|
|
| Pagina 253 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 251 252 253 254 255 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
DT schreef: Bram schreef: Uiteraard eens met bovenstaande opmerking, maar langs den andere kant goed dat zulke opportunisten er van den beginne uit zijn. Bekijk het als een wake-up call die iedereen waakzaam maakt. In mijn ogen verdienen er daar een flink aantal nieuwkomers (maak er weerkomers van) ook het label "opportunist"... als je dan toch voor een "project" wilt gaan dan kan je dat soort types missen als kiespijn. Nu we uiteindelijk een stapje lager gaan aantreden dan verwacht is het eigenlijk de kans om voor profielen te gaan die kunnen meegroeien met de club maar die tenminste qua profiel dicht aanleunen bij de club eerder dan ervaren personen die Eendracht Aalst altijd zullen misbruiken voor eigen profijt. Ik draai de redenering om: als je weet dat dit de ambitie was van SJ - is daar bij de verkennende gesprekken ook heel open in geweest zoals blijkt uit de communicaties - moet je dan in de eerste plaats effectief in zee gaan met zo'n profiel? Dat lijkt me een meer opportune vraag dan achteraf iemand als "opportunist" te gaan afschilderen... Als er dus al een steen valt te werpen, moet die mijns insziens niet naar SJ gericht worden want hij handelt gewoon naar zijn ambitie en de vooraf gemaakte afspraken... Tja, men heeft het bij ons huidig bestuur graag over een project (binnen drie jaar naar 1B, volgend jaar kampioen), want dat klinkt sexy en schept ook wat tijd voor hen. Dan vind ik het frappant dat je in dat project je sportief technische visie laat uittekenen door een interim. Ik dacht dat voetbal toch de core business was??? Die Jacques heeft in de tijd dat hij hier was zijn cv naar overal gestuurd (KV Mechelen, Antwerp, ...), en dat is die mens zijn goed recht uiteraard, want daar was hij blijkbaar wel open in. Dus kan je die volgens mij weinig verwijten. Daarbij nog de installatie van een aantal andere mensen binnen de club, geeft mij een groot copy paste gevoel van een 3 à 4 jaar terug. Maar dat zal aan de slechte mens in mijn liggen waarschijnlijk. Het euforisch gevoel van rond Nieuwjaar ebt wat mij betreft stilletjes aan weg als je dit weer ziet, en je ziet de transfers en contractverlengingen tot op heden. Soit er zullen er alvast wel minimaal twee hun zakken hebben gevuld waarschijnlijk. Hopelijk heb ik het (andermaal) verkeerd, en zien we de komende maand wat deftige transfers en versterkingen zodat we terug VOETBAL zien in de Bredestraat, maar als ik de huidige kern zie, dan vrees ik dat het niet "smikkelen en smullen" gaat worden. En er gaat met de Jacques-exit weer kostbare tijd verloren. Iendracht veroit ! (voor wie er moest aan twijfelen)_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Jun 2016, 8:06 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Nogmaals:
laat ons de shit over de hoofden van de verantwoordelijken kappen, als we zien dat het nieuwe bestuur haar mooie beloften niet nakomt. Maar niet eerder. Dit "uit de put kruipen" van een "bijna-catastrofale-situatie" van onze geliefde club; heeft even de tijd nodig om herstel mogelijk te maken; ...ook op sportief vlak. Wat ons voorgevoel, vandaag de dag, ook genereert. We hebben immers geen ander alternatief, dan vertrouwen te geven aan het huidig bestuur; en af te wachten wat het wordt. AA Gent heeft ook 10 jaar nodig gehad; om te staan waar ze nu staan..... En zij kwamen eveneens terug uit derde klasse... En wij , zijn nog maar pas 6 maand bezig met ons herstelplan... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Jun 2016, 11:02 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
pattaboem schreef: Nogmaals: laat ons de shit over de hoofden van de verantwoordelijken kappen, als we zien dat het nieuwe bestuur haar mooie beloften niet nakomt. Maar niet eerder. Dit "uit de put kruipen" van een "bijna-catastrofale-situatie" van onze geliefde club; heeft even de tijd nodig om herstel mogelijk te maken; ...ook op sportief vlak. Wat ons voorgevoel, vandaag de dag, ook genereert. We hebben immers geen ander alternatief, dan vertrouwen te geven aan het huidig bestuur; en af te wachten wat het wordt. AA Gent heeft ook 10 jaar nodig gehad; om te staan waar ze nu staan..... En zij kwamen eveneens terug uit derde klasse... En wij , zijn nog maar pas 6 maand bezig met ons herstelplan... ??? |
| 01 Jun 2016, 11:35 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
DT schreef: pattaboem schreef: Nogmaals: laat ons de shit over de hoofden van de verantwoordelijken kappen, als we zien dat het nieuwe bestuur haar mooie beloften niet nakomt. Maar niet eerder. Dit "uit de put kruipen" van een "bijna-catastrofale-situatie" van onze geliefde club; heeft even de tijd nodig om herstel mogelijk te maken; ...ook op sportief vlak. Wat ons voorgevoel, vandaag de dag, ook genereert. We hebben immers geen ander alternatief, dan vertrouwen te geven aan het huidig bestuur; en af te wachten wat het wordt. AA Gent heeft ook 10 jaar nodig gehad; om te staan waar ze nu staan..... En zij kwamen eveneens terug uit derde klasse... En wij , zijn nog maar pas 6 maand bezig met ons herstelplan... ??? hoezo? hebt gij dat gemist dan? |
| 01 Jun 2016, 11:40 |
|
|
forumlegende
pattaboem schreef: Nogmaals: laat ons de shit over de hoofden van de verantwoordelijken kappen, als we zien dat het nieuwe bestuur haar mooie beloften niet nakomt. Maar niet eerder. Dit "uit de put kruipen" van een "bijna-catastrofale-situatie" van onze geliefde club; heeft even de tijd nodig om herstel mogelijk te maken; ...ook op sportief vlak. Wat ons voorgevoel, vandaag de dag, ook genereert. We hebben immers geen ander alternatief, dan vertrouwen te geven aan het huidig bestuur; en af te wachten wat het wordt. AA Gent heeft ook 10 jaar nodig gehad; om te staan waar ze nu staan..... En zij kwamen eveneens terug uit derde klasse... En wij , zijn nog maar pas 6 maand bezig met ons herstelplan... altijd weer halen mensen de vergelijking boven met AA Gent, ik denk dat je dan niet echt goed weet waarover je spreekt. Onze CEO maakte die vergelijking ook in plaats van wat nederiger te zijn. Gent had inderdaad een pak meer schulden maar speelden op dat moment eerste klasse, had een pak voetbalverstand binnenshuis (Boskamp oa), had een resem talenten binnengehaald die het voor miljoenen euro's nadien heeft doorverkocht, ik denk maar aan Collen, Roussel, Chatelle, ... en ik denk nu niet dat we van Jonas Bogaerts 3 miljoen euro hebben gekregen. En een sportieve lijn is er bij ons ook (nog) niet... Voor de vergeetachtigen onder ons, we spelen volgend jaar vierde klasse, en als het wat meezit, komt er nog 1500 man zien. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Jun 2016, 13:33 |
|
|
forumlegende
El Corredor (Light) schreef: pattaboem schreef: Nogmaals: laat ons de shit over de hoofden van de verantwoordelijken kappen, als we zien dat het nieuwe bestuur haar mooie beloften niet nakomt. Maar niet eerder. Dit "uit de put kruipen" van een "bijna-catastrofale-situatie" van onze geliefde club; heeft even de tijd nodig om herstel mogelijk te maken; ...ook op sportief vlak. Wat ons voorgevoel, vandaag de dag, ook genereert. We hebben immers geen ander alternatief, dan vertrouwen te geven aan het huidig bestuur; en af te wachten wat het wordt. AA Gent heeft ook 10 jaar nodig gehad; om te staan waar ze nu staan..... En zij kwamen eveneens terug uit derde klasse... En wij , zijn nog maar pas 6 maand bezig met ons herstelplan... altijd weer halen mensen de vergelijking boven met AA Gent, ik denk dat je dan niet echt goed weet waarover je spreekt. Onze CEO maakte die vergelijking ook in plaats van wat nederiger te zijn. Gent had inderdaad een pak meer schulden maar speelden op dat moment eerste klasse, had een pak voetbalverstand binnenshuis (Boskamp oa), had een resem talenten binnengehaald die het voor miljoenen euro's nadien heeft doorverkocht, ik denk maar aan Collen, Roussel, Chatelle, ... en ik denk nu niet dat we van Jonas Bogaerts 3 miljoen euro hebben gekregen. En een sportieve lijn is er bij ons ook (nog) niet... Voor de vergeetachtigen onder ons, we spelen volgend jaar vierde klasse, en als het wat meezit, komt er nog 1500 man zien. Gij zijt wel heel optimistisch Elco! Ik peis dat we dit seizoen gemiddeld amper aan 1000 betalende toeschouwers geraakt zijn. Hierbij zaten dan nog matchen tegen Dender en Racing waar al eens meer volk op afkomt. Volgend jaar heb je als enige publiekstrekker de carnavalsmatch en daarvan weten we nog niet eens of we ze thuis zullen mogen afhaspelen, na wat er tegen Bornem gebeurd is. Je hebt geen enkele mooie affiche (buiten carnaval dus eventueel), speelt een afdeling lager en dit met een nagenoeg volledig nieuwe ploeg zonder gekende spelers. En ons stadion gaat er ook ieder jaar verder op achteruit. Als je volgend jaar nog gemiddeld aan 700 à 800 betalende supporters geraakt zal ons bestuur in hun handjes mogen wrijven, met de huidige situatie. Misschien dat er op spelers -en/of stadionvlak nog belangrijke wijzigingen komen die nog wat extra supporters trekken maar anders ziet het er heel somber uit voor volgend seizoen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 01 Jun 2016, 14:48 |
|
|
forumlegende
Timoilsjt schreef: El Corredor (Light) schreef: pattaboem schreef: Nogmaals: laat ons de shit over de hoofden van de verantwoordelijken kappen, als we zien dat het nieuwe bestuur haar mooie beloften niet nakomt. Maar niet eerder. Dit "uit de put kruipen" van een "bijna-catastrofale-situatie" van onze geliefde club; heeft even de tijd nodig om herstel mogelijk te maken; ...ook op sportief vlak. Wat ons voorgevoel, vandaag de dag, ook genereert. We hebben immers geen ander alternatief, dan vertrouwen te geven aan het huidig bestuur; en af te wachten wat het wordt. AA Gent heeft ook 10 jaar nodig gehad; om te staan waar ze nu staan..... En zij kwamen eveneens terug uit derde klasse... En wij , zijn nog maar pas 6 maand bezig met ons herstelplan... altijd weer halen mensen de vergelijking boven met AA Gent, ik denk dat je dan niet echt goed weet waarover je spreekt. Onze CEO maakte die vergelijking ook in plaats van wat nederiger te zijn. Gent had inderdaad een pak meer schulden maar speelden op dat moment eerste klasse, had een pak voetbalverstand binnenshuis (Boskamp oa), had een resem talenten binnengehaald die het voor miljoenen euro's nadien heeft doorverkocht, ik denk maar aan Collen, Roussel, Chatelle, ... en ik denk nu niet dat we van Jonas Bogaerts 3 miljoen euro hebben gekregen. En een sportieve lijn is er bij ons ook (nog) niet... Voor de vergeetachtigen onder ons, we spelen volgend jaar vierde klasse, en als het wat meezit, komt er nog 1500 man zien. Gij zijt wel heel optimistisch Elco! Ik peis dat we dit seizoen gemiddeld amper aan 1000 betalende toeschouwers geraakt zijn. Hierbij zaten dan nog matchen tegen Dender en Racing waar al eens meer volk op afkomt. Volgend jaar heb je als enige publiekstrekker de carnavalsmatch en daarvan weten we nog niet eens of we ze thuis zullen mogen afhaspelen, na wat er tegen Bornem gebeurd is. Je hebt geen enkele mooie affiche (buiten carnaval dus eventueel), speelt een afdeling lager en dit met een nagenoeg volledig nieuwe ploeg zonder gekende spelers. En ons stadion gaat er ook ieder jaar verder op achteruit. Als je volgend jaar nog gemiddeld aan 700 à 800 betalende supporters geraakt zal ons bestuur in hun handjes mogen wrijven, met de huidige situatie. Misschien dat er op spelers -en/of stadionvlak nog belangrijke wijzigingen komen die nog wat extra supporters trekken maar anders ziet het er heel somber uit voor volgend seizoen. @Timoiljst: optimistisch en ElCo in één zin zeg... Dat kan nu ook de bedoeling weer nie zijn..._________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Jun 2016, 15:05 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
El Corredor (Light) schreef: pattaboem schreef: Nogmaals: laat ons de shit over de hoofden van de verantwoordelijken kappen, als we zien dat het nieuwe bestuur haar mooie beloften niet nakomt. Maar niet eerder. Dit "uit de put kruipen" van een "bijna-catastrofale-situatie" van onze geliefde club; heeft even de tijd nodig om herstel mogelijk te maken; ...ook op sportief vlak. Wat ons voorgevoel, vandaag de dag, ook genereert. We hebben immers geen ander alternatief, dan vertrouwen te geven aan het huidig bestuur; en af te wachten wat het wordt. AA Gent heeft ook 10 jaar nodig gehad; om te staan waar ze nu staan..... En zij kwamen eveneens terug uit derde klasse... En wij , zijn nog maar pas 6 maand bezig met ons herstelplan... altijd weer halen mensen de vergelijking boven met AA Gent, ik denk dat je dan niet echt goed weet waarover je spreekt. Onze CEO maakte die vergelijking ook in plaats van wat nederiger te zijn. Gent had inderdaad een pak meer schulden maar speelden op dat moment eerste klasse, had een pak voetbalverstand binnenshuis (Boskamp oa), had een resem talenten binnengehaald die het voor miljoenen euro's nadien heeft doorverkocht, ik denk maar aan Collen, Roussel, Chatelle, ... en ik denk nu niet dat we van Jonas Bogaerts 3 miljoen euro hebben gekregen. En een sportieve lijn is er bij ons ook (nog) niet... Voor de vergeetachtigen onder ons, we spelen volgend jaar vierde klasse, en als het wat meezit, komt er nog 1500 man zien. Laat staan een lijn _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 01 Jun 2016, 15:40 |
|
|
forumlegende
El Corredor (Light) schreef: Timoilsjt schreef: El Corredor (Light) schreef: altijd weer halen mensen de vergelijking boven met AA Gent, ik denk dat je dan niet echt goed weet waarover je spreekt. Onze CEO maakte die vergelijking ook in plaats van wat nederiger te zijn. Gent had inderdaad een pak meer schulden maar speelden op dat moment eerste klasse, had een pak voetbalverstand binnenshuis (Boskamp oa), had een resem talenten binnengehaald die het voor miljoenen euro's nadien heeft doorverkocht, ik denk maar aan Collen, Roussel, Chatelle, ... en ik denk nu niet dat we van Jonas Bogaerts 3 miljoen euro hebben gekregen. En een sportieve lijn is er bij ons ook (nog) niet... Voor de vergeetachtigen onder ons, we spelen volgend jaar vierde klasse, en als het wat meezit, komt er nog 1500 man zien. Gij zijt wel heel optimistisch Elco! Ik peis dat we dit seizoen gemiddeld amper aan 1000 betalende toeschouwers geraakt zijn. Hierbij zaten dan nog matchen tegen Dender en Racing waar al eens meer volk op afkomt. Volgend jaar heb je als enige publiekstrekker de carnavalsmatch en daarvan weten we nog niet eens of we ze thuis zullen mogen afhaspelen, na wat er tegen Bornem gebeurd is. Je hebt geen enkele mooie affiche (buiten carnaval dus eventueel), speelt een afdeling lager en dit met een nagenoeg volledig nieuwe ploeg zonder gekende spelers. En ons stadion gaat er ook ieder jaar verder op achteruit. Als je volgend jaar nog gemiddeld aan 700 à 800 betalende supporters geraakt zal ons bestuur in hun handjes mogen wrijven, met de huidige situatie. Misschien dat er op spelers -en/of stadionvlak nog belangrijke wijzigingen komen die nog wat extra supporters trekken maar anders ziet het er heel somber uit voor volgend seizoen. @Timoiljst: optimistisch en ElCo in één zin zeg... Dat kan nu ook de bedoeling weer nie zijn...Sorry, my mistake ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 01 Jun 2016, 15:45 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
El Corredor (Light) schreef: pattaboem schreef: Nogmaals: laat ons de shit over de hoofden van de verantwoordelijken kappen, als we zien dat het nieuwe bestuur haar mooie beloften niet nakomt. Maar niet eerder. Dit "uit de put kruipen" van een "bijna-catastrofale-situatie" van onze geliefde club; heeft even de tijd nodig om herstel mogelijk te maken; ...ook op sportief vlak. Wat ons voorgevoel, vandaag de dag, ook genereert. We hebben immers geen ander alternatief, dan vertrouwen te geven aan het huidig bestuur; en af te wachten wat het wordt. AA Gent heeft ook 10 jaar nodig gehad; om te staan waar ze nu staan..... En zij kwamen eveneens terug uit derde klasse... En wij , zijn nog maar pas 6 maand bezig met ons herstelplan... altijd weer halen mensen de vergelijking boven met AA Gent, ik denk dat je dan niet echt goed weet waarover je spreekt. Onze CEO maakte die vergelijking ook in plaats van wat nederiger te zijn. Gent had inderdaad een pak meer schulden maar speelden op dat moment eerste klasse, had een pak voetbalverstand binnenshuis (Boskamp oa), had een resem talenten binnengehaald die het voor miljoenen euro's nadien heeft doorverkocht, ik denk maar aan Collen, Roussel, Chatelle, ... en ik denk nu niet dat we van Jonas Bogaerts 3 miljoen euro hebben gekregen. En een sportieve lijn is er bij ons ook (nog) niet... Voor de vergeetachtigen onder ons, we spelen volgend jaar vierde klasse, en als het wat meezit, komt er nog 1500 man zien. Er stond enkele maanden geleden een reportage in Humo over de heropstanding van AA Gent. De drijvende krachten achter de 'comeback' waren wijlen eerste minister Wilfried Martens en de toenmalige CEO van VDK. Reken daar nog De Witte, Louwagie, Termont,... bij. Als je dat vergelijkt met onze situatie, onze dorpspolitici zijn zelfs geen supporters van de club... |
| 01 Jun 2016, 15:57 |
|
|
Vaste Waarde
Elco slaagt wel nagels met koppen! Ik noem het niet pessimistisch maar realistisch , wa een farce weer met die jacques ale .
Mooie nieuwe start zeg , wie gelooft ons op den duur nog ? En daarbij nog eens het de club ( YVA EN FDS) die op eigen initiatief SV's begint uit te delen omdat mensen woedend waren na de lalou farce! De bredestraat zal nooit meer veranderen daar lijkt het steeds meer en meer op. |
| 01 Jun 2016, 15:57 |
|
|
Ancien
Optimist blijven hé mannen, we moeten in onze nieuwe ceo blijven geloven, er zijn nog een paar toptransfers op komst, we spelen kampioen op één been en den nieuwen bokser gaat topschutter worden.
Het stadiondossier krijgt een onwaarschijnlijke wending want den Dosje heeft een schitterende locatie gevonden. Optimisten leven langer. En van een positieve kijk op het leven word je gelukkiger, gezonder en succesvoller. Het lijkt een goedkope slogan, maar het wetenschappelijk bewijs is er. Optimisme is een gratis medicijn. Verkrijgbaar zonder voorschrift. De Amerikaanse psycholoog Martin Seligman ontdekte dat optimisten ongeveer 7,5 jaar langer leven dan pessimisten. Een positieve ingesteldheid zou zelfs doorslaggevender zijn voor je levensverwachting dan je gewicht en het feit of je roker bent of niet. Ons immuunsysteem wordt beter beschermd door een positieve kijk op het leven. En als we dan toch ziek worden, genezen we sneller. _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 01 Jun 2016, 16:22 |
|
|
forumlegende
Toch oppassen volgens een Nederlands onderzoek uit 2013 :
'"Wie pessimistisch is over de toekomst zal voorzichtiger leven en zijn voorzorgen nemen op het vlak van gezondheid en veiligheid", verklaart Lang deze opmerkelijke bevindingen. Zo hebben oude brompotten volgens hem een realistischer beeld van de toekomst en worden hun gedachten uiteindelijk werkelijkheid. Maar ook bij jongeren is de 'always look on the bright side of life' niet altijd de beste levensingesteldheid. Proefpersonen uit de lagere leeftijdscategorieën die elke dag het zonnetje in huis waren, bleken hun succes uiteindelijk te overschatten.' Overschatten zullen ze zichzelf hier waarschijnlijk niet doen ![]() |
| 01 Jun 2016, 16:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Ik denk dat sommigen op dit forum mijn vergelijking met AA Gent verkeerd begrepen hebben.
Ik wil met die vergelijking niet zeggen, dat wij op 10 jaar dezelfde mogelijkheden en de top 3 van Belgie zoals Gent zullen bereiken. Gent is inderdaad niet Aalst, en wellicht zijn de mogelijkheden in een grootstad veel uitgebreider dan in een middelgrote centrumstad zoals Aalst. Ik wil alleen maar zeggen dat een duiedelijke remonte evengoed mogelijk is; zoals bij AA Gent; mits een deftig bestuur die constructief en professioneel aan de heropbouw van onze club wil werken. Wellicht zal deze nieuwe ploeg, eerst ervaring moeten opdoen; en 'beginnersfouten' zijn zeker niet ondenkbaar. Patrick Lejuste is zeker een man die financieel alles in goede banen zal leiden. Daar twijfelt niemand aan. Maar zo'n expert hij is, op economisch en financieel vlak; zo onervaren hij is in het voetbalwereldje. Geef onze voorzitter Patrick, de kans om zich in deze mooie wereld, dat het voetbal kan zijn, zich in te werken en know-how op te doen. PLJ is immers een intelligent man. Ik ben er van overtuigd, dat hij snel zal leren uit onjuiste beslissingen, en op korte tijd zal bijsturen waar dit nodig blijkt. Zeker ook op vlak van transfertbeleid. Misschien zal een remonte, zoals bij AA Gent wellicht niet dezelfde vaart lopen bij EA. Maar ik geloof op termijn; zeker in positieve resultaten. . _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Jun 2016, 18:29 |
|
|
forumlegende
pattaboem schreef: Ik denk dat sommigen op dit forum mijn vergelijking met AA Gent verkeerd begrepen hebben. Ik wil met die vergelijking niet zeggen, dat wij op 10 jaar dezelfde mogelijkheden en de top 3 van Belgie zoals Gent zullen bereiken. Gent is inderdaad niet Aalst, en wellicht zijn de mogelijkheden in een grootstad veel uitgebreider dan in een middelgrote centrumstad zoals Aalst. Ik wil alleen maar zeggen dat een duiedelijke remonte evengoed mogelijk is; zoals bij AA Gent; mits een deftig bestuur die constructief en professioneel aan de heropbouw van onze club wil werken. Wellicht zal deze nieuwe ploeg, eerst ervaring moeten opdoen; en 'beginnersfouten' zijn zeker niet ondenkbaar. Patrick Lejuste is zeker een man die financieel alles in goede banen zal leiden. Daar twijfelt niemand aan. Maar zo'n expert hij is, op economisch en financieel vlak; zo onervaren hij is in het voetbalwereldje. Geef onze voorzitter Patrick, de kans om zich in deze mooie wereld, dat het voetbal kan zijn, zich in te werken en know-how op te doen. PLJ is immers een intelligent man. Ik ben er van overtuigd, dat hij snel zal leren uit onjuiste beslissingen, en op korte tijd zal bijsturen waar dit nodig blijkt. Zeker ook op vlak van transfertbeleid. Misschien zal een remonte, zoals bij AA Gent wellicht niet dezelfde vaart lopen bij EA. Maar ik geloof op termijn; zeker in positieve resultaten. . ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 01 Jun 2016, 18:49 |
|
| Pagina 253 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 251 252 253 254 255 … 515 Volgende |