|
|
| Pagina 280 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 278 279 280 281 282 … 462 Volgende |
| Auteur | Bericht |
|---|---|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
Bericht Re: Stadion
chunga schreef: pattaboem schreef: In tegenstelling tot wat anderen heir zeggen dat men de reactie van fc Dender kan begrijpen, ben ik het er niet mee eens. De wens van eendracht is slechts 4 maximum 5 jaar gebuik te maken van dit stadion. Nadien terug te keren naar eigen middelen. De reactie van Van Roy is louter ingeven door pure haat tov Eendracht, afgunst en jaloersheid omdat het hen sportief niet zo goed gaat als EA. Logischer had geweest zich niet te verzetten, en te onderhandelen. Dit had de banden met eendracht nauwer gebracht en mogelijke samenwerking in de toekomst (geen fusie!) mogelijk gemaakt. Twee clubs die in hetzelfde stadion spelen moet niet noodzakelijk een concurrentiepositie veroorzaken... (zie club en cercle) Wat nu, door het vijandig gedrag van FC? Bittere strijd tot de dood van een van beide clubs... Wie zal het halen? afspraken onder deze twee clubs zullen vanaf nu nooit meer mogelijk zijn. En als eendracht het juridisch steekspel wint, zal niet Dender; Maar Eendracht de voetbalclub van de denderstreek worden... Als Eendracht dit steekspel verliest, hebben zij nog andere uitwijkmogelijkheden. Maar ooit samenwerken met Dender wordt onherroepelijk onmogelijk... Volgens wat ik verstaan heb vraagt de licentiecommissie simpwelweg waar je zal spelen, dit zal dus Denderleeuw zijn.Nadien vragen ze of de huur tot datum X voldaan is, als dat zo is zal dat stad Aalst wel zo een attest leveren. Tot slot zullen ze huurovereenkomst vragen voor stadion welke je aangegeven hebt waar volgend jaar zal gespeeld worden, en dan wordt die huurovereenkomst overhandigd (cfr. die van TW). Grote vraag is of de licentiecommissie dat voldoende gaat vinden natuurlijk. Daarbij stel ik mij de vraag of zij een eigen "toetsing" mogen doen, maar blijkbaar is dat niet zo. Stel dat je daar door raakt, ben je er natuurlijk nog niet. Dan rest er nog effectief in het stadion gaan spelen. Hiervoor is er op zich nog wel tijd tot september. E. Aalst zal natuurlijk zo snel als mogelijk waarschijnlijk een wedstrijd proberen spelen op de locatie, aan Dender dan de taak om die wedstrijd te proberen verhinderen. Als hun dat niet lukt, dan pas zal de hele operatie gelukt zijn. Als ze ons niet kunnen verhinderen van te spelen is het een juridische slag die snel maanden/jaren kan aanslepen. Als je al merkt hoe moeilijk dit dossier ligt, kan je al gaan denken hoe de kaarten lagen qua renovatie PC, of nieuw stadion bouwen. En zo is duidelijk dat voor politiekers die niet aan de macht zijn de situatie toch veel simpeler lijkt dan voor zij die er wel aan zittten. _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Feb 2015, 19:50 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
elfahem schreef: Ons stadsbestuur blinkt in deze hetze ook weer uit in afwezigheid. Het is mede door hun laksheid van de afgelopen jaren dat we in deze situatie zijn beland. Omdat onze accommodatie niet meer tweedeklassewaardig is, is de kans reëel dat wij naar derde gaan moeten zakken. En door een peulschil van 25000 euro toe te kennen, denken zij aan al hun verplichtingen te hebben voldaan?? Weeral laten zij onze club in de kou staan. Het wordt hoog tijd dat Dozje uit zijn winterslaap wakker wordt. Akkoord maar inzake het stadion in Denderleeuw is er volgens mij 1 partij die we nog niet gehoord hebben en die waarschijnlijk het meest van al te zeggen heeft: de gemeente Denderleeuw... De "onbestuurbaarheid" daar zal door alle partijen wel gebruikt worden om hun case hard te maken maar bottomline ziet die gemeenteraad (of wat er nog van overschiet) wel extra inkomsten in hun schoot vallen en daar denk ik niet dat er veel neen zullen tegen zeggen... Toch een belangrijk "detail" in de hele discussie... Het is ook mooi dat er hier zo veel geschreven wordt over de clash tussen FDR en de Snor, kwestie van nog wat aan stemmingmakerij te doen, maar voor de camera van TV Oost gisteren zag ik Valckenier een standpunt innemen vanuit zijn verleden als TW, geplaatst in een vraag naar EA toe terwijl de advocaat van Dender enkel en alleen EA probeerde te schofferen terwijl de bal toch wel vanuit een ander kamp werd gespeeld... Dus in deze is het niet alleen FDR denk ik die je weinig diplomatie kan aanwrijven... Ten andere: als je gelijk heb, heb je gelijk hé... Ik kan me moeilijk voorstellen dat Valckenier zo'n - toch wel straffe - uitspraken gaat doen zonder iets op papier of minstens (een deel van) het gelijk aan zijn kant te hebben... Laatst gewijzigd door DT op 24 Feb 2015, 20:28, 3 keer totaal gewijzigd. |
| 24 Feb 2015, 20:20 |
|
|
forumlegende
pattaboem schreef: In tegenstelling tot wat anderen heir zeggen dat men de reactie van fc Dender kan begrijpen, ben ik het er niet mee eens. De wens van eendracht is slechts 4 maximum 5 jaar gebuik te maken van dit stadion. Nadien terug te keren naar eigen middelen. De reactie van Van Roy is louter ingeven door pure haat tov Eendracht, afgunst en jaloersheid omdat het hen sportief niet zo goed gaat als EA. Logischer had geweest zich niet te verzetten, en te onderhandelen. Dit had de banden met eendracht nauwer gebracht en mogelijke samenwerking in de toekomst (geen fusie!) mogelijk gemaakt. Twee clubs die in hetzelfde stadion spelen moet niet noodzakelijk een concurrentiepositie veroorzaken... (zie club en cercle) Wat nu, door het vijandig gedrag van FC? Bittere strijd tot de dood van een van beide clubs... Wie zal het halen? afspraken onder deze twee clubs zullen vanaf nu nooit meer mogelijk zijn. En als eendracht het juridisch steekspel wint, zal niet Dender; Maar Eendracht de voetbalclub van de denderstreek worden... Als Eendracht dit steekspel verliest, hebben zij nog andere uitwijkmogelijkheden. Maar ooit samenwerken met Dender wordt onherroepelijk onmogelijk... en jouw post is door een EA hart ingegeven, is menselijk maar je slaat werkelijk op ieder punt de bal mis vind ik. Dat ze bij Dender zo reageren is niet meer dan normaal en logisch, het zou maar eens anders moeten zijn. Logischerwijs aanvaarden en onderhandelen zeg je? Hangt ervan af wat de teneur van de vragende partij is. Als 't zo is van: "uit mijn kot", kan ik de reactie van Dender wel kaderen moet ik zeggen. FCB en Cercle spelen in eenzelfde stadion en zijn wel degelijk concurrenten hé zeg. Vijandig gedrag? Nogmaals hangt ervan af wat WIJ gedaan hebben. Als ik de brief op de site van Dender lees gestuurd door EA, en daaraan gekoppeld de inside information, denk ik dat onze handelswijze toch ook de wenkbrauwen doet fronsen. Arrogant en boertig zijn woorden die ik hoor, of ze kloppen weet ik niet. Wat hadden FDR en co verwacht, dat ze van Dender uit de rode (of witzwarte) loper gingen uitrollen? Als deze zet de mist ingaat, is het derde klasse hé. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Feb 2015, 20:21 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: chunga schreef: pattaboem schreef: In tegenstelling tot wat anderen heir zeggen dat men de reactie van fc Dender kan begrijpen, ben ik het er niet mee eens. De wens van eendracht is slechts 4 maximum 5 jaar gebuik te maken van dit stadion. Nadien terug te keren naar eigen middelen. De reactie van Van Roy is louter ingeven door pure haat tov Eendracht, afgunst en jaloersheid omdat het hen sportief niet zo goed gaat als EA. Logischer had geweest zich niet te verzetten, en te onderhandelen. Dit had de banden met eendracht nauwer gebracht en mogelijke samenwerking in de toekomst (geen fusie!) mogelijk gemaakt. Twee clubs die in hetzelfde stadion spelen moet niet noodzakelijk een concurrentiepositie veroorzaken... (zie club en cercle) Wat nu, door het vijandig gedrag van FC? Bittere strijd tot de dood van een van beide clubs... Wie zal het halen? afspraken onder deze twee clubs zullen vanaf nu nooit meer mogelijk zijn. En als eendracht het juridisch steekspel wint, zal niet Dender; Maar Eendracht de voetbalclub van de denderstreek worden... Als Eendracht dit steekspel verliest, hebben zij nog andere uitwijkmogelijkheden. Maar ooit samenwerken met Dender wordt onherroepelijk onmogelijk... Volgens wat ik verstaan heb vraagt de licentiecommissie simpwelweg waar je zal spelen, dit zal dus Denderleeuw zijn.Nadien vragen ze of de huur tot datum X voldaan is, als dat zo is zal dat stad Aalst wel zo een attest leveren. Tot slot zullen ze huurovereenkomst vragen voor stadion welke je aangegeven hebt waar volgend jaar zal gespeeld worden, en dan wordt die huurovereenkomst overhandigd (cfr. die van TW). Grote vraag is of de licentiecommissie dat voldoende gaat vinden natuurlijk. Daarbij stel ik mij de vraag of zij een eigen "toetsing" mogen doen, maar blijkbaar is dat niet zo. Stel dat je daar door raakt, ben je er natuurlijk nog niet. Dan rest er nog effectief in het stadion gaan spelen. Hiervoor is er op zich nog wel tijd tot september. E. Aalst zal natuurlijk zo snel als mogelijk waarschijnlijk een wedstrijd proberen spelen op de locatie, aan Dender dan de taak om die wedstrijd te proberen verhinderen. Als hun dat niet lukt, dan pas zal de hele operatie gelukt zijn. Als ze ons niet kunnen verhinderen van te spelen is het een juridische slag die snel maanden/jaren kan aanslepen. Als je al merkt hoe moeilijk dit dossier ligt, kan je al gaan denken hoe de kaarten lagen qua renovatie PC, of nieuw stadion bouwen. En zo is duidelijk dat voor politiekers die niet aan de macht zijn de situatie toch veel simpeler lijkt dan voor zij die er wel aan zittten. tijd tot september? Mja, dat gaat dan een voorbereiding worden zonder oefenmatchen en zonder inkomsten voor ons. Er is wel degelijk gevraagd om vanaf 01/06/15 daar te spelen, te beginnen met oefenmatchen. Ook trainingen van eerste ploeg en beloften zouden er moeten doorgaan... _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Feb 2015, 20:25 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
El Corredor (Light) schreef: pattaboem schreef: In tegenstelling tot wat anderen heir zeggen dat men de reactie van fc Dender kan begrijpen, ben ik het er niet mee eens. De wens van eendracht is slechts 4 maximum 5 jaar gebuik te maken van dit stadion. Nadien terug te keren naar eigen middelen. De reactie van Van Roy is louter ingeven door pure haat tov Eendracht, afgunst en jaloersheid omdat het hen sportief niet zo goed gaat als EA. Logischer had geweest zich niet te verzetten, en te onderhandelen. Dit had de banden met eendracht nauwer gebracht en mogelijke samenwerking in de toekomst (geen fusie!) mogelijk gemaakt. Twee clubs die in hetzelfde stadion spelen moet niet noodzakelijk een concurrentiepositie veroorzaken... (zie club en cercle) Wat nu, door het vijandig gedrag van FC? Bittere strijd tot de dood van een van beide clubs... Wie zal het halen? afspraken onder deze twee clubs zullen vanaf nu nooit meer mogelijk zijn. En als eendracht het juridisch steekspel wint, zal niet Dender; Maar Eendracht de voetbalclub van de denderstreek worden... Als Eendracht dit steekspel verliest, hebben zij nog andere uitwijkmogelijkheden. Maar ooit samenwerken met Dender wordt onherroepelijk onmogelijk... en jouw post is door een EA hart ingegeven, is menselijk maar je slaat werkelijk op ieder punt de bal mis vind ik. Dat ze bij Dender zo reageren is niet meer dan normaal en logisch, het zou maar eens anders moeten zijn. Logischerwijs aanvaarden en onderhandelen zeg je? Hangt ervan af wat de teneur van de vragende partij is. Als 't zo is van: "uit mijn kot", kan ik de reactie van Dender wel kaderen moet ik zeggen. FCB en Cercle spelen in eenzelfde stadion en zijn wel degelijk concurrenten hé zeg. Vijandig gedrag? Nogmaals hangt ervan af wat WIJ gedaan hebben. Als ik de brief op de site van Dender lees gestuurd door EA, en daaraan gekoppeld de inside information, denk ik dat onze handelswijze toch ook de wenkbrauwen doet fronsen. Arrogant en boertig zijn woorden die ik hoor, of ze kloppen weet ik niet. Wat hadden FDR en co verwacht, dat ze van Dender uit de rode (of witzwarte) loper gingen uitrollen? Als deze zet de mist ingaat, is het derde klasse hé. Voor 1! keer snap ik die mannen (hun reactie) ginder. Het zou eens andersom moeten geweest zijn. Maar stel dat die mannen binnen enkele maanden hun gelijk halen, door iets wat ze bij ons in dit juridisch kluwen over het hoofd zagen en we zijn al aan het nieuwe seizoen bezig, wat dan? Gaan ze medelijden hebben denk je, na deze "move" van ons bestuur? _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Feb 2015, 20:34 |
|
|
onderstaande foto te bekijken op eigen risico
Lid geworden op: 15 Mei 2005, 15:25 Berichten: 13176 Leeftijd: 40 Locatie: Hofstade Website: http://www.iendracht.be |
En hebben ze dat nu ?
Feit is dat wij niet weten wat er daar gezegd is, is FDR boertig geweest, is Valckenier uit op een fusie, heeft Van Roy d'office geweigerd... we don't know en het zal niets meer veranderen aan de situatie. Die situatie is dat er nu geen stadion is, tenzij ons stadsbestuur op dit moment plots een wit konijn uit de hoed tovert kunnen dit ons niets valabel meer aanbieden... We hebben ons in het verleden al dikwijls verzet tegen zaken, maar telkens was er iets of wat van alternatief. Vandaag is er niets, en nog nooit hebben we zo diep gezeten als vandaag vrees ik. De strafste wending die ik hier vaststel is dat er eerst maanden om Valckenier geschreeuwd wordt, nu die mens zich toont moet hij maken dat hij weg is. _________________ If you never try, you'll never know |
| 24 Feb 2015, 20:44 |
|
|
forumlegende
Bram schreef: En hebben ze dat nu ? Feit is dat wij niet weten wat er daar gezegd is, is FDR boertig geweest, is Valckenier uit op een fusie, heeft Van Roy d'office geweigerd... we don't know en het zal niets meer veranderen aan de situatie. Die situatie is dat er nu geen stadion is, tenzij ons stadsbestuur op dit moment plots een wit konijn uit de hoed tovert kunnen dit ons niets valabel meer aanbieden... We hebben ons in het verleden al dikwijls verzet tegen zaken, maar telkens was er iets of wat van alternatief. Vandaag is er niets, en nog nooit hebben we zo diep gezeten als vandaag vrees ik. De strafste wending die ik hier vaststel is dat er eerst maanden om Valckenier geschreeuwd wordt, nu die mens zich toont moet hij maken dat hij weg is. Dat is hier toch de teneur niet dacht ik??? _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Feb 2015, 20:46 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 17 Jan 2007, 8:42 Berichten: 4828 Leeftijd: 46 Locatie: Hofstade |
El Corredor (Light) schreef: en jouw post is door een EA hart ingegeven, is menselijk maar je slaat werkelijk op ieder punt de bal mis vind ik. Dat ze bij Dender zo reageren is niet meer dan normaal en logisch, het zou maar eens anders moeten zijn. Logischerwijs aanvaarden en onderhandelen zeg je? Hangt ervan af wat de teneur van de vragende partij is. Als 't zo is van: "uit mijn kot", kan ik de reactie van Dender wel kaderen moet ik zeggen. FCB en Cercle spelen in eenzelfde stadion en zijn wel degelijk concurrenten hé zeg. Vijandig gedrag? Nogmaals hangt ervan af wat WIJ gedaan hebben. Als ik de brief op de site van Dender lees gestuurd door EA, en daaraan gekoppeld de inside information, denk ik dat onze handelswijze toch ook de wenkbrauwen doet fronsen. Arrogant en boertig zijn woorden die ik hoor, of ze kloppen weet ik niet. Wat hadden FDR en co verwacht, dat ze van Dender uit de rode (of witzwarte) loper gingen uitrollen? Als deze zet de mist ingaat, is het derde klasse hé. Mocht al die inside informatie eens binnenskamers blijven ipv systematisch strategisch lekken, het zou ook al een slok op een borrel schelen... Aangezien er ook van Dender-kant informatie te verkrijgen is (en ik spreek nu niet over wat er op hun website staat), lijken ze het spelletje toch ook wel mee te spelen dus ja is het toch wel de pot verwijt de ketel... Dus bottomline: Dender heeft gelijk dat ze op hun achterste poten staan en EA (wie dan ook) heeft gelijk dat ze alles uit de kast halen... Maar om nu zelf de gehanteerde werkwijzes in vraag te stellen? Is toch wel een brug te ver... Zou Van Roy wel geneigd zijn om ons daar te laten spelen als we er wat extra eieren hadden onder gelegd? Durf ik toch wel te betwijfelen zelle... Moest hij volledig baas zijn van dat spel daar, akkoord maar nu? Ik had gewoon een deal gesloten met de meerderheid van het gemeentebestuur daar (eventueel met Dozje wat achter de schermen laten spreken met De Dier) en dat op tafel geworpen als Van Roy moeilijk zou willen doen... Maar kan evenzeer als arrogant of boertig overkomen naar de club Dender toe... Om de link naar mijn bovenstaande post even te concretiseren: Hoe plaatsen we dan de uithalen van Valckenier gisteren naar Dender in dit hele verhaal? Toch ook niet mis neen? Als we de teneur hier doortrekken zou het plots dan een poppetje van FDR zijn of zo, terwijl velen er hier de gedoodverfde opvolger van FDR in zagen die FDR even aan de kant ging schuiven? I think there is just much more to it dan we weten en dat sommige inside informatie gewoon blijft waar ze moet blijven - binnenskamers... |
| 24 Feb 2015, 20:47 |
|
|
forumlegende
DT schreef: El Corredor (Light) schreef: en jouw post is door een EA hart ingegeven, is menselijk maar je slaat werkelijk op ieder punt de bal mis vind ik. Dat ze bij Dender zo reageren is niet meer dan normaal en logisch, het zou maar eens anders moeten zijn. Logischerwijs aanvaarden en onderhandelen zeg je? Hangt ervan af wat de teneur van de vragende partij is. Als 't zo is van: "uit mijn kot", kan ik de reactie van Dender wel kaderen moet ik zeggen. FCB en Cercle spelen in eenzelfde stadion en zijn wel degelijk concurrenten hé zeg. Vijandig gedrag? Nogmaals hangt ervan af wat WIJ gedaan hebben. Als ik de brief op de site van Dender lees gestuurd door EA, en daaraan gekoppeld de inside information, denk ik dat onze handelswijze toch ook de wenkbrauwen doet fronsen. Arrogant en boertig zijn woorden die ik hoor, of ze kloppen weet ik niet. Wat hadden FDR en co verwacht, dat ze van Dender uit de rode (of witzwarte) loper gingen uitrollen? Als deze zet de mist ingaat, is het derde klasse hé. Mocht al die inside informatie eens binnenskamers blijven ipv systematisch strategisch lekken, het zou ook al een slok op een borrel schelen... Aangezien er ook van Dender-kant informatie te verkrijgen is (en ik spreek nu niet over wat er op hun website staat), lijken ze het spelletje toch ook wel mee te spelen dus ja is het toch wel de pot verwijt de ketel... Dus bottomline: Dender heeft gelijk dat ze op hun achterste poten staan en EA (wie dan ook) heeft gelijk dat ze alles uit de kast halen... Maar om nu zelf de gehanteerde werkwijzes in vraag te stellen? Is toch wel een brug te ver... Zou Van Roy wel geneigd zijn om ons daar te laten spelen als we er wat extra eieren hadden onder gelegd? Durf ik toch wel te betwijfelen zelle... Moest hij volledig baas zijn van dat spel daar, akkoord maar nu? Ik had gewoon een deal gesloten met de meerderheid van het gemeentebestuur daar (eventueel met Dozje wat achter de schermen laten spreken met De Dier) en dat op tafel geworpen als Van Roy moeilijk zou willen doen... Maar kan evenzeer als arrogant of boertig overkomen naar de club Dender toe... Om de link naar mijn bovenstaande post even te concretiseren: Hoe plaatsen we dan de uithalen van Valckenier gisteren naar Dender in dit hele verhaal? Toch ook niet mis neen? Als we de teneur hier doortrekken zou het plots dan een poppetje van FDR zijn of zo, terwijl velen er hier de gedoodverfde opvolger van FDR in zagen die FDR even aan de kant ging schuiven? I think there is just much more to it dan we weten en dat sommige inside informatie gewoon blijft waar ze moet blijven - binnenskamers... inderdaad, te beginnen bij onszelf dan. En een overeenkomst sluiten met Denderleeuw, FDR zei zelf op de laatste supportersvergadering dat Denderleeuw al maanden onbestuurbaar is/was en dat dus tot op heden zelfs niet ging. ![]() _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Feb 2015, 20:58 |
|
|
Junior
Zeg gasten.... denkt is verder.... als er een nief stadion komt in erpe-mere.... zou daar een garage van valckenier in, nie mooi zijn?? lol....
Daarbij het MOET gewoon lukken om noste joar vedrom in tweede te spelen. Hopelijk komt ons stadsbestuur nog met iet op de proppen. Wij als supps moeten toch iet van druk kunnen zetten?! Cmonn eendracht ![]() |
| 24 Feb 2015, 21:04 |
|
|
Ancien Lid geworden op: 16 Mei 2005, 18:51 Berichten: 3924 Leeftijd: 47 |
Dat ik van FDR was, zou toch al eens gaan klappen met Hamme zenne...
Ik ben/was den eerste om vrij gerust te zijn, omdat ik dacht dat bedrijfsleiders boven de vete stonden van wa supporters...ma bon, val in herhaling. Ik ben nog vrij gerust omwille van die burgerrechtelijke overname MAAR wa gaan ze ons daar lappen, god weet wa gaan die allemaal uitsteken? Liever niet meer naar dender. Het water is veel te diep. _________________ VEEL BELOVEN EN WEINIG GEVEN DOET DE ZOTTEN IN VREUGDE LEVEN, juli 2015 Wie moedig is kan niet iedereen te vriend houden... |
| 24 Feb 2015, 21:06 |
|
|
Ancien
Lid geworden op: 12 Jul 2009, 17:35 Berichten: 4112 Leeftijd: 56 Locatie: Herzele |
Bram schreef: En hebben ze dat nu ? Feit is dat wij niet weten wat er daar gezegd is, is FDR boertig geweest, is Valckenier uit op een fusie, heeft Van Roy d'office geweigerd... we don't know en het zal niets meer veranderen aan de situatie. Die situatie is dat er nu geen stadion is, tenzij ons stadsbestuur op dit moment plots een wit konijn uit de hoed tovert kunnen dit ons niets valabel meer aanbieden... We hebben ons in het verleden al dikwijls verzet tegen zaken, maar telkens was er iets of wat van alternatief. Vandaag is er niets, en nog nooit hebben we zo diep gezeten als vandaag vrees ik. De strafste wending die ik hier vaststel is dat er eerst maanden om Valckenier geschreeuwd wordt, nu die mens zich toont moet hij maken dat hij weg is. Zeg mij eens waar ik zeg dat Valckeniers weg moet?!! _________________ What we do in life, echoes in eternity. From Gladiator. |
| 24 Feb 2015, 21:18 |
|
|
forumlegende
Denderleeuw - De Raad van State is van oordeel dat Denderleeuw wel degelijk bestuurbaar is en dat er van een samenstelling van een nieuw college en burgemeester voorlopig geen sprake kan zijn. De Raad van State heeft in kort geding het gemeenteraadsbesluit van 5 februari geschorst. Dat gebeurde nadat burgemeester Jan De Dier (N-VA) daartoe een procedure bij de Raad Van State had ingespannen
Het gaat om een uitspraak in kort geding. Dat betekent dat er pas binnen enkele maanden een definitieve uitspraak komt. Tot het zover is dreigt Denderleeuw in een politieke stilstand terecht te komen. Komende donderdag, tijdens de eerstvolgende gemeenteraad, zal duidelijk worden, hoe de politieke partijen zullen reageren en welke stelling ze zullen innemen. De kans is groot dat alle partijen vasthouden aan hun standpunten. Lees er morgen alles over in Het Nieuwsblad editie Dender. _________________ "Denk bij iedere afdruk aan het milieu..." "Negativisme zit in de genen..." |
| 24 Feb 2015, 21:28 |
|
|
Ancien
El Corredor (Light) schreef: En een overeenkomst sluiten met Denderleeuw, FDR zei zelf op de laatste supportersvergadering dat Denderleeuw al maanden onbestuurbaar is/was en dat dus tot op heden zelfs niet ging. ![]() Zoals ik al zei hierboven, die onbestuurbaarheid gaat iedereen in de strijd werpen maar dat wil niet zeggen dat er niks mogelijk is he. Het feit dat we het hier hebben over inkomsten voor die gemeente en niet over extra uitgaven blijft een element dat je moet uitspelen, zeker als je er een deal inzake uitwisseling van ordediensten kan bij betrekken... Soit, zou ons te ver leiden... @ witzwet: blijf die piste van Hamme ook gek vinden. Moeten ook serieus wat aan hun accommodatie doen en het is nu ook niet dat de relaties zo super zijn tussen beide clubs: geval Van Eyk indertijd, binnenhalen van Regi... |
| 24 Feb 2015, 21:30 |
|
|
Nationale Ploeg
Lid geworden op: 24 Okt 2005, 11:12 Berichten: 1787 Leeftijd: 49 Locatie: Moilbeek |
DT schreef: elfahem schreef: Ons stadsbestuur blinkt in deze hetze ook weer uit in afwezigheid. Het is mede door hun laksheid van de afgelopen jaren dat we in deze situatie zijn beland. Omdat onze accommodatie niet meer tweedeklassewaardig is, is de kans reëel dat wij naar derde gaan moeten zakken. En door een peulschil van 25000 euro toe te kennen, denken zij aan al hun verplichtingen te hebben voldaan?? Weeral laten zij onze club in de kou staan. Het wordt hoog tijd dat Dozje uit zijn winterslaap wakker wordt. Akkoord maar inzake het stadion in Denderleeuw is er volgens mij 1 partij die we nog niet gehoord hebben en die waarschijnlijk het meest van al te zeggen heeft: de gemeente Denderleeuw... De "onbestuurbaarheid" daar zal door alle partijen wel gebruikt worden om hun case hard te maken maar bottomline ziet die gemeenteraad (of wat er nog van overschiet) wel extra inkomsten in hun schoot vallen en daar denk ik niet dat er veel neen zullen tegen zeggen... Toch een belangrijk "detail" in de hele discussie... Het is ook mooi dat er hier zo veel geschreven wordt over de clash tussen FDR en de Snor, kwestie van nog wat aan stemmingmakerij te doen, maar voor de camera van TV Oost gisteren zag ik Valckenier een standpunt innemen vanuit zijn verleden als TW, geplaatst in een vraag naar EA toe terwijl de advocaat van Dender enkel en alleen EA probeerde te schofferen terwijl de bal toch wel vanuit een ander kamp werd gespeeld... Dus in deze is het niet alleen FDR denk ik die je weinig diplomatie kan aanwrijven... Ten andere: als je gelijk heb, heb je gelijk hé... Ik kan me moeilijk voorstellen dat Valckenier zo'n - toch wel straffe - uitspraken gaat doen zonder iets op papier of minstens (een deel van) het gelijk aan zijn kant te hebben... Denk inderdaad dat er op gemeentelijk niveau minstens evenveel, zo niet meer, te beslissen valt dan op clubniveau om dit zaakje rond te krijgen. Daarom dat ik ook verwonderd ben dat noch het Denderleeuwse dorpsbestuur noch het Aalsterse stadsbestuur over de zaak communiceren. Die gaan de huidige gang van zaken toch ook niet blauw blauw laten? _________________ RIP Riadh El Fahem 21-01-2014 |
| 24 Feb 2015, 21:31 |
|
| Pagina 280 van 462 |
[ 6930 berichten ] | Ga naar pagina Vorige 1 … 278 279 280 281 282 … 462 Volgende |