met de club. |
| 09 Dec 2011, 10:38 |
|
|
forumlegende
Jeroen schreef: De Jean schreef: Jean schreef: Ik zou eigenlijk opteren voor een ploeg van jonge (dertigers en veertigers) ondernemende mannen en (waarom niet) vrouwen die het roer in handen nemen. Er zitten genoeg jonge mensen met potentieel om deze club te leiden in en rond Aalst (zelfs hier op het forum). Potentieel genoeg, maar het kapitaal ontbreekt. En ge moet het natuurlijk ook willen doen... Dat zou ideaal zijn, maar ik denk niet dat je dan de luxe hebt om al je tijd in een voetbalclub te steken. Bovendien moeten die mensen één of andere band met E.Aalst hebben, want anders doe je zoiets niet. Al ben ik wel overtuigd dat je van E.Aalst een rendabele onderneming kan maken die naast de spelerskern een paar vaste medewerkers (manager - secretariaatsverantwoordelijke - ...) in dienst kan nemen. Een goede marketing is alles, en ik ben er vrij zeker van dat de clan MM als FDR daar héél weinig kaas van heeft gegeten. Okapi is dus echt het modelvoorbeeld hé mannekes. Die hadden ook een verouderde en veel te kleine zaal, maar slaagden er perfect in in tweede klasse te overleven. Bovendien heb je daar enkele capabele mensen die voltijds voor de club werken, maar die verdienen zich meer dan terug hoor. Alleen heb je dan een volledig nieuwe start nodig. En wie van de twee "clans" het ook wordt, ik vrees dat ze sowieso in dezelfde fouten gaan hervallen. We kunnen niet echt zeggen dat één van beide clans (FDR voor september en MM na september) de club professioneel heeft geleid. Ik heb het gevoel dat jij het al met me eens bent, zo moeten er toch nog zijn. Er zijn veel jonge ondernemers en bekwame mensen die supporter zijn van de club. Als die samen zitten kan er toch iets uitgewerkt worden, niet iedereen moet daar dagelijks uren mee bezig zijn hé! Time- en peoplemanagement zijn hier zeer belangrijk. |
| 09 Dec 2011, 10:39 |
|
|
forumlegende
sorry 2x
|
| 09 Dec 2011, 10:39 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
De Jean schreef: Jean schreef: De Jean schreef: Potentieel genoeg, maar het kapitaal ontbreekt. En ge moet het natuurlijk ook willen doen... Waarom zou er kapitaal moeten zijn? De vorige ploegen hebben alleen maar schulden gemaakt. Hetgeen er nodig is, is een goed plan, deskundigheid en motivatie maar vooral : de juiste man/vrouw op de juiste plaats! Dan kan zonder kapitaalsinbreng van de bewindsploeg geld binnengebracht worden via verschillende wegen die iedereen kent. Je hebt gelijk, maar gezien de huidige situatie heb je eerst dringend kapitaal nodig, daarna kan je het, mits goed beleid, waarschijnlijk wel met wat minder doen. Eerst nog een hap uit de schulden nemen is volgens mij echt broodnodig om echt van een nieuwe start te kunnen spreken. En zonder dat kapitaal zal het ook moeilijk zijn om de boel gans over te nemen van mensen als MM en/of FDR, die als het ware vergroeid zijn met de club. Ja, dat is te zien aan de grote response voor de acteigroep hoeveel mensen hun er mee willen bezig houden... Allemaal mooi gezegd hier op het forum, maar als het er op aankomt zijn het altijd dezelfde gezichten dat ge ziet hoor _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 09 Dec 2011, 10:41 |
|
|
Nationale Ploeg
Jeroen schreef: Alleen heb je dan een volledig nieuwe start nodig. En wie van de twee "clans" het ook wordt, ik vrees dat ze sowieso in dezelfde fouten gaan hervallen. We kunnen niet echt zeggen dat één van beide clans (FDR voor september en MM na september) de club professioneel heeft geleid. Ik begin ook meer en meer te vrezen dat een 'externe' overname de enige optie is voor een stabielere toekomst. Maar mensen vinden die een band hebben met de club én die dat willen doen is volgens mij extreem moeilijk. En voor mij toch liever geen Mexicanen, Russen, Qatarezen of Indonesiërs trouwens. |
| 09 Dec 2011, 10:45 |
|
|
forumlegende
De Jean schreef: Jeroen schreef: Alleen heb je dan een volledig nieuwe start nodig. En wie van de twee "clans" het ook wordt, ik vrees dat ze sowieso in dezelfde fouten gaan hervallen. We kunnen niet echt zeggen dat één van beide clans (FDR voor september en MM na september) de club professioneel heeft geleid. Ik begin ook meer en meer te vrezen dat een 'externe' overname de enige optie is voor een stabielere toekomst. Maar mensen vinden die een band hebben met de club én die dat willen doen is volgens mij extreem moeilijk. En voor mij toch liever geen Mexicanen, Russen, Qatarezen of Indonesiërs trouwens. Er zit nochtans genoeg kapitaal in onze tribunes hoor!!!! |
| 09 Dec 2011, 10:51 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
witteken schreef: parol schreef: El Corredor schreef: hier klopt iets niet... er is geen tijd voor een AV bijeen te roepen omdat de licnentiecommissie moet langskomen, maar voor de rest is er wel al twee keer achter ons gat vergaderd geweest... begrijpe wie kan. Ja, er is vergaderd geweest op vraag van Frank maar het was geen AV. Ik heb nooit een gesprek geweigerd maar ik wou een concreet plan zien met namen en dat heb ik nog niet te zien gekregen.Ik begrijp niet waarom FDR niet met zijn plan naar de officieel bijeengeroepen AV wou gaan als hij zo zeker was dat de stemming in zijn voordeel zou zijn. Waarom beweerde hij gisteren dat het dan te laat zou zijn? Wat had hij te verbergen? Waarom neemt hij vandaag ontslag. Dat had hij gisterenavond niet aangekondigd. Integendeel, ik ging vanavond voor de eerste keer een concreet gesprek met hem over zijn plan hebben. Tot hiertoe ging het enkel over beloofde injecties zonder de herkomst van die gelden uit te leggen.Ik blijf erbij dat de vergadering van de licentiecommissie maandag belangrijk is en daarom de AV hierna geplaatst is. De mogelijke terugkeer van Frank leidde immers tot totale ontreddering bij onze belangrijke medewerkers. awel parol ik vind dat jullie al goed hebben gewerkt. op 3 maanden tijd : 5 maanden loon aan de spelers betalen : achterstallige lonen van trainers betalen : 13 sponsers binnen halen , oude en of nieuwe dat blijft gelijk nu betalen ze tenminste en dan nog het licentiedossier moeten in orde maken Eindelijk iemand die ook eens de positieve zaken durft aan te halen Ik heb er, persoonlijk, blind vertrouwen in dat alles in zn plooi zal vallen. De verwijten en commentaren van de laatste paginas vind ik dan ook zeer laag-bij-de-gronds! Zegt volgens mij veel meer over de "aanvallers" dan over de mensen die beschimpt worden. Stop aub met diene kinderpraat en bijt desnoods uw tong kapot tot die AV van 17 december! Morgen Denjer pareren en tes fiéstjen ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 09 Dec 2011, 10:57 |
|
|
Nationale Ploeg
suppo schreef: Iemand verkiezen tot voorzitter zonder de volledige inhoud met cijfers en namen is toch ook maar een groot risico zenne. Op wat baseer je je dan? Kunnen evenzeer loze woorden zijn en dan sta je weer evenver. Eigenlijk kun je maar stemmen na de volledige inhoud te kennen(gecontroleerd en correct) Daar geef ik parol gelijk in. Hij heeft gelijk. Maar wel alleen als hij zelf een plan heeft. Voor de korte én de lange termijn. En ik ben bang dat zo iets er niet is. Nu ja, ik ben er min of meer zeker van. Was of is iemand als Frank De Roose de messias? Waarschijnlijk niet. Maar hij moet toch ten minste de kans krijgen om zijn plan uit te leggen of af te stemmen op dat van Markey en co he. |
| 09 Dec 2011, 10:58 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Wat een soap, wat een soap… Hoe kunt ge hier als gewone supporter nog aan uit
Net als sommige anderen hier, ben ik er van overtuigd dat MM het beste wil voor de club. Volgens mij neemt hij de beslissingen die volgens hem in het belang zijn van de club. Of hij dan altijd de juiste beslissingen neemt, is natuurlijk een andere vraag. Dat FDR geen namen van sponsors, … wil geven is ergens wel begrijpelijk, maar als toch enkel de club telt, is het toch niet belangrijk wie de sponsors binnen haalt. En als hij zich nu toch volledig terugtrekt kan hij zijn lijstje toch doorgeven aan Gerd zodat deze de sponsors kan proberen binnenhalen. Zoals hier reeds vermeld, begrijp ik ook niet waarom FDR nu zijn ontslag geeft. Ik weet dat de tijd dringt, maar wachten tot de AV van 17 december is toch geen eeuwigheid. Het beste zou zijn om, zoals reeds gezegd, op die AV alle plannen open een bloot op tafel te leggen en daar kan dan (in aanwezigheid van een supportersvertegenwoordiger) gestemd worden. |
| 09 Dec 2011, 11:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Fillou schreef: Voor de korte én de lange termijn. Daar vrees ik nog het meeste voor. Men is nu zo gefocust op die 300.000 euro, maar wat nadien? Dan moeten er nog lonen betaald worden, rekeningen, schulden, ... De club moet op lange termijn zien te overleven zodat we niet elk jaar dezelfde problemen hebben als de licentiecontrole eraan komt. En er moet dringend werk gemaakt worden van de contractverlengingen. |
| 09 Dec 2011, 11:10 |
|
| Pagina 250 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 248 249 250 251 252 … 289 Volgende |