|
|
| Pagina 28 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 45 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
Bericht Re: Overname Eendracht Aalst
waly 2 schreef: oktay ercan Vanuit ethisch oogpunt word ik er niet vrolijk van, anderzijds is dat al lang geen topic meer in het Belgisch voetbal. |
| 06 Aug 2023, 14:31 |
|
|
Vaste Waarde
AlostanA schreef: waly 2 schreef: oktay ercan Vanuit ethisch oogpunt word ik er niet vrolijk van, anderzijds is dat al lang geen topic meer in het Belgisch voetbal. Waarom? Omdat hij uniformen maakt voor het Turkse leger? Dat kan je vanzelfsprekend alleen maar doen als je op een goed blaadje staat met Erdogan. En daarom moet ik je volmondig bijtreden. Maar al die miljarden bij de grote Europese topclubs. Denk je - ondanks al die Financial Fair Play bullshit - dat daar ook geen paar miljoentjes met een geurtje aan bij zitten? Daar ben ik nu eens 100 % zeker van, zie. Binnen dit en 10 jaar komt het uit dat er miljoenen misdaadgeld witgewassen worden via al die offshore constructies en deals met het Midden-Oosten. |
| 06 Aug 2023, 14:44 |
|
|
Junior Lid geworden op: 24 Aug 2014, 18:49 Berichten: 225 |
waly 2 schreef: https://youtube.com/shorts/gpT6lCMQA60?feature=share Als ik da probeer geraak ik van men leven nimeer recht Khad misschien toch liever de schotten gehad anderzijds doen ze het daar in Westerlo niet slecht ! |
| 06 Aug 2023, 15:12 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
filip.dhose schreef: waly 2 schreef: oktay ercan Dat is goed nieuws en geen goed nieuws. Je wordt een satellietclub van Westerlo dat door die Turken goed bestuurd wordt, maar dat betekent dus inderdaad ten hoogste 1B. Het zou wel verrassend zijn, want ik was in de veronderstelling dat Westerlo al een satellietclub heeft, nl. Houtvenne. Ten hoogste 1B!!! Zeg nu zelf, wij kunnen nooit ofte nooit meer naar 1A, dit is gewoonweg onbetaalbaar geworden. En dan liever een regelmaat in 1B dan elk jaar tegen de degradatie moeten vechten in 1A en op het einde financieel kapot. _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Aug 2023, 15:50 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
iendracht mèn 2de vraa schreef: filip.dhose schreef: waly 2 schreef: oktay ercan Dat is goed nieuws en geen goed nieuws. Je wordt een satellietclub van Westerlo dat door die Turken goed bestuurd wordt, maar dat betekent dus inderdaad ten hoogste 1B. Het zou wel verrassend zijn, want ik was in de veronderstelling dat Westerlo al een satellietclub heeft, nl. Houtvenne. Ten hoogste 1B!!! Zeg nu zelf, wij kunnen nooit ofte nooit meer naar 1A, dit is gewoonweg onbetaalbaar geworden. En dan liever een regelmaat in 1B dan elk jaar tegen de degradatie moeten vechten in 1A en op het einde financieel kapot. 1b is toch profvoetbal, ik dacht dat je maar eigenaar kan zijn van 1 profclub per land volgens de regels? Soit, afwachten wat de intenties zijn want ook 1b is nog heel ver weg. |
| 06 Aug 2023, 16:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: RE: Re: Overname Eendracht Aalst
AlostanA schreef: iendracht mèn 2de vraa schreef: filip.dhose schreef: Dat is goed nieuws en geen goed nieuws. Je wordt een satellietclub van Westerlo dat door die Turken goed bestuurd wordt, maar dat betekent dus inderdaad ten hoogste 1B. Het zou wel verrassend zijn, want ik was in de veronderstelling dat Westerlo al een satellietclub heeft, nl. Houtvenne. Ten hoogste 1B!!! Zeg nu zelf, wij kunnen nooit ofte nooit meer naar 1A, dit is gewoonweg onbetaalbaar geworden. En dan liever een regelmaat in 1B dan elk jaar tegen de degradatie moeten vechten in 1A en op het einde financieel kapot. 1b is toch profvoetbal, ik dacht dat je maar eigenaar kan zijn van 1 profclub per land volgens de regels? Soit, afwachten wat de intenties zijn want ook 1b is nog heel ver weg. Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk |
| 06 Aug 2023, 17:01 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
De ziel van de club is verkocht aan Turken,mijn dank is groot aan de supps die daar voor gezorgd hebben en hem jaren zijn blijven steunen,vaarwel Iendracht
![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Aug 2023, 17:48 |
|
|
Nationale Ploeg
Bakkie schreef: De ziel van de club is verkocht aan Turken,mijn dank is groot aan de supps die daar voor gezorgd hebben en hem jaren zijn blijven steunen,vaarwel Iendracht ![]() tjah... we hadden beter een stamnummer overgekocht allicht, kwestie van ons 'ziel' te houden ? of failliet gegaan. dat het bij u zowieso, whatever happend, verkeerd ging zijn was duidelijk. en das uw recht, overigens.mijn recht: we zullen zien. que sera, sera. niemand heeft in deze jaren zijn eigen lot nog blijkbaar in eigen handen. maar als ze morgen 'open' doen, dan zit ik er. basta ! ![]() _________________ may the FORCE be with you. |
| 06 Aug 2023, 18:16 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 18 Mei 2005, 19:41 Berichten: 2654 Leeftijd: 69 Locatie: Oilsjt |
Bakkie schreef: De ziel van de club is verkocht aan Turken,mijn dank is groot aan de supps die daar voor gezorgd hebben en hem jaren zijn blijven steunen,vaarwel Iendracht ![]() Ik zou wel eens willen weten wie de eventuele Belgische overnemers gingen zijn en hoe het komt dat zij (afgehaakt) hebben? _________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Aug 2023, 18:22 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg
Toch maar afwachten tot er een officiële berichtgeving vanuit de club komt.
De laatste dagen/weken/maanden veel geruchten gehoord en gelezen dat het zo goed als rond was…. |
| 06 Aug 2023, 18:25 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Still standing ! schreef: Bakkie schreef: De ziel van de club is verkocht aan Turken,mijn dank is groot aan de supps die daar voor gezorgd hebben en hem jaren zijn blijven steunen,vaarwel Iendracht ![]() tjah... we hadden beter een stamnummer overgekocht allicht, kwestie van ons 'ziel' te houden ? of failliet gegaan. dat het bij u zowieso, whatever happend, verkeerd ging zijn was duidelijk. en das uw recht, overigens.mijn recht: we zullen zien. que sera, sera. niemand heeft in deze jaren zijn eigen lot nog blijkbaar in eigen handen. maar als ze morgen 'open' doen, dan zit ik er. basta ! ![]() Toch had ik voor deze situatie al jaren voor verwittigd Maar iederen liet begaan en steunden onze geliefde man nog meer. Er waren wel degelijk binnenlandse kandidaat overnemers,maar iederen gunde plj zijn pleziertje en de supps zorgden er mee voor dat hij (zijn) centjes terug heeft gekregen ge moogt er fier op zijn Ik hoop echt dat hij betrokken blijft bij de club,het is toch zo een fijne mens die begaan is met de club en zijn supporters ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Aug 2023, 18:26 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
Bericht Re: RE: Re: Overname Eendracht Aalst
Bakkie schreef: De ziel van de club is verkocht aan Turken,mijn dank is groot aan de supps die daar voor gezorgd hebben en hem jaren zijn blijven steunen,vaarwel Iendracht ![]() Maar als het effectief rond is met de Turken, vind ik dat we ze een eerlijke kans moeten geven. Het is nu niet dat onze lokale investeerders ons de laatste decennia al veel goed bestuur getoond hebben. Hopelijk snel duidelijke communicatie over hun toekomstplannen. Verstuurd vanaf mijn RMX3363 met Tapatalk |
| 06 Aug 2023, 18:28 |
|
|
iendracht mèn 2de vraa schreef: Bakkie schreef: De ziel van de club is verkocht aan Turken,mijn dank is groot aan de supps die daar voor gezorgd hebben en hem jaren zijn blijven steunen,vaarwel Iendracht ![]() Ik zou wel eens willen weten wie de eventuele Belgische overnemers gingen zijn en hoe het komt dat zij (afgehaakt) hebben? Hoe het komt dat ze afgehaakt hebben??? Omdat plj beslist heeft bij wie hij de grootste winst kan maken. Wie de eventuele overnemers waren dat kan Hansken en co beter komen uitleggen ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 06 Aug 2023, 18:29 |
|
|
Junior
Lid geworden op: 24 Sep 2022, 12:54 Berichten: 205 Leeftijd: 71 Locatie: Kreta |
Herkese merhaba, bundan sonra Türkçe öğrenmelisiniz, maçlarda alkol yok ama elma çayı ya da yoğurt içmek çok lezzetli ve bundan sonra sarhoş olmayacaksınız, kadınlar kılık kıyafet kurallarına uymalı, Önemsenme ve kocan tartışma, bundan böyle hamburger yerine Pitta Dürüm çok lezzetli ve Türk kasabın her şeyi bagajından çıkartır.
Ocharme EA, wat zijn we toch laag gevallen, volkse club, aa me hoela. Satellietploegske van den Turk, ge moogt het hebben |
| 06 Aug 2023, 18:41 |
|
|
En nu ga ik eens een stok in het kiekekot gooien, indien de binnenlandse investeringsgroep dan zo sterk was waarom beginnen zij dan niet met een volledig nieuw project?
_________________ Iendracht veroit en nie mier achteroit |
| 06 Aug 2023, 19:39 |
|
| Pagina 28 van 45 |
[ 670 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 26 27 28 29 30 … 45 Volgende |