|
|
| Pagina 27 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 106 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06 Berichten: 349 Leeftijd: 43 |
Veel lof en niets dan goed over de transfers....
Eerst bewijzen op tafel begin volgend seizoen....Diene pipo dat nu in La Lou zit ging hier ook den boel forceren als het bericht bekend werd gemaakt... We hadden het beste spitsenduo van derde klasse is er nog geschreven geweest.... Ik ben het afgeleerd om (te) vroeg te juichen de laatste seizoenen..... _________________ Oilsjt, de stad van mèn....... |
| 22 Apr 2006, 14:53 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 29 Mei 2005, 23:12 Berichten: 1207 Leeftijd: 46 Locatie: Gent - Ternat -Aalst |
Titus schreef: Voila natuurlijk moet em hem eerst bewijzen, want in de voorbereiding begint iedereen vanaf 0 of zo zou het toch moeten zijn. Ik zeg gewoon laat Sulmon rustig evolueren zonder al die druk op zijn schouders. En het is voor niemand slecht om een doelman met ervaring te hebben. Sorry als ik hierdoor de ploeg opstel .Ik heb ook nergens beweerd dat het slecht is om een doelman met ervaring in huis te hebben, maar om het daarom onmiddellijk vanzelfsprekend te vinden dat Sulmon naar de bank moet verhuizen ... Als je trouwens in 't stadium gekomen bent waarin Sulmon nu zit, dan kan je niet meer evolueren bij de reserven. Hij zal trouwens wel al genoeg weten wat druk is, als je al bijna een heel seizoen in doel staat bij een ploeg die knokt tegen degradatie en misschien, allicht waarschijnlijk, een eindronde op leven en dood moet spelen tegen gemotiveerde vierdeklassers. |
| 22 Apr 2006, 15:10 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
idd ...
wees toch voorzichtig met prognoses zenne, het zijn nog altijd mensen he die we aankopen, en geen "aantal doelpunten" he. maar op het eerste zicht ziet het er naar uit dat we een leuk ploegske hebben voor volgend jaar. ook qua leeftijd veel spelers die in hun "beste jaren" zitten |
| 22 Apr 2006, 15:11 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 16 Mei 2005, 10:18 Berichten: 2248 Leeftijd: 45 Locatie: Pamel |
Ik denk ni da we nog ne spits moete verwachte.Ge hebt Glorieux(werkende spits)en als Troch(ook al wordt ie omschreven al "hangende spits")ze der dan kan binnentrappen zitte we goe.Verder hebt ge nog Wambacq en van Dijck.Ik zou liever op middenlinks nog nen bijkomende speler zien.(ook al is Claessens ni slecht bezig)En dan ben ik content
![]() _________________
|
| 22 Apr 2006, 15:27 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 16 Mei 2005, 1:47 Berichten: 3436 Leeftijd: 44 Locatie: Temse Website: http://www.eendracht-aalst.be |
Gunni schreef: Ik denk ni da we nog ne spits moete verwachte.Ge hebt Glorieux(werkende spits)en als Troch(ook al wordt ie omschreven al "hangende spits")ze der dan kan binnentrappen zitte we goe.Verder hebt ge nog Wambacq en van Dijck.Ik zou liever op middenlinks nog nen bijkomende speler zien.(ook al is Claessens ni slecht bezig)En dan ben ik content ![]() het zal nun wel efkes gedaan zijn met transfers denk ik. het is evident dat als ze nu nog enen aantrekken, dat ze zich gaan toeleggen op ne goeie diepe spits... dat is nog het maximum haalbare, en gezien de kern, toch wel nodig ook...(stel je voor dat er één van onze spitsen een tijd lang geblesseerd is volgend seizoen) de rest is ingevuld. en zoals er eerder werd geschreven.. het zou financieel nen enorme strop rond onze nek zijn om ne kern van 20 evenwaardige spelers te hebben... dat kan niet in derde klasse.. en dat hoeft ook niet, we hebben trouwens met lorre, vanbelle jonge gasten die nog serieus boven zichzelf kunnen uitgroeien!!!! heel geruststellend dat we nu al weten wie er volgend jaar bij ons speelt... en ook dat we het niet meer moeten doen met de restjes van andere ploegen die niemand meer wil mooi huiswerk gemaakt... hopelijk op financieel vlak evengoed! wat er op één maand tijd hier allemaal is herschikt is wel knap.. uit zo ne rotzooi op korte termijn bereiken waar we nu staan .. da's hoe dan ook knap, we leven weer |
| 22 Apr 2006, 15:38 |
|
|
Duivelke
Ivm Landuyt zou ik niet te vroeg juichen. Hij heeft bij KVO echt een SLECHT seizoen achter de rug, maar vorige seizoenen heeft hij bewezen een goeie speler te zijn. Succes Duti !
|
| 22 Apr 2006, 15:42 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 21:57 Berichten: 2447 Leeftijd: 42 Locatie: Opwijk |
dawoef schreef: Veel lof en niets dan goed over de transfers.... Eerst bewijzen op tafel begin volgend seizoen....Diene pipo dat nu in La Lou zit ging hier ook den boel forceren als het bericht bekend werd gemaakt... We hadden het beste spitsenduo van derde klasse is er nog geschreven geweest.... Ik ben het afgeleerd om (te) vroeg te juichen de laatste seizoenen..... even off topic, maar de samenwerking tussen dienen pipo en La Lou is stopgezet |
| 22 Apr 2006, 17:07 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 17:06 Berichten: 349 Leeftijd: 43 |
Lecompte, aa leste daugen zèn geteldj......
![]() _________________ Oilsjt, de stad van mèn....... |
| 22 Apr 2006, 17:22 |
|
|
Ik heb vorig jaar nog samen gespeeld met Andy VDA en met alle respect voor Sulmon, maar Andy is echt wel 100x beter!!!! Dat is echt een doelman waar je zeker van bent dat hij punten pakt voor de ploeg.
|
| 22 Apr 2006, 17:37 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Large schreef: Ik heb vorig jaar nog samen gespeeld met Andy VDA en met alle respect voor Sulmon, maar Andy is echt wel 100x beter!!!! Dat is echt een doelman waar je zeker van bent dat hij punten pakt voor de ploeg. Sulmon heeft ook al punten gepakt voor de ploeg hoor!! Heb je Sulmon al zien spelen? _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 22 Apr 2006, 18:32 |
|
|
Nationale Ploeg
Engeland schreef: Large schreef: Ik heb vorig jaar nog samen gespeeld met Andy VDA en met alle respect voor Sulmon, maar Andy is echt wel 100x beter!!!! Dat is echt een doelman waar je zeker van bent dat hij punten pakt voor de ploeg. Sulmon heeft ook al punten gepakt voor de ploeg hoor!! Heb je Sulmon al zien spelen? Buiten dee match tegen Turnhout heb ik nog geen enkele keer gedacht nu heeft Sulmon eens punten gepakt ze voor ons. |
| 22 Apr 2006, 18:35 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 15 Mei 2005, 17:14 Berichten: 1736 Leeftijd: 41 Locatie: Aalst Website: http://www.iendracht.be WLM: [email protected] |
Titus schreef: Engeland schreef: Large schreef: Ik heb vorig jaar nog samen gespeeld met Andy VDA en met alle respect voor Sulmon, maar Andy is echt wel 100x beter!!!! Dat is echt een doelman waar je zeker van bent dat hij punten pakt voor de ploeg. Sulmon heeft ook al punten gepakt voor de ploeg hoor!! Heb je Sulmon al zien spelen? Buiten dee match tegen Turnhout heb ik nog geen enkele keer gedacht nu heeft Sulmon eens punten gepakt ze voor ons. Akkoord in de heenronde, maar ja met zulke dikke nekken allemaal. De kaart van de jeugd trekken kan geen kwaad kijk maar naar de terugronde!! _________________ IENDRACHT 4-EVER |
| 22 Apr 2006, 18:37 |
|
|
Freak
ik denk dat ze in het begin van het seizoen niet zo slecht gespeeld hebben.we hebben een paar keer pech gehad en onze trainer was ook geen al te groot licht.nadien is de sfeer zodanig verziekt door garré dat de zogenaamde vedetten het meer dan beu waren.
|
| 22 Apr 2006, 18:54 |
|
|
Nationale Ploeg
waly 2 schreef: ik denk dat ze in het begin van het seizoen niet zo slecht gespeeld hebben.we hebben een paar keer pech gehad en onze trainer was ook geen al te groot licht.nadien is de sfeer zodanig verziekt door garré dat de zogenaamde vedetten het meer dan beu waren. Met alle respect, maar buiten de match tegen Mechelen ( de eerste) liepen ze er allemaal geinteresseerd bij. Buiten jongens zoals Seminck, Cordier,etc.. |
| 22 Apr 2006, 18:55 |
|
|
forumlegende
Lid geworden op: 20 Apr 2006, 17:28 Berichten: 2983 Leeftijd: 45 Locatie: Buggenhout |
Jan schreef: acrid schreef: zeker een versterking zou guy veldeman zijn,op de bank bij zulte waregem maar al serieuze matchen zien spelen bij kortrijk in finale eindronde Idd, das wel een goeie. Is een verdediger,maar speelt die links, rechts of centraal? Want centraal zitten we al goed volgens mij. links,kan ook op middeveld |
| 22 Apr 2006, 18:55 |
|
| Pagina 27 van 106 |
[ 1590 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 25 26 27 28 29 … 106 Volgende |