|
|
| Pagina 269 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 267 268 269 270 271 … 497 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Bericht Re: Artikels
Ach, de ene hoort dit, den anderen dat. Match tegen tubize wist een ander mij te vertellen dat er opnieuw 25 man was gevonden die elk 15000 euro hebben gegeven. En is ook niet direct een fantast of kleine vis die met dat nieuws kwam.
Beide gevallen, het verhaal van er niet meer voor gaan zowel als datgene wat mij werd verteld, zijn gezien het gevraagde uitstel bij het Bas, zeer twijfelachtig! ofwel betekenen ze dat je de laatste match geen problemen wilt ofwel dat alle attesten nog niet binnen zijn. We zullen het wel weten voor de eindrondes aanvangen. Dat er niet wordt gereageerd op de vraag van onze supporter afgevaardigde, bewijst nogmaals dat er teveel werd verwacht van de functie. Wat supporters niet mogen horen en niet mogen weten zal je ook nooit horen of weten, al heb je honderd afgevaardigden in de AV. Het is in de RVB dat ge iets te weten komt. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 23 Apr 2015, 11:46 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 13 Jul 2008, 17:20 Berichten: 1374 Leeftijd: 46 Locatie: hofstade |
Nosferatu schreef: @ OPC: zijn er akties voorzien tegen ohl? Ik denk niet dat iedereen er bij stilstaat dat dit de laatste match van ea kan zijn.... komaan supps nog eene keer aal tesaumen! Ik kom zeker, ook al moet ik daarna direct gn werken.... 4ever!We moeten toch nog een keer kunnen knallen, tonen waarom we de beste supps hebben! Roep uw buur, uw familie, neem uw kinderen, nonkel of schoonmoeder mee! Cmooooooooooon eendracht! ![]() we zouden als supporter zaterdag toch wel eens iets (fatsoenlijks!!) kunnen en mogen doen denk ik toch? ....we kunnen ons toch niet zomaar zonder enige informatie of zelfs een klein woordje uitleg iets door ons strot geduwd laten krijgen zeker? stel dat ze de boeken toe doen na de match (zoals hierboven ergens door de gedachten ging) , dan weet ik er hier al enen die ze mogen komen ophalen met den 100 , reden: driedubbel hartfalen.... en ze gaan in regio aalst ambulances tekort komen peizek.... al hoop ik tot de laatste minuut op een mirakel .... |
| 23 Apr 2015, 12:58 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
Ik had er aan gedacht om zaterdag niet te komen maar ik zit nog met teveel drankbonnekes....
![]() _________________ oilsjt, goi alien... |
| 23 Apr 2015, 15:10 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor (Light) schreef: kheiremans schreef: mamananeto schreef: Lijkt mij inderdaad de enige bedoeling….. Voor degenen die hier nog steeds niet snappen waarom FDR al die moeite blijft doen, voor de zoveelste keer : Indien hij er niet in slaagt om op gelijk welke manier ( Chinezen, Buitenaardse wezens, Pyramidestrukturen, de paus , whatever…) de club te redden volgt faillissement en is hij al zijn geïnvesteerde poen kwijt ! That's it guys - wake up please... Zijn geld is em sowieso kwijt zenne. Denk niet dat dat de reden is. Wat valt er te verkopen dat geld zou opbrengen? De Neve en Bogaerts. ![]() Dat eerste zou zelfs zomaar realiteit kunnen worden als je de info van Proximus League mag geloven... Anderzijds, nu Deinze zo openlijk aast op spelers van ons, is het misschien het moment om aan spelersruil te doen? Er zit daar genoeg bruikbaar materiaal... |
| 23 Apr 2015, 17:03 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: kheiremans schreef: Zijn geld is em sowieso kwijt zenne. Denk niet dat dat de reden is. Wat valt er te verkopen dat geld zou opbrengen? De Neve en Bogaerts. ![]() Dat eerste zou zelfs zomaar realiteit kunnen worden als je de info van Proximus League mag geloven... Anderzijds, nu Deinze zo openlijk aast op spelers van ons, is het misschien het moment om aan spelersruil te doen? Er zit daar genoeg bruikbaar materiaal... Koppelverkoop graag ![]() |
| 23 Apr 2015, 17:16 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: kheiremans schreef: Zijn geld is em sowieso kwijt zenne. Denk niet dat dat de reden is. Wat valt er te verkopen dat geld zou opbrengen? De Neve en Bogaerts. ![]() Dat eerste zou zelfs zomaar realiteit kunnen worden als je de info van Proximus League mag geloven... Welke info? |
| 23 Apr 2015, 18:29 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
Dat Deinze na Shkodra ook hun oog hebben laten vallen op Gianni...
|
| 23 Apr 2015, 18:34 |
|
|
forumlegende
DT schreef: Dat Deinze na Shkodra ook hun oog hebben laten vallen op Gianni... bewijst dat ze daar veel meer voetbalverstand hebben dan de gemiddelde eendrachtsupporter! |
| 23 Apr 2015, 22:19 |
|
|
forumlegende
Jean schreef: DT schreef: Dat Deinze na Shkodra ook hun oog hebben laten vallen op Gianni... bewijst dat ze daar veel meer voetbalverstand hebben dan de gemiddelde eendrachtsupporter! ga dan toch lekker naar Deinze kijken man. Die De Neve speelt net als Philippe Janssens als een drol eigenlijk, of heb je nog geen match gezien dit jaar? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 23 Apr 2015, 22:20 |
|
|
forumlegende
El Corredor (Light) schreef: Jean schreef: DT schreef: Dat Deinze na Shkodra ook hun oog hebben laten vallen op Gianni... bewijst dat ze daar veel meer voetbalverstand hebben dan de gemiddelde eendrachtsupporter! ga dan toch lekker naar Deinze kijken man. Die De Neve speelt net als Philippe Janssens als een drol eigenlijk, of heb je nog geen match gezien dit jaar? Ik heb al veel matchen gezien zowel van Eendracht als in Belgie en buitenland en de enige twee die kunnen voetballen bij Aalst zijn Skhodra en De Neve maar jij zal het beter weten zeker hé! In Aalst ben je de kenner waarschijnlijk ![]() |
| 23 Apr 2015, 22:46 |
|
|
forumlegende
Jean schreef: El Corredor (Light) schreef: Jean schreef: bewijst dat ze daar veel meer voetbalverstand hebben dan de gemiddelde eendrachtsupporter! ga dan toch lekker naar Deinze kijken man. Die De Neve speelt net als Philippe Janssens als een drol eigenlijk, of heb je nog geen match gezien dit jaar? Ik heb al veel matchen gezien zowel van Eendracht als in Belgie en buitenland en de enige twee die kunnen voetballen bij Aalst zijn Skhodra en De Neve maar jij zal het beter weten zeker hé! In Aalst ben je de kenner waarschijnlijk ![]() Skhodra kan zeker voetballen, maar zou misschien wat meer de makkelijkste oplossing kunnen zoeken. De Neve kan er geen kut van. Ongelooflijk eigenlijk dat voor jou dat een goede voetballer is. Dienen zijn functie in ons elftal ontgaat mij eigenlijk volledig. en altijd die smileys, onnozelaar. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 23 Apr 2015, 22:55 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
De Neve (zoals donjet) heeft wel een aantal kwaliteiten die je niet bij iedere voetballer vindt. Zo moet je er een paar hebben in je kern denk ik. Ook niet teveel natuurlijk.
|
| 24 Apr 2015, 7:51 |
|
|
forumlegende
kheiremans schreef: De Neve (zoals donjet) heeft wel een aantal kwaliteiten die je niet bij iedere voetballer vindt. Zo moet je er een paar hebben in je kern denk ik. Ook niet teveel natuurlijk. welke kwaliteiten? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Apr 2015, 8:04 |
|
|
Freak
te traag en wint geen enkel kopduel.ik ben niet de grootste fan van van damme maar die is 10 keer beter.
|
| 24 Apr 2015, 8:28 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
El Corredor (Light) schreef: kheiremans schreef: De Neve (zoals donjet) heeft wel een aantal kwaliteiten die je niet bij iedere voetballer vindt. Zo moet je er een paar hebben in je kern denk ik. Ook niet teveel natuurlijk. welke kwaliteiten? Hoe moet ge da noemen : een soort flair. Kan indien het zijn dag is eens vanuit het niets een goal maken (bv schot van zeer ver of individuele actie). Op die manier kan je soms wedstrijden met 1-0 winnen die je nooit zou winnen. Nadeel is natuurlijk dat je er in sommige wedstrijden amper iets aan hebt. |
| 24 Apr 2015, 9:07 |
|
| Pagina 269 van 497 |
[ 7452 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 267 268 269 270 271 … 497 Volgende |