Transfers volgend seizoen - Pagina 252 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 250 251 252 253 254 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Transfers volgend seizoen
kheiremans schreef:
Hugo schreef:
kheiremans schreef:
hadden beter niet beloofd van voor de titel te spelen en gewoon eerlijk zeggen:

we staan voor een overgangsjaar dat in het teken van de put vullen staat (niks mis mee en had al eerder moeten gebeuren).
Daarnaast focussen we op binnen 2 jaar kampioen te spelen want momenteel was zowel de nodige tijd als budget niet voorhanden om dit al dit seizoen te verwezenlijken (een goede kern samenstellen).

Snap wel waarom ze dat een stuk zeggen:
-Probeer maar spelers/sponsors/supporters warm te maken voor zo'n jaar. Zelf heb ik er geen problemen mee als daar een goede visie achter zit en goede vooruitzichten op langere termijn.

Dus liefst wat visie op middellange termijn. Op zeer korte ga je toch niet veel meer kunnen doen.

Ja hallo, op 2 seizoenen tijd naar vierde en de manier waarop, ik denk dat het nu een must is om een kampioeneploeg samen te stellen of ge kunt al het volk dat nog wil komen zien, aal tesaumen in de eretribune plaatsen om voor de nodige middenmootsfeer te zorgen.
Trouwens het was de nieuwe ceo himself die niets minder wilde dan kampioen spelen, de degradatie had geen gevolgen juist een jaartje achterop voor ons fameus project, er voor gaan zoals beloofd of ze verliezen alle geloofwaardigheid van de fans. :EA:

Dan zal er toch iemand 1 of meerdere blikken geld moeten opentrekken vrees ik. Hoe ge anders gaat concurreren tegenover het zwarte geld dat ge bij de andere ploegen kunt verdienen. Ik weet het niet.

Dat zou de max zen je ganse ploeg op straat te zetten en dan geen geld hebben voor nieuwe spelers, waar ben je dan mee bezig.
Het is het nieuwe bestuur die grote ambities heeft verkondigd in de pers en media, voilà nu is 't aan hun "geen woorden maar daden". :EA:

31 Mei 2016, 15:31
Ancien

Sven Jaecques gaat aan de slag bij Antwerp

Sven Jaecques wordt straks voorgesteld als de nieuwe sportief adviseur van Antwerp. Bij het begin van de samenwerking met Sven was overeengekomen dat zijn tijdelijke opdracht als consultant voor Eendracht Aalst vroeger kon stopgezet worden bij een aanbod uit Eerste Klasse A of B. De lopende dossiers zal hij nog verder behartigen. Het clubbestuur is reeds gesprekken gestart met kandidaat-opvolgers zodat onze kern voor volgend seizoen verder kan samengesteld worden. Wij wensen Sven Jaecques van harte te bedanken voor de korte maar gewaardeerde samenwerking en wensen hem veel succes toe bij de Great Old

Wie gaat nu de transfers afwerken?

31 Mei 2016, 18:59
Vaste Waarde

Leeftijd: 44
ai binnen 15 dagen was hij toch weg

31 Mei 2016, 19:02
Scholier

Antwerp speelt toch niet in "eerste klasse A of B" :lol:

31 Mei 2016, 19:03
Ancien

oilsjt schreef:
ai binnen 15 dagen was hij toch weg

In het kader van een verdere uitbouw van het sportieve werd met Sven Jaecques een contract afgesloten, met als uiteindelijk doel het samenstellen van een competitieve kern naar volgend seizoen toe. Sven heeft zijn strepen verdiend als
technisch directeur bij Cercle Brugge waar hij telkens weer kon aantonen dat hij een neus had voor talent en dit binnen een strikt afgelijnd budgettair kader. Sven heeft dan ook een enorm netwerk in de voetbalwereld. We zijn met Sven in contact gekomen via Steven Smet, onze voormalige jeugdcoördinator die nauw samenwerkt met hem.

Beide partijen hebben besloten om in de komende maanden hard te werken aan deze ambitie en eens de kern samengesteld, wordt dan gekeken of dit verhaal een vervolg krijgt. We wensen Sven uiteraard alle succes toe.

Rare gang van zaken toch na een maand al weg, 't werk is al voor 90% af zeker. :lol:

31 Mei 2016, 19:05
forumlegende

sorry, maar ik vind dit toch allemaal weinig getuigen van structuur.

Ik vond het eigenlijk al nie kunnen dat nen interim je transferbeleid gaat bepalen, en nu is die kerel nog weg.

31 Mei 2016, 19:13
forumlegende

Leeftijd: 69
El Corredor (Light) schreef:

Ik vond het eigenlijk al nie kunnen dat nen interim je transferbeleid gaat bepalen, en nu is die kerel nog weg.

Ze zullen het nooit leren!!! :hmm:

31 Mei 2016, 19:20
forumlegende

Website: http://www.eendracht-aalst.be

als het nu verkeerd uitpakt met de transfers zal het dieje kerel zijn fout zijn allicht zeker...
kvind het toch ook bizar.
maar anderzijds dacht ik niet dat men zat te wachten op nog meer toptransfers van lvh, dus in die zin hebben ze toch nen andere koers willen varen. ze moeten ergens beginnen zeker?
hopelijk vinden ze iemand met een uitstekend netwerk als opvolger

31 Mei 2016, 19:25
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Kalisj schreef:
Antwerp speelt toch niet in "eerste klasse A of B" :lol:

Jawel, 1B

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

31 Mei 2016, 19:33
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Davy schreef:

Van Eetvelde misschien :d ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

31 Mei 2016, 19:34
Vaste Waarde

Dat hebben we de laatste vergadering met bestuur ook al aangegeven dat dit eigenlijk niet kan

31 Mei 2016, 20:34
forumlegende

oilsjt schreef:

Dat hebben we de laatste vergadering met bestuur ook al aangegeven dat dit eigenlijk niet kan

(y)

31 Mei 2016, 20:47
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Uiteraard eens met bovenstaande opmerking,
maar langs den andere kant goed dat zulke opportunisten er van den beginne uit zijn.

Bekijk het als een wake-up call die iedereen waakzaam maakt. In mijn ogen verdienen er daar een flink aantal nieuwkomers (maak er weerkomers van) ook het label "opportunist"... als je dan toch voor een "project" wilt gaan dan kan je dat soort types missen als kiespijn.

Nu we uiteindelijk een stapje lager gaan aantreden dan verwacht is het eigenlijk de kans om voor profielen te gaan die kunnen meegroeien met de club maar die tenminste qua profiel dicht aanleunen bij de club eerder dan ervaren personen die Eendracht Aalst altijd zullen misbruiken voor eigen profijt.

31 Mei 2016, 21:31
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Davy schreef:

Ale DT, ze zullen nu misschien terug bij u gaan aankloppen...

Anders kunnen ze Flippo nog terughalen, heeft naar t schijnt een uitgebreid netwerk bij de Doggen

31 Mei 2016, 21:38
Ancien

Leeftijd: 46
Bram schreef:
Uiteraard eens met bovenstaande opmerking,
maar langs den andere kant goed dat zulke opportunisten er van den beginne uit zijn.

Bekijk het als een wake-up call die iedereen waakzaam maakt.
In mijn ogen verdienen er daar een flink aantal nieuwkomers (maak er weerkomers van) ook het label "opportunist"... als je dan toch voor een "project" wilt gaan dan kan je dat soort types missen als kiespijn.

Nu we uiteindelijk een stapje lager gaan aantreden dan verwacht is het eigenlijk de kans om voor profielen te gaan die kunnen meegroeien met de club maar die tenminste qua profiel dicht aanleunen bij de club eerder dan ervaren personen die Eendracht Aalst altijd zullen misbruiken voor eigen profijt.

Ik draai de redenering om: als je weet dat dit de ambitie was van SJ - is daar bij de verkennende gesprekken ook heel open in geweest zoals blijkt uit de communicaties - moet je dan in de eerste plaats effectief in zee gaan met zo'n profiel? Dat lijkt me een meer opportune vraag dan achteraf iemand als "opportunist" te gaan afschilderen... Als er dus al een steen valt te werpen, moet die mijns insziens niet naar SJ gericht worden want hij handelt gewoon naar zijn ambitie en de vooraf gemaakte afspraken...

01 Jun 2016, 7:07
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 250 251 252 253 254 515