Transfers 2010-2011 - Pagina 254 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 252 253 254 255 256 345
 Transfers 2010-2011 
Auteur Bericht
nieuw in de eerste ploeg

Bericht Re: Transfers 2010-2011
Jean schreef:
lolo4ever schreef:
Jean schreef:
Het zou kunnen dat er hier een aantal serieus content gaan zijn binnenkort!
Ik kan (mag) geen naam geven maar we staan heel dicht bij de overgang van een zeer degelijke speler die hier nogal gekend is.

Ja,Webers mag komen.

Het gaat niet over Webers, het is een centrale verdediger.

Jammer, maar met Dessaer zou ik ook content zijn.

14 Mar 2012, 11:59
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
seminck zeker pff

14 Mar 2012, 12:03
Nationale Ploeg

Leeftijd: 37
lolo4ever schreef:
Jean schreef:
Ik kan (mag) geen naam geven maar we staan heel dicht bij de overgang van een zeer degelijke speler die hier nogal gekend is.

Ja,Webers mag komen.

Webers zou afgehaakt hebben omdat hij de verplaatsing van Mechelen naar Aalst niet ziet zitten. Verder circuleren er veel namen van spelers die bij onze satellietclub Wetteren spelen (Claessens, Heymans, Van Ruyskesvelde).

Stoget a ni oon, ten stoget a af !

14 Mar 2012, 12:16
Nationale Ploeg

Website: http://www.facebook.com/home.php?#!/profile.php?id=1569624749
Titus schreef:
lolo4ever schreef:
Jean schreef:

Ja,Webers mag komen.

Webers zou afgehaakt hebben omdat hij de verplaatsing van Mechelen naar Aalst niet ziet zitten. Verder circuleren er veel namen van spelers die bij onze satellietclub Wetteren spelen (Claessens, Heymans, Van Ruyskesvelde).

Heymans gaat naar Lierse.
Edit: van mij mogen ze eens bij Oudenaarde gaan shoppen. ;)

14 Mar 2012, 12:19
Scholier

Al 2 buitelanders gesignaleerd op Aalst voor volgend seizoen, een Zweed : Heugneudig , en een Deen : Breutneudig. :plat:

14 Mar 2012, 12:20
nieuw in de eerste ploeg

witteken schreef:
seminck zeker pff

Meer dan waarschijnlijk hoewel mijn voorkeur naar Webers en Dessaer(ook al elders gelinkt) gaat.Anderziijds ligt Michaël niet in de bovenste schuif bij BVR en zou dus toch een vreemde wending zijn.
Maar mag van mij zeker komen.

14 Mar 2012, 12:27
Scholier

lolo4ever schreef:
witteken schreef:
seminck zeker pff

Meer dan waarschijnlijk hoewel mijn voorkeur naar Webers en Dessaer(ook al elders gelinkt) gaat.Anderziijds ligt Michaël niet in de bovenste schuif bij BVR en zou dus toch een vreemde wending zijn.

VANDERHEYDEN van Hamme ???

14 Mar 2012, 12:29
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

kanderniopkommen schreef:
lolo4ever schreef:
witteken schreef:
seminck zeker pff

VANDERHEYDEN van Hamme ???

Dat denk ik niet

14 Mar 2012, 13:12

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
dwarskijker schreef:
Stijn schreef:
dwarskijker schreef:

Neem van mij aan dat Wouter even graag wil spelen als gij naar een match van Aalst wil komen kijken.Toen Wouter gekwetst was is hij op aanraden van de technische en medische staf van Aalst bij dokter Sas(clubarts Brugge,voorheen Anderlecht).Daar is hij behandeld maar zonder voldoende resultaat.Hij heeft toen zelf nog eens geprobeerd in een oefenmatch en thuis tegen Tienen.Maar blijkbaar is hij hervallen.
Net als bij Laurent vorig jaar hadden de inspuitingen niet het gewenste effect.
Vervolgens is Wouter in behandeling gegaan bij De Maeschalck.Als je daar elke dag twee uur naar toetrekt is dat niet om koffie te drinken maar om keihard te werken om van je blessure verlost te geraken.
Bakkie neem van mij aan dat je goekope insinuaties zeer kwetsend zijn voor Wouter.Die jongen zijn hart bloed dat hij niet kan spelen en afscheid kan nemen van zijn supps op het terrein.Wouter heeft Aalst ongelofelijk veel plezier bezorgd en heeft steeds inzet getoond op het veld.
Jammer genoeg zal Wouter pas hersteld zijn op het einde van de competitie zodat de kans klein is dat hij nog een match voor Aalst kan spelen.Zou ook niet verstandig zijn om nog risico's te nemen voor één match.Maar indien Aalst in the worst case scenario op plaats 16 zou belanden zal hij zeker klaar staan om Aalst in tweede klasse te houden.
Waar is het respect van supporters die spelers veroordelen, die hier 3 jaar het beste van zichzelf hebben gegeven, op basis van goedkope insinuaties zonder de feiten de kennen ?

De supporters kennen wel al die informatie niet. Ik heb dat nergens zien verschijnen. Een supporter maakt zijn oordeel op basis van wat hij weet en de info die hij krijgt via website, kranten, forum, … Als je op die info verder gaat, dan lijkt een conclusie zoals die van Bakkie toch minstens te begrijpen. Dat is nu eenmaal de indruk die gewekt wordt. Absoluut zonder te zeggen dat dat correct is, maar ik kan er wel goed inkomen dat mensen zo een oordeel gaan vormen.

Op zijn minst een conclusie die op los zand gebaseerd is.En dan zwijg je beter of zoek je meer infomatie ipv een speler van alles en nog wat te beschuldigen.Voor zover ik weet heb ik nergens gelezen dat Wouter niet gekwetst is.Blijkbaar leest Bakkie een andere gazet:de tooggazet.
Maar het zou inderdaad helpen moest de club (beter) communiceren over gekwetste spelers.

Ik lees de dokter Van Mulders gazet. ;) ik denk dat gij de plaatselijke gazet De Beiaard uit Zottegem leest.

14 Mar 2012, 13:16
Nationale Ploeg

Leeftijd: 60
Titus schreef:
lolo4ever schreef:
Jean schreef:

Ja,Webers mag komen.

Kleine correctie, Webers woont in Ham (tegen Beringen) en werkt in Balen. Buiten de afstand, was vooral de ring, zowel rond Brussel als Antwerpen en groot probleem. Als je telkens minstens 2 uur onder de baan bent, kan ik me voorstellen dat je 2 keer nadenkt alvorens je naar een club gaat. ;)

14 Mar 2012, 14:14
Ancien

Leeftijd: 38
Meer dan 10 Belgische (en Nederlandse) clubs in de rij voor Depoitre

Afbeelding

Laurent Depoitre (rechts): de strijd om zijn handtekening is losgebarsten.

Laurent Depoitre zal volgend seizoen niet meer voor Eendracht Aalst spelen. De spits is einde contract bij de Ajuinen en heeft zowat heel België (en een deel van Nederland) achter zich aan zitten.

Volgens L'Avenir is de interesse in het Aalsterse toptalent niet meer te overzien. Naast reeksgenoten Waasland-Beveren, Roeselare en KV Oostende zou ook de helft van de Jupiler Pro League een oogje hebben op de aanvaller. Anderlecht zou Depoitre al ruim 2,5 jaar in de gaten houden en ook Gent, Beerschot, Lierse, OHL, RAEC Mons, KV Kortrijk, Cercle Brugge én Standard zouden positieve scoutingsrapporten over Depoitre in hun bezit hebben.

Maar waar Belgisch talent aan de oppervlakte komt zijn de Nederlanders niet veraf. Ook NEC, Sparta Rotterdam, Heerenveen, Willem II en Roda JC denken eraan om Depoitre een contractvoorstel te doen.

Depoitre zelf laat zich niet opjagen door de vele interesse. "Ik weet dat er veel teams geïnteresseerd zijn, maar ik probeer er rustig onder te blijven. Aalst weet dat ik op het einde van het seizoen weg ga. De financiële problemen van de club haalden soms de motivatie wat naar beneden en ik denk dat zowat de volledige basisploeg na dit seizoen andere oorden opzoekt. Maar wat mezelf betreft, ik kan nu nog niet zeggen waar ik heen ga." (JS)

14 Mar 2012, 14:31

Leeftijd: 11
lolo4ever schreef:
Jean schreef:

Ja,Webers mag komen.

Webers zal niet komen

14 Mar 2012, 14:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 30
Webers zal inderdaad niet komen. Hij ziet de lange verplaatsingen niet zitten. Bovendien zal die nu misschien bij Heist willen blijven ook, met het aantrekken van Fockaert en nog een andere die de naam me ontsnapt tonen ze nu net iets meer ambitie...

14 Mar 2012, 15:52
forumlegende

Leeftijd: 61
kanderniopkommen schreef:
Al 2 buitelanders gesignaleerd op Aalst voor volgend seizoen, een Zweed : Heugneudig , en een Deen : Breutneudig. :plat:

je mag er nog een Chinees aan toevoegen ook : Ni Lang

14 Mar 2012, 17:29
Miniem

Leeftijd: 114
Er is ook al een lijst beschikbaar van spelers die zeker NIET komen.

14 Mar 2012, 17:34
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 5169 berichten ]  Ga naar pagina 1 252 253 254 255 256 345