Stadion - Pagina 278 | Iendracht.be Forum
forum eendracht aalst

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 276 277 278 279 280 462
 Stadion 
Auteur Bericht
Vaste Waarde

Bericht Re: Stadion
"Met de dossiers van het aantal niet gerealiseerde studies kan men ondertussen heel het Nieuw Administratief Centrum aan de Werf behangen en isoleren!"

Geweldig dit !! :D (y) Politiekers : op er bezze !! :crazy:

24 Feb 2015, 13:45
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
mamananeto schreef:
"Met de dossiers van het aantal niet gerealiseerde studies kan men ondertussen heel het Nieuw Administratief Centrum aan de Werf behangen en isoleren!"

idd een prachtige tekst om die task force met hun mooie praatjes afgewisseld met excuses eventje te confronteren.

24 Feb 2015, 13:47
Vaste Waarde

mamananeto schreef:

Wel niet vergeten dat Nielske lokaal ook actief is bij sp.a, is zelfs een tijdje voorzitter geweest. Zijn partij is er OOK mee voor verantwoordelijk dat we staan waar we staan!

Nationale Ploeg

Leeftijd: 52
mamananeto schreef:

Niels is zelf ne politieker. (bè de roeie)
Behalve zijne politieke voorkeur nen toffe gast. ;)

onderstaande foto te bekijken op eigen risico

Leeftijd: 40
Website: http://www.iendracht.be
Deels akkoord, is een piste die al een paar keer de ronde heeft gedaan zonder dat er echt diep op in gegaan is.

MAAR: Ik zie ze nog sneller alle projecten verwezenlijken waarover Niels het in die column heeft dan eer heel politiek Vlaanderen de neus in de zelfde richting heeft voor een nieuwe golf van fusiegemeenten.
Zo is Affligem trouwens provincie Vlaams Brabant, en is buiten NVA (bij wie het plan ook verre van prioriteit heeft) geen enkele andere partij van plan om aan de provincie-instelling te raken.

Eer dat er door is staan Uplace, de nieuwe Heyzel, het crematorium en de tragel-site er volgens mij al.
Wilt niet zeggen dat de optie Affligem op zich niet onderzocht kan worden, maar verkoop ze aub niet alsof het daar al grondgebied Aalst is.

Wat ze daar wel hebben, is het enorme voordeel van Affligem t.o.v. van andere locatie is dat je de grond er voor de bestemming welke nodig is al ligt. Ook de ligging op zich is van 1ste categorie natuurlijk. Mijn persoonlijke indruk bij die piste is dat ze waarschijnlijk voor de club E. Aalst niet zo financieel interessant zal zijn als de bouw van een volledig nieuw stadion op een volledig nieuwe site. Maar blijven gokken op die laatste optie kan natuurlijk ook zuur opbreken.

Sowieso ga je die optie niet meer realiseren voor de termijn van de licentieaanvraag. Buiten de link met Studio 100 op zich geen nieuwe elementen t.o.v. wat FDR al eens opperde. Maar als die laatste dat naar voor brengt is het een dromer :wadde:
Ik zou toch wat willen pleiten voor realisme hier hoor. Begrijpelijk dat we als supporter ons gaan vastklampen aan elk strohalm die een verhuis naar Dender kan verhinderen maar we moeten realist blijven.

24 Feb 2015, 13:50
Nationale Ploeg

Leeftijd: 40
Ik ben eerlijk gezegd wel gewonnen voor het idee uit die column. Qua bereikbaarheid kan die locatie wel tellen.

24 Feb 2015, 13:51
forumlegende

Leeftijd: 44
Website: http://www.eendracht-aalst.be
Bram schreef:
Deels akkoord, is een piste die al een paar keer de ronde heeft gedaan zonder dat er echt diep op in gegaan is.

MAAR: Ik zie ze nog sneller alle projecten verwezenlijken waarover Niels het in die column heeft dan eer heel politiek Vlaanderen de neus in de zelfde richting heeft voor een nieuwe golf van fusiegemeenten.
Zo is Affligem trouwens provincie Vlaams Brabant, en is buiten NVA (bij wie het plan ook verre van prioriteit heeft) geen enkele andere partij van plan om aan de provincie-instelling te raken.

Eer dat er door is staan Uplace, de nieuwe Heyzel, het crematorium en de tragel-site er volgens mij al.
Wilt niet zeggen dat de optie Affligem op zich niet onderzocht kan worden, maar verkoop ze aub niet alsof het daar al grondgebied Aalst is.

Wat ze daar wel hebben, is het enorme voordeel van Affligem t.o.v. van andere locatie is dat je de grond er voor de bestemming welke nodig is al ligt. Ook de ligging op zich is van 1ste categorie natuurlijk. Mijn persoonlijke indruk bij die piste is dat ze waarschijnlijk voor de club E. Aalst niet zo financieel interessant zal zijn als de bouw van een volledig nieuw stadion op een volledig nieuwe site. Maar blijven gokken op die laatste optie kan natuurlijk ook zuur opbreken.

Sowieso ga je die optie niet meer realiseren voor de termijn van de licentieaanvraag. Buiten de link met Studio 100 op zich geen nieuwe elementen t.o.v. wat FDR al eens opperde. Maar als die laatste dat naar voor brengt is het een dromer :wadde:
Ik zou toch wat willen pleiten voor realisme hier hoor. Begrijpelijk dat we als supporter ons gaan vastklampen aan elk strohalm die een verhuis naar Dender kan verhinderen maar we moeten realist blijven.

ik zie affligem momenteel ook niet als een optie op korte termijn (volgens mij wordt het dender of niets, lees derde en gedaan) , alleen op langere termin. en idd los van het idee dat affligem ooit deel van aalst zou worden (da kis idd niet realistisch en ook niet echt aan de orde) en ook los van studio 100 dat er wordt bijgesleurd.

24 Feb 2015, 14:41
Iendracht.be - beheer

Leeftijd: 49
FDR heeft op de vorige supportersvergadering toch al gezegd dat Affligem een optie was waar al gepraat was (net als Erpe-Mere). Waren ze zelfs al niet bezig met de voorbereiding voor een RUP?

Als Aalst niet kan, is Affligem een uitstekende locatie voor een nieuw stadion.

24 Feb 2015, 14:50
Ancien

Leeftijd: 46
Schepper schreef:
jammen schreef:

Dit zou inderdaad een, in alle opzichten, geschikte locatie kunnen zijn.

En wat doe je dan met de jeugd van Eendracht Hekelgem?
Allemaal naar de Zandberg? :crazy:

Er is daar inderdaad plaats om een mooi stadion neer te poten, maar ook niet meer dan dat.
Het zit daar ingesloten tussen de E40, het Bellekoutercomplex ("nieuwe" cultuurzaal, nieuwe bib,..) en een wielerpiste....
Begrijp me niet verkeerd, ik wil gerust naar daar verhuizen (Groot-Aalst..) indien er voor iedereen een deftige oplossing gevonden wordt.

Nor de Lieèkes hé Schepper ;-)

Neen serieus, snap de piste wel maar het is nu ook geen home run hé daar... Opmerking van dat ingesloten zijn, heeft bijvoorbeeld al tot gevolg dat er (voorlopig) nauwelijks parking is daar... Is al verbeterd tov vroeger (nieuwe parking voor het Bellekoutercomplex) maar met de opkomst van een gemiddelde thuiswedstrijd van Aalst staan zowel de dorpskernen van Teralfene als Hekelgem vol denk ik.

Ook het "domein" zelf heeft toch serieuze beperkingen als je het mij vraagt - maximaal van twee kanten te bereiken, hoe je het stadion of de accommodatie ook zou draaien. Vooraan en langs links als je voor het complex staat en that's it... Langs achter vanzeleven niet (tenzij iedereen met de mountainbike komt) en rechts zit je met de autostrade waar je nagenoeg met hetzelfde probleem zit als nu aan de Bredestraat - meer dan een reclamewand kan je daar niet kwijt... Bovendien herinner ik me als ex-Teralfenaar ook nog de commotie die er was rond de sluikreclame van Hekelgem toendertijd omdat alle reclame zichtbaar was op de E40 en dat niet mocht... Dus bereikbaarheid en bereikbaarheid zijn toch wel twee in deze...

The saga continues...

24 Feb 2015, 14:52
forumlegende

Site Dender :boks:

24 Feb 2015, 16:33
Ancien

Leeftijd: 56
Mededeling van het bestuur.
dinsdag 24 februari 2015 om 14u34

Gisteren ontving onze club een schrijven van Eendracht Aalst waarbij werd medegedeeld dat zij had beslist om een fusie aan te gaan met SK Terjoden-Welle teneinde vanaf 01.06.2015 gebruik te kunnen maken van ons stadion. Dit schrijven kan hieronder gelezen worden.

Op dezelfde dag vond een bijeenkomst plaats met een delegatie van Eendracht Aalst waarbij deze laatste het ingenomen standpunt zonder verdere uitleg heeft bevestigd.

Het spreekt voor zich dat onze club deze drieste handelswijze allerminst appreciëert en de aanspraken van Eendracht Aalst ten zeerste afwijst.

Onafgezien van de juridische aspecten die aan deze zaak verbonden zijn, wenst onze club op geen enkele wijze geschaad te worden door de stadionproblematiek die reeds jaren is gekend door Eendracht Aalst en waarvoor desondanks geen tijdige oplossing werd gevonden.

Onze club heeft daarentegen over de jaren heen wél belangrijke investeringen gedaan in haar infrastructuur hetgeen allerminst evident was.

FC Dender wil zich dan ook in haar toekomst niet belemmerd zien door een club die zich niet bij machte ziet haar eigen problemen op te lossen.

André Van Roy
Voorzitter

l

24 Feb 2015, 16:55
Nationale Ploeg

waar gaat dees weer eindigen ? :(

24 Feb 2015, 17:02
Ancien

Gewoon een vraag, kan je ze helemaal ongelijk geven dat ze (Dender) zo reageren?!

24 Feb 2015, 17:06
Nationale Ploeg

DavidSeal schreef:
Gewoon een vraag, kan je ze helemaal ongelijk geven dat ze (Dender) zo reageren?!

nope, helemaal niet zelfs. zie mijn eerdere posts...
niet da ze al te noig hun handen in wijwater moeten wassen maar dees reactie is tamelijk normaal...

24 Feb 2015, 17:08
Ancien

Still standing ! schreef:
DavidSeal schreef:

nope, helemaal niet zelfs. zie mijn eerdere posts...
niet da ze al te noig hun handen in wijwater moeten wassen maar dees reactie is tamelijk normaal...

Voor de 1ste keer zijn we het dan eens!

24 Feb 2015, 17:09
Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6930 berichten ]  Ga naar pagina 1 276 277 278 279 280 462