|
|
| Pagina 250 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 248 249 250 251 252 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Freak
Bericht Re: Artikels
Bakkie schreef: Jean schreef: Bakkie schreef: Jean,zal waarschijnlijk ook al rotte plekken vertonen,als hij dit allemaal maar normaal vindt. Neen het gaat niet over normaal vinden maar over alternatieven achter de hand hebben! Daarom dat ik graag zou weten waarom alles is afgesprongen en wie daar schuld aan heeft,want nu was er een alternatief,een stadion en een gulle schenker Heb jij er zelf nog niet aan gedacht,waarom het niet gelukt is. omdat die gulle schenker het einde van eendracht aalst zou betekenen. |
| 03 Apr 2015, 20:56 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
waly 2 schreef: Bakkie schreef: Jean schreef: Neen het gaat niet over normaal vinden maar over alternatieven achter de hand hebben! Daarom dat ik graag zou weten waarom alles is afgesprongen en wie daar schuld aan heeft,want nu was er een alternatief,een stadion en een gulle schenker Heb jij er zelf nog niet aan gedacht,waarom het niet gelukt is. omdat die gulle schenker het einde van eendracht aalst zou betekenen. Da gaan we heel binnenkort te weten komen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 03 Apr 2015, 21:08 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Aangezien spelerslonen en bondsschulden al betaald zijn, geloof ik er nog altijd in dat het goed komt.
|
| 03 Apr 2015, 21:12 |
|
|
Scholier
Ik denk dat het niet verstandig is om de zaak voor het BAS te laten verdedigen door FDR.
Een aantal leden van de KBVB zetelen hierin en hebben vast weet van de foutieve aangifte van van vorig seizoen.Kan er hier niemand anders naar voor geschoven worden? |
| 03 Apr 2015, 22:47 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 04 Apr 2015, 8:02 |
|
|
toevallige voorbijganger
Kijk e, in het leven krijg je een aantal kansen. Deze kansen moet je grijpen anders is het te laat.
Idem met deze club. Na de glorieperiode in de jaren 90 was er een mogelijkheid om de club uit te bouwen naar een stabiele eersteklasser met nieuw stadion (Orlans is er zelfs naar Heerenveen voor gereden om dat stadion te gaan bekijken) maar wat er toen gebeurde weet iedereen en plots zaten we in 3de klasse (kans 1) we herbegonnen met een nieuwe lei en na amper een paar seizoenen ging onze staantribune dicht (kans 2 voor de club EN het stadsbestuur) maar toen stak ook iedereen zijne kop in het zand. Daarna volgende de degradaties (en promoties) elkaar op samen met de vele bestuurswissels en leuke figuren zoals De Dijcker en consoorten die de clubkas alleen maar leegzogen (kans 3) Vandaag zitten we zonder stadion en TERUG met een pak schulden en dan TERUG in de gazet aan de Klaagmuur staan van we moeten geld vinden want anders ist gedaan bla bla bla ik ben al supporter van seizoen 88 -89 en heb jaren een abbo gehad. De laatste 2 à 3 jaar ben ik maar een paar keer komen kijken omdat ik mijn bedenkingen had hoe alles is verlopen. Sinds de afbraak van de K 1 keer komen kijken (tegen antwerp) en dit was niet meer "mijn" iendracht waar ik boeken kan overschrijven en uren kan aan terugdenken (ook over de periode van 3 en 4de klasse). Ik ben niet iemand die rap de handdoek in de ring gooit maar bij deze is het gebeurd (en zo te zien bij vele anderen ook). Wat er nu gebeurd is de druppel teveel. Ik kan het niet meer opbrengen om op zondag mijnen auto te nemen en om € 14 te dokken voor in een partytent te staan en te kijken naar een half leeg stadion en naar een ploeg dat ochottekes nog niet weet van welk hout pijlen maken. De sfeer is weg, de grinta bij de spelers ook ( wat te begrijpen is), de ambitie van de club enz Wat de toekomst brengt? Fusie met denderbrol laat ik aan mij voorbijgaan en herbeginnen in 4de is toch ook niet echt aantrekkelijk. Ik wacht af en laat het lot beslissen, inmiddels heb ik me een paar loopschoenen gekocht en ga ik op zondagnamiddag mijn kilometers afleggen en lees ik s'avonds op het forum hoe "plezant" de match weer was |
| 04 Apr 2015, 8:27 |
|
|
forumlegende
een faillissement zou sommige precies goed uitkomen.
ik denk dat onze club met ne mol zitten binnen de RVB. ![]() dat het voor een aantal niet meer van belang is om onze club te redden of een oplossing te zoeken, is bij deze nu wel duidelijk. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 04 Apr 2015, 8:47 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Bakkie schreef: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aalst/deurwaarders-lopen-deur-plat-bij-e-aalst-a2276011/ Het laatste stukje is de enige gezonde optie. Terug een artikel ,alle problemen op fdr schuiven. Weer geen woord over het stadsbestuur die al jaren hun verantwoordelijkheid niet willen opnemen. Die een staantribune laten afbreken waardoor er minimum 1000 man per match minder komen zien, om hoeveel inkomsten per jaar zou dat gaan (inkomticket en drankverbruik)? VZW willen praten met Valckenier en FDR maar niet met het stadsbestuur .En een investeerder die er zit op te wachten tot onze iendracht kapot gaat , die moet nadien ook niet afkomen . t zijn die investeerders die als het nadien een beetje moeilijk gaat de gemakkelijkste weg kiezen , ofwel ons volledig leegzuigen en het afstappen of fusioneren. |
| 04 Apr 2015, 9:02 |
|
|
Freak
de natte droom van sommigen komt weeral een stapje dichter.
|
| 04 Apr 2015, 9:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bakkie schreef: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aalst/deurwaarders-lopen-deur-plat-bij-e-aalst-a2276011/ Het laatste stukje is de enige gezonde optie. 1 ding is weeral duidelijk: achter de rug van de sups wordt weeral eens een gevaarlijk spel gespeeld, een spelletje blufpoker, wie speelt zich blut en wie gaat er met het geld gaan lopen? faillissement is wat ze willen , de rest interesseert hen geen moer ! Als je tussen de regels leest; torenhoge schuld, er is geen GROTE INVESTEERDER, is er ook nooit geweest. En sommige "would be" geldschieters zitten stilzwijgend te wachten tot de aasgieren gepasseerd zijn om zich dan nog alsnog op het kadaver te storten en zich daarmee nog te verrijken. Voetbal een feest zei U ?, neen, en voor mij is het wanbeheer de eerste schuldige. Een stelletje samenraapsels die denken dat ze het licht hebben uitgevonden en een voetbalclub gebruiken om hun eegos te strelen maar nooit in de omgeving van de essentie hebben gestaan. ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 04 Apr 2015, 9:11 |
|
|
Vaste Waarde
@DT en Elco:
Zo gek lijkt mijn gedachtengang plots niet meer he ( faillissement en propere lei ) ? Blijkbaar zitten er in de RVB met dezelfde gedachtengang . Het is tevens ook de enige manier om FDR , die iedere mogelijke geinteresseerde investeerder in het harnas jaagt , buiten te bonjouren . Wait and see dat dit scenario de bovenhand haalt .... |
| 04 Apr 2015, 9:34 |
|
|
Freak
Neutralboy schreef: @DT en Elco: Zo gek lijkt mijn gedachtengang plots niet meer he ( faillissement en propere lei ) ? Blijkbaar zitten er in de RVB met dezelfde gedachtengang . Het is tevens ook de enige manier om FDR , die iedere mogelijke geinteresseerde investeerder in het harnas jaagt , buiten te bonjouren . Wait and see dat dit scenario de bovenhand haalt .... zit je daar op te wachten?op een nieuw faillissement?waar gaan ze dan spelen?4e provinciale? |
| 04 Apr 2015, 9:41 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
waly 2 schreef: Neutralboy schreef: @DT en Elco: Zo gek lijkt mijn gedachtengang plots niet meer he ( faillissement en propere lei ) ? Blijkbaar zitten er in de RVB met dezelfde gedachtengang . Het is tevens ook de enige manier om FDR , die iedere mogelijke geinteresseerde investeerder in het harnas jaagt , buiten te bonjouren . Wait and see dat dit scenario de bovenhand haalt .... zit je daar op te wachten?op een nieuw faillissement?waar gaan ze dan spelen?4e provinciale? op een boogscheut van het kerkhof ligt nog een mooi speelveldje _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 04 Apr 2015, 9:51 |
|
|
Freak
tof.
|
| 04 Apr 2015, 9:53 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bomber schreef: witteken schreef: Terug een artikel ,alle problemen op fdr schuiven. Pfff, die zever met schulden uit het verleden mag ook eens stoppen ze...dat is gewoon niet waar. Die schulden worden betaald door er nieuwe ta maken. Dat is geen schuldenafbouw he.. Bosj op! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 04 Apr 2015, 9:54 |
|
| Pagina 250 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 248 249 250 251 252 … 497 Volgende |