Stadion - Pagina 266 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 264 265 266 267 268 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Ancien

Bericht Re: Stadion
"Behalve de financiële steun verbindt de stad er zich toe om op zoek te gaan naar geschikte gronden en zodra die gevonden zijn om voor de diverse locaties een uitvoerige studie te laten uitvoeren die alle factoren qua inplanning, ontsluiting, economische factoren en andere omgevingselementen bekijkt. In overleg met de club zal er dan bekeken worden welke locatie de meest geschikte is."

Studies

Voor deze studies wil de stad 60.000 tot 90.000 euro budgetteren. Ten slotte is ook nog opgenomen in de intentieverklaring dat de stad wil dat de club haar jeugdwerking op een goede manier blijft behouden. In het verleden waren er strubbelingen met enkele jeugdcoaches die niet tijdig hun vergoedingen kregen.

Nog ne keer een uitvoerige studie laten uitvoeren, wat is er dan de vorige maanden door dat studiebureau van TASKFORCE gedaan? :crazy:
Wat moet je nog allemaal geloven, het meest waarschijnlijke zal een definitieve verhuis zijn, de gronden van het PC-stadion zullen wel rap verkocht zijn en den Dosje lacht ermee.
Krijgen wij garanties voor de bouw van een nieuw stadion, ik denk het niet.
Erg heel erg den Iendracht zal nooit hetzelfde meer zijn. :(

20 Feb 2015, 11:17
Nationale Ploeg

Leeftijd: 50
Hugo schreef:
"Behalve de financiële steun verbindt de stad er zich toe om op zoek te gaan naar geschikte gronden en zodra die gevonden zijn om voor de diverse locaties een uitvoerige studie te laten uitvoeren die alle factoren qua inplanning, ontsluiting, economische factoren en andere omgevingselementen bekijkt. In overleg met de club zal er dan bekeken worden welke locatie de meest geschikte is."

Studies

Voor deze studies wil de stad 60.000 tot 90.000 euro budgetteren. Ten slotte is ook nog opgenomen in de intentieverklaring dat de stad wil dat de club haar jeugdwerking op een goede manier blijft behouden. In het verleden waren er strubbelingen met enkele jeugdcoaches die niet tijdig hun vergoedingen kregen.

Nog ne keer een uitvoerige studie laten uitvoeren, wat is er dan de vorige maanden door dat studiebureau van TASKFORCE gedaan? :crazy:
Wat moet je nog allemaal geloven, het meest waarschijnlijke zal een definitieve verhuis zijn, de gronden van het PC-stadion zullen wel rap verkocht zijn en den Dosje lacht ermee.
Krijgen wij garanties voor de bouw van een nieuw stadion, ik denk het niet.
Erg heel erg den Iendracht zal nooit hetzelfde meer zijn. :(

als die garantie er niet komt voor we naar dender moeten verhuizen ,gaan ze me daar nooit zien , gedaan met den iendracht ver mij :cry:

20 Feb 2015, 11:22
Vaste Waarde

Dat studiebureau heeft nog NIETS gedaan, want de opdracht moet nog uitgeschreven worden (zie agenda gemeenteraad van 24 februari) door de stad!
Met andere woorden, sinds de supportersmars van september 2014 is er vanuit de stad NIETS gebeurd!

20 Feb 2015, 11:37
Junior

Triestig... wederom ...
Een ding staat vast. Ze kunnen os misschien iets wijsmaken, maar de licentiecommissie niet. Die zullen geen genoeg nemen met goede intenties.
Weet er feitelijk iemand hoeveel schulden wij hebben? Is da 1, 2 of 3 miljoen?... ipv studiebureaus voor locaties zoueen ze beter zoeken los vant stad. In erpe-mere, affligem etc plaats genoeg. Ze zouden beter eens een bedrijfsauditeur langssturen om het bedrijf ea door te lichten.
Merci dozje, merci fdr! Nu zijn we afhankelijk van een ander!
Wanner doen we eens een serieuze actie he mannen?

20 Feb 2015, 11:49
Nationale Ploeg

Jean schreef:
Geo 2 schreef:
Als er niets aan de situatie veranderd wordt da volgend seizoen derde klasse in het Pierre Cornelis stadion. :stom:

Dat is nog niet eens zo erg, kan een toffe reeks worden.

alle gekheid op een stokje: ik heb dat toch ook al zitten denken.

in de veronderstelling uiteraard dat het geen exodus van sponsors (blijft Willems Veranda's dan bvb ?)betekent en dat je met een verminderde loonmassa aan spelers en de noodzakelijke saneringen toch de kop gaat kunnen spelen in 3de en liefst na 1 of max 2 seizoenen promoveert én dat in die tussentijd de JL of 2de niet 'vastgeklikt' wordt kan dat zelfs een goeie zaak zijn voor de club...

ik zou alvast wél gewoon blijven gaan kijken, met abo. wat mij betreft hebben we in 4de de ultieme vernedering al gehad (en foitelek was da een plezant seizoen), dees kan er voor mij wel bij. maar das ieder voor zich he.

20 Feb 2015, 11:51
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Inderdaad,zoals ik al eerder poste,zak gewoon naar derde,je kan aan de bredestraat blijven spelen tot uw stadion klaar is en je kan ondertussen uwe poef weg werken,het stadion dat komt er sowieso als je alle pers mededelingen naast elkaar legt van fdr,komt de stad (dat ondertussen ook met ons kloten aan het spelen is) niet met een grond tevoorschijn,dan kan fdr zijn plan naar voor brengen om buiten Aalst iets neer te poten,hoogtijd om de stad met de rug tegen de muur te zetten,is het niet meneer De Roose ;)

20 Feb 2015, 12:02
Freak

als je geen licentie krijgt is het sowieso 3e klasse.

20 Feb 2015, 12:12
Junior

Nog een ding wil ik er over zeggen en dan zwijg ik....
We hebben er nooit zo dicht bij geweest als toen met die gronden in erembodegem. En nog nooit hebben we zo dicht bij het einde gestaan als nu.
Merci ilse en dozje om die gronden niet aan ons te "geven. De rekening zal volgen met de verkiezingen.
Voor al die okapi supps die niet wouden dat ea een stadion kreeg met retail omdat dit de site op den tragel overbodig zou maken.... denk maar niet dat jullie tempel er snel zal staan... de site tragel zijn ze al 20 jaar aant inplanten. Ik zou zeggen bonne chance! Eerlijk als die van denjer ons een nekschot willen geven, dan slepen ze de gesprekken nog wa langer en dan pets...niets.
Oh ja voor de believers die denken dat we in derde of godbetert in vierde nog in hetvpc stadion gaan spelen.... dream on! Op de site van het pc-stadion komen volgend jaar mooie sociale woningen! Het enige waar ze schrik voor hebben is dat de jeugdwerking zal weggaan en dat ze geen vangnet hebben voor die gasten. Geen paniek dozje, denjerlee pakt die over met veel plezier! En ilse kentj ook geen schomte! Kommen in de k staan! Ge moetj mor durven. Prepareert mor al nen tiffo! " DE MASKERS VALLEN AF" en ons leste match roepen we nog eene keer " merci eendracht - slaap zacht! RIP!

20 Feb 2015, 12:18
Nationale Ploeg

Nosferatu schreef:
We hebben er nooit zo dicht bij geweest als toen met die gronden in erembodegem. En nog nooit hebben we zo dicht bij het einde gestaan als nu.
Merci ilse en dozje om die gronden niet aan ons te "geven. De rekening zal volgen met de verkiezingen.
Voor al die okapi supps die niet wouden dat ea een stadion kreeg met retail omdat dit de site op den tragel overbodig zou maken.... denk maar niet dat jullie tempel er snel zal staan... de site tragel zijn ze al 20 jaar aant inplanten. Ik zou zeggen bonne chance! Eerlijk als die van denjer ons een nekschot willen geven, dan slepen ze de gesprekken nog wa langer en dan pets...niets.
Oh ja voor de believers die denken dat we in derde of godbetert in vierde nog in hetvpc stadion gaan spelen.... dream on! Op de site van het pc-stadion komen volgend jaar mooie sociale woningen! Het enige waar ze schrik voor hebben is dat de jeugdwerking zal weggaan en dat ze geen vangnet hebben voor die gasten. Geen paniek dozje, denjerlee pakt die over met veel plezier! En ilse kentj ook geen schomte! Kommen in de k staan! Ge moetj mor durven. Prepareert mor al nen tiffo! " DE MASKERS VALLEN AF" en ons leste match roepen we nog eene keer " merci eendracht - slaap zacht! RIP!

als ik dit had durven posten wordt ik hier door de lokale nv-a politie 2 maanden gebashed :D :D :D

20 Feb 2015, 12:28
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 58
Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs
Still standing ! schreef:
Nosferatu schreef:

als ik dit had durven posten wordt ik hier door de lokale nv-a politie 2 maanden gebashed :D :D :D

Is er éénen van den NVA met uw madam gaan lopen e :D waarom begint men hier te panikeren? Iedereen was toch te vinden voor een tijdelijke verhuis naar Dender en fdr heeft grond buiten Aalst,dus geene paniek ;)

Laatst gewijzigd door Bakkie op 20 Feb 2015, 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.

20 Feb 2015, 12:38
forumlegende

Heeft niet alleen met NVA te zien maar met alle partijen die Aalst de voorbije 15/20 jaar bestuurd hebben.
Die hebben allemaal boter op hun hoofd. Net as alle besturen die EA gehad heeft. Geen lange termijnvisie, geen professionalisme, hoe goed ze het ook meenden of menen.

20 Feb 2015, 12:43
Ancien

Tijdelijke verhuis (indien concrete plannen over nieuw stadion) naar Dender of verplichte verhuis (indien geen licentie) naar derde klasse, dat zijn de 2 opties voor mij om verder te gaan als supporter.
Fusie is uitgesloten alsook een definitieve verhuis.

20 Feb 2015, 13:10
Duivelke

Juist gehoord op Radio 2 Volgens yanick tonen de suporters er begrip voor dat we verhuizen.. Hij zegt er wel niet bij naar waar Maar dat laat zich raden.
Ik heb er in elk geval GEEN begrip voor. Mij zien ze niet op dender

20 Feb 2015, 13:18
Vaste Waarde

jammen schreef:
Tijdelijke verhuis (indien concrete plannen over nieuw stadion) naar Dender of verplichte verhuis (indien geen licentie) naar derde klasse, dat zijn de 2 opties voor mij om verder te gaan als supporter.
Fusie is uitgesloten alsook een definitieve verhuis.

(y)

20 Feb 2015, 13:20
forumlegende

filip.dhose schreef:
Jean schreef:
Geo 2 schreef:
Als er niets aan de situatie veranderd wordt da volgend seizoen derde klasse in het Pierre Cornelis stadion. :stom:

Dat is nog niet eens zo erg, kan een toffe reeks worden.

Toch liever in Denderleeuw een paar jaar spelen in tweede of eerste, als terug naar derde in PC, hé mannen!

Ver a messchien wel kameroot, Geraardsbergen is kerter boi hé ;) , en teiven toegeven dat den NVA slecht bezig is in Oilsjt (alsoeik onze veirige stadsbestieren) is een Denjerbrigge te ver zekerst...

Amuseirt eir in Denjerlië.
Is iederiejn ier tein azoe naïef om te peizen da Denjer nen tussenstap is opweg nor een nief stadion? :cry:

't Foit da ze (=clubbestier en Kloeite stadsbestier(en)) alles bloiven oitstellen, en niemand officieel teift communiceren zeit toch genoeg zekerst. (n)

2de klasse in (groeit)-Oilsjt of 3de klas in 't PC stadion. Nor Denjer of geloik woar anders trekken is ver moi oit den boze, zolang den iejste stiejn van ons nief stadion ni gelied is (of renovoosje PC-stadion begost). Net zoals onze bestierders beweren dat 3de klasse de doeidsteek zou betekenen vér ons club, ben ik van meningk dat verhois nor ieveranst anders om per sé in 2de klas te bloiven even goed de doeidsteek kan betekenen van ons geliefde club.

20 Feb 2015, 13:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 264 265 266 267 268 462