|
|
| Pagina 254 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 252 253 254 255 256 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
El Corredor (Light) schreef: pattaboem schreef: Ik denk dat sommigen op dit forum mijn vergelijking met AA Gent verkeerd begrepen hebben. Ik wil met die vergelijking niet zeggen, dat wij op 10 jaar dezelfde mogelijkheden en de top 3 van Belgie zoals Gent zullen bereiken. Gent is inderdaad niet Aalst, en wellicht zijn de mogelijkheden in een grootstad veel uitgebreider dan in een middelgrote centrumstad zoals Aalst. Ik wil alleen maar zeggen dat een duiedelijke remonte evengoed mogelijk is; zoals bij AA Gent; mits een deftig bestuur die constructief en professioneel aan de heropbouw van onze club wil werken. Wellicht zal deze nieuwe ploeg, eerst ervaring moeten opdoen; en 'beginnersfouten' zijn zeker niet ondenkbaar. Patrick Lejuste is zeker een man die financieel alles in goede banen zal leiden. Daar twijfelt niemand aan. Maar zo'n expert hij is, op economisch en financieel vlak; zo onervaren hij is in het voetbalwereldje. Geef onze voorzitter Patrick, de kans om zich in deze mooie wereld, dat het voetbal kan zijn, zich in te werken en know-how op te doen. PLJ is immers een intelligent man. Ik ben er van overtuigd, dat hij snel zal leren uit onjuiste beslissingen, en op korte tijd zal bijsturen waar dit nodig blijkt. Zeker ook op vlak van transfertbeleid. Misschien zal een remonte, zoals bij AA Gent wellicht niet dezelfde vaart lopen bij EA. Maar ik geloof op termijn; zeker in positieve resultaten. . ![]() --- Neen hoor:.. Alweer niet juist begrepen.... "We mogen een 'remonte' (=wederopstanding) wél nastreven; zoals mogelijk was met Gent , ... maar (waarschijnlijk) niet in dezelfde proporties."... Ik zou eigenlijk al content zijn als we op termijn 1ste klasse B konden bereiken; en dan zien we wel wat nog verder mogelijk is... Steden als Oostende, Genk en Waregem zijn aglommeraties die in grootte en inwonersgetal ongeveer vergelijkbaar zijn met Aalst... Die lijken mij 'in vergelijking" dan ook het uiterste maximum haalbare als voetbalclub-grootheid; voor een club in de middelgrote stad als Aalst. _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 01 Jun 2016, 23:56 |
|
|
Freak
zoals gent zullen we wel nooit worden.maar zonder de politiek gaan we zelfs niet zoals oostende worden.
|
| 02 Jun 2016, 8:48 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
waly 2 schreef: zoals gent zullen we wel nooit worden.maar zonder de politiek gaan we zelfs niet zoals oostende worden. Natuurlijk is de ondersteuning van het gemeentebestuur absoluut nodig, dat is evident. En loutere kortstondige borgstelling, was thans wel broodnoodzakelijk, maar kost hen uiteindelijk toch geen rotte cent. In het totaalplaatje; totaal onvoldoende als materiele steun voor dé voetclub van de stad die AALST als middelgrote centrumstad mede op de kaart kan zetten. Ook de stad Aalst voor onze regio een aantrekkingspool maken op ALLE niveaus; is een inherente target voor de leden van ons gemeentebestuur. Maar dit lokaal chauvenisme ontbreekt volledig bij al onze politici, als het op voetbal of sport in 't algemeen, aankomt.... _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 02 Jun 2016, 16:41 |
|
|
forumlegende
Davy Claessens moet ook weg bij Rapide Lebbeke.
_________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 03 Jun 2016, 15:07 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
El Corredor (Light) schreef: Davy Claessens moet ook weg bij Rapide Lebbeke. Dit seizoen veel geblesseerd geweest zeker? |
| 03 Jun 2016, 15:28 |
|
|
forumlegende
Smetje schreef: El Corredor (Light) schreef: Davy Claessens moet ook weg bij Rapide Lebbeke. Dit seizoen veel geblesseerd geweest zeker? amper gespeeld ja. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 03 Jun 2016, 15:30 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Ridwane Mbarki (Londerzeel) naar Lommel. Kon ook naar Antwerp.
|
| 05 Jun 2016, 11:06 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Mbarki... was een gesel voor Lievens. wat een niveauverschil. jammer dat wij zulke voetballers niet kunnen halen, maar het is zo.
|
| 05 Jun 2016, 14:35 |
|
|
Ancien
https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/sportief/item/2886-sven-jaecques-met-positieve-noot-afsluiten
Allez dit is toch positief nieuws. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 06 Jun 2016, 8:06 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Hugo schreef: https://www.eendracht-aalst.be/nieuws/sportief/item/2886-sven-jaecques-met-positieve-noot-afsluiten Allez dit is toch positief nieuws. ![]() Wie de transfers doet maakt oo zich niet veel uit gezien je een titel niet op bestelling hebt. Voorlopig ben ik tevreden over de nieuwkomers, ook naar de profielen die ze nog zoeken. Als iemand met ervaring als SJ ook nog een te volgen structuur neerpoot voor hij vertrekt dan is dat ook een pluspunt. Benieuwd naar de oefenmatchem ![]() _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 06 Jun 2016, 8:57 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Zijn er nu al oefenwedstrijden bekend buiten die van op meldert? Wanneer is de eerste training?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 06 Jun 2016, 12:06 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Er wordt onderhandeld met Kenny Van Hoevelen. De bijna 33-jarige centrale verdediger speelde 8 jaar bij KV Mechelen en kwam vorig seizoen uit voor OHL.
Bron: HLN |
| 06 Jun 2016, 13:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Gilles schreef: Er wordt onderhandeld met Kenny Van Hoevelen. De bijna 33-jarige centrale verdediger speelde 8 jaar bij KV Mechelen en kwam vorig seizoen uit voor OHL. Bron: HLN Grapje hoop ik - laatste speelminuten dateren van april 2015... Voor een verdediger van 33 toch een risicootje... Misschien op zoek naar de nieuwe Edin Ramcic? |
| 06 Jun 2016, 13:55 |
|
|
Vaste Waarde
Ale DT alted zoei negatief ni zen ein
Urban es oeik nog vroi en nog in topvorm emmen we tegen denjer gezing |
| 06 Jun 2016, 14:49 |
|
|
Flippo was toch ook ouder dan 33?
_________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 06 Jun 2016, 14:57 |
|
| Pagina 254 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 252 253 254 255 256 … 515 Volgende |