Transfers volgend seizoen - Pagina 28 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 515
 Transfers volgend seizoen 
Auteur Bericht
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Ronny cruz schreef:
Ik zit bijna alle dagen in cafetaria van de Zandberg en zie en hoor veel. Relatie Flippo en Luc is niet gezond voor spelersgroep. Zorgt voor veel wrevel bij de spelers!

Ronnieken, wat jij hoort en ziet in de kantien interesseert ons geenen bal! Wij komen daar om een pint te drinken, niet om je wijsheid te aanhoren !
en, "baai de wei": what happens in the cantine, stays in the cantine, alliejn as ge gotj pissen ni ! :D

28 Apr 2013, 13:54
nieuw in de eerste ploeg

DT schreef:
luque schreef:

Werkt dit dan ook in de omgekeerde richting, zijnde niet ophemelen/goed genoeg bevinden als je ze niet (met regelmaat) zelf aan het werk ziet?

Waar doel je op? Ik zeg gewoon in algemene termen dat je beter spelers bezig ziet (en liefst meer dan 1 keer) in recente omstandigheden dan af te gaan op statistieken of prestaties van drie jaar geleden als je iemand wil aantrekken...

On a personal note, bevestig je trouwens mijn stelling: ik doe geen uitspraken over spelers (noch positief noch negatief) die ik zelf nog niet zien spelen heb. Het lijkt me dan ook logisch dat ik geen spelers de hemel zou inprijzen die ik nooit een bal heb zien trappen hé. Ik ben immers geen makelaar... Dus verklaar je nader zou ik zeggen...

En wat Ronny Cruz betreft: weer een aanwinst op het forum :hmm:

1 ding in dat verband: ik meen me te herinneren dat hier onlangs gepost werd dat Szylar andere aanbiedingen overwoog voor volgend seizoen? Dus toch eerder verrassend dat er nu reactie komt langs die weg...

Eerst en vooral, ik dacht dat ik een normale vraag stelde. Zonder nuances. So DT, hold your horses efkes.

Maar ik ben van goeie wil en zal mij 'nader verklaren' :D . Ik reageerde vooral op uw opmerking dat je geen spelers afbreekt zonder hen gezien te hebben. Dus wierp ik de vraag op of je dit principe ook in de andere richting hanteert. No less, no more.
Bijgevolg een vraag: de spelers die je -persoonlijk- als positief evalueert, zie je die ook daadwerkelijk zelf aan het werk? Specifiek hé, en voor langere tijd. Niet één helft of zo.
Indien nee, waarop zijn de stellingen dan gebaseerd? Statistiek? Van horen zeggen? Zo ken ik er ook een paar zulle...
Indien ja, dan is de vraag bij deze beantwoord. En zou dat veel duidelijk maken. Zoiets heet scouten. Of, en dat kan ook best natuurlijk, je hebt véél tijd en interesse om dat allemaal -belangeloos- op te volgen. In dat geval: respect (y), de cel scouting van den Iëndracht zou u kunnen gebruiken. Niet cynisch bedoeld he!

28 Apr 2013, 15:01

Didjeeken schreef:
Die Shkodra heeft precies wel nog een aardige vrije trap in z'n voeten...

Die Shkodra maakt er vandaag 2 , waarvan een wereld goal!! Maar het mocht niet baten . Voor Ronse zal het 4deklasse worden. Speelde vorig seizoen bij St-Niklaas in 2de, heeft er wel niet veel meegedaan. Dit seizoen was hij een sterkhouder bij ons, Goed begonnen dan een diepje , maar laatste weken weer degelijk.

28 Apr 2013, 17:43
Ancien

Leeftijd: 46
luque schreef:
DT schreef:
luque schreef:

Werkt dit dan ook in de omgekeerde richting, zijnde niet ophemelen/goed genoeg bevinden als je ze niet (met regelmaat) zelf aan het werk ziet?

Waar doel je op? Ik zeg gewoon in algemene termen dat je beter spelers bezig ziet (en liefst meer dan 1 keer) in recente omstandigheden dan af te gaan op statistieken of prestaties van drie jaar geleden als je iemand wil aantrekken...

On a personal note, bevestig je trouwens mijn stelling: ik doe geen uitspraken over spelers (noch positief noch negatief) die ik zelf nog niet zien spelen heb. Het lijkt me dan ook logisch dat ik geen spelers de hemel zou inprijzen die ik nooit een bal heb zien trappen hé. Ik ben immers geen makelaar... Dus verklaar je nader zou ik zeggen...

1 ding in dat verband: ik meen me te herinneren dat hier onlangs gepost werd dat Szylar andere aanbiedingen overwoog voor volgend seizoen? Dus toch eerder verrassend dat er nu reactie komt langs die weg...

Eerst en vooral, ik dacht dat ik een normale vraag stelde. Zonder nuances. So DT, hold your horses efkes.

Maar ik ben van goeie wil en zal mij 'nader verklaren' :D . Ik reageerde vooral op uw opmerking dat je geen spelers afbreekt zonder hen gezien te hebben. Dus wierp ik de vraag op of je dit principe ook in de andere richting hanteert. No less, no more.
Bijgevolg een vraag: de spelers die je -persoonlijk- als positief evalueert, zie je die ook daadwerkelijk zelf aan het werk? Specifiek hé, en voor langere tijd. Niet één helft of zo.
Indien nee, waarop zijn de stellingen dan gebaseerd? Statistiek? Van horen zeggen? Zo ken ik er ook een paar zulle...
Indien ja, dan is de vraag bij deze beantwoord. En zou dat veel duidelijk maken. Zoiets heet scouten. Of, en dat kan ook best natuurlijk, je hebt véél tijd en interesse om dat allemaal -belangeloos- op te volgen. In dat geval: respect (y), de cel scouting van den Iëndracht zou u kunnen gebruiken. Niet cynisch bedoeld he!

:? Blijf dit een gek fenomeen vinden - vraag, wedervraag en in reactie op de wedervraag meteen een hold your horses? Soit...

Om op uw vraag een open deur in te trappen - de spelers waar ik een persoonlijk oordeel over vel heb ik daadwerkelijk verschillende keren aan het werk gezien ja. Bij aanvang van dit seizoen stak ik mijn hand in het vuur voor oa Tjendo en Tom omdat ik die twee seizoenen ervoor inderdaad uitgebreid gevolgd heb omdat ik toenmalig elke week een wedstrijd reserven van eersteklasse meepikte, afwisselend in Lokeren, Mechelen en Anderlecht (en dus ook een beeld kreeg van de verschillende spelers tegen tegenstanders van verschillend niveau). Vandaar ook mijn reactie op de lichting van Anderlecht waar ik Verboom, Longueville, De Greef, Yala-Lusala, Barras, Siani, Kabananga, Badibanga, Kabasele en andere Canesins dan ook uitvoerig heb kunnen bekijken. De spelersverslagen van die uit de hand gelopen interesse heb ik nog steeds ter beschikking.

28 Apr 2013, 20:34
nieuw in de eerste ploeg

DT schreef:
luque schreef:
DT schreef:

:? Blijf dit een gek fenomeen vinden - vraag, wedervraag en in reactie op de wedervraag meteen een hold your horses? Soit...

Om op uw vraag een open deur in te trappen - de spelers waar ik een persoonlijk oordeel over vel heb ik daadwerkelijk verschillende keren aan het werk gezien ja. Bij aanvang van dit seizoen stak ik mijn hand in het vuur voor oa Tjendo en Tom omdat ik die twee seizoenen ervoor inderdaad uitgebreid gevolgd heb omdat ik toenmalig elke week een wedstrijd reserven van eersteklasse meepikte, afwisselend in Lokeren, Mechelen en Anderlecht (en dus ook een beeld kreeg van de verschillende spelers tegen tegenstanders van verschillend niveau). Vandaar ook mijn reactie op de lichting van Anderlecht waar ik Verboom, Longueville, De Greef, Yala-Lusala, Barras, Siani, Kabananga, Badibanga, Kabasele en andere Canesins dan ook uitvoerig heb kunnen bekijken. De spelersverslagen van die uit de hand gelopen interesse heb ik nog steeds ter beschikking.

Voila, dat is nog eens een ondubbelzinnig antwoord. Thanks daarvoor. Nogmaals, chapeau dat je daar zo veel tijd/energie wil en kan instoppen (y) .
En gaan we nu even genieten van onze eerste uitoverwinning :juij: ?

28 Apr 2013, 22:01
Freak

Leeftijd: 45
Ngasseu (Ronse) is de nieuwe spits.

29 Apr 2013, 7:48
Nationale Ploeg

El Corredor schreef:

als dat waar is hoop dat ze die goed gescout hebben. speelde ooit met Couillet tegen ons, kreeg rood en 6-1 (of zoiets in die trend) rond de oren... die zijn dat seizoen gezakt.

durf geen waarde oordeel vellen over die speler, maar weet wel dat hij al jaren bij obscure waalse 3- en 4de klassers speelt, meestal tegen degradatie vecht. onmiddellijke kwaliteitsinjectie ? on the bright side, Skhodra en hij zullen al wat op elkaar ingespeeld zijn zeker ?

ze komen verrassend uit de hoek :D

29 Apr 2013, 9:10
Ancien

El Corredor schreef:

Bij deze transfer heb ik toch serieuze twijfels, in mijn ogen is dit niet echt een versterking.

29 Apr 2013, 9:15
Nationale Ploeg

Leeftijd: 71
jammen schreef:
El Corredor schreef:

Bij deze transfer heb ik toch serieuze twijfels, in mijn ogen is dit niet echt een versterking.

Topscorer bij een derdeklasser, is dat voldoende voor tweede ? :wadde:

29 Apr 2013, 9:39
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 47
Website: http://www.newcastle-online.org/nufcforum/index.php
Ik ben toch benieuwd naar wat ze sportief juist voor ogen hebben en of ze die gasten van Ronse enkel als versterkingen in de breedte zien. Blijkbaar opnieuw een kopbalsterke spits, dus zelfde type als Glouftsis en Van Eyk. En daar waar er vorig seizoen kritiek was omdat ze het gingen zoeken bij een degradatieploeg uit tweede, wat dan gezegd nu ze het gaan zoeken bij een degradatieploeg uit derde :D ?
Het is alleszins opnieuw iemand die wel heel weinig adelbrieven kan voorleggen en tot voor dit seizoen bij Ronse de voorbije seizoenen zelfs ergens in Luxemburg zat.
Vooral spijtig is dat volgens mij Shkodra en Ngasseu niet echt de types zijn die we nog nodig hebben, dus hopelijk worden die gewoon bekeken als bonus bovenop de posities waar we echt nog versterking zoeken.

29 Apr 2013, 9:41
Nationale Ploeg

Die Ngasseu is toch ook niet-EU? Als we zo'n minimumcontract voor een reservespeler kunnen betalen...

Of mis ik hier weer iets?

29 Apr 2013, 9:44
Freak

Leeftijd: 45
Bartos schreef:
Ik ben toch benieuwd naar wat ze sportief juist voor ogen hebben en of ze die gasten van Ronse enkel als versterkingen in de breedte zien. Blijkbaar opnieuw een kopbalsterke spits, dus zelfde type als Glouftsis en Van Eyk. En daar waar er vorig seizoen kritiek was omdat ze het gingen zoeken bij een degradatieploeg uit tweede, wat dan gezegd nu ze het gaan zoeken bij een degradatieploeg uit derde :D ?
Het is alleszins opnieuw iemand die wel heel weinig adelbrieven kan voorleggen en tot voor dit seizoen bij Ronse de voorbije seizoenen zelfs ergens in Luxemburg zat.
Vooral spijtig is dat volgens mij Shkodra en Ngasseu niet echt de types zijn die we nog nodig hebben, dus hopelijk worden die gewoon bekeken als bonus bovenop de posities waar we echt nog versterking zoeken.

lijkt me dus juist wel over adelbrieven te beschikken om hier te slagen. :D

29 Apr 2013, 9:57
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
Ik ken hem niet dus kan niet oordelen. Maar als spitsen uit de lagere reeksen had ik eerder Fisher (RC Mechelen) en vooral die Spanjaard van RC Gent (Herrera?) in gedachten. Andere types die denk ik complementair met Stavros zouden zijn.

29 Apr 2013, 10:18
Reserve

Hopelijk geen 2e Ode Thomsoneken

29 Apr 2013, 10:24
Ancien

Leeftijd: 46
Bartos schreef:

Inderdaad, was ook mijn aanvoelen maar dan eerder naar Van Eyk toe dan naar Glouftsis - Ngasseu wordt beschreven als een sterke targetspits, waar Glouftsis in lijf-tegen-lijfgevechten toch wel te kort schoot in die rol van "target" afgelopen seizoen. Misschien wordt Glouftsis wel de zwervende spits.

Toch nog dit: volgens wat Janssens zaterdag in de krant aangaf, ziet hij zelf ook wel iets in Nelis, die toch ook min of meer over de eigenschappen bezit die nu Ngasseu worden toegedicht.. Vandaar dus ook mijn verrassing om dit bericht te lezen... Hoop echt dat er ook naarstig op zoek wordt gegaan naar lopende spelers met een serieuze actieradius... Buiten Tjendo was er immers niemand afgelopen seizoen die zonder bal bewoog, de ruimte kon induiken of de tegenstander kon dwingen een keuze te maken... Een echte counterspits zou mijns insziens meer kunnen opleveren...

Laatst gewijzigd door DT op 29 Apr 2013, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.

29 Apr 2013, 10:26
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7719 berichten ]  Ga naar pagina 1 26 27 28 29 30 515