|
|
| Pagina 28 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 65 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Bericht Re: "Hall of Fame"- "90 jaar stamnummer 90"
anathema76 schreef: Als alles goed gaat, dan krijg ik weldra TWEE foto's van Arthur Blavier (een foto waar hij op de bank zit en een foto op het veld) en TWEE spotprenten (!!!!) voor de expo. Met dank aan rijkgevulde archief van Het Laatste Nieuws! Onderkroiper of Hugo, pm me jullie mailadres en als ik de ingescande foto's gekregen heb, mail ik ze door. We moeten het wel ook nog eens over de voorwaarden hebben, want de foto's mogen ALLEEN voor de expo gebruikt worden en NERGENS ANDERS gepubliceerd worden!!! ![]() Mail dit naar volgend adres [email protected] Ok dus ALLEEN voor EXPO 90 !!!! _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 18 Jun 2009, 16:11 |
|
|
Ancien
Deze namiddag tussen 13u45 en 14u00 komen ze 25 panelen leveren aan het P.Cornelisstadion voor onze "Hall of Fame".
Normaal gezien was de levering voorzien voor maandag, maar door omstandigheden moet de levering vandaag doorgaan. Mede hierdoor zijn we maar met 2 mensen om deze panelen binnen te dragen. Zijn er mensen die zich een half uurtje kunnen vrijmaken om ons de panelen helpen binnen te dragen? ![]() Men kan me steeds bellen op het nr 0473746322 _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Jun 2009, 8:48 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 20 Mei 2008, 12:49 Berichten: 10006 Leeftijd: 68 Locatie: Aalst |
Hugo schreef: Deze namiddag tussen 13u45 en 14u00 komen ze 25 panelen leveren aan het P.Cornelisstadion voor onze "Hall of Fame". Normaal gezien was de levering voorzien voor maandag, maar door omstandigheden moet de levering vandaag doorgaan. Mede hierdoor zijn we maar met 2 mensen om deze panelen binnen te dragen. Zijn er mensen die zich een half uurtje kunnen vrijmaken om ons de panelen helpen binnen te dragen? ![]() Men kan me steeds bellen op het nr 0473746322 Ik moet reeds om 13.10 gaan werken ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 19 Jun 2009, 11:13 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
kzie het te laat, sorry man, word er maandag dan ook nog gewerkt?
_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 19 Jun 2009, 12:32 |
|
|
Ancien
hansken schreef: kzie het te laat, sorry man, word er maandag dan ook nog gewerkt? Het geeft niet want ik ben ook huiswaarts moeten keren, de vrachtwagen zat vast in Brussel. De borden zijn ondertussen toegekomen, wij gaan reeds vanaf morgenvroeg om 10 uur in actie treden, zo een beetje een verkenningsronde. De zondagnamiddag ga ik ook naar het stadion toe, daarmee hebben we toch al wat tijd gewonnen. Geef een seintje naar Yves of naar mij dan weet je of we aanwezig zijn. Je begrijpt dat om veiligheidsredenen de deuren steeds op slot moeten zijn. Maandag , Hans komen ze de kijkkasten brengen, maar het leveringsuur weet ik nog niet, men gaat mij iets laten weten. Kom af wanneer het je past, jullie zitten toch in ons team, en dan zou het toch leuk zijn om onze "Hall of Fame" samen in te richten. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Jun 2009, 18:03 |
|
|
Ancien
We ontbreken nog steeds enkele elftallen, waaronder 2001-2002,2002-2003,2003-2004,2004-2005,2005-2006,2006-2007.
Het is onwaarschijnlijk, we hebben gewacht met de laatste seizoenen tot het einde en nu blijkt dat er amper foto's zijn, niet te geloven. Enfin, ik zal er ook mijn slaap niet voor laten, we zullen wel zien wat er nog uit de bus komt. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Jun 2009, 18:17 |
|
|
Ancien
anathema76 schreef: Als alles goed gaat, dan krijg ik weldra TWEE foto's van Arthur Blavier (een foto waar hij op de bank zit en een foto op het veld) en TWEE spotprenten (!!!!) voor de expo. Met dank aan rijkgevulde archief van Het Laatste Nieuws! Onderkroiper of Hugo, pm me jullie mailadres en als ik de ingescande foto's gekregen heb, mail ik ze door. We moeten het wel ook nog eens over de voorwaarden hebben, want de foto's mogen ALLEEN voor de expo gebruikt worden en NERGENS ANDERS gepubliceerd worden!!! ![]() Prachtig, dit zal de expo compleet maken, de zaak Blavier was te belangrijk in de geschiedenis van onze geliefde club dat we dit feit toch wat extra in de verf willen zetten. Bedankt,in naam van alle medewerkers, we zullen dan ook je voorwaarden tenvolle respecteren. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 19 Jun 2009, 18:22 |
|
|
LAATSTE ULTIEME OPROEP FOTO'S !!!
Expo 90 staat met de neus aan het venster en nog steeds is er een blanco vlek op deze expo 90. Groepsfoto's van de laatste 7 à 8 jaar ontbreken . Ook zoeken we sfeerfoto's & actiefoto's door de supporters genomen van dezelfde periode. Onbegrijpelijk dat in deze digitale periode géén of amper foto's beschikbaar zijn Willen jullie uw PC eens te doorbladen om eventuele foto's terug te vinden Gelieve deze foto's te mailen naar [email protected] en deze worden nog afgeprint om tentoon te stellen. Het zou toch fijn zijn, je zelf gemaakte foto's op deze expo 90 te mogen bewonderen. Komaan mannen nog een week te gaan ! ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Jun 2009, 11:36 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
ik heb hier in men kast nog ne ploegfoto van 2001-2002 gevonden
posterformaat_________________ eendrachter ben je niet voor heel even, maar voor je hele leven! |
| 20 Jun 2009, 12:30 |
|
|
Ancien
hansken schreef: ik heb hier in men kast nog ne ploegfoto van 2001-2002 gevonden posterformaatPrachtig Hansken, dit kunnen we goed gebruiken. Hans, we hebben vandaag weer de dag van ons leven beleefd. Gisteren zijn ze de panelen komen leveren die we mogen gebruiken voor de tentoonstelling. Maar deze zijn bekleed met een soort zwarte stof, we mochten bij Van Den Nest, vijf rollen dubbelzijdige tape gaan halen om deze foto's mee te bevestigen.Nu blijkt dat het een soort tape is om tapijten mee vast te maken, en we nadien onze foto's nooit kunnen verwijderen zonder ze te beschadigen. Hebben nog een doe het zelver gedaan, maar telkens met het zelfde probleem. Gaan er nu een nachtje rustig over slapen, alle tips zijn welkom. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Jun 2009, 22:15 |
|
|
Ancien ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 14:16 Berichten: 4399 Leeftijd: 45 Locatie: Atom |
van die plekkerkes die langs weerszijden kleven waarmee je foto's in nen album kleeft (op achterkant foto hangen)
_________________ es da ier e fistjen... |
| 20 Jun 2009, 22:48 |
|
|
Ancien
Boris schreef: van die plekkerkes die langs weerszijden kleven waarmee je foto's in nen album kleeft (op achterkant foto hangen) Ok besten, maar blijven die kleven op een stoffen doek? Misschien kunnen we dat beter eens uittesten, maar ik geloof dat het niet gemakkelijk is om aan die klevertjes te geraken, 't is in ieder geval het proberen waard. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Jun 2009, 23:00 |
|
|
Nationale Ploeg ![]() Lid geworden op: 01 Aug 2006, 12:40 Berichten: 2290 Leeftijd: 46 Locatie: HERNE |
Hugo schreef: Boris schreef: van die plekkerkes die langs weerszijden kleven waarmee je foto's in nen album kleeft (op achterkant foto hangen) Ok besten, maar blijven die kleven op een stoffen doek? Misschien kunnen we dat beter eens uittesten, maar ik geloof dat het niet gemakkelijk is om aan die klevertjes te geraken, 't is in ieder geval het proberen waard. ![]() Het meirk "Tesa" heeft ook goeien "doubel façe" plekkers, mor wel redelijk duur... _________________ Justice for the 96! YNWA! I E N D R A C H T 4 E V E R !!! |
| 20 Jun 2009, 23:15 |
|
|
Hugo schreef: Boris schreef: van die plekkerkes die langs weerszijden kleven waarmee je foto's in nen album kleeft (op achterkant foto hangen) Ok besten, maar blijven die kleven op een stoffen doek? Misschien kunnen we dat beter eens uittesten, maar ik geloof dat het niet gemakkelijk is om aan die klevertjes te geraken, 't is in ieder geval het proberen waard. ![]() Het zal niet gemakkelijk gaan om de foto's aan de stoffen doeken te hangen Straks zie ik Den Hugo al zijn foto's nog monteren op kartons zoals ik met mijn tickets bezig ben. De kartons moeten dan met nylondraad omhoog gehangen worden. Zal wel mooi zijn met die zwarte ondergrond. Hier een voorbeeld van één van de vele kartons van Expo 90. Gaatjes voor de draadjes moeten nog gemaakt worden. Moet nog wel wat tickets kleven maar de compactrollers die ik kocht zijn bijna leeg. Verbruik meer dan ik gedacht had. Morgenvroeg op jacht naar rolletjes van Pritt maar NIET PERMANENTE lijm. Dus later kan ik veilig alles opnieuw opbergen. Misschien vind ik deze in GB of Delhaise ? ![]() _________________ Century game 22 juni 2019 |
| 20 Jun 2009, 23:22 |
|
|
Ancien
Onderkroiper schreef: Hugo schreef: Boris schreef: van die plekkerkes die langs weerszijden kleven waarmee je foto's in nen album kleeft (op achterkant foto hangen) Ok besten, maar blijven die kleven op een stoffen doek? Misschien kunnen we dat beter eens uittesten, maar ik geloof dat het niet gemakkelijk is om aan die klevertjes te geraken, 't is in ieder geval het proberen waard. ![]() Het zal niet gemakkelijk gaan om de foto's aan de stoffen doeken te hangen Straks zie ik Den Hugo al zijn foto's nog monteren op kartons zoals ik met mijn tickets bezig ben. De kartons moeten dan met nylondraad omhoog gehangen worden. Zal wel mooi zijn met die zwarte ondergrond.Hier een voorbeeld van één van de vele kartons van Expo 90. Gaatjes voor de draadjes moeten nog gemaakt worden. Moet nog wel wat tickets kleven maar de compactrollers die ik kocht zijn bijna leeg. Verbruik meer dan ik gedacht had. Morgenvroeg op jacht naar rolletjes van Pritt maar NIET PERMANENTE lijm. Dus later kan ik veilig alles opnieuw opbergen. Misschien vind ik deze in GB of Delhaise ? ![]() Ga slechte nacht tegemoet, wie zit er nu stof rond die panelen te doen. Straks kunnen we er nog een danszaal van maken i.p.v. een expo. ![]() _________________ Iendracht Oiljst "Mannen weten waarom" |
| 20 Jun 2009, 23:28 |
|
| Pagina 28 van 65 |
[ 964 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 65 Volgende |