Gerucht: De Roose komt terug - Pagina 26 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 40
 Gerucht: De Roose komt terug 
Auteur Bericht
Scholier

Bericht Re: Gerucht: De Roose komt terug
DT schreef:
CALIMERO schreef:
DT schreef:
Ik wil nu niet extra stoken, maar euh welke rol hebben Krauch en Patrick dan in gans deze soep?? Als ondervoorzitter heb ik Krauch toch ook nog niets zien doen waarvan ik zeg - chapeau kerel. Op de persconferentie blonk hij uit in stilzwijgen, in de Bredestraat heb ik hem nog niet gezien sinds de "putsch" (buiten die persconferentie dan) en een extra EURO heb ik hem ook nog niet zien storten, want hij staat niet in het lijstje van de sponsors die werden getekend.

Wat gaat hij doen? Geld geven als de licentie in orde is of alle schulden weggewerkt zijn???

Zij zijn en blijven grote sponsors,Krauchs firma is Viano,jaar en dag sponsor.Staat zelfs op de uitrusting.Patrick,carroserie patrick,al jaren sponsor en geeft het laatste jaar zijn budget zelfs verhoogd.Dus moeten niet in de lijst staan,ze zijn er al lang.En wat is de inbreng van MM en SDC(zero,zero,zero).Het is daarom dat Krauch en Patrick,het scenario FDR zagen zitten,een investeerder bij.En bij die lijst heb ik vraagtekens,over welke bedragen gaat het.Elke sponsor is goed,maar je moet wel een groot bedrag zoeken.

Ik denk dat Viano al een jaar of twee niet meer op de uitrusting staat hoor, maar soit. Het feit dat iemand sponsor is, is heel mooi maar als lid van de RvB/ondervoorzitter wordt er iets meer verwacht dacht ik neen? Als ze FDR nu wel zagen zitten als investeerder, waar zaten ze dan als de overname tot uitvoering is gekomen begin september??? Er wordt hier wel altijd verwezen naar MM, SDC en FDR als hoofdrolspelers, maar het is niet dat de mensen die zich op de achtergrond houden, geen verantwoordelijkheid moeten dragen hé...

Als ze dan toch niet in het nieuws wensen te komen, vind ik het wel raar dat ze hier op het forum verschijnen als "de goeien"... Wat mij betreft, dragen ze evenveel verantwoordelijkheid als lid van de RvB... En trouwens - wat die stemming betreft: als die inderdaad tegen de regels is gebeurd, waarom treden ze daar dan niet tegen op? Of is in stilzwijgen de aftocht blazen ook al een daad van krachtig optreden? Heb er een beetje genoeg van dat mensen het zomaar kunnen afbollen zonder dat ze uitleg dienen te verschaffen... Eerst DDB en MVDS, dan onze voorzitter De Smedt (die achter de schermen nog heel veel zou doen, maar die ik sindsdien amper nog op den Iendracht heb gezien), nu de ondervoorzitter, enz.

Ongeacht of je nu voorstander bent van FDR, SDC, Gerd Van Eetvelde of MM, je kan hen alvast niet verwijten dat ze hun verantwoordelijkheid niet opnemen... Bij de anderen heb ik het daar een pak lastiger mee, zeker als die mensen dan nog verdedigd worden ook... Ik dacht dat het een ondervoorzitter niet verboden was om mee te denken naar constructieve oplossingen? Ik wacht nog steeds op een eerste idee hoor van die kant uit...

Ze zitten wel nog in de AV.En begin september waren ze er al bij.En soms is het verstandiger te zwijgen,de club gaat voor.En het is een rare opmerking dat ze tijdens de laatste drie maanden niet zouden gewerkt hebben aan oplossingen,Krauch heeft vele sponsors gecontacteerd en leveranciers en schuldeisers.

28 Nov 2011, 11:07
Ancien

Leeftijd: 46
CALIMERO schreef:
DT schreef:
CALIMERO schreef:
Zij zijn en blijven grote sponsors,Krauchs firma is Viano,jaar en dag sponsor.Staat zelfs op de uitrusting.Patrick,carroserie patrick,al jaren sponsor en geeft het laatste jaar zijn budget zelfs verhoogd.Dus moeten niet in de lijst staan,ze zijn er al lang.En wat is de inbreng van MM en SDC(zero,zero,zero).Het is daarom dat Krauch en Patrick,het scenario FDR zagen zitten,een investeerder bij.En bij die lijst heb ik vraagtekens,over welke bedragen gaat het.Elke sponsor is goed,maar je moet wel een groot bedrag zoeken.

Het feit dat iemand sponsor is, is heel mooi maar als lid van de RvB/ondervoorzitter wordt er iets meer verwacht dacht ik neen? Als ze FDR nu wel zagen zitten als investeerder, waar zaten ze dan als de overname tot uitvoering is gekomen begin september??? Er wordt hier wel altijd verwezen naar MM, SDC en FDR als hoofdrolspelers, maar het is niet dat de mensen die zich op de achtergrond houden, geen verantwoordelijkheid moeten dragen hé...

Als ze dan toch niet in het nieuws wensen te komen, vind ik het wel raar dat ze hier op het forum verschijnen als "de goeien"... Wat mij betreft, dragen ze evenveel verantwoordelijkheid als lid van de RvB... En trouwens - wat die stemming betreft: als die inderdaad tegen de regels is gebeurd, waarom treden ze daar dan niet tegen op? Of is in stilzwijgen de aftocht blazen ook al een daad van krachtig optreden? Heb er een beetje genoeg van dat mensen het zomaar kunnen afbollen zonder dat ze uitleg dienen te verschaffen... Eerst DDB en MVDS, dan onze voorzitter De Smedt (die achter de schermen nog heel veel zou doen, maar die ik sindsdien amper nog op den Iendracht heb gezien), nu de ondervoorzitter, enz.

Ongeacht of je nu voorstander bent van FDR, SDC, Gerd Van Eetvelde of MM, je kan hen alvast niet verwijten dat ze hun verantwoordelijkheid niet opnemen... Bij de anderen heb ik het daar een pak lastiger mee, zeker als die mensen dan nog verdedigd worden ook... Ik dacht dat het een ondervoorzitter niet verboden was om mee te denken naar constructieve oplossingen? Ik wacht nog steeds op een eerste idee hoor van die kant uit...

Ze zitten wel nog in de AV.En begin september waren ze er al bij.En soms is het verstandiger te zwijgen,de club gaat voor.En het is een rare opmerking dat ze tijdens de laatste drie maanden niet zouden gewerkt hebben aan oplossingen,Krauch heeft vele sponsors gecontacteerd en leveranciers en schuldeisers.

Ik denk dat ge mijn vraag niet goed hebt begrepen over de toestand over begin september. Ik wil gewoon weten wat de bedoeling van Krauch was toen: hij was blijkbaar wel tevreden met de wering van FDR dacht ik (anders zou hij niet zetelen als ondervoorzitter in een nieuwe ploeg denk ik). En twee maand later vind hij de toetreding van FDR als investeerder plots wel een heel goed idee??? M.a.w. hij werkt eerst mee om hem buiten te zetten en nu wil hij hem weer aan boord? Laat me toe aan te geven dat zo'n gedrag allesbehalve geloofwaardig werkt... Dat gezeik over "de club gaat voor" in bestuurskringen komt ook wel stilaan de strot uit... Als dat echt zo is, wordt een beleid uitgewerkt en ga je daarmee verder... Eerst erin stappen, dan eruit, dan weer erin, dan er weer uit... geeft geen vertrouwen. De hele AV en het weinige dat nog rest van de RvB draait hun kar met de wind (op basis van bepaalde beloften die hen worden gedaan??) en die mensen zouden beter eens voor de spiegel gaan staan...

Zie mijn eerdere post hier - dat ze allemaal eens hun verantwoordelijkheid opnemen. Als hij zelf rechtlijnig was geweest, had hij zich nu toch niet moeten terugtrekken of wel?? Kan ook het goede voorbeeld geven hé door een extra sponsorinbreng van EUR 50.000 te doen of zo?

Zogezegd keihard achter de schermen werken en uw waarnemend voorzitter telkens in het oog van de storm plaatsen, is ook heel daadkrachtig optreden!! Voor die shit alleen al te moeten verdragen kunnen FDR en MM op mijn respect rekenen... Maar die wilde weldoeners die je niet of nauwelijks ziet, daar ben ik heel voorzichtig mee...

28 Nov 2011, 11:30
Scholier

DT schreef:
CALIMERO schreef:
DT schreef:

Het feit dat iemand sponsor is, is heel mooi maar als lid van de RvB/ondervoorzitter wordt er iets meer verwacht dacht ik neen? Als ze FDR nu wel zagen zitten als investeerder, waar zaten ze dan als de overname tot uitvoering is gekomen begin september??? Er wordt hier wel altijd verwezen naar MM, SDC en FDR als hoofdrolspelers, maar het is niet dat de mensen die zich op de achtergrond houden, geen verantwoordelijkheid moeten dragen hé...

Ik denk dat ge mijn vraag niet goed hebt begrepen over de toestand over begin september. Ik wil gewoon weten wat de bedoeling van Krauch was toen: hij was blijkbaar wel tevreden met de wering van FDR dacht ik (anders zou hij niet zetelen als ondervoorzitter in een nieuwe ploeg denk ik). En twee maand later vind hij de toetreding van FDR als investeerder plots wel een heel goed idee??? M.a.w. hij werkt eerst mee om hem buiten te zetten en nu wil hij hem weer aan boord? Laat me toe aan te geven dat zo'n gedrag allesbehalve geloofwaardig werkt... Dat gezeik over "de club gaat voor" in bestuurskringen komt ook wel stilaan de strot uit... Als dat echt zo is, wordt een beleid uitgewerkt en ga je daarmee verder... Eerst erin stappen, dan eruit, dan weer erin, dan er weer uit... geeft geen vertrouwen. De hele AV en het weinige dat nog rest van de RvB draait hun kar met de wind (op basis van bepaalde beloften die hen worden gedaan??) en die mensen zouden beter eens voor de spiegel gaan staan...

Zie mijn eerdere post hier - dat ze allemaal eens hun verantwoordelijkheid opnemen. Als hij zelf rechtlijnig was geweest, had hij zich nu toch niet moeten terugtrekken of wel?? Kan ook het goede voorbeeld geven hé door een extra sponsorinbreng van EUR 50.000 te doen of zo?

Zogezegd keihard achter de schermen werken en uw waarnemend voorzitter telkens in het oog van de storm plaatsen, is ook heel daadkrachtig optreden!! Voor die shit alleen al te moeten verdragen kunnen FDR en MM op mijn respect rekenen... Maar die wilde weldoeners die je niet of nauwelijks ziet, daar ben ik heel voorzichtig mee...

Kort door de bocht is dat,FDR en DDB konden niet meer door dezelfde deur en op die manier werd er geen beleid meer gevoerd dus heeft de AV beslist en zijzelf ook ermee te stoppen.Had het voorstel van FDR aanvaard geweest zaten ze er nog en blijven zitten en ruzie maken zagen ze waarschijnlijk niet zitten,niet zoals anderen die vasthouden aan hun macht.Maar ja, ik respecteer uw mening al is ze niet de mijne. ;) ;)

28 Nov 2011, 11:54
Ancien

Leeftijd: 46
CALIMERO schreef:

Kort door de bocht is dat,FDR en DDB konden niet meer door dezelfde deur en op die manier werd er geen beleid meer gevoerd dus heeft de AV beslist en zijzelf ook ermee te stoppen.Had het voorstel van FDR aanvaard geweest zaten ze er nog en blijven zitten en ruzie maken zagen ze waarschijnlijk niet zitten,niet zoals anderen die vasthouden aan hun macht.Maar ja, ik respecteer uw mening al is ze niet de mijne. ;) ;)

Mja, raar dat alles nu pas uitkomt daarover en op het moment zelf er niks werd gelost. We weten ondertussen wel allemaal waarom ze "zelf" zijn gestopt hé... Blijft het een tweedrachtig optreden vinden, maar ik sterk me met de gedachte dat we eind februari dan de echte reden zullen weten waarom Krauch er de brui heeft aan gegeven hé vorige week... Blijkbaar komt in zijn geval de waarheid telkens 3 maand later aan het licht...

28 Nov 2011, 12:07
Nationale Ploeg

hoe interessant ook, gans die pro- of contra FDR of SDC discussies helpen ons eigenlijk geen bal vooruit.

wat mij opvalt is dat sedert de gedwongen exit van het vorige bestuur, er een afvallingsrace begonnen is waar maar geen einde aan komt. EA geeft de indruk van het toneel van een continue loopgravenoorlog te zijn, ipv een plaats waar gebouwd wordt aan een toekomst.

is een deel van het probleem hier ook al niet dat er geen duidelijke statuten en regels zijn waar bestuursleden zich aan moeten houden ? of ze zijn er wel maar worden constant met de voeten getreden ? de kas laten tellen door altijd minstens 2 personen waarvan 1 steeds wisselend, stemmingen die niet 'herdaan' kunnen worden, bestuursleden die verplicht zijn om hun bijdrage te betalen en anders geen bestuurslid kunnen zijn,... kortom het abc van zowat elke simpele dorpsvereniging lijkt mij totaal te mankeren op EA. en ik denk dat daar al veel ruzie's uitgekomen zijn.

zolang dat sfeertje hier hangt, zal het heel moeilijk zijn om grotere namen aan onze club te kunnen binden als sponsor of bestuurslid.

28 Nov 2011, 13:34
Vaste Waarde

Still standing ! schreef:
hoe interessant ook, gans die pro- of contra FDR of SDC discussies helpen ons eigenlijk geen bal vooruit.

wat mij opvalt is dat sedert de gedwongen exit van het vorige bestuur, er een afvallingsrace begonnen is waar maar geen einde aan komt. EA geeft de indruk van het toneel van een continue loopgravenoorlog te zijn, ipv een plaats waar gebouwd wordt aan een toekomst.

is een deel van het probleem hier ook al niet dat er geen duidelijke statuten en regels zijn waar bestuursleden zich aan moeten houden ? of ze zijn er wel maar worden constant met de voeten getreden ? de kas laten tellen door altijd minstens 2 personen waarvan 1 steeds wisselend, stemmingen die niet 'herdaan' kunnen worden, bestuursleden die verplicht zijn om hun bijdrage te betalen en anders geen bestuurslid kunnen zijn,... kortom het abc van zowat elke simpele dorpsvereniging lijkt mij totaal te mankeren op EA. en ik denk dat daar al veel ruzie's uitgekomen zijn.

zolang dat sfeertje hier hangt, zal het heel moeilijk zijn om grotere namen aan onze club te kunnen binden als sponsor of bestuurslid.

Idd en als ik dat verslag lees naar aanleiding van gesprek met FDR staat daar ook veel 'als' en 'misschien' in. Heb sponsors maar zeg ze niet. Heb een nieuwe manager maar ik zeg hem niet (plus aan de slag bij een 1e klasser, kunnen wij dat al betalen?). Nuja aangezien er geen alternatief is (tenzij ons doodstil bestuur)?

28 Nov 2011, 13:40
Freak

Leeftijd: 35
Gemoogt zeggen wa daje wilt maar aalst is toch een betere soap als familie en thuis tesamen ze ,zit er bij vtm of de vrt zo gene me veel geld dat ons wilt sponsere é :D

28 Nov 2011, 13:41
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
wa ne nest zeg. geraak hier nog maar eens aan uit.
ik vraag mij eigenlijk af wie er écht nog iets van wil maken, van al die "hoofdrolspelers". pffft

"de club op de eerste plaats" mijn gat!

en dan die argumenten die ge dan hoort. de club staat op de rand van de afgrond (en heeft ni veel meer nodig) maar eh, er zijn er twee die niet samen door een deur geraken. GOE BEZIG.

ik vind dit zeer zeer spijtig voor mensen die met alles wat ze hebben oprecht er wél nog iets willen van maken en desnoods hun ego daarvoor willen opzij schuiven. en nog spijtiger voor supporters die proberen met allerlei initiatieven hun steentje bij te dragen, om dan deze shit te moeten blijven lezen.

Wat ik zeer spijtig vind is dat deze club zo in nesten zit dat het zich helaas niet meer kan permitteren om from scratch (TABULA RASA voor de latinisten) te beginnen...'t zou anders de beste uitweg geweest zijn.

28 Nov 2011, 13:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
den dikken schreef:
Weinig uitleg over te geven:
1)er was enkel een voorstel om een fuif te organiseren.
2)naar het eind van de week toe was er nog weinig belangstelling en beslist met het actiecomité de fuif uit te stellen.Jammer genoeg is niet iedereen op de hoogte gebracht.Dus,er moet ook niets achter gezocht worden.
3)Clubcafe was geopend van 21.00hr tot 01.30hr.
4)Wat heeft dat in Godsnaam met Steven De Cock te maken??
5)Er bestaan medicijnen,voor als ge iemand niet uit uwe kop kunt zetten,in uw geval De Cock.

"]
parol schreef:
Volgende week zaterdag 26 november wordt de wedstrijd op CS Visé om 18u gespeeld. Er geldt voor deze wedstrijd combiregeling zodat alle Aalsterse supporters verplicht worden met de bus de verplaatsing te maken. Op de dag zelf zullen bovendien alle loketten gesloten zijn. Alle tickets dienen in voorverkoop te worden aangeschaft.

Afbeelding

Er was wel een fuif voorzien.
Of weet onze voorzitter het zelf niet meer. :wadde:

28 Nov 2011, 15:42

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Ja jongens, over die fuif blijven doorgaan, dat is toch ook enkel zagen om te kunnen zagen ?
Ik heb beslist van daar verder geen tijd in te steken omdat er toch al geen volk mee ging naar Visé (170)
Meer moet ge daar toch niet achter zoeken. Sorry dat ik dat inderdaad niet meer op het forum heb gezet.
Pak dat dan ook volledig op mij, iemand anders viseren is redelijk paranoia.

28 Nov 2011, 16:35

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bram schreef:
Ja jongens, over die fuif blijven doorgaan, dat is toch ook enkel zagen om te kunnen zagen ?
Ik heb beslist van daar verder geen tijd in te steken omdat er toch al geen volk mee ging naar Visé (170)
Meer moet ge daar toch niet achter zoeken. Sorry dat ik dat inderdaad niet meer op het forum heb gezet.

Als iedereen daar eerlijk over is,dan is dat voor mij geen probleem,maar dat is net het grote probleem.

28 Nov 2011, 16:45
Freak

Leeftijd: 45
den dikken schreef:
nagel op de kop moet ik zeggen.

"mijn postje is niet belangrijk, de voorzittersstoel evenmin" dixit Markey enkele weken terug :hmm:

die fuif die niet doorgaat, "den dikken" mag hier eens komen zeggen waarom niet. Nen te goeie ami van Steven De Cock zeker. Maskers vallen stilletjes aan af...

Weinig uitleg over te geven:
1)er was enkel een voorstel om een fuif te organiseren.
2)naar het eind van de week toe was er nog weinig belangstelling en beslist met het actiecomité de fuif uit te stellen.Jammer genoeg is niet iedereen op de hoogte gebracht.Dus,er moet ook niets achter gezocht worden.
3)Clubcafe was geopend van 21.00hr tot 01.30hr.
4)Wat heeft dat in Godsnaam met Steven De Cock te maken??
5)Er bestaan medicijnen,voor als ge iemand niet uit uwe kop kunt zetten,in uw geval De Cock.[/quote]

jongen, ge moest isj weten wa vèr bazaar danekik allemol pak ver ewa deftig te kinnen lopen...

nog mierj medicoinen kan moin keelgat nie oan...

hier op FDR bezigzitten maar voor de rest lekker in de prot van SDC zitten, goe bezig gast :juij:

28 Nov 2011, 18:51
Miniem

Leeftijd: 114
Bakkie schreef:
Bram schreef:

Als iedereen daar eerlijk over is,dan is dat voor mij geen probleem,maar dat is net het grote probleem.

Bram,je hoeft hiervoor niets op u te nemen,was gewoon een samenloop van omstandigheden en misschien iets te euforisch geweest.
Verder moet daar niets meer over gezegd worden.

28 Nov 2011, 19:31
Miniem

Leeftijd: 114
:plat: Aan alle SDC-syndroom lijders,neem een Trazolanneken en ga lekker :zzz:

28 Nov 2011, 20:16
Miniem

@ El Corredor

Als FDR geen namen van sponsors ging noemen op de supportersvergadering ging je daar direct vertrekken en ....was je vroeg thuis???

:p :lol:

28 Nov 2011, 20:27
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 596 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 40