|
|
| Pagina 275 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 273 274 275 276 277 … 515 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
forumlegende
Bericht Re: Transfers volgend seizoen
Jean schreef: Wannes komt er stilaan door en dat ligt aan de manier van aanpakken van de trainer. De vorige trainer deed niks anders dan de spelers uitschelden, zo bouw je geen vertrouwen op. Nu is de reactie heel anders en zal Wannes terug vertrouwen krijgen. Ga anders eens na in hoeveel doelpunten hij een beslissend aandeel (assist of voorlaatste pass) heeft. Dit zal nog verbeteren naargelang het seizoen vordert; Hij zal trouwens nog beter gaan spelen als je een reeks hoger gaat (in de toekomst twee of meer). Ik ben hier blijkbaar de enige die vertrouwen heeft in deze speler, sorry daarvoor! laat ons dat vooral hopen ja. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 26 Nov 2016, 15:20 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Goh, ik geloof ook wel in Van Tricht en zijn groeipotentieel. Maar dat wilt niet zeggen dat je een Yilke zo moet negeren. Toonde op momenten meer te verdienen dan de rol die hij nu mag invullen.
Draai dus eventjes de situatie om: waarom krijgt die dezelfde onvoorwaardelijke steun niet ? Ik vrees dat er maar één reden is waarom dat het geval is ... _________________ If you never try, you'll never know |
| 26 Nov 2016, 17:01 |
|
|
Reserve
"Patrick Vanderpoorten werd benoemd tot sportief directeur. Begin dit seizoen werd hij aangesteld als sportief verantwoordelijke, nu maakt Patrick ook deel uit van het directiecomité."
Bron: EA Blijkbaar vond ook het bestuur dat hij een 'pluim' verdiende... lijkt me terecht te zijn, levert goed werk! Vervangt hij daarmee de 'sportief manager'? Of hebben we nu een sportief manager én een sportief directeur in het directiecomité? |
| 29 Nov 2016, 21:14 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
allesaaneen schreef: "Patrick Vanderpoorten werd benoemd tot sportief directeur. Begin dit seizoen werd hij aangesteld als sportief verantwoordelijke, nu maakt Patrick ook deel uit van het directiecomité." Bron: EA Blijkbaar vond ook het bestuur dat hij een 'pluim' verdiende... lijkt me terecht te zijn, levert goed werk! Vervangt hij daarmee de 'sportief manager'? Of hebben we nu een sportief manager én een sportief directeur in het directiecomité?Nee enkel directeur zit op dc. |
| 29 Nov 2016, 21:18 |
|
|
Reserve
oilsjt schreef: allesaaneen schreef: "Patrick Vanderpoorten werd benoemd tot sportief directeur. Begin dit seizoen werd hij aangesteld als sportief verantwoordelijke, nu maakt Patrick ook deel uit van het directiecomité." Bron: EA Blijkbaar vond ook het bestuur dat hij een 'pluim' verdiende... lijkt me terecht te zijn, levert goed werk! Vervangt hij daarmee de 'sportief manager'? Of hebben we nu een sportief manager én een sportief directeur in het directiecomité?Nee enkel directeur zit op dc. Ok, bedankt! Volgens EA-site zit LVH als sportief manager in het dc, was dus niet juist? Tenzij hij daar vervangen wordt door Patrick als 'sportief manager/directeur'. |
| 29 Nov 2016, 21:34 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 15 Jun 2005, 10:59 Berichten: 1158 Leeftijd: 44 |
allesaaneen schreef: oilsjt schreef: allesaaneen schreef: "Patrick Vanderpoorten werd benoemd tot sportief directeur. Begin dit seizoen werd hij aangesteld als sportief verantwoordelijke, nu maakt Patrick ook deel uit van het directiecomité." Bron: EA Blijkbaar vond ook het bestuur dat hij een 'pluim' verdiende... lijkt me terecht te zijn, levert goed werk! Vervangt hij daarmee de 'sportief manager'? Of hebben we nu een sportief manager én een sportief directeur in het directiecomité?Nee enkel directeur zit op dc. Ok, bedankt! Volgens EA-site zit LVH als sportief manager in het dc, was dus niet juist? Tenzij hij daar vervangen wordt door Patrick als 'sportief manager/directeur'. Bij ons laatste geprek zondag was er geen sprake van LVH op dc |
| 29 Nov 2016, 21:45 |
|
|
Vaste Waarde Lid geworden op: 10 Nov 2009, 13:10 Berichten: 1187 Leeftijd: 36 Locatie: Herdersem |
Ze zouden volgens nieuwsblad graag de 31-jarige rechtsachter Bart Goossens willen van Lommel United
ik ken hem niet. Zijn profiel (rechtsback en ervaren) doet alvast beste vermoeden! Verder werd er bij Aa Gent ook geïnformeerd nr Zeb Van Gerven (keeper) |
| 21 Dec 2016, 10:43 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Bart Goossens is 31 jaar en 1,82m groot. woont in Zelzate en is sterkhouder bij Lommel
Zerb Van Gerven is 19 jaar, 1,83m en 3° keeper bij Gent. Heeft een goede timing en is sterk in het mee voetballen ajoin_bart schreef: Ze zouden volgens nieuwsblad graag de 31-jarige rechtsachter Bart Goossens willen van Lommel United ik ken hem niet. Zijn profiel (rechtsback en ervaren) doet alvast beste vermoeden! Verder werd er bij Aa Gent ook geïnformeerd nr Zeb Van Gerven (keeper) |
| 21 Dec 2016, 11:28 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
Die Zeb Van Gerven, hoe moet ik dat kaderen?
Julien Devriendt lijkt me een heel goeie doublure voor Van Den Noortgaete te zijn. Ik hoor daar niks dan positiefs over. Zou dus gek zijn om een nieuwe tweede keeper binnen te halen als je dat talent al hebt. Is men dan op zoek naar een nieuwe eerste doelman voor volgende seizoen? Wil men Devriendt en Van Gerven de concurrentie voor eerste doelman laten aangaan? Loopt Kevins contract trouwens niet af eind dit seizoen? _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 21 Dec 2016, 11:39 |
|
|
nieuw in de eerste ploeg Lid geworden op: 30 Nov 2016, 15:16 Berichten: 749 Leeftijd: 73 Locatie: Koksijde |
Inderdaad onze Kevin zijn contract is tot het eind van het seizoen.
Misschien zal onze keeper vertrekken op 't eind van 't seizoen en moet hij vervangen worden. Als Devriendt goed is kan men hem de kans geven als eerste keeper maar dan heeft men een doublure nodig. Er is trouwens ook nog Jari Mertens als keeper maar is die dan niet goed genoeg als 2° keeper? elfahem schreef: Die Zeb Van Gerven, hoe moet ik dat kaderen? Julien Devriendt lijkt me een heel goeie doublure voor Van Den Noortgaete te zijn. Ik hoor daar niks dan positiefs over. Zou dus gek zijn om een nieuwe tweede keeper binnen te halen als je dat talent al hebt. Is men dan op zoek naar een nieuwe eerste doelman voor volgende seizoen? Wil men Devriendt en Van Gerven de concurrentie voor eerste doelman laten aangaan? Loopt Kevins contract trouwens niet af eind dit seizoen? |
| 21 Dec 2016, 12:12 |
|
|
Iendracht.be - beheer
Van Gerven is ook ex EA en uit het Aalsterse trouwens.
|
| 21 Dec 2016, 12:45 |
|
|
Vaste Waarde
Lid geworden op: 08 Jan 2014, 16:14 Berichten: 853 Locatie: mejlert |
Tenzij VDN weg wil / niet meer te betalen is na dit jaar
zou ik Julien Devriendt toch niet gaan blokkeren door nog ne keeper erbij te halen. |
| 21 Dec 2016, 13:10 |
|
|
forumlegende
kheiremans schreef: Tenzij VDN weg wil / niet meer te betalen is na dit jaar zou ik Julien Devriendt toch niet gaan blokkeren door nog ne keeper erbij te halen. Volg ik ook. Intern talent moet je de kans geven zich te ontplooien en dat zal tevens goedkoper zijn dan iemand extern binnen te halen. _________________ Iendracht forever mor fusie never! |
| 21 Dec 2016, 13:19 |
|
|
Nationale Ploeg Lid geworden op: 25 Mei 2005, 12:53 Berichten: 1904 Locatie: Oilsjt tiens. |
ajoin_bart schreef: Ze zouden volgens nieuwsblad graag de 31-jarige rechtsachter Bart Goossens willen van Lommel United ik ken hem niet. Zijn profiel (rechtsback en ervaren) doet alvast beste vermoeden! Verder werd er bij Aa Gent ook geïnformeerd nr Zeb Van Gerven (keeper) Ik ken zijn broer en volgens hem is dat nen hele goeie ![]() Is toch lang basisspeler geweest bij Hamme en Lommel in tweede klasse en heeft ook een aantal eersteklasse-wedstijden in de benen. Zat ook min of meer in de lichting Gent-jeugdspelers met Mertens en Steve De Ridder die allemaal te licht werden bevonden door het genie Georges Leekens. |
| 21 Dec 2016, 13:41 |
|
|
forumlegende Lid geworden op: 09 Aug 2006, 16:09 Berichten: 2588 Leeftijd: 43 |
Goossens zou een goeie versterking kunnen zijn. Heeft ervaring genoeg als rechtsachter.
Van Gerven is volgens de site van AA Gent één van hun keepers bij de beloften. Ik snap die interesse eigenlijk niet goed. Indien Van Den Noortgaete zou weggaan, zou ik toch opteren voor een meer ervaren doelman. En als hij blijft, is een nieuwe keeper ook niet nodig want dan heb je Devriendt en Mertens als mogelijke doublures. |
| 21 Dec 2016, 14:39 |
|
| Pagina 275 van 515 |
[ 7719 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 273 274 275 276 277 … 515 Volgende |