|
|
| Pagina 271 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 269 270 271 272 273 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 20 Mei 2005, 18:11 Berichten: 1857 Leeftijd: 71 Locatie: Aalst |
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
oilsjt schreef: pattaboem schreef: Qua aanvalskracht zitten we dit seizoen zeer goed (vergelijk het aantal gescoorde goals met de concurrenten) Alleen verdedigend loopt het al een tijdje fout. Als daar geen beterschap in komt, moeten we niet dromen van promotie..... Tenzij onze aanvallers hun niveau nog meer kunnen opkrikken en het verschil steeds kunnen maken. Hopelijk krijgen we er nog een goalgetter bij: Camara. Maar ondanks alle vooruitzichten , dat hij weldra zou spelen; blijft het maar tergend windstil rond onze nieuwste targetspits. Wat schort er daar toch precies rond de zaak Camara? Volgens mij hebben we met baras echt wel al de targetspits dat we nodig hebben. --- Daarin heb je gelijk. Maar wat zoek je als oplossing, als onze huidige aanval niet voldoende blijkt, om voor de promotie te strijden, omdat we verdedigend te zwak zijn?... Dat is dus de vuurkracht proberen op te drijven, en nog meer goalgetters erbij te zetten.... What else? _________________ BACK TO GLORY! 1994-1995 Once it will come! Pattie |
| 12 Okt 2016, 15:55 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 30 Okt 2005, 22:58 Berichten: 1600 Leeftijd: 50 Locatie: aalst |
![]() bron hln hoe zit het met mitu heeft die nu al bijgetekend ? |
| 21 Nov 2016, 14:11 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 20:01 Berichten: 4379 Leeftijd: 38 |
witteken schreef: ![]() bron hln hoe zit het met mitu heeft die nu al bijgetekend ? Donderdag heb ik horen waaien. Camara ging nochtans ook in orde komen. Blijkbaar niet. |
| 21 Nov 2016, 14:56 |
|
|
Reserve
Wie mag er nu in feite een pluim op z'n hoed steken voor onze huidige selectie? Is dat SJ of PV, of toch LVH?
Want er is dit seizoen toch wel een duidelijke trendbreuk vast te stellen op vlak van transferbeleid...tijdje geleden dat we nog zo'n kwalitatieve kern hadden. Lijkt me voor een groot deel het gevolg te zijn van een 'nieuw aangeboord' netwerk, dus hopelijk zit die netwerkbeheerder er nu nog... Ik ben in ieder geval benieuwd naar de nieuwe (target)spits, hopelijk wordt de lijn doorgetrokken! |
| 21 Nov 2016, 16:23 |
|
|
Iendracht.be - beheer ![]() Lid geworden op: 09 Jan 2006, 9:03 Berichten: 5572 Leeftijd: 49 Locatie: Lebbeke |
allesaaneen schreef: Wie mag er nu in feite een pluim op z'n hoed steken voor onze huidige selectie? Is dat SJ of PV, of toch LVH? Want er is dit seizoen toch wel een duidelijke trendbreuk vast te stellen op vlak van transferbeleid...tijdje geleden dat we nog zo'n kwalitatieve kern hadden. Lijkt me voor een groot deel het gevolg te zijn van een 'nieuw aangeboord' netwerk, dus hopelijk zit die netwerkbeheerder er nu nog... Ik ben in ieder geval benieuwd naar de nieuwe (target)spits, hopelijk wordt de lijn doorgetrokken! Een mengeling zeker. Mitu was de eerste transfer, lang voor er sprake was van Sven J. Mannen als De Coninck, Van Tricht, Claes, .. zijn er gekomen in de periode van Sven. Van Hoevelen, Marmitte en Diarra zijn er gekomen nadat Sven al weg was en Patrick verantwoordelijk was denk ik. |
| 21 Nov 2016, 16:40 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
allesaaneen schreef: Wie mag er nu in feite een pluim op z'n hoed steken voor onze huidige selectie? Is dat SJ of PV, of toch LVH? Want er is dit seizoen toch wel een duidelijke trendbreuk vast te stellen op vlak van transferbeleid...tijdje geleden dat we nog zo'n kwalitatieve kern hadden. Lijkt me voor een groot deel het gevolg te zijn van een 'nieuw aangeboord' netwerk, dus hopelijk zit die netwerkbeheerder er nu nog... Ik ben in ieder geval benieuwd naar de nieuwe (target)spits, hopelijk wordt de lijn doorgetrokken! Toch niet te enthousiast worden, denk ik dan. Het loopt de laatste weken inderdaad niet slecht en de verdediging is fel verbeterd maar ik ben er nog altijd niet van overtuigd dat we gaan meestrijden tot op het einde. Hopelijk ben ik keihard mis. Er lopen inderdaad een aantal goede tot heel goede spelers rond voor 'de lagere reeksen' maar er zijn ook nog heel wat posities waar het veel beter moet om echt ambitieus te kunnen zijn. |
| 21 Nov 2016, 16:40 |
|
|
forumlegende
AlostanA schreef: allesaaneen schreef: Wie mag er nu in feite een pluim op z'n hoed steken voor onze huidige selectie? Is dat SJ of PV, of toch LVH? Want er is dit seizoen toch wel een duidelijke trendbreuk vast te stellen op vlak van transferbeleid...tijdje geleden dat we nog zo'n kwalitatieve kern hadden. Lijkt me voor een groot deel het gevolg te zijn van een 'nieuw aangeboord' netwerk, dus hopelijk zit die netwerkbeheerder er nu nog... Ik ben in ieder geval benieuwd naar de nieuwe (target)spits, hopelijk wordt de lijn doorgetrokken! Toch niet te enthousiast worden, denk ik dan. Het loopt de laatste weken inderdaad niet slecht en de verdediging is fel verbeterd maar ik ben er nog altijd niet van overtuigd dat we gaan meestrijden tot op het einde. Hopelijk ben ik keihard mis. Er lopen inderdaad een aantal goede tot heel goede spelers rond voor 'de lagere reeksen' maar er zijn ook nog heel wat posities waar het veel beter moet om echt ambitieus te kunnen zijn. Heel terechte opmerking, en ook eentje die ik zelf deel. Een aantal leuke voetballers, zeer zeker. Maar hard blijven werken is de boodschap. Om nu al iemand pluimen op de hoed te laten steken is veel te vroeg. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Nov 2016, 16:47 |
|
|
Reserve
Mogen transferpluimen maar aanrukken bij het behalen van de titel misschien?
De transfers zijn gebeurd hé, het harde werken ligt in handen van speler en trainer. Ik ben er vrij zeker van dat we zonder de inbreng van SJ en PV nu niet op de 4e plaats stonden, ook al is het 'maar' 2e amateur. Ik zeg ook niet dat het allemaal '1B'-materiaal is, dat zijn zorgen voor later. Maar er is dankzij SJ en PV nu wel een kern samengesteld die in 2e amateur moet meedoen voor de titel. En om tot de pointe van m'n vorig bericht te komen; 1 van de 2 is vertrokken, hopelijk lijdt dat transferbeleid er niet onder. Te beginnen met de targetspits. |
| 21 Nov 2016, 17:40 |
|
|
Nationale Ploeg
prijzen worden pas aan de meet uitgedeeld. en de dikke madam heeft bijlange nog niet gezongen... vraag is waarmee je tevreden bent: eindrondeticket of promotie ? ik denk wel dat we een plaats in de eindronde moeten kunnen halen met dit potentieel. volgens mij wordt het invullen van die spitsenpositie een 'keymoment' dat bepaald of er meer in kan zitten. die Descheemaker kon mij eigenlijk wel enigszins bekoren. had het niet onder de markt tegen Claeys en Van Hoevelen, kon het laatste kwartier conditioneel niet meer mee (staat wat zwaar naar mijn idee) maar dat is wel een oorlogsmaker, nen 'tank'. het soort pivot dat wij na de winterstop zouden kunne gebruiken. peis ik toch...
_________________ may the FORCE be with you. |
| 21 Nov 2016, 17:42 |
|
|
Vaste Waarde
Still standing ! schreef: prijzen worden pas aan de meet uitgedeeld. en de dikke madam heeft bijlange nog niet gezongen... vraag is waarmee je tevreden bent: eindrondeticket of promotie ? ik denk wel dat we een plaats in de eindronde moeten kunnen halen met dit potentieel. volgens mij wordt het invullen van die spitsenpositie een 'keymoment' dat bepaald of er meer in kan zitten. die Descheemaker kon mij eigenlijk wel enigszins bekoren. had het niet onder de markt tegen Claeys en Van Hoevelen, kon het laatste kwartier conditioneel niet meer mee (staat wat zwaar naar mijn idee) maar dat is wel een oorlogsmaker, nen 'tank'. het soort pivot dat wij na de winterstop zouden kunne gebruiken. peis ik toch... PV heeft me gezegd dat er zeker versterking komt met nieuwjaar. Descheemaecker heeft tegen één van onze supporters gezegd na de match gezegd dat hij geïnteresseerd is om bij ons te komen spelen omwille van de sfeer bij onze supporters. Hij oogt wat lomp, maar heeft wel al 11 doelpunten gemaakt en weegt op een verdediging. Hij heeft nog een groeimarge want hij is nog maar 20 jaar. |
| 21 Nov 2016, 18:07 |
|
|
forumlegende
allesaaneen schreef: Mogen transferpluimen maar aanrukken bij het behalen van de titel misschien? De transfers zijn gebeurd hé, het harde werken ligt in handen van speler en trainer. Ik ben er vrij zeker van dat we zonder de inbreng van SJ en PV nu niet op de 4e plaats stonden, ook al is het 'maar' 2e amateur. Ik zeg ook niet dat het allemaal '1B'-materiaal is, dat zijn zorgen voor later. Maar er is dankzij SJ en PV nu wel een kern samengesteld die in 2e amateur moet meedoen voor de titel. En om tot de pointe van m'n vorig bericht te komen; 1 van de 2 is vertrokken, hopelijk lijdt dat transferbeleid er niet onder. Te beginnen met de targetspits. we zijn een handvol matchen ver (12), nog niet eens halfweg zeg en we moeten al een standbeeld oprichten of wat? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Nov 2016, 18:45 |
|
|
Reserve ![]() Lid geworden op: 17 Mei 2005, 18:16 Berichten: 280 |
El Corredor (Light) schreef: allesaaneen schreef: Mogen transferpluimen maar aanrukken bij het behalen van de titel misschien? De transfers zijn gebeurd hé, het harde werken ligt in handen van speler en trainer. Ik ben er vrij zeker van dat we zonder de inbreng van SJ en PV nu niet op de 4e plaats stonden, ook al is het 'maar' 2e amateur. Ik zeg ook niet dat het allemaal '1B'-materiaal is, dat zijn zorgen voor later. Maar er is dankzij SJ en PV nu wel een kern samengesteld die in 2e amateur moet meedoen voor de titel. En om tot de pointe van m'n vorig bericht te komen; 1 van de 2 is vertrokken, hopelijk lijdt dat transferbeleid er niet onder. Te beginnen met de targetspits. we zijn een handvol matchen ver (12), nog niet eens halfweg zeg en we moeten al een standbeeld oprichten of wat? Kritiek geven is goed en soms nodig, maar af en toe zeggen dat er goed werk geleverd is evenzeer. Op dit moment moet je toch vaststellen dat de kern goed in elkaar zit en ze deze zomer mooi werk geleverd hebben (van 0 herbegonnen...). Dus ik zou zeggen, laten we allemaal rustig blijven en deze groep blijven aanmoedigen en dan zien we wel waar we eindigen! |
| 21 Nov 2016, 20:05 |
|
|
Reserve
Roel1919 schreef: El Corredor (Light) schreef: allesaaneen schreef: Mogen transferpluimen maar aanrukken bij het behalen van de titel misschien? De transfers zijn gebeurd hé, het harde werken ligt in handen van speler en trainer. Ik ben er vrij zeker van dat we zonder de inbreng van SJ en PV nu niet op de 4e plaats stonden, ook al is het 'maar' 2e amateur. Ik zeg ook niet dat het allemaal '1B'-materiaal is, dat zijn zorgen voor later. Maar er is dankzij SJ en PV nu wel een kern samengesteld die in 2e amateur moet meedoen voor de titel. En om tot de pointe van m'n vorig bericht te komen; 1 van de 2 is vertrokken, hopelijk lijdt dat transferbeleid er niet onder. Te beginnen met de targetspits. we zijn een handvol matchen ver (12), nog niet eens halfweg zeg en we moeten al een standbeeld oprichten of wat? Kritiek geven is goed en soms nodig, maar af en toe zeggen dat er goed werk geleverd is evenzeer. Op dit moment moet je toch vaststellen dat de kern goed in elkaar zit en ze deze zomer mooi werk geleverd hebben (van 0 herbegonnen...). Dus ik zou zeggen, laten we allemaal rustig blijven en deze groep blijven aanmoedigen en dan zien we wel waar we eindigen! Inderdaad & discussie gesloten. Excuses dat ik ze geopend heb. Niemand vraagt trouwens een standbeeld...alleen Patrick Orlans verdient zoiets!! ![]() |
| 21 Nov 2016, 20:28 |
|
|
forumlegende
allesaaneen schreef: Roel1919 schreef: El Corredor (Light) schreef: we zijn een handvol matchen ver (12), nog niet eens halfweg zeg en we moeten al een standbeeld oprichten of wat? Kritiek geven is goed en soms nodig, maar af en toe zeggen dat er goed werk geleverd is evenzeer. Op dit moment moet je toch vaststellen dat de kern goed in elkaar zit en ze deze zomer mooi werk geleverd hebben (van 0 herbegonnen...). Dus ik zou zeggen, laten we allemaal rustig blijven en deze groep blijven aanmoedigen en dan zien we wel waar we eindigen! Inderdaad & discussie gesloten. Excuses dat ik ze geopend heb. Niemand vraagt trouwens een standbeeld...alleen Patrick Orlans verdient zoiets!! ![]() Zeker, we hebben enkele ruwe diamanten, maar die moeten nog geslepen worden. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 21 Nov 2016, 20:40 |
|
|
Reserve
iendrachter schreef: Ik vind dat we met deze ploeg, mits een extra aanvaller en rechtsback met nieuwjaar, voluit voor de titel moeten gaan, uit deze kutreeks moeten we zo snel mogelijk weg. Of het zal lukken is iets anders natuurlijk maar de kwaliteit is aanwezig, met een echte afwerker erbij waren de meeste matchen dit seizoen met den time al gespeeld, nu blijft het telkens spannend tot het einde. Het feit dat die nr 16 Descheemaeker van Harelbeke topschutter is zegt veel over het niveau van de reeks. Ik vond dat geen goede spits, heeft ondanks zijn lengte bijna geen enkel kopduel gewonnen van Van Hoevelen en is zeer traag en heeft precies geen basistechniek, hij scoorde zonder dat hij het zelf wist. Is wel nog maar 20 jaar maar is volgens mij toch nog zeer veel werk aan... Dan vond ik die Menco De Rijck van SK Halle een veel betere spits eerlijk gezegd. Ik heb ook de indruk dat er onder onze nieuwe trainer veel meer karakter en agressiviteit in de ploeg zit, ze lopen allemaal voor elkaar de ziel uit hun lijf 90 minuten, dat gevoel had ik minder onder DG. Nu enkel nog eens met De Coninck ipv Van Tricht starten..... ![]() |
| 21 Nov 2016, 22:09 |
|
| Pagina 271 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 269 270 271 272 273 … 515 Volgende |