Transfers volgend seizoen - Pagina 26 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
waly 2 schreef:
lanfia camara komt niet.te duur.

:juij: :juij: geen zwartjes op den Iendracht :D

26 Apr 2013, 8:03
Ancien

Leeftijd: 38
Bericht Transfers volgend seizoen
Bakkie schreef:
waly 2 schreef:

En gigli :D

26 Apr 2013, 8:36
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Gilles schreef:
Bakkie schreef:
waly 2 schreef:

En gigli :D

Ik ga niet naar de reserven kijken :D

26 Apr 2013, 9:29
Ancien

Leeftijd: 55
Schepper schreef:
El Corredor schreef:
Tokkie schreef:
Nathan Kabasele 19, aanvaller: Torino licht de optie niet, dus staat Kabasele opnieuw in de vitrine.

Mohammed Aoulad 21, aanvaller: Wil niet blijven bij Waasland-Beveren, maar komt te kort bij Anderlecht.

Dalibor Veselinovic 25, aanvaller: Kwijnt weg bij Beerschot, niet meer gewenst bij Anderlecht.

Junior Kabananga 24, aanvaller: Verhuurd aan Roeselare, maar moet definitief vertrekken.

Bigan Yala-Lusala 20, aanvaller: Even verhuurd aan Woluwe maar terug bij Anderlecht, waar hij overbodig is.

Abdelhakim Bouhna 21, aanvaller: Verhuurd aan Roeselare, maar zal definitief moeten vertrekken.

ze mogen hunnen bazaar houden.

allemaal ook nog eens moeilijke karakters...

DavidSeal is nochtans fan. :oooh:

:fuck:

26 Apr 2013, 9:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
DavidSeal schreef:
Schepper schreef:
El Corredor schreef:

Allé jong, dienen Aoulad da lijkt me toch echt ne speler waarvoor ge naar het stadion komt :D .

26 Apr 2013, 9:45
Freak

Leeftijd: 45
Bartos schreef:
DavidSeal schreef:
Schepper schreef:

Allé jong, dienen Aoulad da lijkt me toch echt ne speler waarvoor ge naar het stadion komt :D .

met een matrak in zijn handen zeker :D

26 Apr 2013, 9:47
forumlegende

Bartos schreef:
DavidSeal schreef:
Schepper schreef:

'k haal nog liever Karel Vooght uit zijn doodskist

26 Apr 2013, 12:12
Ancien

Leeftijd: 55
jowwan schreef:
Bartos schreef:
DavidSeal schreef:

'k haal nog liever Karel Vooght uit zijn doodskist

:plat: :plat: :plat:

26 Apr 2013, 12:13
Ancien

Leeftijd: 46
El Corredor schreef:
Tokkie schreef:
Nathan Kabasele 19, aanvaller: Torino licht de optie niet, dus staat Kabasele opnieuw in de vitrine.

Mohammed Aoulad 21, aanvaller: Wil niet blijven bij Waasland-Beveren, maar komt te kort bij Anderlecht.

Dalibor Veselinovic 25, aanvaller: Kwijnt weg bij Beerschot, niet meer gewenst bij Anderlecht.

Junior Kabananga 24, aanvaller: Verhuurd aan Roeselare, maar moet definitief vertrekken.

Bigan Yala-Lusala 20, aanvaller: Even verhuurd aan Woluwe maar terug bij Anderlecht, waar hij overbodig is.

Abdelhakim Bouhna 21, aanvaller: Verhuurd aan Roeselare, maar zal definitief moeten vertrekken.

Says who? Klopt wat die eerste twee betreft ja, maar de rest? Die Yala-Lusala is nochtans geen krabber... Was bij de beloften van Anderlecht beter dan Canesin of Badibanga... En is bovendien een type aanvaller dat we niet lopen hebben (allez als we De Cuyper puur als middenvelder zien - ik heb wedstrijden gevolgd van hem als spits en was ook verre van slecht moet ik zeggen): klein, snel, met een uitstekende dribbel/actie en een neus voor goals... Kabananga zat een jaar in dezelfde lichting als Yala-Lusala, maar is zelf geen Anderlecht-product. Is grote sterke spits die het tot de A-kern schopte en uitgeleend werd aan Beerschot. Liep daar een zware blessure op en is vrees ik nooit meer op niveau geraakt... In potentie is Kabasele trouwens de beste van allemaal - alleen is het neefje zijn van Mbokani geen hulp in zijn ontwikkeling tot volwaardig profvoetballer...

Laatst gewijzigd door DT op 26 Apr 2013, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.

26 Apr 2013, 13:51
Freak

DT schreef:
El Corredor schreef:
Tokkie schreef:

Says who? Klopt wat die eerste twee betreft ja, maar de rest? Die Yala-Lusala is nochtans geen krabber... Was bij de beloften van Anderlecht beter dan Canesin of Badibanga... En is bovendien een type aanvaller dat we niet lopen hebben: klein, snel, met een uitstekende dribbel/actie en een neus voor goals... Kabananga zat een jaar in dezelfde lichting als Yala-Lusala, maar is zelf geen Anderlecht-product. Is grote sterke spits die het tot de A-kern schopte en uitgeleend werd aan Beerschot. Liep daar een zware blessure op en is vrees ik nooit meer op niveau geraakt... In potentie is Kabasele trouwens de beste van allemaal - alleen is het neefje zijn van Mbokani geen hulp in zijn ontwikkeling tot volwaardig profvoetballer...

Says who, René Peeters :hmm:

26 Apr 2013, 13:55
Ancien

El Corredor schreef:

So what? Feit dat veel van die mannen vanalles wijsgemaakt wordt binnen Anderlecht, hun de eerste ploeg laten ruiken, zelfs laten meespelen (iedereen behalve Bouhna) en dan bij het huisvuil zetten, zal ook wel meespelen in hoe die spelers zich gedragen. We hebben in onze geschiedenis al zo veel "moeilijke karakters" gehad, waar we achteraf toch niet al te veel problemen hebben mee gehad, dus vind ik dat zeker niet de maatstaf om te oordelen. Maar een deel van die spelers is allesbehalve bazaar in elk geval. Rare denkpistes: jonge talenten van Anderlecht zijn bucht, maar iemand als Criel zou dan wel de witte merel geweest zijn...

26 Apr 2013, 14:04
Freak

DT schreef:
El Corredor schreef:

So what? Feit dat veel van die mannen vanalles wijsgemaakt wordt binnen Anderlecht, hun de eerste ploeg laten ruiken, zelfs laten meespelen (iedereen behalve Bouhna) en dan bij het huisvuil zetten, zal ook wel meespelen in hoe die spelers zich gedragen. We hebben in onze geschiedenis al zo veel "moeilijke karakters" gehad, waar we achteraf toch niet al te veel problemen hebben mee gehad, dus vind ik dat zeker niet de maatstaf om te oordelen. Maar een deel van die spelers is allesbehalve bazaar in elk geval. Rare denkpistes: jonge talenten van Anderlecht zijn bucht, maar iemand als Criel zou dan wel de witte merel geweest zijn...

of de kwaliteiten van De Oliveira niet zien. :hmm:

iemand als Criel kan wel wat statistieken voorleggen, meer dan al die mannen van Anderlecht. Je ziet bijvoorbeeld aan een Smet hoe moeilijk het is om te spelen voor de knikkers ipv op een vrijdagvond met de beloften wat te gaan shotten.

26 Apr 2013, 14:08
Ancien

El Corredor schreef:

iemand als Criel kan wel wat statistieken voorleggen, meer dan al die mannen van Anderlecht. Je ziet bijvoorbeeld aan een Smet hoe moeilijk het is om te spelen voor de knikkers ipv op een vrijdagvond met de beloften wat te gaan shotten.

Hahaha, wist dat dat van De Oliveira nog eens ging terugkomen. Ga die discussie niet opnieuw voeren, ga daarvoor zelf maar eens teruglezen in het archief hier wat ik er precies over schreef. Wel nog dit: stopt meteen omdat hij niet betaald wordt, Woluwe is het vuil van 't straat - er is vers geld en meneer zou nu toch willen blijven, zelfs contract willen verlengen, gezien het ambitieuze project van Woluwe. Opportunist lijkt mij eerder, maar dat is iets anders dan een slecht karakter natuurlijk...

Ik denk dat als je de statistieken van Criel de laatste twee jaar naast die van Aoulad of zelfs Veselinovic gaat zetten, je toch redelijk bedrogen gaat uitkomen... Ach, is eindeloze discussie, het is op het veld dat het moet gebeuren, maar mensen afkraken die je nooit zien spelen hebt, doe je wat mij betreft niet.

26 Apr 2013, 14:18
nieuw in de eerste ploeg

DT schreef:
El Corredor schreef:

Hahaha, wist dat dat van De Oliveira nog eens ging terugkomen. Ga die discussie niet opnieuw voeren, ga daarvoor zelf maar eens teruglezen in het archief hier wat ik er precies over schreef. Wel nog dit: stopt meteen omdat hij niet betaald wordt, Woluwe is het vuil van 't straat - er is vers geld en meneer zou nu toch willen blijven, zelfs contract willen verlengen, gezien het ambitieuze project van Woluwe. Opportunist lijkt mij eerder, maar dat is iets anders dan een slecht karakter natuurlijk...

Ik denk dat als je de statistieken van Criel de laatste twee jaar naast die van Aoulad of zelfs Veselinovic gaat zetten, je toch redelijk bedrogen gaat uitkomen... Ach, is eindeloze discussie, het is op het veld dat het moet gebeuren, maar mensen afkraken die je nooit zien spelen hebt, doe je wat mij betreft niet.

Werkt dit dan ook in de omgekeerde richting, zijnde niet ophemelen/goed genoeg bevinden als je ze niet (met regelmaat) zelf aan het werk ziet?

27 Apr 2013, 8:52
Freak

Eendracht Aalst staat momenteel dertiende in de rangschikking en heeft dit seizoen niets meer te winnen of te verliezen. Hoofdtrainer Chris Janssens trekt met slecht zestien spelers naar Eupen voor de laatste wedstrijd van het seizoen.

“Ik ben een trainer die niet te verlegen is om slecht nieuws te brengen”, aldus Janssens in Het Nieuwsblad. “Gunst en Van De Walle hebben nu alle tijd om naar een andere club uit te kijken. Volgend jaar wil ik een kern van negentien veldspelers en drie keepers. Zo wil ik evolueren van kwantiteit naar kwaliteit zonder de jeugd te vergeten.”

“Iemand als Robin Nelis is een ruwe diamant die de voorbije weken enorme vooruitgang boekte. De jonge aanvaller is het voorbeeld voor de Aalsterse jeugd. Met Roland Van den Bosch als hulptrainer koos ik bewust voor een voetbalkenner met veel ervaring die nog in eerste klasse werkte onder Johan Boskamp”, zegt de hoofdtrainer van Aalst.

Meer: http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... z2Re2tCr1f

27 Apr 2013, 9:03
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 24 25 26 27 28 515