VZW Supporters Eendracht Aalst. - Pagina 27 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 152
 VZW Supporters Eendracht Aalst. 
Auteur Bericht
Miniem

Bericht Re: VZW Supporters Eendracht Aalst.
Bomber schreef:
Ik ben zeker geen FDR fan, wel integendeel, maar zeggen dat FDR zijn zakken aan het vullen is, is de waarheid onrecht aandoen.

Mamaneto, mss maakte die 400.000 voor jou geen verschil maar voor GV en zijn kompanen dus wel...

zakken aan het vullen was dan misschien slecht verwoord... zijn geld aan het terugtrekken dan wat hij erin had geinvesteerd....

19 Okt 2015, 22:17
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Verder gaan met Fcazerty daar ga je zeker een stap voorwaarts mee zetten,das van den ene put in den andere put vallen,of zijn die opeens schulden vrij :wadde:
Iedereen denkt hier altijd aan da stinkend ploegje,ik denk dat er echt niemand zit te wachten om daar mee samen iets te doen.
Da lost daar van zijn eigen wel op,alleen moet ge er genoeg ontstopper over gieten ;)

19 Okt 2015, 23:44
Vaste Waarde

Bomber schreef:
Vraag het eens aan uw bronnen he, ge zijt toch van alles op de hoogte. Het is alleen spijtig dat ge de club er niet mee helpt maar enkel den interessanten uithangt...

(y)

20 Okt 2015, 9:19
Vaste Waarde

Bomber schreef:
Ik ben zeker geen FDR fan, wel integendeel, maar zeggen dat FDR zijn zakken aan het vullen is, is de waarheid onrecht aandoen.

Mamaneto, mss maakte die 400.000 voor jou geen verschil maar voor GV en zijn kompanen dus wel...

Ik begrijp heel goed dat die 400k€ voor Guy V. waarschijnlijk de druppel te veel was hoor Bomber.....
Wat ik bedoel met " geen verschil meer maken" is dat een derdeklasser met meer dan 1500k€ schulden hoe dan ook ten dode is opgeschreven....

20 Okt 2015, 9:25
Vaste Waarde

Kijk, ivm al die vragen hier om "het spel in gang te steken" richting vzw...

Je moet begrijpen dat de vzw dat enkel kan als we OP VOORHAND 100% zeker weten dat er na een faillissement een alternatief komt. En dan nog een alternatief dat de steun kan krijgen van de Aalsterse fans!!! (dus geen fusie of zo...)

Zonder die garanties kan de vzw niets doen, wij zijn niet de doodgravers van de club. Ik zie het al gebeuren dat we het spel in gang steken, we gaan failliet, er is geen overnemer, waarna het helemaal gedaan is met EA en de vzw daarna verweten wordt de dood van de club te hebben veroorzaakt. Zot zeker? :crazy:

20 Okt 2015, 9:33
forumlegende

Leeftijd: 69
anathema76 schreef:
Kijk, ivm al die vragen hier om "het spel in gang te steken" richting vzw...

Je moet begrijpen dat de vzw dat enkel kan als we OP VOORHAND 100% zeker weten dat er na een faillissement een alternatief komt. En dan nog een alternatief dat de steun kan krijgen van de Aalsterse fans!!! (dus geen fusie of zo...)

Zonder die garanties kan de vzw niets doen, wij zijn niet de doodgravers van de club. Ik zie het al gebeuren dat we het spel in gang steken, we gaan failliet, er is geen overnemer, waarna het helemaal gedaan is met EA en de vzw daarna verweten wordt de dood van de club te hebben veroorzaakt. Zot zeker? :crazy:

Zoals vrijdag besproken is zou ik als VZW gewoon afwachten en jullie valt niets te verwijten want al het werk en de energie die jullie erin gestopt hebben zijn bewonderenswaardig.
FDR heeft het goed gemeend maar heeft teveel zijn supportershart aangesproken, zich slecht laten omringen door mensen die rationeel een club kunnen leiden en niet door grote smoelen vooral rond 19h als ze genoeg gezopen hebben!!!

20 Okt 2015, 9:52
Vaste Waarde

Leeftijd: 36
Als GV zo zot wou zijn om 1,6m schulden over te nemen, zal hij toch ook wel iets willen ondertekenen waar hij verklaart de club te willen overnemen als deze failliet gaat (want dat start hij toch van 0?)
Jammer genoeg heb ik het niet zo voor diene vent. In het verleden sprak hij zijnen droom van 1 grote club in de denderstreek al uit. Waarom zou een ondernemer als GV een nieuw stadion van een paar miljoenen in Aalst laten zetten terwijl er 10km verder al 1 staat..

In ieder geval begrijp ik de vzw. Verderdoen zoals we nu bezigzijn is geen optie, maar den boel (bewust vroeger) laten failliet gaan als ge ni zeker weet wat er volgt is toch ook een serieus risico...

20 Okt 2015, 11:02
Vaste Waarde

Daarom dat er toch druk kan blijven gezet worden om iemand tot een zet te bewegen in deze patstelling ?
Vervroegd failliet wat is vervroegd in december of in april kan allemaal maar gebeuren zal het.
Alleen moeten we zien dat we niet geschrapt worden binnenkort toch?
Ik werp ook geen steen naar de vzw hoor ze hebben gedaan wat ze konden en het is niet gelukt ondanks hun inzet .
Het probleem is het statuut waar men het eigen stamnummer wil behouden die hun nu tegenhoud om het geweer van schouder te veranderen en druk te zetten op Gv om te zien of hij het wel zou doen met een faillissement en een nieuw stamnummer zonder de fdr clan.

Dat ze het niet op hun geweten willen om de boeman te zijn is ook begrijpelijk alleen is nu afwachten tot het doek valt ook geen optie toch ?

20 Okt 2015, 11:11
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Nieuw stamnummer goed en wel, maar zijn er momenteel mogelijkheden? Iemand een idee welke stamnummers momenteel te koop zijn?

Spijtig dat GV zijn stamnummer van Terjoden niet meer heeft.

20 Okt 2015, 11:20
forumlegende

DDay schreef:

ja als supporters niets doen en FDR niet dwingen op te stappen, is elke week langer met FDR extra schuld (want hij is zijn geld er terug aan het uithalen)

dan zal op termijn enkel een faillissement en verlies van stamnummer meer mogelijk zijn...

FDR moet zo rap mogelijk buiten !!

daarna proberen een vereffening te halen en bondsschulden afbetalen om stamnummer te behouden...

moja wat dan? blijven in amateurklassen want hoger zullen we nooit geraken met ons stadion (tenzij de nieuwe investeerders op termijn wel nieuw stadion zouden kunnen bouwen maar da geloof ik nooit als je nie in eerste /tweede eerst kan geraken)

of met dender toch samen gaan (als indonesier da zal willen), paar jaar daar spelen tot we nieuw stadion in aalst hebben en dan proberen ons stamnummer terug te veranderen naar da van aalst (zoals beerschot het nu probeerde)

maar nu nog gaan kijken/drank kopen om FDR zijn zakken te vullen vind ik erover...

iedereen moet realistisch zijn : FDR moet zo snel mogelijk buiten en ons stadion voldoet niet voor hogere reeksen (en uitbreiding is ook nie mogelijk denk ik want op e jaar kun je anders wel wa nieuwe tribunes zetten (zie zulte,lokeren, mechelen, oostende, ..)

Ons huidige stadion kan perfect gerenoveerd worden naar een stadion van 12.000 plaatsen (als zoveel nodig mocht blijken), waarbij je het - voor de echte dromers - voor een Europese wedstrijd eenvoudig kunt omvormen naar een stadion van een goede 8.000 zitplaatsen.

HET IS PERFECT MOGELIJK!

Alleen is de vraag welke zot daar geld gaat insteken want gezien de beperkte ruimte kan je er geen retail of kantoren in onderbrengen, hooguit meerdere kantines/zalen/restaurants die je kan trachten te verhuren aan verenigingen en voor de organisatie van evenementen.

Bijkomend wil 't stad die gronden verkopen om er geld uit te slaan om de zware financiële uitgaven de laatste jaren, terug wat te compenseren.

Dus de eigenaar van de grond staat er niet voor te springen en commercieel lijkt het mij weinig interessant, dus je vindt geen investeerders ervoor, hoe spijtig ook.

20 Okt 2015, 14:12
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
nogmaals, voetbal aan het Heilig Hart , in de toekomst, is veroordeeld. Al vele jaren zijn de plannen er om woningen daar te bouwen. Mijn ouderlijk huis ligt daar in de omgeving, forget it, geen plaats voor voetbal daar.
In de nabije toekomst, maximaal dus niet langer dan 3 tot 5 jaar is het daar afgelopen.

20 Okt 2015, 14:17
forumlegende

ajoin_bart schreef:
Als GV zo zot wou zijn om 1,6m schulden over te nemen, zal hij toch ook wel iets willen ondertekenen waar hij verklaart de club te willen overnemen als deze failliet gaat (want dat start hij toch van 0?)
Jammer genoeg heb ik het niet zo voor diene vent. In het verleden sprak hij zijnen droom van 1 grote club in de denderstreek al uit. Waarom zou een ondernemer als GV een nieuw stadion van een paar miljoenen in Aalst laten zetten terwijl er 10km verder al 1 staat..

In ieder geval begrijp ik de vzw. Verderdoen zoals we nu bezigzijn is geen optie, maar den boel (bewust vroeger) laten failliet gaan als ge ni zeker weet wat er volgt is toch ook een serieus risico...

Ge zijt niet de enige die geen fan van GV is.
Iedereen ziet hem als de enige optie, de grote redder, maar groot zal de ontgoocheling zijn als de ware toedracht van een eventuele overname door hem aan 't licht zal komen.
Hij is geen sponsor, hij is een investeerder. Die willen winst maken en gaan daarvoor over lijken. En aangezien den iendracht in zijn huidige vorm moeilijk winstgevend kan genoemd worden, en ik vrees ook niet gemaakt op korte termijn, zal een overname door GV veel verder gaan dan enkel onze club.

Overname stamnummer, fusie,... alles kan voor zo 'n gasten, en als het hun goed uitkomt zullen ze ook die stappen zetten, zonder rekening te houden met de supporters. Wij zijn maar simpele klanten, die perfect vervangbaar zijn. Een echte investeerder heeft ons niet nodig, hoe spijtig ook.

20 Okt 2015, 14:21
forumlegende

zwetzat schreef:
nogmaals, voetbal aan het Heilig Hart , in de toekomst, is veroordeeld. Al vele jaren zijn de plannen er om woningen daar te bouwen. Mijn ouderlijk huis ligt daar in de omgeving, forget it, geen plaats voor voetbal daar.
In de nabije toekomst, maximaal dus niet langer dan 3 tot 5 jaar is het daar afgelopen.

Zuiver gewestplan matig is onze huidige locatie de ENIGE locatie in Aalst waar je momenteel een voetbalstadion kunt bouwen/renoveren! Dus zuiver praktisch gaat het perfect. vergeet ook niet dat het stadion er al langer is dan een groot deel van de bebouwing hé. het is een beetje het verhaal van de luchthaven van Zaventem.

Helaas zijn er dubbele stadsbestuursagendas die een ander plan hebben, met daarbij nog eens een gebrek aan investeerders.

20 Okt 2015, 14:25
Vaste Waarde

Timoilsjt schreef:
ajoin_bart schreef:

Iedereen ziet hem als de enige optie, de grote redder, maar groot zal de ontgoocheling zijn als de ware toedracht van een eventuele overname door hem aan 't licht zal komen.
Hij is geen sponsor, hij is een investeerder. Die willen winst maken en gaan daarvoor over lijken. En aangezien den iendracht in zijn huidige vorm moeilijk winstgevend kan genoemd worden, en ik vrees ook niet gemaakt op korte termijn, zal een overname door GV veel verder gaan dan enkel onze club.

Overname stamnummer, fusie,... alles kan voor zo 'n gasten, en als het hun goed uitkomt zullen ze ook die stappen zetten, zonder rekening te houden met de supporters. Wij zijn maar simpele klanten, die perfect vervangbaar zijn. Een echte investeerder heeft ons niet nodig, hoe spijtig ook.

Valckenier heeft er NOOIT een geheim van gemaakt dat voor hem - als investeerder - enkel een grote Denderstreekclub een toekomst heeft. Onze supporters hebben daarom in een niet zo ver verleden zelfs nog een boze banner aan zijn garage opgehangen. Ook de (professionele) voetbalsport ontsnapt niet aan schaalvergroting, wie daar niet in meegaat is verdoemd om te verdwijnen of te verkommeren in de lagere regionen van ons nationale voetbal.

20 Okt 2015, 15:28
nieuw in de eerste ploeg

filip.dhose schreef:
Timoilsjt schreef:
ajoin_bart schreef:

Valckenier heeft er NOOIT een geheim van gemaakt dat voor hem - als investeerder - enkel een grote Denderstreekclub een toekomst heeft. Onze supporters hebben daarom in een niet zo ver verleden zelfs nog een boze banner aan zijn garage opgehangen. Ook de (professionele) voetbalsport ontsnapt niet aan schaalvergroting, wie daar niet in meegaat is verdoemd om te verdwijnen of te verkommeren in de lagere regionen van ons nationale voetbal.

en waar zijn ze met bezig denk je .onderhandlingen met meldert, dender ,denderhoutem en eendracht ..zijn al bezig .ik weet het waarom u niet.

20 Okt 2015, 15:54
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2276 berichten ]  Ga naar pagina 1 25 26 27 28 29 152