|
|
| Pagina 251 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 249 250 251 252 253 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
nieuw in de eerste ploeg
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Jeroen schreef: We spreken hier wel over een bijverdienste waar ze meer zullen verdienen dan op hun hoofdjob. Zo snel geef je dat dus niet op ![]() Voor de meeste blijft het wel een bijverdienste daar ze een minimum niet amateurcontract ondertekend hebben van minder dan 10.000€ bruto op jaarbasis.Akkoord dat bedrag wordt aangevuld met winstpemies wat goed meevalt.Maar om er echt te leven moet je toch een contract hebben zoals Flippo(geld waard en brengt zijn eigen sponsor mee),Gbarssin(geld in de Dender),Cousin,Verheyden(overbetaald) en Thompson(geld in de Dender). Dat de spelers zich blijven inzetten is lovenswaardig maar ook normaal omdat de meeste zich willen bewijzen in tweedeklasse en zich in de kijker willen spelen bij andere ploegen.Bovendien moet je er niet van verschieten dat er al een aantal contacten hebben met andere ploegen.Welke speler wil hier immers bijtekenen als hij al dat amateuristich gedoe hier ziet. Dat de spelers nu betaald worden is natuurlijk logisch.Zo niet kan men onmiddellijk de boeken toe doen als de licentiecommissie langs komt.Bovendien kan iedereen ook weg als hij drie maand niet betaald is. Ik verwacht overigens dat de licentiecommissie nog wat zal te zeggen hebben over RSZ, belastingen,accommodatie,etc. |
| 09 Dec 2011, 11:15 |
|
|
Nationale Ploeg
BVW schreef: witteken schreef: parol schreef: Ja, er is vergaderd geweest op vraag van Frank maar het was geen AV. Ik heb nooit een gesprek geweigerd maar ik wou een concreet plan zien met namen en dat heb ik nog niet te zien gekregen.Ik begrijp niet waarom FDR niet met zijn plan naar de officieel bijeengeroepen AV wou gaan als hij zo zeker was dat de stemming in zijn voordeel zou zijn. Waarom beweerde hij gisteren dat het dan te laat zou zijn? Wat had hij te verbergen? Waarom neemt hij vandaag ontslag. Dat had hij gisterenavond niet aangekondigd. Integendeel, ik ging vanavond voor de eerste keer een concreet gesprek met hem over zijn plan hebben. Tot hiertoe ging het enkel over beloofde injecties zonder de herkomst van die gelden uit te leggen.Ik blijf erbij dat de vergadering van de licentiecommissie maandag belangrijk is en daarom de AV hierna geplaatst is. De mogelijke terugkeer van Frank leidde immers tot totale ontreddering bij onze belangrijke medewerkers. awel parol ik vind dat jullie al goed hebben gewerkt. op 3 maanden tijd : 5 maanden loon aan de spelers betalen : achterstallige lonen van trainers betalen : 13 sponsers binnen halen , oude en of nieuwe dat blijft gelijk nu betalen ze tenminste en dan nog het licentiedossier moeten in orde maken Eindelijk iemand die ook eens de positieve zaken durft aan te halen Ik heb er, persoonlijk, blind vertrouwen in dat alles in zn plooi zal vallen. De verwijten en commentaren van de laatste paginas vind ik dan ook zeer laag-bij-de-gronds! Zegt volgens mij veel meer over de "aanvallers" dan over de mensen die beschimpt worden. Stop aub met diene kinderpraat en bijt desnoods uw tong kapot tot die AV van 17 december! Morgen Denjer pareren en tes fiéstjen ![]() Ik zal u anders nog eens een overzicht geven van wat er allemaal gebeurd is, zonder verwijten: - Een ploeg van vijf personen smijt het vorige bestuur buiten zonder dat deze zich konden/ mochten verdedigen. Meesterlijk georkestreerd door onze huidige voorzitter en iemand die ons in het verleden naar de rand van de afgrond heeft gebracht. Iemand die hier nooit nog zou mogen rondlopen, iemand die niet zo lang geleden het nog op een lopen moest zetten omdat hij werd achterna gezeten door woedende ouders. Als jij daar in blind vertrouwen in hebt zegt dat meer dan genoeg. - Onze nieuwe voorzitter houdt het 2.5 weken vol en vanaf dan worden we naar de far west gekatapulteerd, maar geen nood onze voorzitter ad-interim zet meteen een stap opzij zodra er iemand met kapitaal voorzitter wil worden . Dhr. Van Wesemael geeft er ook de brui aan, opnieuw omdat de werkdruk te zwaar was (hetzelfde als bij onze ex-voorzitter).- 2 van 3 overige bestuurders zien in dat er voor de club maar een uitweg meer is, dus wordt het plan FDR met 2 tegen 1 goedgekeurd. Tot grote woede van de cowboy, de manager en SDC, omdat ze weten dat ze zich nooit meer op EA moeten vertonen. Want daar wringt echt het schoentje. Alle drie hebben ze op de een of andere manier iets te winnen door daar blijven te zitten. Chapeau voor onze manager voor hetgeen hij al verwezenlijk heeft, maar hij wordt er natuurlijk voor betaald. Maar hij blijft ook graag zitten omdat hij volgend seizoen een gouden kans ziet met bijna de hele ploeg die vertrekt. Want jawel hij is nog steeds spelersmakelaar. En laat het nu net ons triumviraat zijn dat onze voorzitter ad-interim bedoelde toen hij het had over totaal ontredderde clubmedewerkers door de dreigende terugkeer van FDR. Door de wijze waarop peppi en kokki het vorige bestuur uit elkaar heeft gespeeld, met daarbij onze manager die heeft meegewerkt om de mensen die hem hebben binnengehaald buiten te smijten. Stel u voor dat men zijn postje kwijt is. Wat hierop allemaal volgde was eigenlijk een iemand die op elke mogelijke wijze zijn zitje probeert te behouden. Er wordt hier verteld dat er hier veel desinformatie op het forum komt wel weerleg ze, er zijn hier toch al genoeg leugens verteld (DDB blijft hoofdsponsor, Krauch en Patrick zijn opgestapt wegens de werkdruk ). Is dit nu echt waar we met de club naartoe willen? Geen lange termijnvisie, overleven van match tot match, van financiële injectie tot financiële injectie, enkel communiceren wat men kwijt wil en het liefst rond de lastige vragen heen fietsen. Inkomsten van oefenmatchen in de zomer geldt dat als lange termijnvisie? Waar ik mij dan aan stoor is dat men iemand die met kapitaal en nieuwe mensen komt het leven probeert zuur te maken en meteen persoonlijke aanvallen inzet en dit alles om toch maar op post te kunnen blijven. Want het is niet enkel die 300.000 euro die je weigert, het is ook de persoon met de grootste rekeningcourant die je de deur wijst, qua lange termijnvisie kan dat tellen. Daar stoor ik mij aan BVW, als je dit allemaal een leest kan je toch bijna niet geloven dat die persoon daar nog altijd zit? Wanneer wordt trouwens het ontslag van Krauch en Limpens/ De Saedeleer gecommuniceerd? Of is men te druk bezig met het opstellen van perscommuniqués over sponsors sinds vele jaren die hebben bij getekend. Terwijl je dit alles weigert, vraag je wel aan je supporters om de kastanjes ui het vuur te halen, (En inderdaad het zijn steeds dezelfde mensen die zich belangeloos inzetten), en dat vind ik niet kunnen. Als je het lef hebt om zo een som te weigeren, leg ze dan zelf op tafel. Maarja de kantines worden beter beheerd en de opbrengst van de match wordt den dag nadien meteen op de rekening gestort, we zijn gered! Alé dat is te zeggen als de opbrengst van de match niet dringend moet gebruikt worden op de spelers te betalen natuurlijk. Sorry dat ik na dit alles niet sta te applaudisseren voor de positieve zaken.Nuja, je kan natuurlijk proberen mij te linken aan het "kamp" FDR zodat je niet op de inhoud moet ingaan (hiermee bedoel ik niet u BVW). Ik weet trouwens niet wie dat hier zei, maar het valt op dat het vooral de mensen van black and white zijn die hier de verdediging opnemen, die zullen dan ook wel niet geheel objectief zijn zeker. Excuseer: mensen van black and white en het kantinepersoneel, eh dikken? Bon, morgen genieten van de match en dan zien wat de AV oplevert zeker. Ik hoop echter dat men de 17den alle plannen kan bespreken. _________________ ![]() Stoget a ni oon, ten stoget a af ! |
| 09 Dec 2011, 13:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Titus schreef: BVW schreef: witteken schreef: awel parol ik vind dat jullie al goed hebben gewerkt. op 3 maanden tijd : 5 maanden loon aan de spelers betalen : achterstallige lonen van trainers betalen : 13 sponsers binnen halen , oude en of nieuwe dat blijft gelijk nu betalen ze tenminste en dan nog het licentiedossier moeten in orde maken Eindelijk iemand die ook eens de positieve zaken durft aan te halen Ik heb er, persoonlijk, blind vertrouwen in dat alles in zn plooi zal vallen. De verwijten en commentaren van de laatste paginas vind ik dan ook zeer laag-bij-de-gronds! Zegt volgens mij veel meer over de "aanvallers" dan over de mensen die beschimpt worden. Stop aub met diene kinderpraat en bijt desnoods uw tong kapot tot die AV van 17 december! Morgen Denjer pareren en tes fiéstjen ![]() Ik zal u anders nog eens een overzicht geven van wat er allemaal gebeurd is, zonder verwijten: - Een ploeg van vijf personen smijt het vorige bestuur buiten zonder dat deze zich konden/ mochten verdedigen. Meesterlijk georkestreerd door onze huidige voorzitter en iemand die ons in het verleden naar de rand van de afgrond heeft gebracht. Iemand die hier nooit nog zou mogen rondlopen, iemand die niet zo lang geleden het nog op een lopen moest zetten omdat hij werd achterna gezeten door woedende ouders. Als jij daar in blind vertrouwen in hebt zegt dat meer dan genoeg. - Onze nieuwe voorzitter houdt het 2.5 weken vol en vanaf dan worden we naar de far west gekatapulteerd, maar geen nood onze voorzitter ad-interim zet meteen een stap opzij zodra er iemand met kapitaal voorzitter wil worden . Dhr. Van Wesemael geeft er ook de brui aan, opnieuw omdat de werkdruk te zwaar was (hetzelfde als bij onze ex-voorzitter).- 2 van 3 overige bestuurders zien in dat er voor de club maar een uitweg meer is, dus wordt het plan FDR met 2 tegen 1 goedgekeurd. Tot grote woede van de cowboy, de manager en SDC, omdat ze weten dat ze zich nooit meer op EA moeten vertonen. Want daar wringt echt het schoentje. Alle drie hebben ze op de een of andere manier iets te winnen door daar blijven te zitten. Chapeau voor onze manager voor hetgeen hij al verwezenlijk heeft, maar hij wordt er natuurlijk voor betaald. Maar hij blijft ook graag zitten omdat hij volgend seizoen een gouden kans ziet met bijna de hele ploeg die vertrekt. Want jawel hij is nog steeds spelersmakelaar. En laat het nu net ons triumviraat zijn dat onze voorzitter ad-interim bedoelde toen hij het had over totaal ontredderde clubmedewerkers door de dreigende terugkeer van FDR. Door de wijze waarop peppi en kokki het vorige bestuur uit elkaar heeft gespeeld, met daarbij onze manager die heeft meegewerkt om de mensen die hem hebben binnengehaald buiten te smijten. Stel u voor dat men zijn postje kwijt is. Wat hierop allemaal volgde was eigenlijk een iemand die op elke mogelijke wijze zijn zitje probeert te behouden. Er wordt hier verteld dat er hier veel desinformatie op het forum komt wel weerleg ze, er zijn hier toch al genoeg leugens verteld (DDB blijft hoofdsponsor, Krauch en Patrick zijn opgestapt wegens de werkdruk ). Is dit nu echt waar we met de club naartoe willen? Geen lange termijnvisie, overleven van match tot match, van financiële injectie tot financiële injectie, enkel communiceren wat men kwijt wil en het liefst rond de lastige vragen heen fietsen. Inkomsten van oefenmatchen in de zomer geldt dat als lange termijnvisie? Waar ik mij dan aan stoor is dat men iemand die met kapitaal en nieuwe mensen komt het leven probeert zuur te maken en meteen persoonlijke aanvallen inzet en dit alles om toch maar op post te kunnen blijven. Want het is niet enkel die 300.000 euro die je weigert, het is ook de persoon met de grootste rekeningcourant die je de deur wijst, qua lange termijnvisie kan dat tellen. Daar stoor ik mij aan BVW, als je dit allemaal een leest kan je toch bijna niet geloven dat die persoon daar nog altijd zit? Wanneer wordt trouwens het ontslag van Krauch en Limpens/ De Saedeleer gecommuniceerd? Of is men te druk bezig met het opstellen van perscommuniqués over sponsors sinds vele jaren die hebben bij getekend. Terwijl je dit alles weigert, vraag je wel aan je supporters om de kastanjes ui het vuur te halen, (En inderdaad het zijn steeds dezelfde mensen die zich belangeloos inzetten), en dat vind ik niet kunnen. Als je het lef hebt om zo een som te weigeren, leg ze dan zelf op tafel. Maarja de kantines worden beter beheerd en de opbrengst van de match wordt den dag nadien meteen op de rekening gestort, we zijn gered! Alé dat is te zeggen als de opbrengst van de match niet dringend moet gebruikt worden op de spelers te betalen natuurlijk. Sorry dat ik na dit alles niet sta te applaudisseren voor de positieve zaken.Nuja, je kan natuurlijk proberen mij te linken aan het "kamp" FDR zodat je niet op de inhoud moet ingaan (hiermee bedoel ik niet u BVW). Ik weet trouwens niet wie dat hier zei, maar het valt op dat het vooral de mensen van black and white zijn die hier de verdediging opnemen, die zullen dan ook wel niet geheel objectief zijn zeker. Excuseer: mensen van black and white en het kantinepersoneel, eh dikken? Bon, morgen genieten van de match en dan zien wat de AV oplevert zeker. Ik hoop echter dat men de 17den alle plannen kan bespreken. Posts als deze lees ik met plezier, niet dat ik het daarom eens ben met wat erin staat, maar ok, tenminste argumentatie waarop u uw mening baseert. Soit, ik als vakbondsafgevaardigde dan, heb al voor even hete of zelfs hetere vuren gestaan binnen het bedrijf waaraan ik mn arbeid verhuur. Mij lijkt het eerder opportuun om de AV van 17 december af te wachten. Ge kunt nu blijven doorbomen en met stenen smijten tot die 17de, maar denkt men nu echt dat dit aan de zaak veel gaat veranderen? Alsof MM zelf niet doorheeft dat hij zich niet kan permitteren om met de het vertrouwen van duizenden supportersharten te spelen.... Wees gerust, ik heb hier elke letter gelezen, met uitzondering soms van de ellenlange posts van DT, maar voor mij mogen deze bestuurstopics gerust het slot op tot die AV. In tussentijd wordt er toch alleen maar met modder gegooid en ik denk dat het standpunt van verschillende individuen, na een slordige 250 paginas wel duidelijk is. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 09 Dec 2011, 14:19 |
|
|
Duivelke
Titus schreef: Alle drie hebben ze op de een of andere manier iets te winnen door daar blijven te zitten. Chapeau voor onze manager voor hetgeen hij al verwezenlijk heeft, maar hij wordt er natuurlijk voor betaald. Maar hij blijft ook graag zitten omdat hij volgend seizoen een gouden kans ziet met bijna de hele ploeg die vertrekt. Want jawel hij is nog steeds spelersmakelaar.Alleen heb je dan een volledig nieuwe start nodig. En wie van de twee "clans" het ook wordt, ik vrees dat ze sowieso in dezelfde fouten gaan hervallen. We kunnen niet echt zeggen dat één van beide clans (FDR voor september en MM na september) de club professioneel heeft geleid. Aaaah, eindelijk snap ik het plaatje, die link had ik nog niet gelegd. Maar die andere 2 dan, wat hebben zij dan te winnen? |
| 09 Dec 2011, 15:27 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
BVW schreef: Soit, ik als vakbondsafgevaardigde dan, heb al voor even hete of zelfs hetere vuren gestaan binnen het bedrijf waaraan ik mn arbeid verhuur. Ik dacht dat ge als vakbondsafgevaardigde enkel goed moest kunnen zuipen, das toch niet zo een verschil met supporter zijn op den Eendracht . |
| 09 Dec 2011, 21:31 |
|
|
Miniem
mistral schreef: Ik denk persoonlijk! nog een paar weken en het is gedaan met den eendracht dit heb ik nog nooit in mijn leven gezien iemand die een club alleen bestuurd en alles naar de vaantjes helpt en niemand die reageert.Ongeloofelijk maar waar waar zitten al die supporters,het word tijd dat er eens iets beweegt. De woorden van onze stadionspeaker na de match van afgelopen zondag zullen misschien profetisch geweest zijn: 'op Tubeke spelen we de laatste match van het seizoen' zei hij (ipv de laatste match van het jaar) |
| 09 Dec 2011, 22:53 |
|
|
Freak
vhs schreef: mistral schreef: Ik denk persoonlijk! nog een paar weken en het is gedaan met den eendracht dit heb ik nog nooit in mijn leven gezien iemand die een club alleen bestuurd en alles naar de vaantjes helpt en niemand die reageert.Ongeloofelijk maar waar waar zitten al die supporters,het word tijd dat er eens iets beweegt. De woorden van onze stadionspeaker na de match van afgelopen zondag zullen misschien profetisch geweest zijn: 'op Tubeke spelen we de laatste match van het seizoen' zei hij (ipv de laatste match van het jaar) dat geloof ik nu niet eigenlijk... |
| 09 Dec 2011, 23:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
vhs schreef: mistral schreef: Ik denk persoonlijk! nog een paar weken en het is gedaan met den eendracht dit heb ik nog nooit in mijn leven gezien iemand die een club alleen bestuurd en alles naar de vaantjes helpt en niemand die reageert.Ongeloofelijk maar waar waar zitten al die supporters,het word tijd dat er eens iets beweegt. De woorden van onze stadionspeaker na de match van afgelopen zondag zullen misschien profetisch geweest zijn: 'op Tubeke spelen we de laatste match van het seizoen' zei hij (ipv de laatste match van het jaar) Zopas naar stadionspeaker gebeld omdat ik moeilijk kon geloven dat hij dat afgeroepen heeft. Wel hij wist hetzelf niet meer. DUS niets achter zoeken indien hij per abuis seizoen ipv van 't jaar zou gezegd hebben. _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 09 Dec 2011, 23:19 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Onderkroiper schreef: vhs schreef: mistral schreef: Ik denk persoonlijk! nog een paar weken en het is gedaan met den eendracht dit heb ik nog nooit in mijn leven gezien iemand die een club alleen bestuurd en alles naar de vaantjes helpt en niemand die reageert.Ongeloofelijk maar waar waar zitten al die supporters,het word tijd dat er eens iets beweegt. De woorden van onze stadionspeaker na de match van afgelopen zondag zullen misschien profetisch geweest zijn: 'op Tubeke spelen we de laatste match van het seizoen' zei hij (ipv de laatste match van het jaar) Zopas naar stadionspeaker gebeld omdat ik moeilijk kon geloven dat hij dat afgeroepen heeft. Wel hij wist hetzelf niet meer. DUS niets achter zoeken indien hij per abuis seizoen ipv van 't jaar zou gezegd hebben. 't is just , hij heeft dat gezegd , ik vroeg het mij ook al af wat daar de bedoeling van was , maar hou het maar op een missertje ... kan gebeuren he |
| 10 Dec 2011, 12:14 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Bartos schreef: BVW schreef: Soit, ik als vakbondsafgevaardigde dan, heb al voor even hete of zelfs hetere vuren gestaan binnen het bedrijf waaraan ik mn arbeid verhuur. Ik dacht dat ge als vakbondsafgevaardigde enkel goed moest kunnen zuipen, das toch niet zo een verschil met supporter zijn op den Eendracht .Was het maar waar ![]() _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 10 Dec 2011, 12:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bartos schreef: BVW schreef: Soit, ik als vakbondsafgevaardigde dan, heb al voor even hete of zelfs hetere vuren gestaan binnen het bedrijf waaraan ik mn arbeid verhuur. Ik dacht dat ge als vakbondsafgevaardigde enkel goed moest kunnen zuipen, das toch niet zo een verschil met supporter zijn op den Eendracht .Hela manneken opletten hé met uw uitspraken of ik schakel het centrum voor racisme en gelijke kansen in. Gij vergelijkt hier ne supporter van den iendracht met iemand die goed kan zuipen!!!! ![]() _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 10 Dec 2011, 12:59 |
|
|
Freak
was die controle van de licentiecommissie niet op 12 december?wat is er gezegd?
![]() Laatst gewijzigd door waly 2 op 14 Dec 2011, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd. |
| 14 Dec 2011, 18:55 |
|
|
Nationale Ploeg
waly 2 schreef: was die controle van de licentiecommissie niet op 12 december?wat is er gezegt? ze moeten beter op de 'dt'-regel letten, en de spelling van Gerd kan ook beter. ikdurfernieachtervragen ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 14 Dec 2011, 19:23 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
waly 2 schreef: was die controle van de licentiecommissie niet op 12 december?wat is er gezegd? ![]() Inderdaad, wordt hier wel heel weinig over gelost... |
| 15 Dec 2011, 8:54 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 09 Jan 2006, 11:16 Berichten: 2311 Leeftijd: 52 Locatie: moorsel |
DT schreef: waly 2 schreef: was die controle van de licentiecommissie niet op 12 december?wat is er gezegd? ![]() Inderdaad, wordt hier wel heel weinig over gelost... ![]() |
| 15 Dec 2011, 13:34 |
|
| Pagina 251 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 249 250 251 252 253 … 289 Volgende |