|
|
| Pagina 273 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 271 272 273 274 275 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
Bericht Re: Stadion
El Corredor (Light) schreef: Bakkie schreef: El Corredor (Light) schreef: Helemaal akkoord met Bomber, zakken naar derde zeg?! je speelt dan de komende vier, vijf jaar voor den boer zijn kl*t*n eigenlijk. En je zit dan na maximum twee jaar ook zonder stadion + in derde klasse en zonder sportief perspectief. De supporters lopen nu al de deur niet plat, dus gaat het dan zeker het geval niet zijn... En welk sportief perspectief heb je nu? Of gaan ze volgend seizoen een extra investering doen om mee de kop te spelen? Of is er een ezeltje gevonden? sportief gezien, je zit in tweede klasse en speelt tegen clubs met een zekere achterban (Antwerp, Mechelen, STVV). De tijd al vergeten dat je tot aan je enkels in de modder stond? En wat dan gezegd van het feit dat je na maximum twee jaar ook zonder stadion zit in derde? Typisch Oilsjt zeker,van geen hout pijlen weten te maken,uitkijken naar een voetbal tempel en dan nog eens voor de prijzen spelen,wel dan sta ik liever in de modder, dan den dikkenek uit te hangen en geen nagel hebben om aan uw kloten te krabben. Mechelen mag je al schrappen en STVV zal waarschijnlijk promoveren,dan heb je enkel nog Antwerp maar das ook nog een groot vraagteken of die volgend seizoen nog in tweede gaan aantreden ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Feb 2015, 15:17 |
|
|
forumlegende
Er is mij gezegd dat als de stad Aalst niet op de proppen komt met een grond, dat er een andere oplossing is. Das mijn enige houvast dat ik heb momenteel. Naïef? Zeer zeker, maar het is niet anders.
![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 22 Feb 2015, 15:32 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
El Corredor (Light) schreef: Er is mij gezegd dat als de stad Aalst niet op de proppen komt met een grond, dat er een andere oplossing is. Das mijn enige houvast dat ik heb momenteel. Naïef? Zeer zeker, maar het is niet anders. ![]() zouden die gasten die al die verklaringen doen nu echt blijven geloven dat wij daar in trappen ? ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Feb 2015, 15:51 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico Lid geworden op: 27 Apr 2006, 14:28 Berichten: 8706 Leeftijd: 58 Locatie: Wetteren Website: https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs |
zwetzat schreef: El Corredor (Light) schreef: Er is mij gezegd dat als de stad Aalst niet op de proppen komt met een grond, dat er een andere oplossing is. Das mijn enige houvast dat ik heb momenteel. Naïef? Zeer zeker, maar het is niet anders. ![]() zouden die gasten die al die verklaringen doen nu echt blijven geloven dat wij daar in trappen ? ![]() Fdr bedoel je ![]() _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Feb 2015, 15:53 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 14 Apr 2011, 11:42 Berichten: 2415 Leeftijd: 71 Locatie: Pitsidia - Kreta |
Bakkie schreef: zwetzat schreef: El Corredor (Light) schreef: Er is mij gezegd dat als de stad Aalst niet op de proppen komt met een grond, dat er een andere oplossing is. Das mijn enige houvast dat ik heb momenteel. Naïef? Zeer zeker, maar het is niet anders. ![]() zouden die gasten die al die verklaringen doen nu echt blijven geloven dat wij daar in trappen ? ![]() Fdr bedoel je ![]() FDR en de rest van het bestuur en de stad ![]() _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Feb 2015, 16:35 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: Timoilsjt schreef: filip.dhose schreef: Toch liever in Denderleeuw een paar jaar spelen in tweede of eerste, als terug naar derde in PC, hé mannen! Ver a messchien wel kameroot, Geraardsbergen is kerter boi hé , en teiven toegeven dat den NVA slecht bezig is in Oilsjt (alsoeik onze veirige stadsbestieren) is een Denjerbrigge te ver zekerst...Amuseirt eir in Denjerlië. Is iederiejn ier tein azoe naïef om te peizen da Denjer nen tussenstap is opweg nor een nief stadion? 't Foit da ze (=clubbestier en Kloeite stadsbestier(en)) alles bloiven oitstellen, en niemand officieel teift communiceren zeit toch genoeg zekerst. 2de klasse in (groeit)-Oilsjt of 3de klas in 't PC stadion. Nor Denjer of geloik woar anders trekken is ver moi oit den boze, zolang den iejste stiejn van ons nief stadion ni gelied is (of renovoosje PC-stadion begost). Net zoals onze bestierders beweren dat 3de klasse de doeidsteek zou betekenen vér ons club, ben ik van meningk dat verhois nor ieveranst anders om per sé in 2de klas te bloiven even goed de doeidsteek kan betekenen van ons geliefde club. Ten eerste: mijn politieke overtuiging heeft hier niets mee te maken. Maar nu je het toch over de politiek hebt: de N-VA is twee jaar aan de macht in Aalst. Het zal ons fout zijn zeker, dat er de voorbije 15 à 20 jaar niets gebeurd is aan het PC-stadion! Ten tweede: ja, ik ben van Geraardsbergen, en ik begin het stilletjesaan beu te worden dat sommige EA-supporters onze supportersschare opdelen in 2 groepen: de "echte", die op het grondgebied van de fusiegemeente Aalst wonen, en de tweederangssupporters, die niet van Aalst zijn. Het gaat hier om een fundamentele vraag: we moeten eindelijk eens weten waar we met onze geliefde club naar toe willen. Er zijn een aantal studies van sporteconomen die uitwijzen dat je een wervingsgebied van zo'n 250.000 à 300.000 mensen (= potentiële supporters) nodig hebt om een levensvatbare profclub uit te bouwen. Dus stel ik hier open de vraag: als EA enkel maar van de "echte" Oilsjteneirs mag zijn, dan moet den Iendracht met een potentiële achterban van een 80.000 man in derde of vierde klasse gaan spelen. Maar dan kan ik, en velen met mij, evengoed de zondag naar KSV Geraardsbergen of Olsa Brakel gaan zien. Of aanvaardt iedereen dat Eendracht Aalst dé ploeg wordt van de Denderstreeek, met supporters van Geraardsbergen tot in Dendermonde? Aalst is de 5de grootste gemeente in Vlaanderen, en verdient dus absoluut een eersteklasseclub. Niettemin kan Aalst het niet alleen: Eendracht Aalst als profclub kan enkel overleven met een hinterland dat veel ruimer is dan alleen maar het grondgebied van Aalst. In die optiek maakt het eigenlijk geen bal uit of er aan de Bredestraat, in Denderleeuw of aan de uitrit van de E40 in Erpe-Mere gevoetbald wordt. En aan de supporters die zouden afhaken als er niet meer op grondgebied Aalst gespeeld wordt, antwoord ik met een lied: "En lodzj a ploeg, en lodzj a ploeg, en lodzj a ploeg mor in de steek!" Beste, ik heb niets tegen NVa, en heb ook duidelijk in mijn post laten blijken dat ook de vorige stadsbesturen minstens even schuldig zijn als het huidige. Ik heb gewoon de indruk dat je aan stemmingsmakerij doet, gewoon het NVA-idee volgend van een snelle verhuis van den iendracht boiten de stad. Den dozje geeft ons den indruk niets anders te willen, dan van ons zo snel mogelijk af te zijn. In deze topic heb ik u al veel weten posten, maar in andere topics zie ik u niet/amper. Eens iets typen over een match bijvoorbeeld heb ik u nog niet (veel) weten doen. Dan vraag ik mij af hoe dat komt, en als ik zie wat u post, voelt dit aan als stemmingsmakerij, meer dan als een supporter die in zit met het stadionprobleem. Misschien zit ik fout, mea culpa in dat geval. Iendracht is van iedereen, toen we in eerste speelden hadden we zelfs 2 vaste supportersclubs in oudegem. Dus iedereen is welkom, hoe meer volk hoe liever. ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 22 Feb 2015, 16:46 |
|
|
forumlegende
filip.dhose schreef: Timoilsjt schreef: filip.dhose schreef: Toch liever in Denderleeuw een paar jaar spelen in tweede of eerste, als terug naar derde in PC, hé mannen! Ver a messchien wel kameroot, Geraardsbergen is kerter boi hé , en teiven toegeven dat den NVA slecht bezig is in Oilsjt (alsoeik onze veirige stadsbestieren) is een Denjerbrigge te ver zekerst...Amuseirt eir in Denjerlië. Is iederiejn ier tein azoe naïef om te peizen da Denjer nen tussenstap is opweg nor een nief stadion? 't Foit da ze (=clubbestier en Kloeite stadsbestier(en)) alles bloiven oitstellen, en niemand officieel teift communiceren zeit toch genoeg zekerst. 2de klasse in (groeit)-Oilsjt of 3de klas in 't PC stadion. Nor Denjer of geloik woar anders trekken is ver moi oit den boze, zolang den iejste stiejn van ons nief stadion ni gelied is (of renovoosje PC-stadion begost). Net zoals onze bestierders beweren dat 3de klasse de doeidsteek zou betekenen vér ons club, ben ik van meningk dat verhois nor ieveranst anders om per sé in 2de klas te bloiven even goed de doeidsteek kan betekenen van ons geliefde club. Ten eerste: mijn politieke overtuiging heeft hier niets mee te maken. Maar nu je het toch over de politiek hebt: de N-VA is twee jaar aan de macht in Aalst. Het zal ons fout zijn zeker, dat er de voorbije 15 à 20 jaar niets gebeurd is aan het PC-stadion! Ten tweede: ja, ik ben van Geraardsbergen, en ik begin het stilletjesaan beu te worden dat sommige EA-supporters onze supportersschare opdelen in 2 groepen: de "echte", die op het grondgebied van de fusiegemeente Aalst wonen, en de tweederangssupporters, die niet van Aalst zijn. Het gaat hier om een fundamentele vraag: we moeten eindelijk eens weten waar we met onze geliefde club naar toe willen. Er zijn een aantal studies van sporteconomen die uitwijzen dat je een wervingsgebied van zo'n 250.000 à 300.000 mensen (= potentiële supporters) nodig hebt om een levensvatbare profclub uit te bouwen. Dus stel ik hier open de vraag: als EA enkel maar van de "echte" Oilsjteneirs mag zijn, dan moet den Iendracht met een potentiële achterban van een 80.000 man in derde of vierde klasse gaan spelen. Maar dan kan ik, en velen met mij, evengoed de zondag naar KSV Geraardsbergen of Olsa Brakel gaan zien. Of aanvaardt iedereen dat Eendracht Aalst dé ploeg wordt van de Denderstreeek, met supporters van Geraardsbergen tot in Dendermonde? Aalst is de 5de grootste gemeente in Vlaanderen, en verdient dus absoluut een eersteklasseclub. Niettemin kan Aalst het niet alleen: Eendracht Aalst als profclub kan enkel overleven met een hinterland dat veel ruimer is dan alleen maar het grondgebied van Aalst. In die optiek maakt het eigenlijk geen bal uit of er aan de Bredestraat, in Denderleeuw of aan de uitrit van de E40 in Erpe-Mere gevoetbald wordt. En aan de supporters die zouden afhaken als er niet meer op grondgebied Aalst gespeeld wordt, antwoord ik met een lied: "En lodzj a ploeg, en lodzj a ploeg, en lodzj a ploeg mor in de steek!" Beste, ik heb niets tegen NVa, en heb ook duidelijk in mijn post laten blijken dat ook de vorige stadsbesturen minstens even schuldig zijn als het huidige. Ik heb gewoon de indruk dat je aan stemmingsmakerij doet, gewoon het NVA-idee volgend van een snelle verhuis van den iendracht boiten de stad. Den dozje geeft ons den indruk niets anders te willen, dan van ons zo snel mogelijk af te zijn. In deze topic heb ik u al veel weten posten, maar in andere topics zie ik u niet/amper. Eens iets typen over een match bijvoorbeeld heb ik u nog niet (veel) weten doen. Dan vraag ik mij af hoe dat komt, en als ik zie wat u post, voelt dit aan als stemmingsmakerij, meer dan als een supporter die in zit met het stadionprobleem. Misschien zit ik fout, mea culpa in dat geval. Iendracht is van iedereen, toen we in eerste speelden hadden we zelfs 2 vaste supportersclubs in oudegem. Dus iedereen is welkom, hoe meer volk hoe liever. ![]() _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 22 Feb 2015, 16:46 |
|
|
forumlegende
El Corredor (Light) schreef: Wij: de onderhandelingen zijn volop bezig en in de loop van volgende week gaan we naar een oplossing. Zij: geen sprake van onderhandelingen. wie liegt er? echt veel nuance zie ik daar toch nie in. stuur uw antwoord op gele briefkaart naar het secretariaat van één van deze clubs, en win een jaarabonnement. Een jaarabonnement... in welk stadion ?_________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 22 Feb 2015, 16:51 |
|
|
Andre
_________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Feb 2015, 17:01 |
|
|
Bakkie schreef: Andre Jef ? _________________ s(o)up soert and cinema since 1966 |
| 22 Feb 2015, 17:35 |
|
|
zwetzat schreef: Bakkie schreef: Andre Jef ? _________________ https://m.youtube.com/watch?v=1c84T7KT-xs Member of the President’s Club. |
| 22 Feb 2015, 17:55 |
|
|
forumlegende
jowwan schreef: El Corredor (Light) schreef: jowwan schreef: Inderdaad rustig afwachten , maar steeds met de gedachte van "de vijand van mijn vijand is een goede vriend". Valckenier en de Denjer soap met sktw kennen we , dat blijft hangen hoor . De EA Denjer vete kennen we. Tussen mijn tenen voel ik dat dit initiatief van Sktw - Valckenier zelf komt. zeker weten, Wie in EA had hieraan trouwens gedacht ? Dus Valckenier geeft ons een cadeau van 500.000 euro? namelijk de voorafbetaling van de huur van dat contract tussen TW en Dender? Dus volledig gratis een cadeau aan EA? geef daar eens een antwoord op, want je bent tot in de details op de hoogte jij... Volgens Dender is er overigens maar 300.000 euro betaald. Graag wat duiding van onze supportersafgevaardigde. ![]() Ik heb de indruk dat jij eigenlijk nog meer weet. en cadeaus ? Bestaan niet he Elco Valckenier in het Eendracht bestuur dan? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 22 Feb 2015, 18:44 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 10 Sep 2009, 18:37 Berichten: 4820 Locatie: oilsjt |
El Corredor (Light) schreef: jowwan schreef: El Corredor (Light) schreef: Dus Valckenier geeft ons een cadeau van 500.000 euro? namelijk de voorafbetaling van de huur van dat contract tussen TW en Dender? Dus volledig gratis een cadeau aan EA? geef daar eens een antwoord op, want je bent tot in de details op de hoogte jij... Volgens Dender is er overigens maar 300.000 euro betaald. Graag wat duiding van onze supportersafgevaardigde. ![]() Ik heb de indruk dat jij eigenlijk nog meer weet. en cadeaus ? Bestaan niet he Elco Valckenier in het Eendracht bestuur dan? Dat zal één van zijn voorwaarden zijn en/of één van onze voorstellen zijn zeker? _________________ oilsjt, goi alien... |
| 22 Feb 2015, 19:05 |
|
|
Freak ![]() Lid geworden op: 29 Mei 2005, 14:07 Berichten: 5751 |
Na alle beloftes die ons de afgelopen maanden/jaren zijn gedaan blijven eigenlijk nog maar 2 mogelijkheden over. Dat is zakken naar derde om daar in hetzelfde versleten stadion te gaan spelen zonder mogelijkheid om meteen te promoveren en zonder een nieuw stadion in het vooruitzicht. Daarnaast staat spelen op Dender met eveneens geen garantie op een nieuw stadion. Maar in dat laatste geval speel je (voorlopig) nog wel in tweede klasse.
Zakken om te zakken om kost wat kost in de Bredestraat in een door versleten tent te gaan spelen vind ik te zot voor woorden. Niemand hier leeft graag met het idee van beide uitkomsten , maar ergens is het hier nu ook kiezen tussen Aalst en Eendracht Aalst. Daar is mijn keuze snel gemaakt. Het is namelijk ook (groten)deels de schuld van stad Aalst dat we in deze situatie zitten. Hopelijk is de inbreng van Valckenier, als dat al effectief aan de orde is, de enige positieve noot in het verhaal. Hij weet immers blijkbaar hoe je een club gezond kan sturen, net hetgeen waar stad Aalst naar op zoek is volgens mij om zich mee achter een stadionproject te scharen ... Soit, volgend jaar ga ik naar Eendracht Aalst kijken. In derde, op Dender, ... dat staat vast. De rest zullen we moeten afwachten. _________________ Dit is de club waar ik zo trots op ben! - Clubliefde kent geen divisies |
| 22 Feb 2015, 20:10 |
|
|
Vaste Waarde ![]() Lid geworden op: 27 Dec 2008, 17:02 Berichten: 1333 |
The Blackwans schreef: Na alle beloftes die ons de afgelopen maanden/jaren zijn gedaan blijven eigenlijk nog maar 2 mogelijkheden over. Dat is zakken naar derde om daar in hetzelfde versleten stadion te gaan spelen zonder mogelijkheid om meteen te promoveren en zonder een nieuw stadion in het vooruitzicht. Daarnaast staat spelen op Dender met eveneens geen garantie op een nieuw stadion. Maar in dat laatste geval speel je (voorlopig) nog wel in tweede klasse. Zakken om te zakken om kost wat kost in de Bredestraat in een door versleten tent te gaan spelen vind ik te zot voor woorden. Niemand hier leeft graag met het idee van beide uitkomsten , maar ergens is het hier nu ook kiezen tussen Aalst en Eendracht Aalst. Daar is mijn keuze snel gemaakt. Het is namelijk ook (groten)deels de schuld van stad Aalst dat we in deze situatie zitten. Hopelijk is de inbreng van Valckenier, als dat al effectief aan de orde is, de enige positieve noot in het verhaal. Hij weet immers blijkbaar hoe je een club gezond kan sturen, net hetgeen waar stad Aalst naar op zoek is volgens mij om zich mee achter een stadionproject te scharen ... Soit, volgend jaar ga ik naar Eendracht Aalst kijken. In derde, op Dender, ... dat staat vast. De rest zullen we moeten afwachten. ![]() |
| 22 Feb 2015, 20:29 |
|
| Pagina 273 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 271 272 273 274 275 … 462 Volgende |