Stadion - Pagina 256 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 254 255 256 257 258 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht Re: Stadion
boer touch schreef:
Was bij mij door omstandigheden ook een maand of 2 geleden, en idd het gaat van kwaad naar erger. :cry:

Ik wil echt niet negatief zijn, maar hier kan je toch weinig positiefs over vertellen?
Hamburgerkot staat op instorten en is een kwartier voor het einde al gesloten, boxen in de tribune werken niet, als ge u botten niet aan hebt heb je een probleem op de staantribune, de verbreding van het veld :wadde: daarmee lacht men ons goed uit in het gezicht. ach er is zoveel om op te noemen. :stom:

Zou er zondag nog 1000 man geweest zijn?
De sfeer was ook ver te zoeken, en als eupen met een bus komt is het precies een risicomatch jong toch :cry:

Hopen op beter zeker.

maar allez zeg, hebt ge het nu nog altijd niet verstaan wat er gaat gebeuren per 1 mei 2015 ?
gedaan met spelen daar, enkele maanden later wordt ALLES tot onder de grond afgebroken en komen er sociale woongelegenheden. Spelen dan vanaf seizoen 2015-2016 "voorlopig" in Denderleeuw, in de veronderstelling dat de club dan nog bestaat wel te verstaan, maar dat denk ik wel, allez, dat hoop ik toch ... :wadde:

20 Jan 2015, 15:07
Scholier

Aangezien het stadsbestuur nu toch niet over de brug gaat komen om E.A. bij te staan in een zoektocht naar een oplossing in het stadiondossier, dankzij de loslippige Ilse Uyttersprot (n), mag FDR stilletjes aan zijn plannen uit de doeken doen.

16 februari, D-day voor de licentie, komt wel heel dicht bij :EA:

03 Feb 2015, 21:45
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Alle goedgelovige Aalstenaars moeten eens wakker geschud worden en met de realiteit geconfronteerd worden...en niet meer dromen AUB ! dit Aalsters stadsbestuur WIL ABSOLUUT GEEN stadion voor Eendracht, en dus ook niet het ( voortbestaan van onze bijna 100 jarige trots; wat zij ook beweren.
De enigste mogelijkheid was aan Albatros, en die kans hebben ze aan Eendracht bewust niet willen geven.
Het stadsbestuur zijn gewoon één grote bende huichelaars die niets inzitten met de sportieve glorie van AALST.
Het CLUBBESTUUR van eendracht en wij supporters moeten zelf het initiatief nemen, voor alles...
Laten wij elke politieker die zich op DEN IENDRACHT nog "durft" laten zien , met het (verborgen) doel om politieke stemmen te ronselen; Héééééééél luidruchtig uitjouwen !!!
Gedaan met de impressionante show van Task Force!
Als er ooit een nieuw stadion komt in een naburige gemeente, of als we moeten spelen in Denderleeuw... het zij dan zo! Dan ligt die schuld bij niemand anders dan bij onze eigen AALSTERSE politici.
....Niet bij FC AZERTY.... Concurrenten Cercle en Club Brugge spelen immers ook in hetzelfde stadion......
Hopelijk komt het allemaal nog goed met onzen iendracht. De huidige politici kunnen er later alleen maar schaamrood van worden.

04 Feb 2015, 12:33
Nationale Ploeg

pattaboem schreef:
Alle goedgelovige Aalstenaars moeten eens wakker geschud worden en met de realiteit geconfronteerd worden...en niet meer dromen AUB ! dit Aalsters stadsbestuur WIL ABSOLUUT GEEN stadion voor Eendracht, en dus ook niet het ( voortbestaan van onze bijna 100 jarige trots; wat zij ook beweren.
De enigste mogelijkheid was aan Albatros, en die kans hebben ze aan Eendracht bewust niet willen geven.
Het stadsbestuur zijn gewoon één grote bende huichelaars die niets inzitten met de sportieve glorie van AALST.
Het CLUBBESTUUR van eendracht en wij supporters moeten zelf het initiatief nemen, voor alles...
Laten wij elke politieker die zich op DEN IENDRACHT nog "durft" laten zien , met het (verborgen) doel om politieke stemmen te ronselen; Héééééééél luidruchtig uitjouwen !!!
Gedaan met de impressionante show van Task Force!
Als er ooit een nieuw stadion komt in een naburige gemeente, of als we moeten spelen in Denderleeuw... het zij dan zo! Dan ligt die schuld bij niemand anders dan bij onze eigen AALSTERSE politici.
....Niet bij FC AZERTY.... Concurrenten Cercle en Club Brugge spelen immers ook in hetzelfde stadion......
Hopelijk komt het allemaal nog goed met onzen iendracht. De huidige politici kunnen er later alleen maar schaamrood van worden.

neen jong, tis all FDR zijn fout. allemaal en helemaal. die arme politiekers, die nochtans heel veel beloofden in verkiezingstijd hebben gelijk dat ze zich niet laten rippen. :hmm:

ik maak er mij niet meer lastig in: ik ben tot de conclusie gekomen dat we misschien zelfs gewoon niet beter verdienen dan de behandeling die we krijgen vant stadhois. als je dit forum soms bvb leest... op een andere zetten ze het clubbelang voorop...

anderzijds toch even blussen: hetgeen een politica in de kantine zegt tussen een paar pinten door misschien toch wat relativeren of met een korrel zout pakken he. en het zou me nog niet verbazen met dit stadsbestuur dat mev Ilse van sommige dingen misschien niet eens op de hoogte zou zijn ?

04 Feb 2015, 13:18
forumlegende

Dit stadsbestuur is niet alleen verantwoordelijk voor de grote malaise. De voorbije twintig jaar is er geen enkele stap vooruit gezet in het stadiondossier, noch door de stad noch door de club zelf.
En laten we ook niet de pleiade aan louche figuren vergeten die in de loop der jaren op de club neergestreken zijn. Wie wil met zulke figuren samenwerken?
Dat neemt natuurlijk niet weg dat er geen enkele serieuze belangstelling is van het huidig stadsbestuur.
En om alles even heel zwartgallig te zijn, en dat mag wel eens in deze situatie : een paar jaar spelen in Dender, geen nieuw stadion, en tot slot een 'mooie' fusie met onze buren.
Een half jaar geleden durfde ik er nog geen geld opzetten. Nu zou ik wel een gokje wagen op dit doemscenario...

04 Feb 2015, 16:37
forumlegende

antwoord Ilse Uyttersprot op Facebook:

"Ah.. Ons gesprek! Het is een feit dat we geen recreatiegebied in aalst hebben waar we een stadion mogen bouwen. De politieke wil is er al jaren, geld is er bij de prive.... Maar bij het opmaken vd de gewestplannen in de jaren 90 werd dit vergeten. Reden waarom okapi moet wachten op een zaal, waarom de jumping geen plaats heeft... Woonzone is er, industriezone, maar recreatiegebied niet. Herbouwen op de huidige site lijkt uitgesloten ( mobiliteitsprobleem en woonzone). Dus moeten we een plaats zoeken van 5 ha waar we de juiste zone kunnen van maken. Maar dat duurt enkele jaren. In de vorige legislatuur erkende men voor het eerst het probleem, maar we raakten het niet eens over een locatie. Enkele maanden geleden heb ik een locatie voorgesteld nl Zuid IV industriegebied en omvormen naar recreatie.. Maar ook hierover was geen consensus"

toch altijd irritant hoe ze verwijst naar haar eigen legislatuur. "het probleem erkennen", daar dank je de koek koek zeg...

04 Feb 2015, 21:06
forumlegende

Leeftijd: 61
El Corredor (Light) schreef:

"Ah.. Ons gesprek! Het is een feit dat we geen recreatiegebied in aalst hebben waar we een stadion mogen bouwen. De politieke wil is er al jaren, geld is er bij de prive.... Maar bij het opmaken vd de gewestplannen in de jaren 90 werd dit vergeten. Reden waarom okapi moet wachten op een zaal, waarom de jumping geen plaats heeft... Woonzone is er, industriezone, maar recreatiegebied niet. Herbouwen op de huidige site lijkt uitgesloten ( mobiliteitsprobleem en woonzone). Dus moeten we een plaats zoeken van 5 ha waar we de juiste zone kunnen van maken. Maar dat duurt enkele jaren. In de vorige legislatuur erkende men voor het eerst het probleem, maar we raakten het niet eens over een locatie. Enkele maanden geleden heb ik een locatie voorgesteld nl Zuid IV industriegebied en omvormen naar recreatie.. Maar ook hierover was geen consensus"

dus geen stadion in groot Aalst. Als er geen grond buiten Aalst gevonden wordt is 't over and out vrees ik.

04 Feb 2015, 21:20
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50

toch altijd irritant hoe ze verwijst naar haar eigen legislatuur. "het probleem erkennen", daar dank je de koek koek zeg...

Dat we geen grond hebben waar we direct een stadion kunnen op zetten weten we al een lange tijd .
Dit is toch weer een andere uitleg dan wat er zondag hier op het forum is gepost .

04 Feb 2015, 21:54
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Toch bizar dat men voor allerlei (sociale) woonprojecten dan wel steeds de gepaste gronden kan vrijmaken? Of hebben die ook geen recht op recreatie misschien? Gans onze stad is aan het transformeren in één grote woonzone met op termijn niets van vertier of recreatie, iedereen gezellig in zijn eigen cocon en de rest kan den boom in.

Tekenend voor onze steeds asocialer wordende maatschappij, als ge in u kot blijft hebben ze van u geen last.

05 Feb 2015, 9:02
nieuw in de eerste ploeg

kreezie nonkeltje schreef:

dus geen stadion in groot Aalst. Als er geen grond buiten Aalst gevonden wordt is 't over and out vrees ik.

Dender te nemen of te laten :cry:

05 Feb 2015, 10:56
forumlegende

Politiek praatje van iemand die ik (en ik denk heel veel anderen met mij) al jaren niet meer geloof/vertrouw.
Net als 75% van het stadsbestuur. Het is erg, maar als je de oeverloze en niets vooruit helpende discussies van het stadsbestuur van de voorbije 20 jaar bekijkt (oa ivm Siesegem/fuifzaal/stadion...), dan trekt een ietwat nuchter denkend mens zijn conclusies. Aalst heeft 20 jaar of meer stil gestaan.
Ik heb het gevoel dat iedereen de voorbij jaren maar wat aanmoddert met een après moi le déluge-instelling, daarbij nog danig gehinderd door ego's ter grootte van een zeppelin. Dat is niet alleen in de gemeentepolitiek zo, maar ook in de nationale politieke kringen. Algemeen belang? Schei toch uit...zolang ik of mijn zielig partijtje maar gelijk krijg.
Wel, krijg dan ook maar de rambam. :fuck:

05 Feb 2015, 11:49
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
Ik ben de iendracht-deur stillekes achter mij aan het dichttrekken, verhuis naar dender is voor mij een stap te ver. Ook al ben ik er mij van bewust dat we met de rug tegen de muur staan en er geen alternatieven zijn. Van mijn 37 jaar kom ik al 30 jaar naar den iendracht, maar de laatste tijd moet ik mij meer oppeppen om naar de voetbal te gaan dan dat ik er plezier aan beleef. Mijn abo zal het laatste geweest zijn, hoe spijtig ik dat ook vind.
Wat de carnavalsmatch betreft, ik zal er zijn, maar daarmee is dan ook alles gezegd. Een avondje een fake-sfeer creëren met alle spelletjes die er boven onze kop gaande zijn? No thanks!
Aan iedereen die heeft meegewerkt aan de ondergang van de club ne welgemeende :fuck: , van mij hebben jullie alvast gewonnen, want ik kan het niet langer aanzien!
:EA:

05 Feb 2015, 12:52
Nationale Ploeg

cheer up lads.

om het met de eeuwig juiste quote van Monty Python's Flying Circus te zeggen: "when life seems pretty rotten, there's something you've forgotten... things will always turn out for the best."

als ge seffens de zondag thuis in uwe zetel blijft zitten, gaadde merken dat ge alleen maar naar de life score gaat zitten staren. kunt ge evengoed de match zelf komen zien he :D

05 Feb 2015, 14:16
Freak

het word dan tijd dat fdr zegt waar het op staat.hij moet dan niet wachten tot 14 feb.

05 Feb 2015, 15:05
Nationale Ploeg

Leeftijd: 48
waly 2 schreef:
het word dan tijd dat fdr zegt waar het op staat.hij moet dan niet wachten tot 14 feb.

qua timing kan dat ook wel tellen, zo aan de vooravond van carnaval...

05 Feb 2015, 15:40
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 254 255 256 257 258 462