|
|
| Pagina 264 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 262 263 264 265 266 … 280 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 16 Mei 2005, 23:59 Berichten: 12898 Leeftijd: 47 Locatie: Denderhoutem Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php |
Bericht Re: Transfers 2009-2010
panoleon schreef: Bartos schreef: DT schreef: BTW - indien de geruchten hier over Verheyden en Kestens zouden kloppen -> ga Merir halen bij Willebroek, die zal wel niet mee zakken en d'er zijn er alvast drie in onze kern die hem graag zouden zien komen... Als ge Merrir haalt, moet ge wel zien dat ge der iemand bijzet met een enorm loopvermogen, want Merrir is wel nen echt aanvallende middenvelder die meestal het verdedigende werk schuwt. Hij is bovendien ook al bijna 34 jaar. Maar als ge die voor nen deftige prijs kunt krijgen, kunt ge het misschien wel overwegen. Is De Castro zijne maat, zijnen bebbel staat nooit stil, vooral niet tegen de ref, pakt dan ook op een jaar een karrevracht kaarten, alleen voor ... ![]() Dit seizoen blijkbaar al 1 rode en 10 gele, das inderdaad enorm veel voor toch een creatieve speler. |
| 20 Apr 2010, 8:55 |
|
|
Junior
Voor Van Damme moet er in het middenveld ne sterke spelverdeler worden aangeworven.Zoals ne Pardo in zijn beste tijd.Bij een inworp aan de zijlijn diene bal durven opeisen en een actie maken.Zowel Kestens als Verheyden heb ik dat dit seizoen nog niet zien doen.Nu is het Castro die tesamen met Galucci opbouwend voor het gevaar zorgt of Depoitre die zelf zijne bal komt halen in het middenveld.
|
| 20 Apr 2010, 9:04 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Bartos schreef: panoleon schreef: Bartos schreef: Als ge Merrir haalt, moet ge wel zien dat ge der iemand bijzet met een enorm loopvermogen, want Merrir is wel nen echt aanvallende middenvelder die meestal het verdedigende werk schuwt. Hij is bovendien ook al bijna 34 jaar. Maar als ge die voor nen deftige prijs kunt krijgen, kunt ge het misschien wel overwegen. Is De Castro zijne maat, zijnen bebbel staat nooit stil, vooral niet tegen de ref, pakt dan ook op een jaar een karrevracht kaarten, alleen voor ... ![]() Dit seizoen blijkbaar al 1 rode en 10 gele, das inderdaad enorm veel voor toch een creatieve speler. Mijn post over Merrir was eigenlijk wel meer om te lachen zenne... Het is alleen dat er hier op het forum veel een echte nummer tien nog in de ploeg willen gooien terwijl je wel al een Moreels lopen hebt, een diepe spits en twee aanvallende flanken... Dan weet je sowieso dat je in de problemen gaat komen of het nu in derde of in tweede is... Of gaat die ene verdedigende middenvelder met luchtflessen en op een brommerken de match spelen??? Zoals het er nu voorstaat moet je inderdaad op zoek naar een vervanger voor Lord, Seminck en Troch maar koop dan aub gericht in ipv een naam aan te trekken waarvoor je uw hele ploeg moet omgooien om toch maar te renderen... Dat hebben we eigenlijk ook een beetje gezien toen Troch in de heenronde speelde... was niet meer zo flitsend als in de periode toen hij hier schitterde in een systeem dat hem op het lijf geschreven was - het systeem in het begin van het seizoen was min of meer hetzelfde, Troch niet meer en dan zag je toch de zwaktes... Dus als je voor een tien gaat, weet wat je wil - moet het meer een veredelde aanvaller zijn, een aanvallend ingestelde middenvelder of een rustbrenger die ook een splijtende pass of drie per match verstuurd... Dat zijn drie totaal andere spelers want een combinatie van die drie zie ik ni lopen in België... Met al die versterkingen in de breedte zou ik alvast wel opteren om ook Ringoot bij te laten tekenen... Als een Crispijn hier een contract krijgt, dan Ringoot toch ook wel zeker??? |
| 20 Apr 2010, 9:08 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
DT schreef: Bartos schreef: panoleon schreef: Is De Castro zijne maat, zijnen bebbel staat nooit stil, vooral niet tegen de ref, pakt dan ook op een jaar een karrevracht kaarten, alleen voor ... ![]() Dit seizoen blijkbaar al 1 rode en 10 gele, das inderdaad enorm veel voor toch een creatieve speler. Mijn post over Merrir was eigenlijk wel meer om te lachen zenne... Het is alleen dat er hier op het forum veel een echte nummer tien nog in de ploeg willen gooien terwijl je wel al een Moreels lopen hebt, een diepe spits en twee aanvallende flanken... Dan weet je sowieso dat je in de problemen gaat komen of het nu in derde of in tweede is... Of gaat die ene verdedigende middenvelder met luchtflessen en op een brommerken de match spelen??? Zoals het er nu voorstaat moet je inderdaad op zoek naar een vervanger voor Lord, Seminck en Troch maar koop dan aub gericht in ipv een naam aan te trekken waarvoor je uw hele ploeg moet omgooien om toch maar te renderen... Dat hebben we eigenlijk ook een beetje gezien toen Troch in de heenronde speelde... was niet meer zo flitsend als in de periode toen hij hier schitterde in een systeem dat hem op het lijf geschreven was - het systeem in het begin van het seizoen was min of meer hetzelfde, Troch niet meer en dan zag je toch de zwaktes... Dus als je voor een tien gaat, weet wat je wil - moet het meer een veredelde aanvaller zijn, een aanvallend ingestelde middenvelder of een rustbrenger die ook een splijtende pass of drie per match verstuurd... Dat zijn drie totaal andere spelers want een combinatie van die drie zie ik ni lopen in België... Met al die versterkingen in de breedte zou ik alvast wel opteren om ook Ringoot bij te laten tekenen... Als een Crispijn hier een contract krijgt, dan Ringoot toch ook wel zeker??? Ja Ringoot is een heel goeie speler, dat ik van het bestuur moest zijn dan zou ik de optie lichten. |
| 20 Apr 2010, 9:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Ik lees hier overal dat Ewen nog niet bijgetekend heeft, maar ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat het bestuur de optie in zijn contract wel al gelicht heeft en dat hij dus wel al onder contract ligt. Iemand (Panoleon?) die dit kan bevestigen?
Declef zal wel de vervanger zijn voor Seminck zeker? |
| 20 Apr 2010, 9:29 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Smetje schreef: Ik lees hier overal dat Ewen nog niet bijgetekend heeft, maar ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat het bestuur de optie in zijn contract wel al gelicht heeft en dat hij dus wel al onder contract ligt. Iemand (Panoleon?) die dit kan bevestigen? Declef zal wel de vervanger zijn voor Seminck zeker? helaas kan ik dit niet, maar ik zal eens mijn licht opsteken. Wat betreft Ringoot ben ik dezelfde mening toegedaan als de meesten hier. Is jong, zuivere linkspoot, goed kopspel, zuivere pass en vooral heeft nog niet zijn echte waarde kunnen tonen, vergeet niet dat die jongen een zeer zware blessure heeft gehad, nadien 4 maanden individueel heeft getraind, voor hij opnieuw aansloot bij een groep. Laat die eens van in het begin de voorbereiding meemaken en dan gaan nog heel wat mensen opkijken._________________ geer'n bè |
| 20 Apr 2010, 10:32 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Ik vind zijn stijl wat houterig (net als bij Kempeneer in doel) maar voor de rest wel zuiver en sober.
Voor eene die van Anderlecht komt, niet te veel streken _________________ If you never try, you'll never know |
| 20 Apr 2010, 10:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 18 Feb 2009, 22:31 Berichten: 1759 Leeftijd: 60 Locatie: Oilsjt |
Bram schreef: Ik vind zijn stijl wat houterig (net als bij Kempeneer in doel) maar voor de rest wel zuiver en sober. Voor eene die van Anderlecht komt, niet te veel streken Komt uit de jeugd van Meldert, wou als 10-jarige reeds een voetbalcarrière uitbouwen. Daar waar kinderen van zijn ouderdom achter een cola en chipkes kwamen, stelde Niels zich tevrden met een waterken ... ![]() _________________ geer'n bè |
| 20 Apr 2010, 11:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg ![]() Lid geworden op: 18 Sep 2008, 11:40 Berichten: 410 Leeftijd: 66 |
zwawi schreef: De aanwerving van Delclef kan ik alleen maar toejuichen (buiten het feit dat dit slecht nieuws is voor Seminck). Kan op elke plaats in de verdediging zijn mannetje staan. Beste transfer tot nu toe! Ps: zoon van Willy onze materiaalmeester. |
| 20 Apr 2010, 13:25 |
|
|
Scholier
Lid geworden op: 20 Mei 2005, 8:38 Berichten: 105 Leeftijd: 40 Locatie: Aalst |
Smetje schreef: Ik lees hier overal dat Ewen nog niet bijgetekend heeft, maar ik dacht eens ergens gelezen te hebben dat het bestuur de optie in zijn contract wel al gelicht heeft en dat hij dus wel al onder contract ligt. Iemand (Panoleon?) die dit kan bevestigen? Declef zal wel de vervanger zijn voor Seminck zeker? Dat denk ik niet. Delclef is meer een flankspeler. _________________ http://whitescreen.skynetblogs.be/ |
| 20 Apr 2010, 14:50 |
|
|
Freak
edit
|
| 20 Apr 2010, 17:31 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 30 Mar 2008, 13:07 Berichten: 5565 Leeftijd: 35 Locatie: aalst |
Van renterghem verlengt contract bij aalst voor 2jaar
![]() |
| 20 Apr 2010, 17:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 03 Jan 2009, 20:44 Berichten: 1724 Leeftijd: 35 Locatie: **Oilsjt** |
Is er al nieuws over Troch? Blijft die? Mag hij uitkijken naar een andere club?
_________________ Iendracht Oilsjt getj men ert gestoelen! Mijn hart is wit en zwart ! |
| 20 Apr 2010, 17:51 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Citeer: Het bestuur en onze hoofdtrainer Bart Van Renterghem hebben hun wederzijds vertrouwen in elkaar uitgesproken en dit werd bevestigd door een nieuw contract voor de komende 2 seizoenen te ondertekenen. We zijn ervan overtuigd dat Bart binnen deze periode de ambities van Eendracht Aalst kan waarmaken. Ook de andere leden van de technische staf:Jacques Szylar, Gerland De Latte en Ronny Schollaert verlengden hun verblijf bij VC EA 2002. Goede zaak, de resultaten zeggen alles. Hopelijk kan hij volgend jaar (hopelijk in tweede) bevestigen. |
| 20 Apr 2010, 18:02 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
Jacques Szylar: van waar kwam die juist? (de assistent coach)
|
| 20 Apr 2010, 18:48 |
|
| Pagina 264 van 280 |
[ 4193 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 262 263 264 265 266 … 280 Volgende |