|
|
| Pagina 260 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 258 259 260 261 262 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Vaste Waarde
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
sas schreef: BVW schreef: sas schreef: waarom niet, de voorbije edities hebben mooie bedragen opgeleverd voor de club Zeker dat het voor de club was? Heel zeker. Indien gewenst kan ik de overschrijving naar de rekening van de club tonen. Toon dan ook meteen is de overschrijving van de club naar 'derden' |
| 23 Dec 2011, 12:15 |
|
|
Miniem
Lid geworden op: 26 Mei 2011, 15:21 Berichten: 36 Leeftijd: 49 Locatie: Aalst |
voorbijganger schreef: sas schreef: BVW schreef: Zeker dat het voor de club was? Heel zeker. Indien gewenst kan ik de overschrijving naar de rekening van de club tonen. Toon dan ook meteen is de overschrijving van de club naar 'derden' Zeg me dan even wie die 'derden' zouden zijn aub. |
| 23 Dec 2011, 12:18 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
Gaat dat spelleke hier weer herbeginnen. a.u.b stop er mee en geef deze mensen een eerlijke kans.
![]() |
| 23 Dec 2011, 13:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
eendrachter'80 schreef: Gaat dat spelleke hier weer herbeginnen. a.u.b stop er mee en geef deze mensen een eerlijke kans. ![]() hoe ge het draait of keert , en hoe graag ( de meesten dan toch) deze topic hier zien gesloten worden , leuteren en memmen gaan ze hier toch komen blijven doen ze.... nu er EINDELIJK , na maanden gezever , een bestuur zit die er werk wil van maken...in iedere reorganisatie vallen er en staan er...spijtig maar realiteit.... dus , aan de paar mensen hier die er nog altijd een sport van maken te komen melken.....hou op met stoken aub!! t hangt hier allemaal stillekes aan mijn kloten uit...en de mijne alleen niet denk ik.... |
| 23 Dec 2011, 15:15 |
|
|
Miniem
sas schreef: BSV schreef: Ooooo proficiat yannick van aken is terug ! en is de zusje nog niet back? ale, laat haar ook komen, op wiens handjes gaan anders nog centjes plakken ?Yuppie Leve het beleid van vorige jaar !'het' zusje Awel , je, beste sas , hebt absoluut gelijk, grammaticaal is het “het zusjes”, maar omdat “het zusjes “ normaal gezien een lieve schattige meisjes/vrouw is , en madam van aken is ….. niet schattig , niet lief , niet eerlijk, dus zo iemand kan ik toch “het zusje” niet noemen !!!!En nog iets je beste sas controleer beter cijfers in uw eigen boekhouding Ken je dat “Haal eerst die balk uit uw eigen oog, dan ziet u pas scherp genoeg om die splinter uit het oog van de ander te halen !!!” ? ![]() |
| 23 Dec 2011, 16:19 |
|
|
Miniem
sas schreef: BVW schreef: sas schreef: waarom niet, de voorbije edities hebben mooie bedragen opgeleverd voor de club Zeker dat het voor de club was? Heel zeker. Indien gewenst kan ik de overschrijving naar de rekening van de club tonen. ja ! GRAAG !!!! en ook de overschrijvingen die nadien gebeurden !!! |
| 23 Dec 2011, 16:24 |
|
|
Miniem
eendrachter'80 schreef: Gaat dat spelleke hier weer herbeginnen. a.u.b stop er mee en geef deze mensen een eerlijke kans. ![]() ze hebben die kans al eens gehad !!! en ..... Hoeveel min is het nu bij de club ![]() |
| 23 Dec 2011, 16:27 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
En maar kakken
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 23 Dec 2011, 16:31 |
|
|
Miniem
![]() "BSV (onder een nickname is het natuurlijk makkelijk je ding te doen denkende dat niemand weet wie je bent...vrij naief), Ik nodig je uit op het forum op te sommen waar ik dan al geld aan m'n handen zou laten plakken hebben, 'k ben benieuwd..." En sas Ben je me nu aan het bedreigen of wa ? ![]() |
| 23 Dec 2011, 16:43 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:30 Berichten: 2350 Leeftijd: 40 Locatie: Oilsjt WLM: [email protected] |
BSV, ik denk dat er iets in u oog zit, azoo knipogen constant
en wré bedreigingen zie ik toch ook niet in da berichtje ze :s (aleja, kan zijn dat het door wat in u oog zit gij het anders ziet natuurlijk Ze heeft wel gelijk langs ne kant, kom nu maar eens op met harde bewijzen over de feiten die hier gezet worden. _________________ mijn club: Soep, cirque en cinema
|
| 23 Dec 2011, 16:45 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Het heeft hier een tijdje kalm geweest sinds 17/12 en nu begint het moddergooien hier opnieuw.
Het zal "eigen" aan Den Iendracht zijn zeker, ofwel is alles supergoed ofwel archislecht. Enige oplossing: onze clubkleuren veranderen. ![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Dec 2011, 16:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Doe da topic hier gewoon eens toe. Het is winterstop, en ik heb geen goesting om hier twee weken lang alleen maar dit soort zever te lezen.
|
| 23 Dec 2011, 17:01 |
|
|
Miniem
Gaskonijn schreef: BSV, ik denk dat er iets in u oog zit, azoo knipogen constant en wré bedreigingen zie ik toch ook niet in da berichtje ze :s (aleja, kan zijn dat het door wat in u oog zit gij het anders ziet natuurlijk Ze heeft wel gelijk langs ne kant, kom nu maar eens op met harde bewijzen over de feiten die hier gezet worden. Als je met twee ogen kijkt dan zie je veeeeeeeeeeeeeeel meer, en met een oog krijg je illusie dat bij de club vanaf nu zal beter gaan dus ik durf gewoon niet meer met twee ogen te kijken !!! En ik hoef niks te bewijzen , het is al gedaan , de schulden van de club spreken voor zichzelf !!! |
| 23 Dec 2011, 17:02 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Dat is ook wel een simpele redenering.
Mijn mening is dat dit de enige weg is die mogelijk was, we kunnen het een goede vinden of een slechte maar feit is wel dat we het hiermee in ieder geval zullen moeten doen. _________________ If you never try, you'll never know |
| 23 Dec 2011, 17:08 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
De Jean schreef: Doe da topic hier gewoon eens toe. Het is winterstop, en ik heb geen goesting om hier twee weken lang alleen maar dit soort zever te lezen. idd topic mag gesloten worden , laten we aandacht geven vr het weekend van 6, 7 en 8 januari want de jongens die dit organiseren verdienen dit en krijgen men volle respect want dat zijn de supporters die vr hun club leven!! |
| 23 Dec 2011, 17:29 |
|
| Pagina 260 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 258 259 260 261 262 … 289 Volgende |