|
|
| Pagina 26 van 35 |
[ 524 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 35 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Miniem
Bericht Re: Derde klasse 2015-2016
pattaboem schreef: parol schreef: Hier een reportage van TV Oost ivm met de licentie-aanvragen van Eendracht, Dender en Hamme. http://www.tvoost.be/nieuws/dender-aals ... elen-24585 Wat mij intens irriteert, is de grootspraak van Dender. "Zij hebben alles wat nodig is voor de promotie, de "ploeg, een "stadion", de "financiele middelen". Die 2 laatste, verworven door de gratie God's... ! -Wat ze niet hebben is een ziel. (welke gemeente ? en welke burgers vertegenwoordigt die fusieclub?) -Wat ze niet hebben zijn supporters ( zelfs toen zij in eerste klasse speelden was het om te huilen) -Wat ze niet (zelf) hebben is eigen geld (van welke stadioninkomsten leven zij ?) -Wat ze niet hebben is (voetbal)geschiedenis (tenzij een geschiedenis van fusies) ... en wat ze niet hebben is een vaste middenstip, want die geraakt regelmatig verloren.... Wat gaan die in hemelsnaam zoeken in de eerste amateurliga? Of nadien in de profliga ? Welk zagen en klagen voor een nieuw stadion bij het stadsbestuur ... en de financiële middelen komen ook van rasechte clubmensen bij jullie "gratie God's" Tuurlijk, het is normaal dat je liever voor een "vol" PC-stadion, tot zo lang het nog duurt daar, wil spelen tegen de roemrijke traditieclubs Hamme, Londerzeel, Petegem, Gullegem, ... . Wees blij dat de derby van de Denderstreek in de reeks zit en hopelijk volgend jaar opnieuw. Het brengt zowel bij ons als bij jullie meer volk op de been. 1) Denderleeuw?! Misschien ben je kleurenblind of niet opgemerkt dat er enkel blauw-zwart op de tribune te bespeuren was 31/1 en 13/9 in de thuisvakken. Het plan voor een naamsverandering naar FC Dender(leeuw) en officiële clubkleuren blauwzwart zal de komende maanden aangebracht worden bij het bestuur. 2) We hebben supporters. Er is een verschil tussen er geen hebben en er gewoon minder dan jullie hebben. 3) zowat iedereen binnen het bestuur van de club heeft voor minstens 100k rekening courant. Geen eigen geld?! Ben is benieuwd waar jullie eigen geld is.4) Tof dat je zo geilt op geschiedenis. Wel jammer dat de meeste van die momenten al +20 jaar achter jullie liggen. Alsof nieuwere generaties daar om malen, laat staan over pochen. Als het van mij zou afhangen zou een 18 jarige snotneus niet moeten beginnen zeiken over Rome en eerste klasse, soit dat is een persoonlijke mening. 5) En waar was die van jullie op maandag 1 februari ... Bon, die derby's mogen er van mij elk jaar zijn dus ik wens jullie veel succes en hopelijk een tweede plaats in het klassement of winst in de eindronde. Mijn mening over fusies is al geweten en ik hoop dat we de komende jaren het meeste daarvan kunnen herstellen naar de oude waarden. |
| 13 Feb 2016, 21:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
VAKH2 schreef: pattaboem schreef: parol schreef: Hier een reportage van TV Oost ivm met de licentie-aanvragen van Eendracht, Dender en Hamme. http://www.tvoost.be/nieuws/dender-aals ... elen-24585 Wat mij intens irriteert, is de grootspraak van Dender. "Zij hebben alles wat nodig is voor de promotie, de "ploeg, een "stadion", de "financiele middelen". Die 2 laatste, verworven door de gratie God's... ! -Wat ze niet hebben is een ziel. (welke gemeente ? en welke burgers vertegenwoordigt die fusieclub?) -Wat ze niet hebben zijn supporters ( zelfs toen zij in eerste klasse speelden was het om te huilen) -Wat ze niet (zelf) hebben is eigen geld (van welke stadioninkomsten leven zij ?) -Wat ze niet hebben is (voetbal)geschiedenis (tenzij een geschiedenis van fusies) ... en wat ze niet hebben is een vaste middenstip, want die geraakt regelmatig verloren.... Wat gaan die in hemelsnaam zoeken in de eerste amateurliga? Of nadien in de profliga ? Welk zagen en klagen voor een nieuw stadion bij het stadsbestuur ... en de financiële middelen komen ook van rasechte clubmensen bij jullie "gratie God's" Tuurlijk, het is normaal dat je liever voor een "vol" PC-stadion, tot zo lang het nog duurt daar, wil spelen tegen de roemrijke traditieclubs Hamme, Londerzeel, Petegem, Gullegem, ... . Wees blij dat de derby van de Denderstreek in de reeks zit en hopelijk volgend jaar opnieuw. Het brengt zowel bij ons als bij jullie meer volk op de been. 1) Denderleeuw?! Misschien ben je kleurenblind of niet opgemerkt dat er enkel blauw-zwart op de tribune te bespeuren was 31/1 en 13/9 in de thuisvakken. Het plan voor een naamsverandering naar FC Dender(leeuw) en officiële clubkleuren blauwzwart zal de komende maanden aangebracht worden bij het bestuur. 2) We hebben supporters. Er is een verschil tussen er geen hebben en er gewoon minder dan jullie hebben. 3) zowat iedereen binnen het bestuur van de club heeft voor minstens 100k rekening courant. Geen eigen geld?! Ben is benieuwd waar jullie eigen geld is.4) Tof dat je zo geilt op geschiedenis. Wel jammer dat de meeste van die momenten al +20 jaar achter jullie liggen. Alsof nieuwere generaties daar om malen, laat staan over pochen. Als het van mij zou afhangen zou een 18 jarige snotneus niet moeten beginnen zeiken over Rome en eerste klasse, soit dat is een persoonlijke mening. 5) En waar was die van jullie op maandag 1 februari ... Bon, die derby's mogen er van mij elk jaar zijn dus ik wens jullie veel succes en hopelijk een tweede plaats in het klassement of winst in de eindronde. Mijn mening over fusies is al geweten en ik hoop dat we de komende jaren het meeste daarvan kunnen herstellen naar de oude waarden. Ik weet niet of je beseft hoe "fout" je verhaal en dat van Dender wel is. Jullie zijn telkens gefusioneerd met clubs uit de omgeving om zelf te kunnen overleven. Daardoor zijn die clubs verdwenen, het is als het ware een soort parasiteren op anderen. En nu ben je fier dat alles terugkeert naar voorheen, dit wil zeggen dat er van die clubs die jullie doen verdwijnen hebben en waarop jullie gebouwd zijn niets meer zal overblijven, niet in de naam, niet in de kleuren! Het verhaal van veel fusies, maar wat ben ik blij dat her niet het verhaal is van de club waarvan ik hou en dat die ook feestelijk bedankt heeft voor dergelijke avonturen die in het verleden aangeboden worden (remeber Orlans met Lokeren en Garré met AA Gent). Helaas, Verbroeding Denderhoutem en Eendracht Hekelgem, te naief geweest! Helaas, Dender, mooi en verheffend is dit verhaal écht niet! |
| 13 Feb 2016, 22:46 |
|
|
forumlegende
Och, laat die Denderlul toch vrolijk lallen. Idioten geloven zichzelf zo graag.
En hij doet er niemand kwaad mee. |
| 13 Feb 2016, 23:18 |
|
|
Miniem
salvador schreef: Ik weet niet of je beseft hoe "fout" je verhaal en dat van Dender wel is. Jullie zijn telkens gefusioneerd met clubs uit de omgeving om zelf te kunnen overleven. Daardoor zijn die clubs verdwenen, het is als het ware een soort parasiteren op anderen. En nu ben je fier dat alles terugkeert naar voorheen, dit wil zeggen dat er van die clubs die jullie doen verdwijnen hebben en waarop jullie gebouwd zijn niets meer zal overblijven, niet in de naam, niet in de kleuren! Het verhaal van veel fusies, maar wat ben ik blij dat her niet het verhaal is van de club waarvan ik hou en dat die ook feestelijk bedankt heeft voor dergelijke avonturen die in het verleden aangeboden worden (remeber Orlans met Lokeren en Garré met AA Gent). Helaas, Verbroeding Denderhoutem en Eendracht Hekelgem, te naief geweest! Helaas, Dender, mooi en verheffend is dit verhaal écht niet! De inbreng van Eendracht Hekelgem was zeer miniem op het vlak van fans, spelers, ... behalve dan het kapitaal van De Doncker, die zelf de stekker uit Eendracht Hekelgem, 3 weken voor de fusie, ging trekken à la Valckenier-SKTW, omdat ra ra ra er geen steun kwam vanuit de politiek. Vijverman wou van de voetbalerfenis af van zijn vader en heeft dat netjes voor zijn imago opgelost, Denderleeuw had een (mijn persoonlijk gedacht, té) ambitieus plan voor schaalvergroting, fusioneren met FC en binnen de maand vertrekken en de zwarte piet naar Denderleeuw schuiven. Het fusiegedrocht heeft door omstandigheden wel gewerkt tot in eerste klasse, maar de bestuursploeg en entourage was te ambitieus, te onbekwaam, te druk bezig met eigen zakken vullen en niet ervaren genoeg om het uit te bouwen in eerste klasse, ... . Dus ja, wij zullen geen kans laten liggen nu dat zo goed als volledig achter de rug is en de vuiligheid weggefilterd om er terug 'FC' van te maken. Liefst zonder Indonesiër of de huidige bestuursploeg, maar zolang we Euromillions niet winnen of een type Marc Coucke ontmoeten zal dat een noodzakelijk kwaad zijn. Nobel van de Eendrachters en de VZW om zo vast te houden aan clubkleuren, maar naamsverandering in 2002 al vergeten? In vereffening gaan en sponsors in de kou zetten om zonder blozen in 3e te kunnen beginnen, is dat dan minder schandelijk? En België is het enige land met stamnummers, maar persoonlijk heb ik geen nood aan een vastgesteld nummertje bij de KBVB om het palmares of de geschiedenis te weten van mijn club. Trouwens het is niet de eerste keer dat FC Denderleeuw tientallen jaren van het toneel verdwenen is, misschien is Pasen wel een ideaal moment voor een persconferentie Veel hangt ook af van details. Laat ons winnen in de eindronde in '98 tegen Kortrijk en dan was er nooit sprake geweest van FCVDEH. Misschien waren we zelf een stabiele eersteklasser geworden en hadden we Eendracht overvleugeld enkele jaren later toen ze failliet gingen of we waren in rook opgegaan door financiële problemen, dat is misschien waarschijnlijker . Helaas, we zullen het nooit weten.En zou er bij KV Oostende nog iemand malen om de fusie? Of bij Racing Genk? Laat staan bij Beerschot die het ook al meermaals geflikt hebben. Of Club Brugge? Wat dan zelfs gezegd van RWDM hun levensverhaal. Of Okapi Aalstar? Of zou Okapi Ronse geen betere naam zijn eigenlijk? Kom kom, Aalstenaars mogen een beetje inbinden, zo fatsoonlijk en onbesproken is jullie verleden ook niet. |
| 14 Feb 2016, 0:29 |
|
|
Ancien
VAKH2 schreef: salvador schreef: Ik weet niet of je beseft hoe "fout" je verhaal en dat van Dender wel is. Jullie zijn telkens gefusioneerd met clubs uit de omgeving om zelf te kunnen overleven. Daardoor zijn die clubs verdwenen, het is als het ware een soort parasiteren op anderen. En nu ben je fier dat alles terugkeert naar voorheen, dit wil zeggen dat er van die clubs die jullie doen verdwijnen hebben en waarop jullie gebouwd zijn niets meer zal overblijven, niet in de naam, niet in de kleuren! Het verhaal van veel fusies, maar wat ben ik blij dat her niet het verhaal is van de club waarvan ik hou en dat die ook feestelijk bedankt heeft voor dergelijke avonturen die in het verleden aangeboden worden (remeber Orlans met Lokeren en Garré met AA Gent). Helaas, Verbroeding Denderhoutem en Eendracht Hekelgem, te naief geweest! Helaas, Dender, mooi en verheffend is dit verhaal écht niet! De inbreng van Eendracht Hekelgem was zeer miniem op het vlak van fans, spelers, ... behalve dan het kapitaal van De Doncker, die zelf de stekker uit Eendracht Hekelgem, 3 weken voor de fusie, ging trekken à la Valckenier-SKTW, omdat ra ra ra er geen steun kwam vanuit de politiek. Vijverman wou van de voetbalerfenis af van zijn vader en heeft dat netjes voor zijn imago opgelost, Denderleeuw had een (mijn persoonlijk gedacht, té) ambitieus plan voor schaalvergroting, fusioneren met FC en binnen de maand vertrekken en de zwarte piet naar Denderleeuw schuiven. Het fusiegedrocht heeft door omstandigheden wel gewerkt tot in eerste klasse, maar de bestuursploeg en entourage was te ambitieus, te onbekwaam, te druk bezig met eigen zakken vullen en niet ervaren genoeg om het uit te bouwen in eerste klasse, ... . Dus ja, wij zullen geen kans laten liggen nu dat zo goed als volledig achter de rug is en de vuiligheid weggefilterd om er terug 'FC' van te maken. Liefst zonder Indonesiër of de huidige bestuursploeg, maar zolang we Euromillions niet winnen of een type Marc Coucke ontmoeten zal dat een noodzakelijk kwaad zijn. Nobel van de Eendrachters en de VZW om zo vast te houden aan clubkleuren, maar naamsverandering in 2002 al vergeten? In vereffening gaan en sponsors in de kou zetten om zonder blozen in 3e te kunnen beginnen, is dat dan minder schandelijk? En België is het enige land met stamnummers, maar persoonlijk heb ik geen nood aan een vastgesteld nummertje bij de KBVB om het palmares of de geschiedenis te weten van mijn club. Trouwens het is niet de eerste keer dat FC Denderleeuw tientallen jaren van het toneel verdwenen is, misschien is Pasen wel een ideaal moment voor een persconferentie Veel hangt ook af van details. Laat ons winnen in de eindronde in '98 tegen Kortrijk en dan was er nooit sprake geweest van FCVDEH. Misschien waren we zelf een stabiele eersteklasser geworden en hadden we Eendracht overvleugeld enkele jaren later toen ze failliet gingen of we waren in rook opgegaan door financiële problemen, dat is misschien waarschijnlijker . Helaas, we zullen het nooit weten.En zou er bij KV Oostende nog iemand malen om de fusie? Of bij Racing Genk? Laat staan bij Beerschot die het ook al meermaals geflikt hebben. Of Club Brugge? Wat dan zelfs gezegd van RWDM hun levensverhaal. Of Okapi Aalstar? Of zou Okapi Ronse geen betere naam zijn eigenlijk? Kom kom, Aalstenaars mogen een beetje inbinden, zo fatsoonlijk en onbesproken is jullie verleden ook niet. Wa komt de gij hier allemaal zeveren, vertegenwoordiger van fusiebrol stamnummer 5647 den iendracht speelde al 1939-40 in eerste klasse, van jullie toekomstig fusiegedrocht was toen bijlange nog geen sprake. Europees voetbal en een gouden schoen staat ook waarschijnlijk al in de FC Dender geschiedenisboeken. Ik kan je maar een raad geven, maak jezelf niet verder belachelijk en blijf op jullie (forum). ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" Laatst gewijzigd door Hugo op 14 Feb 2016, 11:10, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Feb 2016, 11:02 |
|
|
Freak
hier een beetje komen lachen en zelf van ploeg veranderen zoals van onderbroek.het enige dat zal blijven bestaan is fc denderhoutem.
![]() |
| 14 Feb 2016, 11:08 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: hier een beetje komen lachen en zelf van ploeg veranderen zoals van onderbroek.het enige dat zal blijven bestaan is fc denderhoutem. ![]() ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Feb 2016, 11:11 |
|
|
Freak
SK Denderhoutem is sedert vanavond zeker van promotie naar tweede provinciale, het won vanavond op VJ Baardegem (22ste overwinning) dat bereid was om de wedstrijd te vervroegen naar vanavond. SK Denderhoutem kan zo meteen vierend de nacht in. Honderden supporters streken iets voor acht uur neer aan Rampelberg in Baardegem. Makkelijk werd het niet want kort voor tijd stond het nog 2-2. In de extra tijd liep Denderhoutem verder uit tot 2-4.
dé enige echte ploeg van t derp. ![]() |
| 14 Feb 2016, 11:26 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
tympanum2 schreef: Och, laat die Denderlul toch vrolijk lallen. Idioten geloven zichzelf zo graag. En hij doet er niemand kwaad mee. --- "Zalig, de armen van geest (uit Denderleeuw)" verkondigde Christus. "want zij zullen hun (fusie)schepper zien..." _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 14 Feb 2016, 12:10 |
|
|
Ancien
waly 2 schreef: SK Denderhoutem is sedert vanavond zeker van promotie naar tweede provinciale, het won vanavond op VJ Baardegem (22ste overwinning) dat bereid was om de wedstrijd te vervroegen naar vanavond. SK Denderhoutem kan zo meteen vierend de nacht in. Honderden supporters streken iets voor acht uur neer aan Rampelberg in Baardegem. Makkelijk werd het niet want kort voor tijd stond het nog 2-2. In de extra tijd liep Denderhoutem verder uit tot 2-4. dé enige echte ploeg van t derp. ![]() Amaai, die mannen hebben een schitterende reeks neergezet, 't zal daar wel een tof feestje geweest zijn. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 14 Feb 2016, 12:56 |
|
|
Freak
KAK H 2,supporters tellen niet,stamnummer telt niet,geschiedenis telt niet. dus telt het niet dat gent kampioen is,of anderlecht of club brugge europese successsen hebben behaald?het enige dat niet telt zijn jullie.
versta je dat? ![]() |
| 14 Feb 2016, 13:07 |
|
|
Miniem
@Hugo : Ik trek toch niet in twijfel dat Eendracht Aalst bestaan heeft sinds 1919. We zullen dan maar zeggen dat 2002 een doorstart was
En Club Brugge is inderdaad een fusieclub uit de beginjaren 1900. Eigenlijk is het oprichtingsjaar van het huidige Club dus 1892 en niet 1891, maar indertijd van de fusie in 1897 bestond er nog geen stamnummersysteem gebonden aan regeltjes. Met andere woorden: Men behield de naam (voor de sponsors en connecties) van de ene fusieclub en importeerde de geschiedenis (voor de supporters) van de andere er los in. (Over AMF gesproken, dit terzijde.) Club kende sinds zijn oprichting ook 4 naamswijzingen. In 1902 nam het er nog een clubje bij in een fusie. Dus voor je iets in het vet zet, wees zeker van je zaak voor je iemand belachelijk noemt. @Waly 2 : Voor u is het VAK H2. Je spreekt wartaal, man. Voor zover ik weet bestaat FC Denderhoutem niet. Denderhoutem is inderdaad een dorp en als enige club die er speelt is het voor SK ook niet moeilijk om de 'enige' echte ploeg in het dorp te zijn. En misschien nog eens een opsomming van een paar zaken, want je verwart nog al graag. Drinkt gij eigenlijk permanent doorheen de dag? - Supporters zijn uiteraard van belang. Alleen misschien leren snappen dat een gemeenteploeg niet hetzelfde aantal gaat/kan halen als een stadsploeg. Om demografische redenen. - Stamnummer. Iets dat de KBVB in het leven roept ter vergemakkelijking van zijn eigen administratie, dan vind ik inderdaad naam en clubkleur prioritair. (Ik zal nogmaals zeggen dat ik het afschuwelijk vind om FCVDEH te heten en clubkleuren blauw-rood-zwart te hebben, het hele fusiegedoe an sich, terwijl alles binnen de club blauwzwart en FC ademt) - Geschiedenis. Tof, maar ik denk dat jonge mensen eerder kiezen voor de soort ambiance die ze wekelijks in een stadion of vak beleven met vrienden/familie. Met geschiedenis win je geen prijzen op het veld en als het sportief niet loopt, ga je ook geen jaren kunnen blijven teren op "uw" geschiedenis om nieuwe fans aan te trekken. Je snapt toch dat binnen 20 jaar een jong gastje geen supporter van Eendracht gaat worden omdat opa indertijd eens Eendracht heeft zien spelen tegen AS Roma, maar gewoon omdat zijn maten naar de voetbal gaan en dat plezant is, als hij nog wil komen zien in een Amateurliga of erger. Trouwens, puur hypothetisch, stel dat AA Gent 10 jaar lang het vaderlands voetbal zou domineren (titels, bekers, CL, zoals Club en Anderlecht in jaren '60-'70) dan is het hinterland van de Denderstreek verloren voor de komende generaties en is iedereen er hier aan voor de moeite. Dan mag er nog zoveel geblaat worden over 1919 en Rome, dan ga je zachtjes uitdoven tot op een niveau van 300 man thuis en 100 uit, waarschijnlijk zelfs cijfers die dit seizoen niet zo absurd veraf zijn geweest. Huidig sportief succes is minstens even belangrijk als geschiedenis. Als je dat niet inziet ben je blind. Zie maar naar jullie kampioenenmatch in 4e klasse of 3e klasse en de aantal supporters nu, nochtans toen was het ook niet allemaal rozegeur en maneschijn in de bestuurskamer he. Eerlijk gezegd met het nieuws rond Le Juste verwacht dat er minstens 2000 man bij ons ging zijn in januari. |
| 23 Feb 2016, 4:01 |
|
|
Ancien
VAKH2 schreef: @Hugo : Ik trek toch niet in twijfel dat Eendracht Aalst bestaan heeft sinds 1919. We zullen dan maar zeggen dat 2002 een doorstart was En Club Brugge is inderdaad een fusieclub uit de beginjaren 1900. Eigenlijk is het oprichtingsjaar van het huidige Club dus 1892 en niet 1891, maar indertijd van de fusie in 1897 bestond er nog geen stamnummersysteem gebonden aan regeltjes. Met andere woorden: Men behield de naam (voor de sponsors en connecties) van de ene fusieclub en importeerde de geschiedenis (voor de supporters) van de andere er los in. (Over AMF gesproken, dit terzijde.) Club kende sinds zijn oprichting ook 4 naamswijzingen. In 1902 nam het er nog een clubje bij in een fusie. Dus voor je iets in het vet zet, wees zeker van je zaak voor je iemand belachelijk noemt. @Waly 2 : Voor u is het VAK H2. Je spreekt wartaal, man. Voor zover ik weet bestaat FC Denderhoutem niet. Denderhoutem is inderdaad een dorp en als enige club die er speelt is het voor SK ook niet moeilijk om de 'enige' echte ploeg in het dorp te zijn. En misschien nog eens een opsomming van een paar zaken, want je verwart nog al graag. Drinkt gij eigenlijk permanent doorheen de dag? - Supporters zijn uiteraard van belang. Alleen misschien leren snappen dat een gemeenteploeg niet hetzelfde aantal gaat/kan halen als een stadsploeg. Om demografische redenen. - Stamnummer. Iets dat de KBVB in het leven roept ter vergemakkelijking van zijn eigen administratie, dan vind ik inderdaad naam en clubkleur prioritair. (Ik zal nogmaals zeggen dat ik het afschuwelijk vind om FCVDEH te heten en clubkleuren blauw-rood-zwart te hebben, het hele fusiegedoe an sich, terwijl alles binnen de club blauwzwart en FC ademt) - Geschiedenis. Tof, maar ik denk dat jonge mensen eerder kiezen voor de soort ambiance die ze wekelijks in een stadion of vak beleven met vrienden/familie. Met geschiedenis win je geen prijzen op het veld en als het sportief niet loopt, ga je ook geen jaren kunnen blijven teren op "uw" geschiedenis om nieuwe fans aan te trekken. Je snapt toch dat binnen 20 jaar een jong gastje geen supporter van Eendracht gaat worden omdat opa indertijd eens Eendracht heeft zien spelen tegen AS Roma, maar gewoon omdat zijn maten naar de voetbal gaan en dat plezant is, als hij nog wil komen zien in een Amateurliga of erger. Trouwens, puur hypothetisch, stel dat AA Gent 10 jaar lang het vaderlands voetbal zou domineren (titels, bekers, CL, zoals Club en Anderlecht in jaren '60-'70) dan is het hinterland van de Denderstreek verloren voor de komende generaties en is iedereen er hier aan voor de moeite. Dan mag er nog zoveel geblaat worden over 1919 en Rome, dan ga je zachtjes uitdoven tot op een niveau van 300 man thuis en 100 uit, waarschijnlijk zelfs cijfers die dit seizoen niet zo absurd veraf zijn geweest. Huidig sportief succes is minstens even belangrijk als geschiedenis. Als je dat niet inziet ben je blind. Zie maar naar jullie kampioenenmatch in 4e klasse of 3e klasse en de aantal supporters nu, nochtans toen was het ook niet allemaal rozegeur en maneschijn in de bestuurskamer he. Eerlijk gezegd met het nieuws rond Le Juste verwacht dat er minstens 2000 man bij ons ging zijn in januari. Daar is hij weer den overloper met zijn gelul, hij heeft het nu nog niet begrepen.. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 23 Feb 2016, 9:48 |
|
|
Junior
Eventjes serieus nu. EA zit in een positieve flow, wat men ook zegt. Ondanks alle tegenslagen (carnavalsmatch - opstootjes tegen Dender) zie ik de toekomst positief in, als en alleen als, we promoveren naar eerste amateur liga. Eindelijk heb ik het gevoel dat we met ons nieuw bestuursploeg op goede weg zijn. En of we het nu willen of niet, maar we zullen Dender nog nodig hebben in de zin van "waar gaan we spelen in afwachting van een nieuw stadion??" Ghelamco is misschien een optie, maar zal dat alleen zijn als Ghelamco ook ons stadion mag bouwen. Lokeren zie ik niet direct gebeuren. Of we moeten ook op de heizel spelen, maar daar gaan we zeker geen sfeer kunnen maken. Maar alles op zijn tijd. Eerst promoveren, verder schulden afbouwen en de ploeg uitbouwen, nieuwe sponsors zoeken, band met stad nog meer aanhalen, etc...
Laat er gerust rivaliteit zijn tussen EA en Dender, of we het nu willen of niet, voor beide ploegen is het de affiche van het jaar. We kunnen niet om met mekaar, maar kunnen "bijna" niet zonder mekaar, nu toch niet. Let op ... ik spreek niet over een fusie! Enkel over de gezonde rivaliteit, die er moet zijn. Het zou echter jammer zijn dat Dender de groei van EA tegen gaat houden door ze te verbieden in hun stadion te spelen. Dit kan voor hen ook een financiële meevaller zijn. En wij beloven plechtig hun stadion niet af te breken als we verliezen. We kunnen dan misschien wel een spandoek maken "wij spelen nooit thuis" LOL - grapje!! Neen, ik hoop dat er nog veel derby's mogen komen en dat wij telkens mogen winnen ![]() Verder hoop ik dat Aalst zich verder kan ontwikkelen, want wij horen in het profvoetbal thuis! |
| 23 Feb 2016, 10:02 |
|
|
Freak
ja KAKH2,geen geschiedenis ,geen supporters of stamnummer,de parel van de denderstreek.
|
| 23 Feb 2016, 10:12 |
|
| Pagina 26 van 35 |
[ 524 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 24 25 26 27 28 … 35 Volgende |