|
|
| Pagina 263 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 261 262 263 264 265 … 289 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien
Lid geworden op: 09 Okt 2005, 21:15 Berichten: 4109 Leeftijd: 42 Locatie: Lede WLM: [email protected] |
Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
Iendrachtzot schreef: We gaan nu wel redelijk OFF TOPIC ... voor mijn part mag dit 268-lange Iendracht-verhaal gesloten worden. Voor mij ook... |
| 24 Dec 2011, 16:00 |
|
|
Freak
Iendrachtzot schreef: We gaan nu wel redelijk OFF TOPIC ... voor mijn part mag dit 268-lange Iendracht-verhaal gesloten worden. voor mij niet eerlijk gezegd. |
| 24 Dec 2011, 16:11 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
Iendracht02 schreef: witzwet schreef: JP Van Droogenbroeck behoorde vroeger tot de clan...ORLANS. En deze keert ook terug? Met de vereffening toch ook gaan lopen? Het is lang geleden dat ik hier nog iets gezegd heb op dit Forum gezien de vele zinloze discussies, die maar al te vaak gebaseerd zijn op de wildste geruchten die niemand kan controleren, maar laten we nu toch even iets verduidelijken. Er zijn er hier enkelen aan het woord bij wie het lijkt alsof ze alles over den Iejndracht, door de jaren heen, weten en er zomaar maar een beetje op los kloppen zonder dat ze goed lijken te weten waar ze over bezig zijn ... De heer Van Droogenbroeck liep als vrijwilliger al rond op den Iejndracht toen de heer Orlans nog in zijn wieg lag en de papa van de heer Orlans nog voor de Gantoise speelde. Ge weet wel (of ge zijt misschien nog te veel "snotneus"-supporter om het te weten), in die periode van 30 jaar dat het geduurd heeft eer onze club gerecupereerd was van de vloek van Blavier, schoenverkoper en toenmalig voorzitter Matthijs zijn geld nog in een schoendoos meebracht en vele van de huidige supporters, die we overgehouden hebben aan de twee passages in eerste in de jaren '90, nog met moeite wisten wat den Iejndracht was. Hij is uiteindelijk, na verschillende jaren bij de jeugd, ongeveer 20 jaar clubsecretaris geweest (hoelang is Orlans er geweest?), onder allerhande voorzitters, à là Matthijs, Van De Waeter, Goethals, Coppens ... de ene al wat gekker en de ene al met wat meer voetbalverstand dan de andere. Om te beginnen maakt deze duur al dat hij de regels van de KBVB letterlijk béter kent dan alle kloefkappers, die er de laatste maanden en jaren al aan gezeten hebben, tesamen. Hij werd de voorbije jaren overigens bij regelmaat door bestuursmensen van den Iejndracht om administratieve raad gevraagd, op momenten dat deze het zelf vaak niet zo goed wisten. Hij is trouwens nog altijd actief als secretaris van de Nationale Voetballiga, de vereniging van tweedeklasseclubs, zeg maar de Profliga van tweede ... Hij heeft Orlans ten tweede niet binnengehaald (dat was, als ik mij niet vergis, Goethals zijn werk). Hij heeft het toenmalig bestuur daarentegen wél meermaals verwittigd dat er meer controle nodig was op diens werk, in de champagne-De Bilde-tijden, toen al de rest vond dat dit niet nodig was en dat alles toch vanzelf liep en zo zou blijven lopen. Spijtig genoeg heeft een clubsecretaris weinig, zeg maar geen beslissingsrecht, viel tegen deze nonchalance weinig te beginnen, aangezien twee overwinningen op rij in eerste in die periode vaak genoeg was om een meerderheid van de bestuurders op de tafels te laten dansen, zonder ook maar enigszins na te denken over de dag nadien ... In deze sfeer kon Orlans rustig zijn villa met zwembad verdienen. Uiteindelijk werd Van Droogenbroeck ongeveer buiten gegooid een jaar voor het faillissement, toen hij tegen het toenmalig bestuur zei dat hij met de grootste financiële gangster van Oost-Vlaanderen, en wellicht ook ver daarbuiten, namelijk een zekere De Cock, niet langer wou samenwerken, aangezien hij na enkele maanden wel gezien had wat die man zijn bedoeling was en vooral zijn illegale werkwijzen. Hij had op dat moment vooral geen goesting om zélf in den bak te gaan zitten voor schriftvervalsing en meer van dat moois. Hij heeft het bestuur toen letterlijk voor de keuze gesteld: "hij of ik," en een dag later zat zijn ontslagbrief op de post. We weten allemaal hoe dat verhaal uiteindelijk geëindigd is. Het faillissement was op dat moment sowieso wellicht niet meer te vermijden, maar ik denk, ik ben er zelfs zeker van, dat ge hém de verkeerde keuzes van toen alvast niet kunt verwijten. In tegendeel, daar had den Iejndracht ook toen voldoende "beter wetende" échte bestuurders voor ... Met de vereffening was hij dus al een jaar weg. Beweer nu vooral niet dat ook hij met geld is gaan lopen toen, want hij is wel één van de personen die zich ongeveer 25 jaar voor de club heeft ingezet, zonder dat hij er eigenlijk echt iets voor betaald kreeg. In die periode zijn er heel veel "medewerkers" gepasseerd die eigenlijk niks deden, wel te fors betaald werden en nu al lang in een andere Eerste Klasse-Business Seat of loge zitten ... Wat die "zure" persoon betreft: vraag misschien eens aan kapitein Flippo wat hij hiervan vindt. Ik denk persoonlijk dat ik het antwoord ken, gezien Flippo zelf hem zéér regelmatig belt, sinds hijzelf naar Aalst is teruggekeerd en hij in die periode meerdere keren uitdrukkelijk vroeg voor de terugkeer van Van Droogenbroeck. En Flippo was er ook bij in die periode in eerste, dus ik denk dat die mens wel beter weet over wie we het hebben, dan de eerste de beste, alwetende Forummer, die JP Van Droogenbroeck wellicht op een halve meter kan passeren zonder dat hij herkent wordt. Deze club heeft dringend héél erg veel nood aan structuur. Ik heb al heel veel ronkende verklaringen gelezen op de officiële site, maar het wordt hoog tijd dat het concreet wordt, want daar heb ik voorlopig nog niet te veel van gezien. Die andere mensen ken ik niet en ga ik hier dan ook niet oordelen, maar aan Van Droogenbroeck zal het niet liggen, zeker niet als men hem effectief een sportief administratieve rol geeft, want op dat vlak kunt ge weinig beters vinden in de streek, zeker niet als het dan ook nog iemand moet zijn met een jarenlang Eendracht-gevoel van hier tot in Tokyo. Zie dus in het vervolg a.u.b. dat ge een beetje beter op de hoogte zijt over iemand als ge valse beschuldigingen de wereld in stuurt ... Met dank. Ik zeg hier over deze situatie niet veel, maar dat Jean Pierre terug is is het beste wat ons kon overkomen,en vele sponsors waaronder mijn baas zullen opgelucht ademen. Kwam trouwens bijna iedere thuismatch nog kijken. Voila, meer zeg Ik niet meer juist PRETTIGE EINDEJAARSFEESTEN AAN ALLEN. |
| 24 Dec 2011, 16:37 |
|
|
Miniem
JP is een heel integer man.
|
| 24 Dec 2011, 18:10 |
|
|
Duivelke
Titus schreef: En dat beste BSV zijn de harde feiten die op papier staan.Dus als je hier mensen wil beschuldigen moet je ook met de bewijzen afkomen, het kan best waar zijn wat je zegt ik weet het niet. Maar als je deze zware beschuldigingen hier plaatst, kan je ook best met bewijzen afkomen... Een tweetje. Vind ik ook want ik vind uw discours zwaar vermoeiend met al uw vage opmerkingen en beschuldigingen. Ofwel zeg je iets en reik je daarbij concrete elemen aan die falsifieerbaar zijn ofwel zwijg je gewoon é. Geldt eigenlijk niet alleen voor u maar voor elkeen die hier afkomt met gelijk welke stellingen. My 2 cents. |
| 24 Dec 2011, 18:19 |
|
|
Freak
Free Bird schreef: Titus schreef: En dat beste BSV zijn de harde feiten die op papier staan.Dus als je hier mensen wil beschuldigen moet je ook met de bewijzen afkomen, het kan best waar zijn wat je zegt ik weet het niet. Maar als je deze zware beschuldigingen hier plaatst, kan je ook best met bewijzen afkomen... Een tweetje. Vind ik ook want ik vind uw discours zwaar vermoeiend met al uw vage opmerkingen en beschuldigingen. Ofwel zeg je iets en reik je daarbij concrete elemen aan die falsifieerbaar zijn ofwel zwijg je gewoon é. Geldt eigenlijk niet alleen voor u maar voor elkeen die hier afkomt met gelijk welke stellingen. My 2 cents. Falsifieerbaarheid of falsificeerbaarheid is een eigenschap van een wetenschappelijke of andere theorie, indien er criteria kunnen worden aangegeven op grond waarvan de theorie zou moeten worden verworpen. Het falsificationisme is een wetenschapstheorie, bedacht door Karl Popper waarin falsificatie centraal staat |
| 24 Dec 2011, 18:31 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 18 Aug 2008, 19:12 Berichten: 1880 Leeftijd: 52 Locatie: Oiltert |
El Corredor schreef: Free Bird schreef: Titus schreef: En dat beste BSV zijn de harde feiten die op papier staan.Dus als je hier mensen wil beschuldigen moet je ook met de bewijzen afkomen, het kan best waar zijn wat je zegt ik weet het niet. Maar als je deze zware beschuldigingen hier plaatst, kan je ook best met bewijzen afkomen... Een tweetje. Vind ik ook want ik vind uw discours zwaar vermoeiend met al uw vage opmerkingen en beschuldigingen. Ofwel zeg je iets en reik je daarbij concrete elemen aan die falsifieerbaar zijn ofwel zwijg je gewoon é. Geldt eigenlijk niet alleen voor u maar voor elkeen die hier afkomt met gelijk welke stellingen. My 2 cents. Falsifieerbaarheid of falsificeerbaarheid is een eigenschap van een wetenschappelijke of andere theorie, indien er criteria kunnen worden aangegeven op grond waarvan de theorie zou moeten worden verworpen. Het falsificationisme is een wetenschapstheorie, bedacht door Karl Popper waarin falsificatie centraal staat Ja!! Da was't. Ik kost er just ni opkommen.... ![]() _________________ E Palmken goot er altoid in!! Mor iet anders oeik.... |
| 24 Dec 2011, 18:35 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Schepper schreef: El Corredor schreef: Free Bird schreef: Een tweetje. Vind ik ook want ik vind uw discours zwaar vermoeiend met al uw vage opmerkingen en beschuldigingen. Ofwel zeg je iets en reik je daarbij concrete elemen aan die falsifieerbaar zijn ofwel zwijg je gewoon é. Geldt eigenlijk niet alleen voor u maar voor elkeen die hier afkomt met gelijk welke stellingen. My 2 cents. Falsifieerbaarheid of falsificeerbaarheid is een eigenschap van een wetenschappelijke of andere theorie, indien er criteria kunnen worden aangegeven op grond waarvan de theorie zou moeten worden verworpen. Het falsificationisme is een wetenschapstheorie, bedacht door Karl Popper waarin falsificatie centraal staat Ja!! Da was't. Ik kost er just ni opkommen.... ![]() Vèr ons es da scherink en inslag newoa Schepper, weir voeren azekken diskutoasjes om de 14 doagen oan den oek van de natten toeig. Ik peis'n dammen weir d'ienegste intellektueelen woaren op Den Iendracht. Allé, vér iederien ne zoalegen oeigdag en lotj ons vanaf na alien mor veroit koiken, 't geen da gebeirt es, es gebeirt en kaan ni mier omgedroitj werren. _________________ oilsjt, goi alien... |
| 24 Dec 2011, 18:53 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hier nog wat informatie om te bespreken zodat we de 300 bladzijden volkrijgen
![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 24 Dec 2011, 19:08 |
|
|
Miniem
“Medewerker Albert D’Haese gaf zijn ontslag bij E.Aalst. D’Haese was 25 jaar lang werkzaam voor Eendracht en fungeerde bij het vorige bestuur als raadgevend lid. Hij nam de beslissing omdat hij niet kan samenwerken met de nieuwe voorzitter Frank De Roose .”
Dank je Albert voor de inzet van de voorbije jaren!!! |
| 27 Dec 2011, 23:41 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 09 Aug 2005, 13:52 Berichten: 6580 Leeftijd: 11 Locatie: Lé Website: http://www.spionkop-lede.tk |
BSV schreef: “Medewerker Albert D’Haese gaf zijn ontslag bij E.Aalst. D’Haese was 25 jaar lang werkzaam voor Eendracht en fungeerde bij het vorige bestuur als raadgevend lid. Hij nam de beslissing omdat hij niet kan samenwerken met de nieuwe voorzitter Frank De Roose .” Dank je Albert voor de inzet van de voorbije jaren!!! Amai, Albert is altijd een rots in de branding geweest. Bedankt Albert, al zou ik liever hebben dat je bleef voortdoen bij den eendracht _________________ www.spionkoplede.com |
| 29 Dec 2011, 12:56 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
Het nieuwe bestuur zal hiervoor een onmiddellijke input realiseren om de achterstallen aangaande BTW, RSZ en lonen, te betalen. Bovenop deze achterstallen zal nogmaals hetzelfde bedrag betaald worden ter afbetaling van openstaande schulden aan leveranciers, die sinds de overname “bevroren” werden door het vorige bestuur.
kan iemand bevestigen dat dit is gebeurd? want we horen daar de laatste tijd niet veel meer van. |
| 07 Jan 2012, 14:32 |
|
|
Scholier
Een bevestiging dat de betalingen gebeurd zijn zou ons geruststellen
de inbreng van fdr was toch 300000€ ? |
| 08 Jan 2012, 0:15 |
|
|
Freak
ik zou toch ook willen weten of dat nu in orde is.
|
| 08 Jan 2012, 10:56 |
|
|
Freak Lid geworden op: 16 Mei 2005, 11:13 Berichten: 5023 Leeftijd: 42 Locatie: Lede |
waly 2 schreef: ik zou toch ook willen weten of dat nu in orde is. ² mij lijkt het logisch dat, als ge als nieuw bestuur de injectie doet, dit toch breed wil uitsmeren id pers e.d. om zelf positief int nieuws te komen. helaas niets van al dit. ik ben benieuwd hoever ze staan. ik ben namelijk niet gerustgesteld door de belofte om een anti-fusie paragraaf toe te voegen in de statuten ... het geld moet er zijn! _________________ 22/04/2007 - 17/04/2011 |
| 08 Jan 2012, 11:02 |
|
| Pagina 263 van 289 |
[ 4332 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 261 262 263 264 265 … 289 Volgende |