|
|
| Pagina 252 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 250 251 252 253 254 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bericht Re: Artikels
witzwet schreef: Bakkie schreef: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aalst/deurwaarders-lopen-deur-plat-bij-e-aalst-a2276011/ Het laatste stukje is de enige gezonde optie. In de gazet zelf staat de lijst van de schuldeisers erbij + bedrag, meer dan 500.000 euro. En dat zijn de gekende schulden van diegenen die een deurwaarder hebben gestuurd. Tel daar nog maar een pakje bij. Zou me niet verbazen mochten we nog eens failliet gaan. Maar dan wel ene à la Beerschot. Zit er bij ons ook ergens een 'Wilrijk' in eerste provenciale?? Weg stamnummer...en hopen op een snelle opmars. Kom mannekens, ik denk dat we gaan moeten toegeven: er is geen investeerder of meerdere .... de realiteit is vrees ik een 'dood aan' verhaal. En jammer dat het onze geliefde club is, maar het wordt hoog tijd dat het kaf van het koren wordt gescheiden zodat je weer aantrekkelijke en gezonde clubs krijgt in de hogere afdelingen!! ik koop nooit een krant. Kunt ge die lijst hier eens posten aub ? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 04 Apr 2015, 14:52 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik hoop nog altijd dat het in orde komt.
Betekent faillissement sowieso vierde provinciale of fusie? Kan je niet in derde/vierde beginnen? |
| 04 Apr 2015, 14:57 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Smetje schreef: Ik hoop nog altijd dat het in orde komt. Betekent faillissement sowieso vierde provinciale of fusie? Kan je niet in derde/vierde beginnen? je hebt 1 voordeel in vierde provinciale; alle matchen zijn derbys en overal vollen bak; Jupiler, Trappist, Goude Carolus, etc etc etc, naargelang het gehucht waar je terecht komt ze gaan overal die 75 die hards aan den natten toog graag zien komen _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 04 Apr 2015, 15:03 |
|
|
Vaste Waarde
Smetje schreef: Ik hoop nog altijd dat het in orde komt. Betekent faillissement sowieso vierde provinciale of fusie? Kan je niet in derde/vierde beginnen? Bij de vorige vereffening zijn we in derde afdeling ( we moesten toen al zakken omdat we laatste stonden in eerste afdeling) herbegonnen, omdat Garrez toen het stamnummer heeft overgenomen ( en de bondschulden heeft betaald). |
| 04 Apr 2015, 15:17 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Supportersvergadering van 2010, letterlijk uit verslag:
Citeer: o De financiën worden voorlopig beheerd door Frank De Roose o De totale schuld toen Eendracht Aalst werd overgenomen was € 684.000 o Grootste schuldeisers waren Inbev, Electrabel en TMVW. Ook het wagenpark en de immobiliën waren een te grote kost. Deze werd nu gereduceerd door het afschaffen van de appartementen en auto's voor de meeste spelers (er blijven er nog 3 over). Er is een grote schuld aan Fortis (er werd onder het vorige bestuur een lening afgesloten om andere schulden te betalen). o Schuld werd deels aangezuiverd door: Het uitbreiden van de vzw Winst gehaald van het ITEA (Internationaal Tornooi Eendracht Aalst) De galaweek met de match tegen Anderlecht De oefenwedstrijden en wedstrijden in de Beker van België Extra sponsors o sommige sponsors hebben wel al een prefinanciering gedaan tot 2012. o er zijn in totaal een 960 abonnees |
| 04 Apr 2015, 15:37 |
|
|
forumlegende
de vzw heeft een afspraak gemaakt met Valckenier en De Roose.
wie gaat er gaan? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 04 Apr 2015, 15:39 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: de vzw heeft een afspraak gemaakt met Valckenier en De Roose. wie gaat er gaan? Ik wil meegaan. |
| 04 Apr 2015, 16:28 |
|
|
forumlegende
parol schreef: El Corredor (Light) schreef: de vzw heeft een afspraak gemaakt met Valckenier en De Roose. wie gaat er gaan? Ik wil meegaan. lijkt me geen goed idee, aangezien je teveel betrokken partij bent, maar wie ben ik? Je hebt je in de AV laten vertegenwoordigen door Bram, dus lijkt het me raar dat je nu wel zou meegaan. Ik denk dat CLUB belang voor gaat op EIGEN belang op dit moment. ![]() mensen van de vzw moeten maar iemand aanduiden vind ik. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 04 Apr 2015, 16:30 |
|
|
Vaste Waarde
El Corredor (Light) schreef: parol schreef: El Corredor (Light) schreef: de vzw heeft een afspraak gemaakt met Valckenier en De Roose. wie gaat er gaan? Ik wil meegaan. lijkt me geen goed idee, aangezien je teveel betrokken partij bent, maar wie ben ik? Je hebt je in de AV laten vertegenwoordigen door Bram, dus lijkt het me raar dat je nu wel zou meegaan. Ik denk dat CLUB belang voor gaat op EIGEN belang op dit moment. ![]() mensen van de vzw moeten maar iemand aanduiden vind ik. Ok, ik geef je gelijk dat ik te veel betrokken partij ben. Ik zie het in. Laat anderen gaan. Ik ben wel bereid om alle nuttige info aan hen mee te geven. |
| 04 Apr 2015, 16:34 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor (Light) schreef: de vzw heeft een afspraak gemaakt met Valckenier en De Roose. wie gaat er gaan? Zou jij niet meegaan? Je lijkt me daar toch de juiste persoon voor. Misschien ook Jowwan als supportersvertegenwoordiger. En verder Bram en Hansken ofzo. Eventueel ook iemand als Bakkie of Neutralboy, aangezien zij er toch het meeste van overtuigd zijn dat alles FDR zijn fout is. Of mogen Jowwan en Bram als AV leden niet? |
| 04 Apr 2015, 16:42 |
|
|
forumlegende ![]() Lid geworden op: 11 Feb 2006, 20:18 Berichten: 2862 Locatie: Erembodegem aan den denjer |
Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: de vzw heeft een afspraak gemaakt met Valckenier en De Roose. wie gaat er gaan? Zou jij niet meegaan? Je lijkt me daar toch de juiste persoon voor. Misschien ook Jowwan als supportersvertegenwoordiger. En verder Bram en Hansken ofzo. Eventueel ook iemand als Bakkie of Neutralboy, aangezien zij er toch het meeste van overtuigd zijn dat alles FDR zijn fout is. Of mogen Jowwan en Bram als AV leden niet? Vorige vergadering met GV was ik als AV lid aanwezig, het is dus geen probleem dat Bram er nu ook ( als nieuw AV) lid bij is. |
| 04 Apr 2015, 17:18 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Mei 2005, 20:26 Berichten: 1282 Locatie: Aalst |
El Corredor (Light) schreef: wat een gezever weer zeg, als het binnen een maand derde klasse ZOU worden, awel zijt dan ne supporter en zakt dan mee hé zeg. In plaats van al dat gedoe van "dan stopt het voor mij". Ik versta dat echt niet. ![]() _________________ Oh oh oh Oilsjt! Oh oh oh oh Oilsjt! |
| 04 Apr 2015, 17:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
witzwet schreef: Bakkie schreef: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-aalst/deurwaarders-lopen-deur-plat-bij-e-aalst-a2276011/ Het laatste stukje is de enige gezonde optie. In de gazet zelf staat de lijst van de schuldeisers erbij + bedrag, meer dan 500.000 euro. En dat zijn de gekende schulden van diegenen die een deurwaarder hebben gestuurd. Tel daar nog maar een pakje bij. Zou me niet verbazen mochten we nog eens failliet gaan. Maar dan wel ene à la Beerschot. Zit er bij ons ook ergens een 'Wilrijk' in eerste provenciale?? Weg stamnummer...en hopen op een snelle opmars. Kom mannekens, ik denk dat we gaan moeten toegeven: er is geen investeerder of meerdere .... de realiteit is vrees ik een 'dood aan' verhaal. En jammer dat het onze geliefde club is, maar het wordt hoog tijd dat het kaf van het koren wordt gescheiden zodat je weer aantrekkelijke en gezonde clubs krijgt in de hogere afdelingen!! In eigen 'stad' zelfs, al zitten ze volgend jaar in tweede provinciale. Van Rome tot Meldert werd er enkele jaren geleden nog gelachen... |
| 04 Apr 2015, 17:49 |
|
|
jowwan schreef: Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: de vzw heeft een afspraak gemaakt met Valckenier en De Roose. wie gaat er gaan? Zou jij niet meegaan? Je lijkt me daar toch de juiste persoon voor. Misschien ook Jowwan als supportersvertegenwoordiger. En verder Bram en Hansken ofzo. Eventueel ook iemand als Bakkie of Neutralboy, aangezien zij er toch het meeste van overtuigd zijn dat alles FDR zijn fout is. Of mogen Jowwan en Bram als AV leden niet? Vorige vergadering met GV was ik als AV lid aanwezig, het is dus geen probleem dat Bram er nu ook ( als nieuw AV) lid bij is. Vorige vergadering met GV? Heeft de VZW daar al een vergadering mee gehad? En wat is daar uitgekomen? |
| 04 Apr 2015, 21:24 |
|
|
Scholier
@Jowan
Indien jullie in de VZW een duidelijk beeld willen krijgen van de situatie lijkt het mij raadzaam de volgende info op te vragen aan het bestuur.Is maar een voorstel. a. De maandelijks ingediende btw aangiften van 2012.2013.2014 tot nu b. Alle aankoop – en verkoopfacturen plus de bankrekeninguittreksels c. Het afdrukken van de boekhouding i. Aankoop-en verkoopdagboek per maand ii. financiële dagboeken en kasboek per maand iii. historiek algemene rekeningen iv. balans en resultatenrekening 4. alle contracten en dadingen die in deze periode getekend werden… |
| 05 Apr 2015, 1:50 |
|
| Pagina 252 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 250 251 252 253 254 … 497 Volgende |