Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen - Pagina 272 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 270 271 272 273 274 289
 Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen 
Auteur Bericht
forumlegende

Bericht Re: Ontslag voorzitter - Bestuursproblemen
da's ier sinds Garré een echt Dallas-verhoal ount werren

31 Jan 2012, 9:54
Scholier

Citeer:
Gerd Van Eetvelde schreef:
Beste supporters,beste medewerkers,beste sponsors,

Net als Chris Eeckhout,Fabienne Arijs,Steven De Cock,Frans Degreve,Albert en Mariette Dhaese,Bruno en Brenda Ceuppens en Gilbert Hutsebaut maakte het nieuwe bestuur ook mij het werk onmogelijk. Al deze mensen waren samen met Pieter De Croock die stopte als webmaster gedurende ettelijke jaren de drijvende kracht achter Eendracht Aalst.

Ondanks een positieve evaluatie voor Michel Markey en mezelf op de algemene vergadering van 17/12 werd mij sindsdien elke bevoegdheid ontnomen. Een positieve evaluatie die het werk was van deze ganse ploeg en waarbij ons herstelplan voor het behalen van de licentie op basis van middelen gegenereerd uit een verbeterde werking goedgekeurd werd door een volledige AV. Met fierheid kunnen wij dan ook een winst van 77000 euro op 4 maanden voorleggen zonder de abonnementen mee te rekenen .Een balans met onze winstcijfers werd ter goedkeuring voorgelegd aan de revisor voor het licentiedossier.

Onder andere op basis van de voorgaande elementen kon mijn raadsman niet anders dan contractbreuk vaststellen.

Ter info : Michel en ik hebben de betalingen gedaan van 12/09 tot 17/12 en in die periode zijn de volgende betalingen gebeurd: spelerslonen
juli-augustus,september-oktober-1/3 november, Club Brugge , deel
voetbalbond,1 kwartaal RSZ 2011,contante betaling van alle leveranciers ,volledige elektriciteit, jeugdtrainers maanden september en oktober (de lonen voor november en december werden gestort voor 31/12 als jeugdsubsidie door de stad Aalst). Een aantal afgesloten sponsorcontracten mogen in januari geïnd worden .Het volledige restaurant van de wedstrijd tegen Antwerp diende nog gestort te worden,….

De licentie kan dus perfect met de middelen van de werking
(supporters-sponsors-jeugd) gehaald worden ,wat ook al begin december bevestigd werd door onze voorzitter in zijn later ingetrokken ontslagbrief.
Een bijkomende financiële injectie kan de betalingsachterstand van de spelers definitief wegwerken en ervoor zorgen dat ook de maanden januari tot juni tijdig betaald worden. Een verdere sanering van de club – alle bovenvermelde medewerkers waren bereid om tot het einde van het seizoen gratis te werken-kan de schulden aan de leveranciers verminderen. Ons bestuur koos echter voor een andere richting: er worden nieuwe mensen voltijds aangeworven, bijkomende kosten(tankkaarten voor medewerkers,
security,…) gemaakt en besparingen niet doorgevoerd.

Nochtans heeft Eendracht Aalst alles om een stabiele tweedeklasser te worden die naar boven kan kijken. Het moet toch mogelijk zijn om van EA een club vol openheid , transparantie, correctheid te maken; een club voor jong en oud gedragen en bestuurd door of met de steun van haar drie sterke pijlers , haar trouwe sponsors, medewerkers en supporters.

Deze brief geeft een overzicht van de werking van de laatste zes maanden en laat mij toe bepaalde onduidelijkheden uit de wereld te helpen. In het belang van EA ga ik deze discussie nu sluiten.

Graag had ik nog iedereen bedankt voor de steun en leuke momenten van de voorbije maanden. Mijn band met EA is hierdoor nog versterkt !!Tot de volgende wedstrijd!!

Van Eetvelde Gerd
Citeer:

ik vind het vertrek van al deze mensen een zwaar verlies voor onze club

31 Jan 2012, 10:44
onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 37
Pfff tis hier weer de moeite ze!!

Vanavond is het vergadering van ons actiecomité, hierbij waren ook alle supporterscluvs uitgenodigt, om de oprichting van een vzw te bespreken om in de AV te stappen. Ik zou zeggen, zie dat jullie zeker aanwezig zijn! Kunnen meteen al iets anders bespreken ook... Hoe we da boelken daar int bestuur is gaan aanpakken, want thangt mijn kloten uit! :stom:

31 Jan 2012, 11:45

Leeftijd: 11
Zo een prachtige club en toch constant weer die miserie, het houdt nooit op, ne mens wordt er doodziek van

31 Jan 2012, 13:18
Scholier

't Is nu ook nie dat dit de verrassing van 't jaar is hé.

31 Jan 2012, 13:45

Leeftijd: 11
chico schreef:
't Is nu ook nie dat dit de verrassing van 't jaar is hé.

als mensen zoals nen Hutsebaut het afbollen, is er stront aan knikker

31 Jan 2012, 13:57
Vaste Waarde

Is inderdaad geen verrassing dat het met het nieuwe bestuur niet beter ging zijn he. Probleem is en blijft welk alternatief is er? Ondanks de goede wil van Michel maar met de opbrengst van kantines en matchkes gaan we er helaas ook niet komen.

Mijn voorspelling dat Gert in Februari zal bedankt worden (na zijn evaluatie) komt echter niet uit. Hij stapt zelf op :( .

31 Jan 2012, 14:05
forumlegende

Hier is al lang geen knikker meer te bespeuren...bedolven onder de stront. :(

31 Jan 2012, 15:42

Leeftijd: 37
Iemand met poen, verstand van zaken, en totaal niemand in zen vriendenkring heeft die ooit iets met het huidige of vorige bestuur te maken heeft gehad. Denk da we naar zoiets op zoek moeten gaan ;)

Misschien met ons 15.000 euro naar vtm gaan, ipv "wie word de man van phaedra" zouden wij vragen om iet nief te maken "wie word de nieuwe voorzitter van ea?"

Een nieuw kijkcijferkanon!! :banana:

Tis erg dat zover al gekomen is e :stom:

31 Jan 2012, 15:47
Ancien

Leeftijd: 47
Ik wacht af tot de licentie en het transferbeleid/contractverlengingen naar volgend seizoen.

1. Bij het niet halen van een licentie is EA 'dood'. Geen kat die deze ploeg dan gelooft.
2. Bij het verpatsen van de betere spelers zoals Depoitre en Podevijn zullen er twee duidelijke alternatieven moeten bijkomen!

31 Jan 2012, 17:40
forumlegende

Leeftijd: 43
Erg, heel erg... :cry:

31 Jan 2012, 20:14
Vaste Waarde

Kathleen Verleysen, tot voor kort verantwoordelijk voor het secretariaat en de fanshop, heeft mij gevraagd om op het forum mee te delen dat zij ook ontslag neemt, omdat ze met dit bestuur niet kan samenwerken.

31 Jan 2012, 21:19
forumlegende

Leeftijd: 45
allé het domino effect is begonnen pfff
ik vraag me echt af wat ze allemaal uitsteken

31 Jan 2012, 21:20
Vaste Waarde

Da spelleken blijft ier weer duren, das den 2den al op een week tijd! Der zal toch ne keer nen bom ontploffen één dezer! Altijd opnieuw nieuwe argumenten, nieuwe wendingen, nieuwe ontslagen, spelleken kotsbeu aant worden! (n)

31 Jan 2012, 21:46
Vaste Waarde

Leeftijd: 71
parol schreef:
Kathleen Verleysen, tot voor kort verantwoordelijk voor het secretariaat en de fanshop, heeft mij gevraagd om op het forum mee te delen dat zij ook ontslag neemt, omdat ze met dit bestuur niet kan samenwerken.

bij deze deel ik u mede dat ik ook ontslag neem; als supporter :kots:

31 Jan 2012, 22:12
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4332 berichten ]  Ga naar pagina 1 270 271 272 273 274 289