Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 26 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
Freak

Leeftijd: 45
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Jeroen schreef:
El Corredor schreef:
ik heb deze week akte genomen van het feit dat de heer Koen De Cooman vanaf begin dit seizoen onze boekhouder is. De heer De Cock werd aan de kant geschoven omdat hij een aantal zaken niet correct opvolgde (ontslagen door het voltallige (éénmans)bestuur. Nu zou dat euvel van de baan moeten zijn, en zou er boekhoudkundig klare wijn geschonken worden. Er zou geen wanbeleid zijn en de heer De Cooman krijgt hiervoor ook geen enkele financiële vergoeding. dixit de Cooman

Ik hou je aan je woorden en indien achteraf iets anders blijkt makker, awel :fuck: .

maar je voelt hem al komen, alles wat verkeerd zal zijn, zullen ze wel op De Cock afschuiven.

en in bestuurskringen zegt men dat De Veirman speelt enkel en alleen omdat hij, en ik citeer, gewoonweg veel beter is dan Lambrecht!!

de vriendjespolitiek tgv de veirman is te zot voor woorden, men haalt nota bene ne keeperstrainer uit derde provinciale enkel om veiremans een plezier te doen. (zie http://www.keepersnumerouno.be). Lambrecht es ne brave jongen, zegt da die het nog lang uitgehouden heeft.

het lijkt mij duidelijk dat er twee kampen zijn die lijnrecht tegenover elkaar staan... De ene zegt dat de club failliet was en dat er financieel wanbeleid is, voor de andere is er geen vuiltje aan de lucht. Het zijn grove beschuldigingen tgv GDR . Om hier nog enige consensus te vinden, mij lijkt het bijzonder moeilijk, of er zo iemand ongelooflijk gezichtsverlies moeten lijden.

had GDR zich van in het begin zo geen groot ego aangemeten en niet steeds die goednieuwsshow gebracht, hij had zich veel problemen kunnen besparen. Van mieghem een contract van 5 jaar, veiremans één van 3 jaar...GDR stelt enkel mensen aan die ja knikken, Markey, De Cooman. Nota bene de aanstoker van supportersrellen enkele jaren geleden...

ps: ik zoek voor morgennamiddag nog ne babysit, iemand interesse?

Ge moet nie zeveren hé. Lambrecht is gewoon even slecht. Of denkt ge dat die bij een andere nationaler zal gaan spelen ?

beste jeroen, over lambrecht heb je zeker en vast gelijk. alle 2 onvoldoende voor ons ploeg.

21 Feb 2009, 20:00
Freak

witzwet schreef:
Zat vandaag niet ver van GDR. ALs ik de passie zie op de man gelaat wanneer die goal viel en achter de match, kan ik moeilijk geloven dat hij een wanbeleid heeft en Aalst geen warm hart toedraagt. Heb toen nog een klapke gedaan met hem. Direct to the point: 'awel, wa is da weer me da bestuur??' We moeten ons geen zorgen maken zegt hij. De juiste beslissingen zullen genomen worden. Een terugkeer van de ex-voorzitter lijkt voor hem uitgesloten. Om het te zeggen: 't is pas als het in huis hebt, dat ge weet wat er mis is'. Er komen nog nieuwe sponsors en we gaan nog verschieten zegt hij: 'dat ge moest weten met wie we bezig zijn...'. Laat ons hopen in positieve zin. Ik geef de man alsnog krediet.

tussen wanbeleid en een warm hart toedragen is er wel verschil. ik twijfel ook niet dat GDR E.Aalst een warm hart toedraagt, das het punt nie. T gaat hem over hij bekwaam hij is hé.

21 Feb 2009, 20:01
Ancien

Leeftijd: 47
El Corredor schreef:
witzwet schreef:
Zat vandaag niet ver van GDR. ALs ik de passie zie op de man gelaat wanneer die goal viel en achter de match, kan ik moeilijk geloven dat hij een wanbeleid heeft en Aalst geen warm hart toedraagt. Heb toen nog een klapke gedaan met hem. Direct to the point: 'awel, wa is da weer me da bestuur??' We moeten ons geen zorgen maken zegt hij. De juiste beslissingen zullen genomen worden. Een terugkeer van de ex-voorzitter lijkt voor hem uitgesloten. Om het te zeggen: 't is pas als het in huis hebt, dat ge weet wat er mis is'. Er komen nog nieuwe sponsors en we gaan nog verschieten zegt hij: 'dat ge moest weten met wie we bezig zijn...'. Laat ons hopen in positieve zin. Ik geef de man alsnog krediet.

tussen wanbeleid en een warm hart toedragen is er wel verschil. ik twijfel ook niet dat GDR E.Aalst een warm hart toedraagt, das het punt nie. T gaat hem over hij bekwaam hij is hé.

al moeten we eerlijk zijn, de promotie en het beleid tot dusver, het mooie seizoen vorig jaar; was hij toch ook manager? Kwee nie, ik wacht af. Fouten maakt iedereen en Van Mieghem was in principe één van ons beste transfers hé!

21 Feb 2009, 20:04
Freak

witzwet schreef:
El Corredor schreef:
witzwet schreef:

al moeten we eerlijk zijn, de promotie en het beleid tot dusver, het mooie seizoen vorig jaar; was hij toch ook manager? Kwee nie, ik wacht af. Fouten maakt iedereen en Van Mieghem was in principe één van ons beste transfers hé!

ik weet ook wel , dat het nooit zo zwart zal zijn als het jeugdbestuur voorstelt, maar ook zo wit niet zoals GDR en cooman het laten lijken. Cooman spreekt over een eenzijdige berichtgeving. Da gaat em van de Geert geleerd hebben, die vind mij eenzijdig negatief :D :D

21 Feb 2009, 20:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
Ik denk niet dat er gediscusierd wordt over de passie of de inzet van GDR, maar eerder over het feit dat hij zich teveel macht toeeigent. Als ik kijk naar wie er allemaal in het bestuur zit en aan wie al deze nieuwe bestuurders gelinkt zijn stel ik mij toch serieus vragen. De meeste dragen financieel dan nog eens niets bij ook. Wat zitten deze mensen daar dan te doen? Buiten ja-knikken en GDR ondersteunen in de raad van bestuur weliswaar. Als ge na de zomertransfer nog altijd weigert om u laten bijstaan, tja... Dan nog de manier waarop onze keeper, keepertrainer en trainer hier geraakt zijn, dat is er ook ver over. Bovendien verslijt GDR meer bestuursleden en voorzitters dan onderbroeken. Ga na hoeveel mensen er al in de raad van bestuur hebben gezeten na Garré er is maar een constante factor...juist ja. Ge verliest nu de enige twee mensen in het bestuur met kapitaal. Maar er is nog steeds geen vuiltje aan de lucht alles is zoals altijd in orde.

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

21 Feb 2009, 20:43
nieuw in de eerste ploeg

Over die keepersaffaire ben ik supertevreden. Der is nooit geen eerlijke concurrentie geweest maar zoals ik gedacht had zal geschieden. Een keeper die veel te zelden het niveau haalde (althans niet voor een ploeg als aalst )ten koste van alles en nog wat blijven handhaven keert hun vroeg of laat tegen hun.
Welnu het moment is gekomen !! Vansteenberghe toont zich een betrouwbaar sluitstuk !!!
En ...... redt voor de tweede maal al punten voor aalst ........ op zijn twee volledige matchen......
Ik ben werkelijk benieuwd wat ze binnenkort gaan doen als de veirman weerkeert .........
Eerlijk gezegd , als vansteenberghe dan plaats moet ruimen is bij velen het hek compleet van de dam !!!
Kortom van steenberghe is aan het bewijzen dat eerlijke concurrentie met de beste die speelt op de lange duur toch moet lonen. Of gaan ze voor de tweede maal het lef hebben en het presteren om een keeper die het goeddoet terug naar den bank te bonjouren !!!! ???(gelijk als indertijd bij lambrecht)

21 Feb 2009, 21:42
forumlegende

Leeftijd: 43
Ik voel mij ook nie altijd gerust als De Veirman in de goal staat maar Lambrecht vond ik eerlijk gezegd zeker nie beter. Van Steenberghe toont zich nu wel een betrouwbaarder sluitstuk en het zou inderdaad logisch zijn als Steven in de goal moest blijven staan.

21 Feb 2009, 21:57

Mijn zoon speelde tot vorig seizoen ook op den iendracht, maar spijtig genoeg kon hij in Aalst niet blijven. Hij is blij dat hij zo'n fantastische opleiding kreeg in Aalst.
Als ik terugkijk op de voorbije seizoenen dan verbaasd het mij niet dat de jeugdwerking uiteindelijk via dit forum aan de alarmbel trekt. Eendracht Aalst leeft al jaren onder de dictatuur van 1 persoon, en daarvoor zal ik een paar voorbeelden aanhalen.
Mijn zoon kreeg op het einde van vorig seizoen een negatieve evaluatie en mocht de club verlaten, de zoon van de verslaggever van 'Het Laatste Nieuws' kreeg ook een negatieve evaluatie, maar nu hoor ik dat hij door toedoen van de manager, meetraint met de A-kern. Daar zullen de jeugdverantwoordelijken ook de wenkbrauwen gefronst hebben en machteloos toegekeken hebben. Zolang hij bij de A-kern zit, zal er niets negatiefs verschijnen over de manager in "Het Laatste Nieuws" hoor. Voorts hoorde ik ook dat dit seizoen een duiveltjestrainer de club moest verlaten omdat de zoon van de manager niet altijd op het veld stond...
Mensen, mensen, mensen, als een club moet bestuurd worden door zo'n figuren, dan is de eendracht ver van huis zulle...
Hopelijk brengen andere mensen de club naar het niveau waar ze thuishoren...

22 Feb 2009, 14:40
toevallige voorbijganger

over enkele jaren zijn er geen keepersproblemen meer, dan staat de zoon van de brueker in de goal, volgens de door de brueker aangstelde coordinatoren een ongelooflijk talent; dus beste eendrachters geen zorgen meer over wie er in de goal staat

22 Feb 2009, 15:58

bomba schreef:
over enkele jaren zijn er geen keepersproblemen meer, dan staat de zoon van de brueker in de goal, volgens de door de brueker aangstelde coordinatoren een ongelooflijk talent; dus beste eendrachters geen zorgen meer over wie er in de goal staat

zielig.. :kots:
een gefrustreerde "supporter"?

22 Feb 2009, 19:44
toevallige voorbijganger

wat is hier zielig aan ,beetje plagen mag wel zeker,zeker als reactie van vorige posting
jeugdbeleid ophemelen terwijl er daar vanalles gebeurt....

zoals zoon v voorzitter die moet spelen,keeper die beter is die moet vertrekken etc;dit zijn gewoon feiten ,dus doe daarmee wat je wil ,maar het eendrachthart zal je daar niet vinden....

22 Feb 2009, 19:51

bomba, ik hemel hier niemand op, ik vertaal gewoon wat ik meemaakte maar als het waar is wat jij zegt, dan is dit al even erg...

22 Feb 2009, 20:02

bomba schreef:
wat is hier zielig aan ,beetje plagen mag wel zeker,zeker als reactie van vorige posting

zoals zoon v voorzitter die moet spelen,keeper die beter is die moet vertrekken etc;dit zijn gewoon feiten ,dus doe daarmee wat je wil ,maar het eendrachthart zal je daar niet vinden....

er gebeurt daar vanalles.. hoor je dan enkel de negatieve punten??
luister dan aub ook eens nr de positieve punte..
er zijn op dit moment weinig 1ste klassers die professioneler werken dan eendracht aalst..

22 Feb 2009, 20:12

Zitka schreef:
bomba schreef:

er zijn op dit moment weinig 1ste klassers die professioneler werken dan eendracht aalst..

op gebied van de jeugd bedoel ik é :-)

22 Feb 2009, 20:13
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Zitka schreef:
bomba schreef:

dit klinkt toch heel erg 'speciaal' zenne, voor de moment... bepaalde aspecten van dat professioneel werken is precies vatbaar voor een bijschavingsken hier en daar

22 Feb 2009, 20:18
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 289