|
|
| Pagina 253 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 251 252 253 254 255 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
BVW schreef: Niemand is onvervangbaar, ook Mich niet. Hard maar tis zo. Tis nu niet dat we hem - op een of twee uitzonderingen na mss - hard gemist hebben dit seizoen. En goedkoop zal hij ook niet zijn. Dure Lord weg en hoogstwaarschijnlijk ook de nog duurdere Troch. Dus pak budget vrij. Ben es curieus wat dat op inkomend transfervlak zal geven... Voor de rest heb ik er alle vertrouwen dat de club goed geleid wordt. We kunnen anders eens problemen zoeken waar er geen zijn? Uit verveling ![]() Het is toch normaal dat een speler als Seminck, misschien wel het symbool van het 'post-vereffening-tijdperk' de supporters iets doet. Ik weet nog hoe hij door toenmalig trainer Asselman (jawel) als piepjonge gast in de ploeg werd gesmeten in een match op Oostende. Ik denk dat hij sindsdien zelden of nooit heeft ontgoocheld. In de duels is hij ijzersterk, ook zijn kopspel is erg goed, al moet ik ook wel toegeven dat ik zijn uitvoetballen altijd al erg matig heb gevonden. |
| 07 Apr 2010, 18:02 |
|
|
Iendracht.be - beheer
BVW schreef: Niemand is onvervangbaar, ook Mich niet. Hard maar tis zo. Tis nu niet dat we hem - op een of twee uitzonderingen na mss - hard gemist hebben dit seizoen. En goedkoop zal hij ook niet zijn. Dure Lord weg en hoogstwaarschijnlijk ook de nog duurdere Troch. Dus pak budget vrij. Ben es curieus wat dat op inkomend transfervlak zal geven... Voor de rest heb ik er alle vertrouwen dat de club goed geleid wordt. We kunnen anders eens problemen zoeken waar er geen zijn? Uit verveling ![]() Volgend seizoen hebben we dus één centrale verdediger onder contract en één flankspeler die we dit seizoen centraal hebben gezet (al doet die het dit jaar meer dan uitstekend). En dat is genoeg volgens u ? |
| 07 Apr 2010, 18:09 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Jeroen schreef: BVW schreef: Niemand is onvervangbaar, ook Mich niet. Hard maar tis zo. Tis nu niet dat we hem - op een of twee uitzonderingen na mss - hard gemist hebben dit seizoen. En goedkoop zal hij ook niet zijn. Dure Lord weg en hoogstwaarschijnlijk ook de nog duurdere Troch. Dus pak budget vrij. Ben es curieus wat dat op inkomend transfervlak zal geven... Voor de rest heb ik er alle vertrouwen dat de club goed geleid wordt. We kunnen anders eens problemen zoeken waar er geen zijn? Uit verveling ![]() Volgend seizoen hebben we dus één centrale verdediger onder contract en één flankspeler die we dit seizoen centraal hebben gezet (al doet die het dit jaar meer dan uitstekend). En dat is genoeg volgens u ? En om verder te gaan de schutter,ringoot ,kestens kunnen daar spelen maar zijn geen centrale verdedigers dus daar moet ge niet mee afkomen.Wat dus wil zeggen dat ge voor volgend seizoen idd 1centrale verdediger hebt.Ge gaat dus zowiezo iemand moeten bijkopen en als die even goed of beter is als seminck gaat die ook meer kosten en verdienen. |
| 07 Apr 2010, 18:12 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:26 Berichten: 2279 Leeftijd: 47 Locatie: Herzele WLM: [email protected] |
Iendrachter90 schreef: Jeroen schreef: BVW schreef: Niemand is onvervangbaar, ook Mich niet. Hard maar tis zo. Tis nu niet dat we hem - op een of twee uitzonderingen na mss - hard gemist hebben dit seizoen. En goedkoop zal hij ook niet zijn. Dure Lord weg en hoogstwaarschijnlijk ook de nog duurdere Troch. Dus pak budget vrij. Ben es curieus wat dat op inkomend transfervlak zal geven... Voor de rest heb ik er alle vertrouwen dat de club goed geleid wordt. We kunnen anders eens problemen zoeken waar er geen zijn? Uit verveling ![]() Volgend seizoen hebben we dus één centrale verdediger onder contract en één flankspeler die we dit seizoen centraal hebben gezet (al doet die het dit jaar meer dan uitstekend). En dat is genoeg volgens u ? En om verder te gaan de schutter,ringoot ,kestens kunnen daar spelen maar zijn geen centrale verdedigers dus daar moet ge niet mee afkomen.Wat dus wil zeggen dat ge voor volgend seizoen idd 1centrale verdediger hebt.Ge gaat dus zowiezo iemand moeten bijkopen en als die even goed of beter is als seminck gaat die ook meer kosten en verdienen. Ik kom met niks af. Ik heb mijn mening gezegd en blijf daarbij. Er is al meermaals gezegd dat spelers en trainers enkel maar passanten zijn die (mag ik hopen) gezamelijk het zelfde doel nastreven en dat is hier de club door wie ze betaald worden naar een hoger niveau te brengen. En met wie of wat of hoe dat gebeurd kan me weinig schelen. Ik supporter in eerste plaats voor de club EA en niet specifiek voor een of andere speler. Feit is dat er zowiezo budget vrijkomt enhoe dat opnieuw zal worden ingevuld zullen we later wel zien. Van Brecht was voor het seizoen ook niemand overtuigd en zie wat hij presteerde. Ook Wouter kon door een niet nader genoemde "kiek" niet voetballen nietwaar.... We zien wel. Er is geen enkele reden tot paniek. Trouwens ik denk dat we ons beter fucussen op de eindronde ipv te kreften. _________________ *** Iendracht Forever *** *** Com'on you Spurs *** |
| 07 Apr 2010, 18:29 |
|
|
Freak
ik zeg niet dat er aan Seminck geen "mankementen" zijn, het is nog altijd derde klasse. Maar mijn hart doet pijn als een speler met dergelijke staat van dienst vertrekt, maar dat wisten jullie al
. Hopelijk halen ze een nog betere! |
| 07 Apr 2010, 19:08 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
In 2e klasse hadden we Lord nog goed kunnen gebruiken.
Ok, zijn vormpeil varieert serieus maar ik denk da hij in 2e meer ruimte zou krijgen en dus beter zou presteren. Zijn vervanger werd echter uit 1ste provinciale gehaald. Begrijpe wie begrijpe kan |
| 07 Apr 2010, 19:19 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:42 Berichten: 3588 Website: http://www.everyoneweb.com/catenaccio/ WLM: [email protected] |
ajoin_bart schreef: Zijn vervanger werd echter uit 1ste provinciale gehaald. Begrijpe wie begrijpe kan ?? Wie zegt dat dat zijn vervanger is? Zijn de transfers dan al afgerond? Waar haal je dat in godsnaam. Begrijpe wie begrijpe kan. |
| 07 Apr 2010, 19:27 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 17 Mei 2005, 9:56 Berichten: 1546 Leeftijd: 64 Locatie: Asse |
Als je Mich en Lord veel moet betalen om op de bank te zitten is dit een logische beslissing. Trouwens, wie had dit niet zien aankomen? Volgend jaar betere vervangers en niemand spreekt hier nog over. Laat ons nu misschien even afwachten en zien wat er nog op komst is alvorens hier weer overdreven te reageren. Ook ik vind Mich een degelijke speler maar zeker niet meer dan dat; Anders had hij al lang hoger gespeeld. Wat Lord betreft, dit seizoen op één of twee matchen na niks extra gebracht. Als die dan veel geld kost....
| 07 Apr 2010, 20:16 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Na Dugardeyn en Claessens gaat nu ook Seminck de club verlaten omdat, ook hij, niet goed genoeg bevonden word.
Wedden dat hij volgend jaar, bij zijn nieuwe club, het tegendeel bewijst? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 07 Apr 2010, 20:49 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Jammer van Seminck,maar dat Lord moet vertrekken
,bracht dit seizoen geen kl.. en een dure vogel.Nu al zitten zagen op wie er gaat of volgens sommigen moet komen Het bestuur heeft dit seizoen op transfer gebied prachtig werk geleverd en geef ze nu ook een beetje krediet op wat nog komen moet. En nu niet komen zeveren over Siereveld,want die was al even rap buiten. _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 07 Apr 2010, 21:37 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 14 Jan 2006, 23:22 Berichten: 3793 Leeftijd: 65 Locatie: Heusden |
Misschien moeten ze onze Lionel vervangen door die van Barça. Ik denk niet dat we daar een slechte zaak aan zouden doen, juist misschien dat ze er hun heel jaarbudget in 1 weekske zouden doordraaien aan zijn loon...
![]() |
| 07 Apr 2010, 21:42 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
SERRE schreef: Als je Mich en Lord veel moet betalen om op de bank te zitten is dit een logische beslissing. Trouwens, wie had dit niet zien aankomen? Volgend jaar betere vervangers en niemand spreekt hier nog over. Laat ons nu misschien even afwachten en zien wat er nog op komst is alvorens hier weer overdreven te reageren. Ook ik vind Mich een degelijke speler maar zeker niet meer dan dat; Anders had hij al lang hoger gespeeld. Wat Lord betreft, dit seizoen op één of twee matchen na niks extra gebracht. Als die dan veel geld kost.... ik ben eens curieus met wat ze gaan afkomen als vervanger. Seminck is, misschien op zijn snelheid na, een zeer complete speler, voor zowel eerste als tweede klasse. ook in tweede was hij trouwens vaak bij de besten... dus wat moet dieje gast eigenlijk nog bewijzen??? Ik ben de trainer, of het bestuur niet, maar ik kan er met mijn gezond verstand niet bij, dat ge met de ambities die werden uitgesproken een van uw betrouwbare (meest regelmatige) pionnen laat gaan voor ... tja... voor wie eigenlijk? zonde. Ik hoop dat hij volgend jaar de pannen van het dak speelt, als we hem tegenkomen, en dat hij zijn rechtstreekse opponent in zijnen broekzak steekt, zoals hij dat zoveel heeft gedaan. Zonder hem te veel te willen ophemelen (hij had ook zijn zwaktes)... het is wél een verlies voor ons ploeg, daar ben ik van overtuigd. Lord: tja, goeie voetballer bij momenten, alleen zeer weinig rendabel he op deze manier. Ik ben niet kwaad dat hij weggaat. Als hij start kan hij zo van die dagen hebben dat het hem precies allemaal weinig zegt. als hij dan tegen capellen (als 't kalf al verdronken is) komt meedoen en een doelpunt als gevolg van één van zijn geniale flitsen enkel nog maar een kwestie van tijd (die we helaas niet meer hadden) blijkt, tja dan is dat alleen maar om al uw haar op uw hoofd uit te trekken. Lord zou zoveel meer uit zijn carriere kunnen halen... maar als hij daar ni veel goesting voor heeft... |
| 07 Apr 2010, 21:52 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Volgens tv oost moet lord idd weg wegens een te zwaar loon,over seminck zeggen ze enkel dat hij niet meer in de ploeg geraakte na een blessure.
|
| 07 Apr 2010, 22:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer
SERRE schreef: Als je Mich en Lord veel moet betalen om op de bank te zitten is dit een logische beslissing. Trouwens, wie had dit niet zien aankomen? Volgend jaar betere vervangers en niemand spreekt hier nog over. Laat ons nu misschien even afwachten en zien wat er nog op komst is alvorens hier weer overdreven te reageren. Ook ik vind Mich een degelijke speler maar zeker niet meer dan dat; Anders had hij al lang hoger gespeeld. Wat Lord betreft, dit seizoen op één of twee matchen na niks extra gebracht. Als die dan veel geld kost.... Dikke zever.. Een betere vervanger dan Seminck ? Ik ben benieuwd, en ik ben er zeker van dat ze met hetzelfde budget niet aan een even goede speler geraken hoor. En als het nu een wildvreemde was die hier dit seizoen toekwam en het duurste contract had, ik had het nog kunnen begrijpen.. Sommigen vergeten hier toch wel rap hoor... Die jongen blonk uit in tweede klasse en als hij wou was hij al vroeger weg hoor. Zakte trouwens wel mee naar vierde klasse met ons en dat is echt wel mijlenver boven zijn waarde. Ik hoop dat hij net zoals anderen (Claessens, Cordier...) het ongelijk van het bestuur aantoont. |
| 08 Apr 2010, 0:17 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
ajoin_bart schreef: In 2e klasse hadden we Lord nog goed kunnen gebruiken. Ok, zijn vormpeil varieert serieus maar ik denk da hij in 2e meer ruimte zou krijgen en dus beter zou presteren. Zijn vervanger werd echter uit 1ste provinciale gehaald. Begrijpe wie begrijpe kan En daarmee krijgt die jongen geen krediet of wa? Hij heeft hier nog geenen bal geraakt op den iendracht en hij is al afgeschreven. Begrijpe wie begrijpe kan _________________ www.spionkoplede.com |
| 08 Apr 2010, 8:50 |
|
| Pagina 253 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 251 252 253 254 255 … 280 Volgende |